Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

I dag blev der ikke tid til regulær træning, men solen skinnede lækkert, så jeg hev hjernet op af kassen og lagde an på terassen. Så kunne jeg passende rydde op i køkkenet imellem sættene :laugh: Det var ikke den mest optimale form for oprydning, men så fik jeg da brugt pauserne aktivt - det var det, eller ingen træning. :laugh:

1.ste salut:

6 runder af:

1 Clean + 3 Pushpress@2x32 kg. KB + 1 Clean + 3 pres@2x24 kg. KB + 5x40 kg. military pres.

- 90 sek. mellem hver runde.

Efter 6. runde kom der et par reps. mere på:

3 runder af:

1 Clean + 3 Pushpress@2x32 kg. KB + 1 Clean + 5 pres@2x24 kg. KB + 5x40 kg. military pres.

- 90 sek. mellem hver runde.

Så var der 10 min. pause, da jeg lige skulle lege med den største mens hun blev klippet.

2. salut:

2 runder mere af:

1 Clean + 3 Pushpress@2x32 kg. KB + 1 Clean + 5 pres@2x24 kg. KB + 5x40 kg. military pres.

- 90 sek. mellem hver runde.

Halvanden times pause med leg på legepladsen og stumpen :wub:

3. salut:

Military press:

5x5x50 kg.

-60 sek. mellem hvert sæt.

+

5x5x50 kg.

- sporadiske sæt med et par minutter mellem hver, mens jeg ordnede et par småting imens.

Link to comment
Share on other sites

Igår ville jeg lave lidt på terassen. Desværre var der ikke tid til opvarmning, da svigeren var på vej. Jeg biksede en hurtig 300 sammen, kiggede på papiret og tænkte: "Gad vide om den er for hård?"...

300 aka The leg killer.

3 runder af:

20 Lunges @ 40 kg. sandsæk.

10 Clean fra død + frontsquat @ 40 kg. sandsæk.

10 Highswings @ 40 kg.

10 Gobletsquats @ 40 kg.

10 Highswings @ 30 kg.

10 Gobletsquats @ 30 kg.

10 Highswings @ 24 kg.

10 Gobletsquats @ 24 kg.

10 burpees.

... Fuck mine lunger og mit svage korpus! Jeg tudede efter en runde og holdt pause istedet for at fortsætte

Runde 1: 5:40

Runde 2: 7:14 - über tudefrans, der lod hjernens vræleri vinde over den egentlige belastning på kroppen.

Runde 3: Reddet af svigerens ankomst.

Mentalt en ufattelig ringe omgang. Jeg har ingen arbejdskapacitet i benene overhovedet! Mit hoved har desværre endnu mindre arbejdskapacitet - det må jeg arbejde med!

Link to comment
Share on other sites

Så var der trænings! Desværre var min makkers cykel til 50.000+ blevet stjålet! :crazy::crazy::crazy: Det forsinkede projektet en del...

Opvarmning:

2x1 km. feltforhindringsbane!

- Åh, det er så fedt, at jeg bare får lyst til at løbe på den hele dagen!!!

Butterfly pullup teknik: en del. Kørte nemt og bankede 20+ af i fin stil. Next: Speed!

MU teknik - Jeg kan desværre mærke min nakke samme sted, som den sagde smæld til FAF2010 :unhappy:

Ring pushup + anden leg.

Farmer WO, You go, I go!:

25 m. farmerwalk @ 120-160 kg.

5 dækflip

20 m. Hand over Hand Sledgedrag @ 60 kg. + slæde med tykt tov!

25 m. Farmerwalk @ 120-160 kg.

25 m. Baglæns løb m. slæde @ 60 kg. + slæde.

1. runde farmer: 120 kg.

2. runde farmer: 140 kg.

3,4,5 runde: 160 kg.

Tider på ca. 2.20 - sidste runde trak tænder og blev på 2.40.

Den blev kørt på grus. Hvis jeg syntes, at der var meget friktion, da gruset var vådt og slæden borede sig ned, så var det helt absurd nu, efter gruset er tørret! MEGA friktion i slædetræk!!

Plank pull:

10 m. H. + 10 m. V. @ 30 kg. + slæde. Friktionen var latterlig - sidste gang kørte jeg med 60 kg.!?!?! :blink:

Link to comment
Share on other sites

I går stod den på BRO træning på Høvelte med DBM, Ivan-Igor, LasseBB og Rasmus Jæger! Egentlig var der Bro træning i Butchers, det kunne jeg ikke, The Bro's ændrede det derfor til The Gym.. hvilket jeg heller ikke kunne.. Derfor ændrede THE BRO's deres planer og kom forbi HØK, så jeg kunne være med :wub:

Inden vi kom igang brugte vi ca. 20 min. på at ævle om krudt og kugler, dele pulver og sniffe hele lortet op i næsen, mens vi skød hinanden i røven med kanyler! Så var vi klar!

I starten gokkede jeg rundt, da jeg havde 75% af min opmærksomhed på den store tøs, som i dagens anledning var kommet med. Min kammerat Heino var med som børnepasser, da han skal løbe marathon på mandag og derfor stod over på træningen.

Jeg gokkede lidt med Ivan-Igors bøsssjiptov og fandt ud af at jeg skal have sådan et - uden problemer ramte jeg flere gange over 30 i streg og fik ny "PR" på 37 - wipiii!!!

