Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

FANDME godt arbejde i dag, KaufBRO 4thumbup.gif

laugh.gif @ Nynne..... Den hedder Lynne, men synes da klart der er basis for at opfinde en Nynne WOD!

FANDME lige over, BRO!!!

Du fik fat i den lange ende med at rette dig ud under cleanet - vi har begge stadig meget at lære, men fra første til sidste rep. rykkede du MEGET! Godt arbejde! :4thumbup:

Hihi... Så forstår jeg bedre den tyske humor :tongue:

Det er simpelthen så typisk dig at lave 5 runder i stedet for tre.

Du er en idiot! <3

Når både coach Y og Bro DBM undlader at gøre bemærkninger, når der bliver spurgt til 5x250 m. row + 10 G2OHA, så er den svær at kæmpe med. Desuden er det positivt, da jeg nu ved hvordan den rammer og derfor for alvor kan fyre den af på 3 omgande.

Jeg foreslår forresten at WO'en med 5x ovenstående skal hedde NYNNE!

Link to comment
Share on other sites

I dag havde DBROM's folk kontaktet mine folk og fikset en tid med Coach Fru Erik i IK 99! Dagens menu lød primært på Clean, da både DBROM og jeg sucker monkeyballs til øvelsen! Det spiller selvfølgelig ind, at vi begge ønsker at blive bedre.

Opvarmning var noget squat og frontsquat med 60 kg. og lidt mobilitet.

Clean:

Mange x super mange x 40kg

Mange x super mange x 50kg

Mange x mange x 60kg

En del x nogle flere x fuckups x 70kg

- Det er meget tydeligt at mærke, når jeg rammer banen og når jeg IKKE gør! Jeg var godt træt tilsidst. Fuckede en del på de 70 kg., da jeg var ved at være træt i træksystemet.

Jerk:

Nogle x 40 kg.

Flere x 50 kg.

Mange x 60 kg.

Fokus på fodstilling, dippet, presset og fodstilling i landingen.

Frontsquat:

5x80 kg.

5x100 kg.

5x100 kg.

5x100 kg.

3x110 kg.

3x120 kg.

Shit, det var en fed omgang med Coach Fru Erik! Jeg var meget tilfreds og glad undervejs og bagefter! Jeg håber på flere hotte dates i den lumre kælder! Jeg tror, at der er vej frem med en god coach - og en god coach, DET er fru Erik! :superman:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Når både coach Y og Bro DBM undlader at gøre bemærkninger, når der bliver spurgt til 5x250 m. row + 10 G2OHA, så er den svær at kæmpe med. Desuden er det positivt, da jeg nu ved hvordan den rammer og derfor for alvor kan fyre den af på 3 omgande.

Jeg foreslår forresten at WO'en med 5x ovenstående skal hedde NYNNE!

Jeg så seriøst ikke, at du skrev noget om 5 runder .. du spurgte, om det var 250 eller 500 m roning. Det er da altid noget, at du ikke lavede 5 runder à 500 m roning :laugh:

Og sublim idé med WOD navnet!! :tongue: :tongue:

Men er Nynne ikke den danske version af Bridget Jones? (Hende med dagbogen?) Så skulle WOD'en da næsten være noget i stil med: AMRAP på 20 min. af chokoladetrøffelspisning. Den burde vi prøve en dag :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg så seriøst ikke, at du skrev noget om 5 runder .. du spurgte, om det var 250 eller 500 m roning. Det er da altid noget, at du ikke lavede 5 runder à 500 m roning :laugh:

Og sublim idé med WOD navnet!! :tongue: :tongue:

Men er Nynne ikke den danske version af Bridget Jones? (Hende med dagbogen?) Så skulle WOD'en da næsten være noget i stil med: AMRAP på 20 min. af chokoladetrøffelspisning. Den burde vi prøve en dag :w00t:

Hahaha! :laugh:

Jo, Nynne er en fordansket version af selvmedlidende Bridget Jones!

Jeg foreslår en hybrid!

5x250 m. Roning + 10 G2OHA @ 50 kg.

- dernæst direkte til:

3 min. af chokoladetrøffelspisning.

