Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Gokgok challenge of the week i DBM vs. Kauf blev til en Cat/Kauf hybrid. Jeg ville lave noget uden udstyr og Cat foreslog noget basket touchdown agtigt noget. Jeg ville have nogle burpees med og derfor blev det denne ulækre sag:

Gokgok of the week:

Shuttlerun - markering på jorden ved metermærke og baglinie.

5 m.

10 m.

20 m.

30 m.

40 m.

- 20 burpees -

5 m.

10 m.

20 m.

30 m.

40 m.

- 20 burpees -

5 m.

10 m.

20 m.

30 m.

40 m.

- 20 burpees -

5 m.

10 m.

20 m.

30 m.

40 m.

30 m.

20 m.

10 m.

5 m.

Tid: 9.06

- Fy for den lede satan! Shuttlerun er vist primært for at kreere hastighed, såvidt jeg er informeret. I denne protokol ryger det helt i fløjten, da for høj hastighed dræber burpees, samtidig med at burpees dræber shuttlerun. Jeg følte, at jeg joggede frem og tilbage, mens mine lunger tudede af fuld kraft! Denne WO ramte alle mine svager sider. Løb med retningsskift uden pause, burpees og arbejde over 5 min. Dertil kommer middagssolen og generelt svaghedstuderi i mit eget hoved allerede inden jeg gik igang :nonono::laugh: Det gode var, at jeg igen fik øjnene op for noget, jeg virkelig ikke kan lide at lave, konfronterede mig selv med det, samtidigt med at jeg for en gang skyld ikke gik i stå i burpees! :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Det lyder fedt med jeres ugentligt gokkekonkurrencer!

:bigsmile:

Kauf og jeg kan godt lide at gokke......... Især når vi gør det sammen, men ellers tænker vi bare på hinanden, medens vi gokker :wub: KaufBro, den WOD var en bestialsk omgang. Jeg har noget godt gok i ærmet til næste uge :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Gokgok. Nu står det 1-1 i ikke-sejre.

Ja, men vi bliver nok aldrig så gokkede, at vi begynder at opsætte regler for hvilke greb, der må bruges i øvelserne, bruge snydebælte, lave AMRAP i press og squat og druk-konkurrencer med fede mælkeprodukter! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Det lyder fedt med jeres ugentligt gokkekonkurrencer!

:bigsmile:

Kauf og jeg kan godt lide at gokke......... Især når vi gør det sammen, men ellers tænker vi bare på hinanden, medens vi gokker :wub: KaufBro, den WOD var en bestialsk omgang. Jeg har noget godt gok i ærmet til næste uge :wink:

BroSMG sagde det! Vi har ofte taget et fællesbad efter fællesgok - der er ikke noget bedre end gokke løs, blive svedig og stønnende gå ind under bruseren og sæbe sig ind :wub:

Jeg ser frejdigt frem til næste uges gokgokvennegok! :superman:

FAndenme en god omgang på Suicide-burpeegok! :4thumbup:

Gokgok. Nu står det 1-1 i ikke-sejre.

Nej! Det står Kærlighed=Kærlighed! :hippy:

Ja, men vi bliver nok aldrig så gokkede, at vi begynder at opsætte regler for hvilke greb, der må bruges i øvelserne, bruge snydebælte, lave AMRAP i press og squat og druk-konkurrencer med fede mælkeprodukter! tongue.gif

Pas nu på hvad du siger... jeg kunne sagtens forestille mig noget AMRAP dødsquat el. lign. fra en hvis herres side :wink: Mælkeprodukter skal i fandenme ikke hive mig ind i medmindre i ønsker, at jeg tyndskider ud over hele løfteplatformen! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nu startet min ca. 40 timers arbejdsuge og cykler til og fra arbejde. Det giver små 12-15 min. fuld gas på 1-gears cyklen iført pude i røven, smarte Oakleys og FLOT hjelm! Mine ben kan fandenme ikke lide at squatte, når jeg har sprintet et par gange i løbet af ugen - det er counterproduktivt for mine ben, at cykle! Men sådan må det være.

