Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Super fedt med sprint træning Kauf. Det er sgu da noget, der sætter gang i både kondi og forbrænding.

Hvilken model Five fingers løber du rundt i?? Har selv kigget en del på KSO.

Takker! Det var dænenme hårdt! Jeg håber at det kan være med til at kickstarte systemet, når nu jeg er så langt bagud på hillsprints i forhold til sæsonen :blush:

Jeg bruger Bikila, men løber kun korte distancer i dem. Til alm. løb løber jeg gerne i et par flats - pt. et par komplet udtrådte New Balance RX230. Det er mine første flats og de bedste jeg stadig har, selvom lilletåen har slidt sig igennem på venstre sko :laugh:

Jeg har desværre ikke haft held med at finde dem siden, de er sgu' nok røget ud af markedet :unhappy:

Kauf bruger KSO.

Bro, det der sprintgok i havde gang i i Garagen, det er sgu noget af det dummeste jeg længe har hørt om. Måske vi skal prøve det en dag sammen?!

No, sir! Bikila it is :wink:

:laugh: Det kunne være fedt! Jeg er sikker på at dine lunger hade dig undervejs! Det gjorde mine ihvertfald! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

I dag var der familiekærlighed og skuroprydning på programmet, jeg fik dog klemt lidt ind :smile:

På legepadsen var der en lav barre! - Bum!

Dips på barre:

Med brystet til barren:

10

10

10

10

6... hov...

Med nederste ribben til barren:

15

15

15

12... hov...

I skuret var der en stang og et par kiks!

BZPS CØRL:

10x42 kg.

12x42 kg.

12x42 kg.

12x42 kg.

Bedre end ingenting :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Endnu en gang en super fed dag i godt broskab! :4thumbup:

Jeg tager hatten af for dig og Musashi's præstation på prowleren efter jeres gøgleri på græsplænen!

Vi gentager succesen næste gang!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en gang en super fed dag i godt broskab! :4thumbup:

Jeg tager hatten af for dig og Musashi's præstation på prowleren efter jeres gøgleri på græsplænen!

Vi gentager succesen næste gang!!! :devil:

Det var en fed dag! Jeg følte mig som en meget gammel og træt mand, da vi skulle battle på Air Dyne! Bare vent til du bliver 32, mr. young gun! :laugh:

Vi gentager helt sikker succesen næste gang! Mere elastik, mere ben, mere prowler!! :devil::devil:

- Og så tager jeg revance på Air Dyne! - Crosstm my heart! :devil::cool:

Link to comment
Share on other sites

I dag var der tid til en kort tur på Høvelte.. der skulle bla. trænes ben.

Opvarmning:

Masser af mobility for især lænd og hofte. Det var lækkert at få indlagt smør i leddende inden træning.

Clean & press:

2x2/2x30 kg.

2x2/2x40 kg.

1x2/2x50 kg.

1x2/2x60 kg.

1x1/1x70 kg.

2x1x80 kg.

1x90 kg.

- Mit clean var helt off og jeg greb, allerede fra de 70 kg., stangen næsten i stående. Jeg valgte derfor at droppe clean delen og kun øve splitjerk.

1x90 kg.

1x100 kg.

1x105 kg. - tangerende PR.

1x110 kg. - PR!

0x115 kg. - pfff.. helt off på fokus pga. :blabla:

1x115 kg. - PR! Føltes lige i skabet og med overskud - jeg tror, at der er til 120, men valgte at være glad for i dag! :w00t:

- Så skal jeg bare lære at cleane ordentligt, så jeg kan få stangen op inden stødet...

Squat:

10x115

10x115

10x115

10x115

10x115

- fokus på albuerne ind til kroppen og spænd i torsoen. Jeg lackede derfor lidt i vendet, hvilket gav lidt ekstra kip i bunden. Optog noget video på 5. set for at tjekke teknikken.

Det var det - hurtigt ind - hurtigt ud.