- Den bliver så nederen! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Men er Nynne ikke den danske version af Bridget Jones? (Hende med dagbogen?) Så skulle WOD'en da næsten være noget i stil med: AMRAP på 20 min. af chokoladetrøffelspisning. Den burde vi prøve en dag :w00t:

Sådan en workout er jeg med på :4mewantfood: :superman::innocent::laugh::blush::tongue: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Når ret skal være ret, synes jeg faktisk det er lige i overkanten at sige, vi sucker monkeyballs til øvelsen........ I CF sammenhæng er vi vist ikke helt skidt kørende wink.gif Igen; Stærkt kørt i dag. Fruen er ikke gavmild med komplimenter, så synes godt vi kan være os selv bekendt. Dit så pissegodt ud ift. hvad jeg tidligere har set 4thumbup.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Sådan en workout er jeg med på :4mewantfood: :superman::innocent::laugh::blush::tongue: :4thumbup:

:laugh: :laugh:

Lørdag!!!!!!! :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

- nånej... på lørdag er et jo ikke lørdag... dangunit!

Mit bud på en Nynne.

AMRAP 3 timer:

- Indkøb et stykke tøj

- Indkøb et par sko

- Indtag én cafe latte

- Cykl 500 meter i roligt tempo

:smile:

Typisk dig, kauf, at lave for mange runder i øvrigt. :tongue:

Haha, du har ret!!! Jeg tager en strafrunde ekstra næste gang, som straf for at tage for mange runder!

Når ret skal være ret, synes jeg faktisk det er lige i overkanten at sige, vi sucker monkeyballs til øvelsen........ I CF sammenhæng er vi vist ikke helt skidt kørende wink.gif Igen; Stærkt kørt i dag. Fruen er ikke gavmild med komplimenter, så synes godt vi kan være os selv bekendt. Dit så pissegodt ud ift. hvad jeg tidligere har set 4thumbup.gif

Yeah! Mange tak!

I CF sammenhæng er vi måske ikke skidt kørende. Jeg synes stadig, at jeg hænger godt i bremsen i forhold til nogle af de andre konkurrerende i CF. Du og jeg cleaner samme vægt - jeg troldecleaner den dog af helvede til, når det bliver tungt! De 105 som vi begge fik til Stronger var flot teknik fra din side og du havde så absolut til mere! Mit var forbandet, absolut hæsligt og at de kom op var mere held end forstand! Jeg følte at der skete meget i dag og håber at kunne følge op snarest! Dit blev sgu' rigtigt godt, da du fik fornemmelse for at trække højere og ikke afbryde bevægelsen!! Det var en skidefed dag i kælderen med masser af positive vibes i tanken efterfølgende! :w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning 26.05

Det kriblede i kroppen (også pikken) hele dagen, men træning kom jeg først til kl. 21.30.

Solid grundopvarmning med masser af medicinball kast i rotation og slams. Stræk, mobilitet, hammerslag til dæk, boxjump og des lige.

Da midtsektionen var tændt prøvede jeg lidt backsquat, men det spillede aldrig rigtig og derfor gik jeg over til frontsquat, som sad lige i skabet. Banen føltes perfekt og jeg holdt vægten lav for at ramme banen, mere end presse på kg.

Frontsquat + Stifflegged Deadlift + Hammerslag

10x80 kg. + 0 + 10/10

10x90 kg. + 0 + 10/10

10x100 kg. + 0 + 10/10

10x100 kg. + 10x80 kg. + 10/10

10x100 kg. + 10x80 kg. + 10/10

10x100 kg. + 10x80 kg. + 10/10

10x100 kg. + 10x80 kg. + 10/10

10x100 kg. + 10x80 kg. + 10/10

Lunges (step ud, step tilbage) + dødløft:

5/5x60 kg. + 5x140 kg.

5/5x70 kg. + 5x140 kg.

5/5x80 kg. + 5x140 kg.

- sidste mand i centeret var ved at gå hjem. Jeg fangede ham og fik ham til at hjælpe med Challenge of The Week WO fra Swedish Paratroopers.

4 min. AMRAP:

9 K2E

6 Burpees over the bar

4 Bearcomplex @ 40 kg.

Direkte til 30 m. OH lunge m. 25 kg. skive.

Score og tid:

3 runder + 9 K2E + 1.09. - min røv var ristet og klokken var en million! Jeg sov til gengæld rigtigt godt! :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Fed træning du banker af, bro. Kan godt lide ideen med at i sender WOD's til hinanden! :4thumbup:

Thx! Bro!

Du giver den også som sædvanligt gas i junkyarden! Jeg fik faktisk ide'en til at lave lidt dødløft igen fra din hjemmetræning! Tak for inspiration, bro! :4thumbup:

Det fungerer rigtigt godt med at sende udfordringerne til hinanden! Vi skiftes til at lave workouts'ne og til tider - som denne gang - ligner det INTET på papiret, men baldrer fuldstændig bunden ud af en, når man laver den. Vi sammenligner os med hinanden på de forskellige workouts osv, så konkurrenceelementet er fuldt ud gældende også! Det bliver derved til en til to finishers om ugen og det fungerer sgu' rigtigt godt! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Træning-ish d. 30.5

Military:

15x5x60 kg.