Generelt har mine sidste træninger - inkl. i dag - været fucking late night shows! I dag startede jeg kl. 22.30 og sluttede kl. 00.00, sidst var starten kl. 22 og slut kl. 23.30. Det sætter sine begrænsinger i forhold til toppræstationer og koster lidt på søvnen, så pt. er jeg ude i en balancegang om tilpas træningsmængde vs. hvile. Derfor bliver ikke alle mine pas postet, da jeg vil prioritere at træne og sove, fremfor at sidde ved computeren - som nu - kl. røvhul om natten.

I dag blev det til:

Opvarmning:

4 cirkler af:

15 reps. af 40-50 kg. military

xxx kipping pullups - teknik helt off!

Hammerslag @ 4 kg.

div. lunge kombinationer.

- meget lidt stræk og mobilitet - ikke smart move.

Pushpress:

5x70 kg.

3x5x80 kg.

1x3x90 kg. - lænden off -

4x3x85 kg.

- supersettet med

5 runder af kipping pullups - teknik off...

4 runder af:

15 DB shrugs @ 41 kg.

20 facepulls @ 30 kg.

20 highpulls @ 20 kg.

Bænk:

10x60 kg.

10x70 kg.

5x80 kg.

3x90 kg.

3x100 kg.

3x110 kg.

3x100 kg.

10x70 kg.

10x70 kg.

- fint med skulderstabilitet og jeg gætter på, at der stadig er til 130 på toppen i ægte crossgok stil.

Ugens Paratrooper challenge:

35 chest to bar pullups

45 pushups - lige krop, military style - brystet i jorden - ingen hængebug!

55 airsquats

Tid: 3:34

Bænk:

5x70 kg.

5x70 kg.

- ren stabilitet.

OH OA KB. walk m. 12 kg. - godt for stabiliteten i skulderen!!

+ lidt dips, lette OH squats (teknik off) og andet smågok hist og her.

Link to comment
Share on other sites

I dag blev der gokket igennem med Kammerat Heino, som gæstede det nordsjællandske. Kammerat Heino er en løbeål, der tidligere har bænket 150 kg. for reps., har vejet tæt på 100 kg. og også været buff. Nu vejer han 74 kg., har løbet en del marathon og sætter næsen op efter næste Marathon under 3.20. Kammerat Heino er stadig en flot fyr, men er ikke særlig buff i forhold til hvad han har været.

For sjov målte vi vores lårbasser små 15 cm. over knæet inden dagens gok. Kammerat Heinos var 45 cm., mit var 57 cm. (mindre end visse personers gunz, men dog større end en Marathonmand).

Dagens gok:

Løb i skov + Hillsprints from fucking hell:

4-5-ish km. løb

Foran os tårnede en bakke, der krævede gode sving i armene at komme op af. Desuden stod de sidste 25 meter næsten lodret og kun trærødder udgjorde trin, som man kunne bruge som afsats, når der skulle presses igennem. Fuck Asier, hvor det brændte i Quads og Glutes!!! :devil::devil: Gangturen ned brændte ligeså meget pga. det excentriske arbejde! :devil:

5xhillsprints af 150-ish meter. - you go - I go.

+15 boxjumps på trærod, der gik til midt på låret.

2 km. hjem igennem skoven.

In the Backyard:

3 runder - you go, I go:

Bridge sledge pull @ 30 m. langt mofo tykt skibstov + slæde + 15 pushups på pareller.

3 runder - you go, I go:

"Power rope waves" unilaterale - 10/10 + 10 bilaterale + 5/5 pushups på paralleler med 1 ben løftet.