Link to comment
Share on other sites

Lækre PR's :superman: Brutalt at press 115kg over hovedet :devil:

Og hva med det JACK3D? Lyder som om det ikke rigtig har nogen effekt på dig?

Hov! Lad os nu huske, at det ikke er et pres, men et splitjerk. Jeg dykker jo mere under stangen, end jeg reelt presser. Jeg pushpresser knapt 95-100 kg. og det er en verden til forskel :smile:

Jeg er umiddelbart ikke imponeret over JACK3Dtm. Jeg er noget mere tilhænger af BSN No-Xplode. Jeg får en lille optur af Jack, men mærker det ikke det store. Når jeg har prøvet at tage større doser (2-2,5 scoops) får jeg "inner shakes" på den nederen måde. Så alt i alt æder jeg bøtten færdig og køber det ikke igen.

Om jeg så køber NOX igen, eller om jeg ryger på en leverudrensning/leverhjælp med alle tilskud cuttet og 6-9 gram fiskeolie dagligt, går jeg stadig og overvejer - jeg ved, hvad Mr. Musashi ville gøre :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du er vild Kauf.

Jeg når lige at lave ny pr. på 5x115 i squat, og så laver du 5x10x115. Jeg føler mig nu endnu mere slap end da jeg var skadet :cry3:

Det er sgu' da en flot PR! Du er ikke slap, bare fordi jeg kører lidt flere reps. Din PR er din PR og fremgang er sgu' fremgang! BUM! Flot arbejde, keep it up! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu' da en flot PR! Du er ikke slap, bare fordi jeg kører lidt flere reps. Din PR er din PR og fremgang er sgu' fremgang! BUM! Flot arbejde, keep it up! :4thumbup:

Jo tak. Må kæmpe mig op på dit niveau. Det er sgu massivt.

Synes i øvrigt, du snart burde krydse klinger med en Linda. Det var min debut med crossfit og bestemt en debut jeg husker... Erindrer ikke lige, at du har opdateret den på noget tidspunkt.

Link to comment
Share on other sites

Jo tak. Må kæmpe mig op på dit niveau. Det er sgu massivt.

Synes i øvrigt, du snart burde krydse klinger med en Linda. Det var min debut med crossfit og bestemt en debut jeg husker... Erindrer ikke lige, at du har opdateret den på noget tidspunkt.

Jeg har kørt Linda på et tidspunkt! - Det var også min debut! - Og sikke en nederen debut! :laugh:

Jeg kan ikke huske min tid, desværre, men som min skulder forholder sig, kommer jeg ikke til at køre den i lang tid. Jeg tager godt hensyn til min krop for tiden og gør hvad den kan og holder mig fra hvad den ikke kan - og den kan på ingen måde lave hverken Nynne eller Linda. Bænk bliver, når det bliver kørt, derfor med lav vægt og høj volumen - ingen intensitetarbejde omkring pressedelen foran kroppen - kun ved pushups i ringe. :smile:

Link to comment
Share on other sites

.......dagligt, går jeg stadig og overvejer - jeg ved, hvad Mr. Musashi ville gøre :wink:

Hallo, det her er sgu ikke en helse log; Vi vil se wins, test og deca og vilde gokke-træninger! Og fuck dig og dine cleans....

Link to comment
Share on other sites

Hallo, det her er sgu ikke en helse log; Vi vil se wins, test og deca og vilde gokke-træninger! Og fuck dig og dine cleans....

:laugh: :laugh:

Det hjælper jo for fanden ikke noget, at jeg kan få vægten over hovedet, hvis jeg ikke engang kan få lortet til skuldrene! Der er stadig 10 kg. til de 120 og som jeg altid har sagt, så kan jeg få alt over hovedet, hvad jeg kan cleane - i dag kom beviset! :devil:

Du har sgu' nok ret! Mere Kreatin, mere lyserødt og blåt pulver ned i ganen og så fiskeolie og tarmskyldning efter FAF! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Næste gang I er ude til en fællesbrænder, burde I tage film/billeder og logge den i Fyr-den-af-tråden.