Træning d. 31.5

Opvarmning - crunches, mobilitet, russian twist på gulv m. KB.

TGU:

2x5/5x24 kg. KB.

3x1/1x32 kg. KB.

Walking lunges:

2x5/5@ 2x24 kg. KB.

Squat:

10x60 kg.

10x80 kg.

5x110 kg.

5x120 kg.

5x130 kg.

3x140 kg.

3x140 kg.

1x150 kg.

1x150 kg.

- undervejs mellem sættene blev det også til lidt løs mave og lidt dragonflags - for at tænde midtsekstionen og derved stabiliteten bedre - det virkede!

Frontsquat + stiv DB død:

5x100 kg.

5x100 kg. + 10x2x45 kg. DB

5x100 kg. + 10x2x45 kg. DB

5x100 kg. + 10x2x45 kg. DB

5x105 kg. + 10x2x45 kg. DB

5x105 kg. + 10x2x45 kg. DB

- rouleteringen var lort og derfor blev det DB istedet for BB stiv død. Det virkede ikke optimalt, men det blev dog gjort.

TGU:

3x1/1x32 kg. KB.

Walking lunges m. KB. i frontsquat position:

2x14 (7/7) x 2x32 kg. KB.

Supersettet med:

Hanging Toes to bar:

3 set af 3 twist til hver side + 6 lige - no fucking kip!

DB Rows:

2x10/10x45 kg. DB.

- det er længe siden jeg har sagt hej til denne øvelse - jeg var weak!

God improviseret blanding af absolut uplanlagt træning, men ligepludselig stod jeg i et center og så var det jo bare at give gas!

- Aften: 600-ish meter suitcase carry med 32 kg. KB. - skiftende fra hånd til hånd.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I går:

Igen stod jeg pludselig i et center og havde tid til en smule uplanlagt træning. Jeg prøvede bænken roligt af...

Bænk:15x60 kg.

15x60 kg.

10x70 kg.

15x70 kg.

10x80 kg.

5x90 kg.

5x90 kg.

12x70 kg.

Skrå DB pres:12x30 kg.

12x30 kg.

12x30 kg.

5x35 kg.

5x35 kg.

5x35 kg.

- ikke megen vægt på, men det er meget positivt og jeg er utroligt glad for, at jeg igen kan køre DB pres - det har jeg ikke kunnet længe. Jeg skal helt sikkert tage disse øvelser på dagsformen og ikke presse mig selv på hverken vægt, reps., eller lign. Jeg skal langsomt akkumulere en volume, der i sidste ende giver lidt kg. Det er uden tvivl styring af skulderbladet og generel stabilisering, der skal være 1000% lige i skabet, for at undgå bøvl. Når det sker - som i går - spiller det perfekt! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er efterhånden blevet en større udfordring at komme ud af hjemmet og komme afsted til træning. Det hænger til dels sammen med, at vi går til mange arrangementer for tiden, men nok mere, at jeg nyder at være sammen med tøserne så meget, at træningen bliver nedprioriteret. De sidste par måneder på barsel har gjort, at jeg har fået et helt fantastisk forhold til Elva - vores datter på snart 3 og vores mindste på lidt over 2 mdr. er fantastisk, kommunikationen er beegyndt at være sjov og det hele er fantastisk! Cat og jeg har det super sammen og i det hele taget er det bare fedt at holde fri og stresse af!

Nu starter jeg snart på ca. 39-40 timers arbejdsuge igen - på mandag går starten i Furesø fysioterapi, da jeg har forladt forsvaret pr. 1.6. Jeg glæder mig til at blive klinikfysioterapeut og komme tilbage til osteopatbøgerne igen.

Derfor er homegymmet ved at blive gunnet op. Squatracket er sat op og jeg har fået nogle paller smidt ovenpå hinanden til stepups og boxjumps - det begynder at spille!

I dag:

Opvarmning: TGU: 16 kg. 3/3 - en del.

Snatch: 16 kg. - en del.

Lunges + stepups BW - en del.

Stræk af hoftebøjer og fascia + dynamiske stræk af ben og skulder + bryst.

Pushups + boxjumps + pushpress.