- Ørk!!!!!!!!!!!! :crazy::devil::superman::w00t::cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

BUM!!! For satan en omgang! :4thumbup:

Har Heino vejet 100 kg ish???? Det er langt fra den marathon figur han viste frem sidst vi var i Birkerød :devil:

Link to comment
Share on other sites

BUM!!! For satan en omgang! :4thumbup:

Har Heino vejet 100 kg ish???? Det er langt fra den marathon figur han viste frem sidst vi var i Birkerød :devil:

Nej, jeg løj! Heino siger selv, at han kun har været en 88 kg. banger! Jeg husker ham dog som væsentligt større, men det siger jo lidt om min størrelse på daværende tidspunkt :tongue: Men han har bænket 150 for Reps.

Link to comment
Share on other sites

Fuck fucking fuckMOl og det fucking fuck af et fuckfuckupdateproblem, der fucking opstår igen og igen, så oplægget forsvinder. Lortefuck!

I dag har jeg trænet - jeg havde også logget! Fuck!

Jeg har fucking lavet næste uges fucking gokchallenge! Fuck! Den var fucking længere end først fuckberegnet!

Lortefuck, nu går jeg ind i seng og håber på mere fuck!

Link to comment
Share on other sites

Fuck fucking fuckMOl og det fucking fuck af et fuckfuckupdateproblem, der fucking opstår igen og igen, så oplægget forsvinder. Lortefuck!

I dag har jeg trænet - jeg havde også logget! Fuck!

Jeg har fucking lavet næste uges fucking gokchallenge! Fuck! Den var fucking længere end først fuckberegnet!

Lortefuck, nu går jeg ind i seng og håber på mere fuck!

Når det stikker dig minder du utrolig meget on Ulrik Thomsen i nogen af hans vredere roller. Den med æblerne f.eks.

Link to comment
Share on other sites

Fuck fucking fuckMOl og det fucking fuck af et fuckfuckupdateproblem, der fucking opstår igen og igen, så oplægget forsvinder. Lortefuck!

I dag har jeg trænet - jeg havde også logget! Fuck!

Jeg har fucking lavet næste uges fucking gokchallenge! Fuck! Den var fucking længere end først fuckberegnet!

Lortefuck, nu går jeg ind i seng og håber på mere fuck!

Ctrl+A

Ctrl+C

"Add reply"

PS: Håber du har sovet godt og blødt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Eller Sprængfarlig bombe.

Skal vi snart gokke?

Det vil jeg fandenme gerne. PT. rammer jeg en ca. 42-45 timers arbejdsuge, så det skal planlægges til punkt og prikke. Måske det kan slås sammen med noget Fællesgok med LasseBB, SMG og andre kendis?

Ctrl+A

Ctrl+C

"Add reply"

PS: Håber du har sovet godt og blødt. :smile:

Jeg ved det, men for helvede, jeg har da aldrig oplevet noget andet sted, hvor det skulle være nødvendigt at kopiere sin egen tekst, inden man sender svar afsted - det sker sgu' for *fuck* ofte! Desuden har jeg skiftet min madras - så jeg sover aldeles hårdt - ikke noget blødt her! :wink:

Jeg er snart i staden igen. Melder klar til gok!

Meld i god tid - Se ovenstående + jeg rammer snart ind i diverse tour de fiss tours til div. studenterparties rundt omkring i landet! Jeg skal lige have møllene ud af min egen hat også, så er jeg klar!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Fuck fællestræning... Jeg vil høre mere om det der Tour De Fiss og studenter parties!?

^^

Jeg har en efternøler lillebror, der bliver student i den kommende uge - der vil være studenterparty + ekstra studenterparty for min anden brors kæreste. Da Cat har brysterne og derved maden til den lille, kan hun ikke feste igennem hele natten. Derfor fantaserer jeg mig selv som kongen af festen, iblandt 18 årige piger og de kiksede drenge = Tour de fiss.

