Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Ramte en fin bane i de fleste Cleans (da jeg kørte Clean + pushpress). I første runde: 5 i streg, anden runde: 5+5 - 3 sek. pause, i tredje runde: 5+3+7 - missede banen på 3'eren og lagde lige baren ned i sek. for at finde den igen.

Hermed rettet :tongue::laugh:

(som du bad mig om)

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Jeg lollede..... laugh.gif

Jeg lugtede... ret kraftigt... :crazy::crazy:

Øv hvor trist.

Din recce har bare ikke været i orden i den situation Kauf Kriger.

Hvordan ser det efterhånden ud med din trænings"platform"??

Den oprindelige ide' blev droppet, da de plader jeg ville have fat i løb op i 1550 kr. - uden moms!! Min platform består nu af mit squatrack i forhaven på i forvejen lagte fliser og 4 paller i baghaven til boxjump, græsplæne til div. og så alskens mobile udstyr. Det fungerer fint og betyder egentlig bare, at jeg ikke laver splitjerks, cleans og diverse øvelser, hvor jeg smider med stangen derhjemme. Tingene er delt i to "lejre", hvilket ville være federe, hvis de var samlet, men til alm. gokketræning fungerer det aldeles glimragende :smile:

Hermed rettet :tongue::laugh:

(som du bad mig om)

Tahaaak! :tongue:

- Jeg har også logget lidt ekstra aftentræning! :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I dag løb jeg til arbejde - 6 km. m. 10 kg. taske, i kuperet terræn!

Jeg løb også 6 km. hjem - heriblandt 3x30/30 og 3x30/60 intervaller - uden taske!

Hold da kæft, jeg er cross!!!!

Prison carddeck Pushups with the weaksauce and only attention to fail early:

4

D

K

8

2

B

7

3

8

3

5

ES

9

6

7

7

4

B

K - så slutter det!

- Der skulle være gået nogen dage, inden jeg lavede denne igen, derfor gad jeg ikke at faile og valgte at stoppe tidligt... :violin:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Seeen træning i går aftes i forhaven:

Hang Clean + frontsquat:

1x1+10 @ 40 kg.

2x1+10 @ 60 kg.

2x1+5 @ 70 kg.

2x1+5 @ 80 kg.

2x1+5 @ 90 kg.

3x1+5 @ 100 kg.

- nemt og fint. Ville ikke udsætte fliserne for evt. miss ved 110 kg.

Dødløft:

5x140 kg.

5x150 kg.

1+1 @ 160 kg. (5 sek. pause mellem reps.)

1+1 @ 170 kg. (5 sek. pause mellem reps.)

1+1 @ 180 kg. (5 sek. pause mellem reps.)

1+1 @ 190 kg. (5 sek. pause mellem reps.)

5x1+1 @ 200 kg. (5 sek. pause mellem reps., ca. 1 min. mellem set)

- langsom excentrisk for flisernes skyld. Derfor ej hellere tunge vægte, da fokus var på at holde formen i løftet også i den excentriske fase. At droppe vægten er absolut no-go på fars forhave fliser!

- træningssession slut kl. 23.30 - op igen kl. 5.30 og løbe til arbejde... ikke holdbart i længden.

I dag: 6 km. løb m. 10 kg. rygsæk.

Link to comment
Share on other sites

I dag løb jeg til arbejde - 6 km. m. 10 kg. taske, i kuperet terræn!

Jeg løb også 6 km. hjem - heriblandt 3x30/30 og 3x30/60 intervaller - uden taske!

Hold da kæft, jeg er cross!!!!

Prison carddeck Pushups with the weaksauce and only attention to fail early:

4

D

K

8

2

B

7

3

8

3

5

ES

9

6

7

7

4

B

K - så slutter det!

- Der skulle være gået nogen dage, inden jeg lavede denne igen, derfor gad jeg ikke at faile og valgte at stoppe tidligt... :violin:

:hmmm:

For os newbies kunne du eventuelt uddybe? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du ved godt hvad vores ven fra Ålborg ville sige ikke?

Han er også en ung mand uden børn, som kan gå på tour de fizz når han vil. Ligesom du selv, din flotte mand :wub:

:hmmm:

For os newbies kunne du eventuelt uddybe? :smile:

Det kan jeg sagtens :smile:

1) Find et spil kort - pil jokerne ud og bland bunken.

2) Smid din krop ned i udgangsstilling til pushup position - kortbunken skal være indenfor en arms rækkevidde.

3) Vend et kort og tag det antal pushups, der står på kortet. Billedkort er 10 og ES er et min. pause.

Du kan sætte knæene på jorden, for ikke at miste balancen idet du vender kortet, men skal returnere til udgangsposition så snart du har vendt kortet. Pauser er ikke tilladt udover når et ES vendes. Sæt igang! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Han er også en ung mand uden børn, som kan gå på tour de fizz når han vil. Ligesom du selv, din flotte mand :wub:

Det kan jeg sagtens :smile:

1) Find et spil kort - pil jokerne ud og bland bunken.