Ugens DBM vs. Kauf WOD:

AMRAP 15 min

5 Push Press 50kg

10 Push Ups (parallettes)

15 Box Jumps 20"

- Score: 15 runder + 1 pres - megafed WO!!!!!!! Jeg spyttede godt i græsset efterfølgende! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

BUM! Blev du dermed vinderen af ugens chal???

Fedt du har fået gang i dit homegym! Det spiller helt vildt. Hvis du smider et par Arnold plakater på gavlen bliver det ikke bedre!

Edited by Lasseb
Link to comment
Share on other sites

BUM! Blev du dermed vinderen af ugens chal???

Fedt du har fået gang i dit homegym! Det spiller helt vildt. Hvis du smider et par Arnold plakater på gavlen bliver det ikke bedre!

Altså vinder og vinder... Det er sgu' så meget sagt. Vi har lavet ugens challenge fordi vi begge er gået lidt sure i træningen og derfor vil motivere hinanden ved at udfordre hinanden med en WOD om ugen. På den måde er der større chancer for, at vi også kommer til at lave noget af det, som vi ikke kan lide at lave, eller måske ikke ville finde på selv. Samt det er skægt at motivere hinanden ved en kammeratlig udfordring. Der er ingen håneret og ingen scorekeeping - kun klap på skulderen over fede designs af WOD's, gode tider og score + erfaringsdeling i forhold til tidsbesparende teknikker og erfaringer gjort under udfordringen.

Homegymmet spiller efterhånden tilfredsstillende, men Arnold plakaterne tror jeg sgu' ikke bliver en realitet :laugh: Til gengæld vil jeg prøve at snige en *hosthost* radio *hosthost* ind på et tidspunkt. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Altså vinder og vinder... Det er sgu' så meget sagt. Vi har lavet ugens challenge fordi vi begge er gået lidt sure i træningen og derfor vil motivere hinanden ved at udfordre hinanden med en WOD om ugen. På den måde er der større chancer for, at vi også kommer til at lave noget af det, som vi ikke kan lide at lave, eller måske ikke ville finde på selv. Samt det er skægt at motivere hinanden ved en kammeratlig udfordring. Der er ingen håneret og ingen scorekeeping - kun klap på skulderen over fede designs af WOD's, gode tider og score + erfaringsdeling i forhold til tidsbesparende teknikker og erfaringer gjort under udfordringen.

Homegymmet spiller efterhånden tilfredsstillende, men Arnold plakaterne tror jeg sgu' ikke bliver en realitet :laugh: Til gengæld vil jeg prøve at snige en *hosthost* radio *hosthost* ind på et tidspunkt. :cool:

Hold nu kæft din hippiehomobøssealleskalværemeddetgælderikkeomatvindesvans.

Du vandt, Brolice tabte! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hold nu kæft din hippiehomobøssealleskalværemeddetgælderikkeomatvindesvans.

Du vandt, Brolice tabte! :devil:

Ikke enig! :hippy:

Når det gælder motivation i den daglige træning er der sgu' rigeligt med konkurrence med al jeres paleosemitbilledeafminmadoghvorstærkjeger hver eneste dag på facebook, twitter og alle andre steder. Hvis jeg kigger lidt rundt omkring synes jeg, at der er ved at være lidt for meget konkurrence på alt omkring kost, træning, søvn osv. osv., man kan sgu' ikke engang æde et salatblad uden at en eller anden tosse råber "Paleo" eller svinge en Kettlebell uden en eller anden gokke råber "Crossfitzz"!

Derfor - ingen vinder, ingen taber - kun kærlighed i brede baner! :hippy: Og også masser af kærlighed til dig bro! :hippy:

Til det skal det siges, at vi til enhver tid kan lave en decideret konkurrence, håne hinanden, tale svinsk til hinanden og kalde hinanden fede eller tynde svin - det skal også kunne arrangeres! Jeg gider bare ikke i det daglige. - hold kæft hvor er jeg blevet en kærlighedsfyldt farmand! :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Ikke enig! :hippy:

Når det gælder motivation i den daglige træning er der sgu' rigeligt med konkurrence med al jeres paleosemitbilledeafminmadoghvorstærkjeger hver eneste dag på facebook, twitter og alle andre steder. Hvis jeg kigger lidt rundt omkring synes jeg, at der er ved at være lidt for meget konkurrence på alt omkring kost, træning, søvn osv. osv., man kan sgu' ikke engang æde et salatblad uden at en eller anden tosse råber "Paleo" eller svinge en Kettlebell uden en eller anden gokke råber "Crossfitzz"!