Når virkeligheden kicker ind, regner jeg dog med, at jeg finder mig selv siddende imellem alle pigerne, kigger mig omkring og føler mig som verdens ældste røvhul, imens jeg tænker, at de skal tage noget mere tøj på! Det er ihvertfald, hvad der er sket de sidste par gange jeg har været i byen (pånær den med tøjet selvf.). Så plejer jeg gerne at gå hjem og købe et M!, hvor pigerne ligeledes er 18 år, men dog sminket op, så de ser bare lidt ældre ud. Så kigger jeg lidt i det og tænker, at de for helvede har for meget tøj på!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I dag var det tid til ugens SMG vs. Kauf love gokkechallenge :wub:

Jeg var ude med mit 50 m. målebånd fra Silvantm, for at sikre mig de rigtige mål på løberuten. Mine naboer kiggede underligt, da jeg målte op i kvarteret, men endnu mere underligt, da jeg løb og lavede G2OH på en blind sidegade - vores ene nabo undlod direkte at hilse på mig op til flere gange... det var sikkert for mærkeligt til en ældre fin Birkerød borger :tongue:

Løberuten gik i et L, hvor der var let stigning på ca. 30 m. Jeg holdte løbetempoet i et moderat godt tempo, så jeg kunne skyde den af i G2OH

Runden lød på:

500 m. løb

5 G2OH @ 60 kg.

500 m. løb

10 G2OH @ 60 kg.

500 m. løb

15 G2OH @ 60 kg.

Tid: 9.58

Ramte en fin bande i de fleste Cleans (da jeg kørte Clean + pushpress). I første runde: 5 i streg, anden runde: 5+5 - 3 sek. pause, i tredje runde: 5+3+7 - missede banen på 3'eren og lagde lige baren ned i sek. for at finde den igen.

Igår aftes lavede jeg som sagt noget træning i baghaven. Det blev til noget cirkelhalløj + en ny ugentlig challenge til næste uges SMG vs. Kauf bromance challengegok! :wub:

3 runder på tid:

10/10 snatch @ 24 kg. KB.

10 Clean + pushpress @ 2x24 kg. KB.

10 Crossfit Overhead swings @ 24 kg. KB.

10 burpees

10 boxjumps @ 50 cm.

Tid: 8.57

- Det tog overraskende lang tid. I første omgang burpees plantede jeg hånden i en hundelort. I anden omgang burpees havde jeg banket en kæmperegnorm op, som valgte at kravle op lige hvor mit bryst skulle klappe ned i jorden - min karma og mit Zen :hippy: lod mig ikke gøre andet end samle den op og nænsomt lægge den blødt til rette i noget dejligt højt græs (aka - kylede den ind i hækken).

EDIT:

Aftentræning:

5 Handstand Pushup

15 strict pushups 2-3 sek. excentrisk fase + eksplossiv

- pause -

7 HSPU

15 Strict pushups - samme

- pause -

8 HSPU

15 Strict pushups - samme

-pause-

7 HSPU

15 Strict pushups - samme

-pause-

5+2 HSPU

15 Strict pushups - samme.

Så fandt jeg en gammel kending frem, "The Prison Carddeck Challenge"! Fremragende, aldeles fremragende gammel kending, som jeg vil lege lidt mere med, da jeg synes mine pushups er blevet fucking weak.

5

B

4

3

ES - alt for tidligt

9

ES - aarhhh..

2

ES - FFS - nederen tis!

10

D

2

ES - Nå, den bunke skulle jeg åbenbart ikke igennem i dag...

2

D

5

9

5

D

3

8

4

6

4

6 (Brystet ramte jorden og kom ikke op fra første rep.)

Det er sgu' den, der skal til at booste mine pushups igen. Den er jeg glad for, at jeg kom i tanke om :cool:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

- Det tog overraskende lang tid. I første omgang burpees plantede jeg hånden i en hundelort. I anden omgang burpees havde jeg banket en kæmperegnorm op, som valgte at kravle op lige hvor mit bryst skulle klappe ned i jorden - min karma og mit Zen :hippy: lod mig ikke gøre andet end samle den op og nænsomt lægge den blødt til rette i noget dejligt højt græs (aka - kylede den ind i hækken).

Jeg lollede..... laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share