Clean op til 70 kg. - vist nok stød med det samme.

- og sådan noget andet gok.

Udendørs-bar-slæde-træning:

4 runder:

20 m. Trapbar farmerwalk @ 140 kg.

20 m. Slædetræk @ 70 kg. + slæde

5 dækflip

20 m. Plankpulls @ 32 kg. KB.

20 m. Sandsækløb @ 30-40-ish kg.

Tid 3. runde: 2.01

Tid 4. runde: 1.44 - dagens bedste tid blev delt med Rasmus jæger - vi ramte præcist 1.44.1 - målfoto!

Lækker træning med bonuspølser på grillen som afslutning. Inden vi skulle belønnes med pølser måtte LasseBB og jeg dog lige curle lidt i baghaven.

BB krøl:

10x40 kg.

10x40 kg.

10x40 kg.

10x40 kg.

10x40 kg.

Så blev der aktiveret D-vitamin i solen, ædt pølser og bulgursalat. LasseBB takkede nej til hvidt brød, da han er bange for insulinspikes. Til gengæld var han og Rasmus Jæger flot i deres mansuits!

Da Aalborg drengene var taget hjem, tog vi på legepladsen med hele banden, hvor det, som sædvanligt blev til lidt Chins i klatrestativet.

Chins, parralelt greb:

8

10

12

10

- hjem med den lille -

Pt. leder vi efter overførselskablet til mit kamera, når det er fundet, poster jeg billeder af LasseBB, der pumper Guns i baghaven. Her er lidt billeder af mig, taget af Rasmus Jæger under træningen.

post-4596-088709400 1303555783_thumb.jpg

post-4596-088795300 1303555795_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Næsten dobbelt så hurtigt som Fame Boy.

Ja, det var en grim omgang instant polio, der pludselig satte ind i din højre arm! Jeg håber, at du er ok igen?

De sidste 4 dage har stået på sommerbulk fra grillen! Jeg har to børn og kommer ikke til at flashe noget som helst på hverken stranden eller Roskilde festival alligevel - som BRO DBM så rigtigt udtrykte det i en poetisk SMS: "If your ABS are showing, your muscles ain't growing!" - I conquer! :cool:

Til gengæld opdagede jeg mine vinger i et dobbeltspejl i dag - de var flotte!

I dag:

5-6 km. løb i delvist kuperet terræn - OMFG! Hvor er mine hoftebøjere uduelige! Det kommer til at gøre ondt i morgen!

Link to comment
Share on other sites

Jeg reddede mig en forstrækning lige omkring hvor den højre lat hæfter ved at lave 1h bb snatch jeg har ikke rigtig fået hvilet endnu.. Det er dig ikke noget slemt..

Nederen! Så kan du fandenme lære at lade være med at gøgle! :clown2: Mr. übergokke numero Uno! :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

I dag stod den på HØK træning i det gode vejr... eller rettere: det var planen. Planen var også at lave clean and jerk som en del af opvarmningen.. men jeg kom aldrig videre :blush:

Opvarmning:

Rigtigt meget, rigtigt længe - jeg var stiv i skroget og alting modarbejdede hinanden i mobiliteten. Det blev stille og roligt bedre. Lænden var godt stiv efter løbeturen den anden dag - jeg glæder mig til at få det mere ind i programmet, så jeg ikke føler mig vingeskudt af en skide løbetur.

Snatch var også en del af opvarmningen - op til 50 kg.

Stivbenet dødløft var en del af opvarmningen - et og to bens.

KB. Snatch var ligeledes en del af opvarmningen - 24 kg.

En masse andet var også en del af opvarmningen.

Clean and Jerk:

Clean for hvert jerk.

4x30 kg.

4x30 kg.

4x40 kg.

4x40 kg.

4x50 kg.

4x50 kg.

4x60 kg.

4x60 kg.

2x60 kg.

2x65 kg.

2x65 kg.

2x70 kg.

2x75 kg.

2x80 kg.

2x85 kg.

1x90 kg.

1x95 kg.

1x100 kg. - Det var det nemmeste clean på 100 kg., jeg nogensinde har lavet - jerket var også meganemt!

0x110 kg.

0x110 kg.

0x110 kg.

0x110 kg.

0x110 kg.

1x110 kg. !!!! BUM!!!! Clean PR! Jeg blev pissestædig og overholdt derfor ikke pausereglen efter hvert misset clean. Derfor var jeg træt i skuldrene efter de mange 110 forsøg, så jeg missede stødet. Den er der uden tvivl næste gang.

1x105 kg. - Clean + stød i hus - BUM!!! PR!! - eller tangerende dertil. Kan ikke helt huske.

Militærpres:

8x50 kg.

6x60 kg.

2x70 kg.

Dips i ringe - no counts.

Link to comment
Share on other sites

Pausereglen?

Det begynder at se fornuftigt ud med din VL.

Pausereglen gælder ved missede løft, som mellem tunge løft - husk at holde lang nok pause inden du går tilbage til stangen.

Der var nok ikke et minut imellem mine missede løft, da jeg blev stædig! Det er gokket og derfor missede jeg stødet :smile:

Tak for rosen. Jeg har stadig meget teknisk at arbejde på. Heldigvis føltes det som om, at det sad meget godt i dag. Især mine stød var meget stabile. Flere reps, flere pauser, mindre kg, mere tekniktræning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share