2) Smid din krop ned i udgangsstilling til pushup position - kortbunken skal være indenfor en arms rækkevidde.

3) Vend et kort og tag det antal pushups, der står på kortet. Billedkort er 10 og ES er et min. pause.

Du kan sætte knæene på jorden, for ikke at miste balancen idet du vender kortet, men skal returnere til udgangsposition så snart du har vendt kortet. Pauser er ikke tilladt udover når et ES vendes. Sæt igang! :devil:

Okay! Det lyder som en sjov leg, som jeg med et par mindre modifikationer kunne bruge (jah jeg kan altså ikke tage mere end et par enkelte rigtige armstrækkere... Så det må nok blive fra knæene i første omgang).

Måske også man kunne indlægge ekstra pauser med jokerne og måske damerne eller sådan, ellers dør jeg nok ret hurtigt.

sjåv sjåv sjåv!

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Okay! Det lyder som en sjov leg, som jeg med et par mindre modifikationer kunne bruge (jah jeg kan altså ikke tage mere end et par enkelte rigtige armstrækkere... Så det må nok blive fra knæene i første omgang).

Måske også man kunne indlægge ekstra pauser med jokerne og måske damerne eller sådan, ellers dør jeg nok ret hurtigt.

sjåv sjåv sjåv!

:bigsmile:

Som en variant kan man sige at alle de røde kort er englehop eller måske burpees, og de sorte pushups i en passende svær/let variant. Så kommer pulsen helt sikkert op, og du kører ikke helt så død i pushups.

Link to comment
Share on other sites

Som en variant kan man sige at alle de røde kort er englehop eller måske burpees, og de sorte pushups i en passende svær/let variant. Så kommer pulsen helt sikkert op, og du kører ikke helt så død i pushups.

omigosh yes!

Jeg har lige lavet det med pushups og det blev til 95 styks til jeg faldt pladask på maven, synes ikke det hjalp så meget på pulsen dog, men jeg havde jo også gjort det lidt lettere, ved følgende modifikationer:

generelt fra knæene

jokere: pause 1 min

søde damer: pause 1 min

dumme drenge: 11 stks

konger: 1 rigtig fra tæerne

Næste gang tror jeg, jeg vil sætte det sammen til en helt øvelses register til en gang hjemmetræning, noget ala:

terning og kort - først slå med terning for at få øvelsen defineret og så vende kort for at se hvor meget:

1= pushups

2= benløft m swissbold

3= situps

4= boldsitdowns (skal passe på mine knæ så englehoop og burpees er ikke så WIN...)

5= planke (for hvert tæller på kort kunne man jo sige gange med 5 og du har tid i sekunder - minimum 15 sek)

6= repeat last

Jokere: dobbelt op af sidste korts antal

søde damer: halvdelen af sidste korts antal

dumme drenge: 11

konge: 1 rigtig pushup fra tæerne, regardless af terning

es: 1 mins pause

Det tror jeg jeg vil lave senere.

lols det her minder mig så meget om min barndom hvor jeg sammenstrikkede alle mulige mærkelige lege på samme måde når jeg skulle rydde op og gøre rent osv.

Lavede mine egne kabaler og kortspil og generelt bare fiflede med at tælle. Faktisk den dag i dag går jeg og tæller når jeg rydder op. fx. rydder jeg altid 100 ting op ad gangen. :laugh:

tror jeg kopierer det her ind i min log senere når jeg har pjattetrænet færdig for idag!

Link to comment
Share on other sites

I forgårs trænede jeg og lavede en masse gok. Heriblandt sidste uges fællesgokkerier:

20 min. AMRAP2 HSPU

4 Strict pullup

6 KB Swings @ 32 kg.

Score: 22 + 1 Swing.

Jeg må dog stille mig bagerst i rækken, da mine lats var baskede fra start og pev bare af at hænge i hænderne. Derfor skalering via reverse grip i pullup. Det var eneste måde at komme igennem på.

Jeg sluttede træningen kl. 00.00.

I går løb jeg 6 km. med 10 kg. taske.

I dag

Formiddag:

Frontsquat:

10x60

10x70

5x80

5x90

5x100

5x110

5x115

- weaksauce...

Pulldown + curls:10x98 kg. + 10/10x17,5 kg.

10x98 kg. + 10/10x17,5 kg.

10x98 kg. + 10/10x17,5 kg.

+ 2 sæt behind the neck.

- weaksauce igen...

Middag:

2x6 km. cykel - sprint.

Derudover var i dag den fantastiske dag, hvor jeg fik en fantastisk upgrade til hjemmegymmet!!!!! :w00t::w00t::w00t:

En hjemmeprowler er kommet til baghaven og skulle i den grad indvies! :devil:

Siden tøserne faldt sent i søvn og hunden skulle gåes med kom jeg først ud af døren kl. 22.50.