Derfor - ingen vinder, ingen taber - kun kærlighed i brede baner! :hippy: Og også masser af kærlighed til dig bro! :hippy:

Til det skal det siges, at vi til enhver tid kan lave en decideret konkurrence, håne hinanden, tale svinsk til hinanden og kalde hinanden fede eller tynde svin - det skal også kunne arrangeres! Jeg gider bare ikke i det daglige. - hold kæft hvor er jeg blevet en kærlighedsfyldt farmand! :hippy:

:wub: Lots of luv, KaufBRO

Jeg må ikke være med til jeres gokchallenges= ingen love til mig. :-(

Du er mere end velkommen til at være med, men med din for tiden paniske angst for at lave noget, der ikke lige er The Fame Boy SL-program, er vores challenges nok lige gok nok!

Desuden kan dit ego nok ikke klare at tabe hver uge......... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må ikke være med til jeres gokchallenges= ingen love til mig. :-(

Du er mere end velkommen til at være med, men med din for tiden paniske angst for at lave noget, der ikke lige er The Fame Boy SL-program, er vores challenges nok lige gok nok!

Desuden kan dit ego nok ikke klare at tabe hver uge......... :wink:

Du er mere end velkommen til at være med. Det eneste det kræver, er at du er med hver uge og at der ikke er noget tuderi i forhold til egen præstation, undskyldninger, brok over design af WO osv. Tag det som den oplevelse det er og hyg dig med det, lær og del. :hippy:

:wub: Lots of luv, KaufBRO

Lots of love, Bro, Lots of love :wub:

Link to comment
Share on other sites

Det er efterhånden blevet en større udfordring at komme ud af hjemmet og komme afsted til træning. Det hænger til dels sammen med, at vi går til mange arrangementer for tiden, men nok mere, at jeg nyder at være sammen med tøserne så meget, at træningen bliver nedprioriteret. De sidste par måneder på barsel har gjort, at jeg har fået et helt fantastisk forhold til Elva - vores datter på snart 3 og vores mindste på lidt over 2 mdr. er fantastisk, kommunikationen er beegyndt at være sjov og det hele er fantastisk! Cat og jeg har det super sammen og i det hele taget er det bare fedt at holde fri og stresse af!

Nu starter jeg snart på ca. 39-40 timers arbejdsuge igen - på mandag går starten i Furesø fysioterapi, da jeg har forladt forsvaret pr. 1.6. Jeg glæder mig til at blive klinikfysioterapeut og komme tilbage til osteopatbøgerne igen.

Hvor er det bare fedt med både quality time med familien og jobbet. Det gik da alligevel stærkt med at finde noget nyt. Stort tillykke!!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Bah.

I ville have inviteret til at starte med hvis Fame Boy havde været velkommen. Nu er jeg heldigvis fornærmet og hader jer. Jeg tror faktisk også at i er lidt mere crossgok end jeg lige gider.

Efter Nordland står den på dejlig tung grundtræning og konditionering primært i form af burpess og prowler/slæde. Ikke så meget pis. :bigsmile:

Jeg skulle jo nødig blive alt for god til FaF.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det bare fedt med både quality time med familien og jobbet. Det gik da alligevel stærkt med at finde noget nyt. Stort tillykke!!! :bigsmile:

Ja, det er superlækkert!

Jeg var så priviligeret, at jeg søgte et par jobs, fik tilbudt 3 jobs, hvoraf jeg mente at kunne trives bedst i Furesø. Dagen efter jeg havde skrevet på Facebook, at jeg søgte arbejde, kunne jeg slå op, at jeg havde fået job - mente dog at det var en kende for meget og valgte at lade være. :wink:

Bah.

I ville have inviteret til at starte med hvis Fame Boy havde været velkommen. Nu er jeg heldigvis fornærmet og hader jer. Jeg tror faktisk også at i er lidt mere crossgok end jeg lige gider.

Efter Nordland står den på dejlig tung grundtræning og konditionering primært i form af burpess og prowler/slæde. Ikke så meget pis. :bigsmile:

Jeg skulle jo nødig blive alt for god til FaF.

Næ, man behøver ikke invitere alle hver gang et nyt tiltag kommer i spil - men derfor må folk gerne være med. Jeg tror slet ikke, at en dejlig person med så glad og elskelig en karakter som du kan være fornærmet i længere tid af gangen, så jeg glæder mig til det er overstået, så du kan få en krammer, din flotte fyr! :wub:

Af hensyn til burpees og gok, så har jeg i dagens WO vist hvem der er overgokken - ihvertfald i design af WO. Den var klam og ulækker og tjener intet formål udover, at jeg virkelig ikke kunne lide den. Jeg poster den, når stumpen sover :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share