Måske :smile:

Hvorfor er det liige at man ikke kan sende dig én PM? :blush:

Huh? Det ved jeg sgu' ikke? prøv igen! :smile:

Link to comment
Share on other sites

I forgårs løb jeg 3,5 km.

I dag løb jeg 5-6 km.

... og lavede lidt i baghaven

High Metabolic American, stupid ass, Swings + Military:

15x40 kg. + 5x50 kg.

15x40 kg. + 5x50 kg.

15x40 kg. + 5x50 kg.

15x40 kg. + 5x55 kg.

15x40 kg. + 5x60 kg.

15x40 kg. + 5x60 kg.

15x40 kg. + 5x60 kg.

2x40 kg. + 5x65 kg. - glatte hænder og så på en træterasse - jeg tog ingen chancer!

Så ind og spise!

Link to comment
Share on other sites

21. Maj.

Mobilitet og opvarmning i højsædet.

Squat:

10x50

10x80

10x100

10x117,5

10x117,5

10x117,5

- ville have lavet 5 set, men gemte lidt i banken til:

DCO workout, 5 runder:

250 m. C2

10 Ground to Overhead anyhow @ 50 kg.

- tid: 10.11

Shit! Bro DBM røg ud af DCO på 6.11 og jeg var 4 min. dårligere. Hele mit træksystem i Clean blev sat helt ud af spillet af roningen. Jeg kunne godt lide workouten pga. at den straffede mig hårdt, men set med teknikbriller var den virkelig dum!

- Og så er jeg i for dårlig form og for tyk til sådan noget Crossfitpis!

Link to comment
Share on other sites

DCO workout, 5 runder:

250 m. C2

10 Ground to Overhead anyhow @ 50 kg.

- tid: 10.11

Shit! Bro DBM røg ud af DCO på 6.11 og jeg var 4 min. dårligere. Hele mit træksystem i Clean blev sat helt ud af spillet af roningen. Jeg kunne godt lide workouten pga. at den straffede mig hårdt, men set med teknikbriller var den virkelig dum!

- Og så er jeg i for dårlig form og for tyk til sådan noget Crossfitpis!

Din "dårlige" tid skyldes vist også, at der til DCO kun blev lavet 3 runder og ikke 5 :baaa:

Det er en ommer, tyksak!! :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tager godt hensyn til min krop for tiden og gør hvad den kan og holder mig fra hvad den ikke kan - og den kan på ingen måde lave hverken Nynne eller Linda. Bænk bliver, når det bliver kørt, derfor med lav vægt og høj volumen - ingen intensitetarbejde omkring pressedelen foran kroppen - kun ved pushups i ringe. :smile:

Nynne muahahahahaha

:lolabove:

Link to comment
Share on other sites

Din "dårlige" tid skyldes vist også, at der til DCO kun blev lavet 3 runder og ikke 5 :baaa:

Det er en ommer, tyksak!! :4whip:

:laugh: :laugh:

Tak for lort og for at slå mig halvt ihjel! :crazy:

Jeg spurgte både du og BroDBM på sms'en om de 5 runder, men ingen af jer har tilsydenladende bidt mærke i spørgsmålet 5 :laugh: Det er hvad man får ud af at forstyrre folk en lørdag aften! :laugh:

Så ser jeg ikke min tid, som værende helt så slem, da jeg har holdt mig på ca. 2 min. pr. omgang og der er INGEN tvivl om at mine omgange blev langsommere, efterhånden som det skred frem. Jep! Det er en ommer... :moon:

Nynne muahahahahaha

:lolabove:

???

Jeg forstår ikke den tyske humor? Hedder den ikke Nynne den du og BroDBM lavede i Kirken? Repout med BW, repout generelt og tung bænk duer ikke for tiden, så derfor kunne jeg ikke være med...

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share