Efter at have læst denne artikel blev jeg enig med mig selv om, at det endnu engang var tid til at udfordre mig selv lidt på ubehagelighederne. Tidligere har jeg på en dag lavet 2,2 km. + 3,8 km. slædetræk m. 50 kg. i bar overkrop, støvler og 50 graders middagssol som et fantastisk mentalt breakdown. Denne gang skule prowleren bruges!

1 mile prowler!

32 runder af:

2x25 m. sprint @ prowler + 2x10 kg. - low ud, high tilbage. - tid max. 30 sek.

45 sek. pause.

Først ved runde 23 fik jeg en no-count, da naboens hund kom brølende imod mig og jeg valgte at stoppe og klappe lidt. Det ar trods alt ved at blive godt mørkt og den kunne ikke se mig ordentligt. Derefter gik det fint hele vejen til mål. Undervejs havde jeg fokus på det flotte vejr, den dejlige aften, hvor let det egentlig var osv. Ved de sidste 6 runder, var jeg glad for, at jeg havde taget et tælle-device med og kun skulle fokusere på at løbe og ikke holde styr på runderne.

Sluttid: 23.40 (altså som kl. tyve minutter i midnat.

Jeg har desuden købt et 50 m. målebånd i Silvan for 130 kr. - det er fandenme en god investering istedet for al det skridtopmålingspis! :cool:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jaaanie!! :bigsmile:

Jeg er glad for, at du kan bruge det som inspiration! Det var også fedt at se i din log, hvordan du har givet den gas! Jeg håber at du kan bruge det. Et godt lille råd - KISS! :wink:

Det er alt, jeg vil skrive for nu - jeg skal i seng og sove tungt iført mine C-Socks! :crazy::smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Det er fedt at se loggen igen blomstre! Det er nogle gode træningspas du banker af!

Især sidste uges GOKWOD. Jeg bukker mig i støvet. Det er satme sejt! :devil:

Er det min ro, ground to overhead og burpees WOD der er denne uges GOKWOD????? :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Jaaanie!! :bigsmile:

Jeg er glad for, at du kan bruge det som inspiration! Det var også fedt at se i din log, hvordan du har givet den gas! Jeg håber at du kan bruge det. Et godt lille råd - KISS! :wink:

Det er alt, jeg vil skrive for nu - jeg skal i seng og sove tungt iført mine C-Socks! :crazy::smile:

Okay, mit første gæt var noget ala Keep It Simple S???

mm endte med at google først googlede jeg KISS... errr der var mange hits.

Så googlede jeg KISS training! Og der er faktisk kysse instruktionsvideoer kan jeg nu oplyse dig om.

Der var ganske rigtigt noget der hed KeepItSimpleS(oftware)... ikke det jeg ledte efter men okay.

KISS er også nogle kost principper for insulin resistente der derfor har hormonelle ubalancer og svært ved at blive gravide.

KISS er selvfølgelig også et band.

Kiss er også et syndrom hvor et barn har et flat baghoved.

men så googlede jeg KISS træning og fandt det på Bodybuilding dk.

S for.......... Stupid!

Okok.

Jeg vil bare lige med dette indlæg pointere at du med dit indforståede sprog fraviger fra dit eget princip! Nemlig ja. :4disguise:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Okay, mit første gæt var noget ala Keep It Simple S???

mm endte med at google først googlede jeg KISS... errr der var mange hits.

Så googlede jeg KISS training! Og der er faktisk kysse instruktionsvideoer kan jeg nu oplyse dig om.

Der var ganske rigtigt noget der hed KeepItSimpleS(oftware)... ikke det jeg ledte efter men okay.

KISS er også nogle kost principper for insulin resistente der derfor har hormonelle ubalancer og svært ved at blive gravide.

KISS er selvfølgelig også et band.

Kiss er også et syndrom hvor et barn har et flat baghoved.

men så googlede jeg KISS træning og fandt det på Bodybuilding dk.

S for.......... Stupid!

Okok.

Jeg vil bare lige med dette indlæg pointere at du med dit indforståede sprog fraviger fra dit eget princip! Nemlig ja. :4disguise:

Hej Jaaanie! :smile:

Jeg synes, at du er frisk og charmerende! Jeg kan især godt lide din intelektuelle måde at give en lille sviner på. Jeg synes du er en dejlig solstråle her på MOL og du er helt enormt god til at formulere dig. Derfor er Stupid ej heller ment som en personlig fornærmelse, men skal ses med et glimt i øjet :smile:

Du kan tro,at jeg ofte fraviger fra mit eget princip, men det er altid godt at have en grundholdning, som man kan vende tilbage til - derfor er det sidste S og godt at tilføje, så man af og til lige kan slå sig selv i panden og minde sig selv om det sidste S, når man har afviget for meget.

Tak for dit friske indlæg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i de sidste 10 dages tid haft et helvedes bøvl med ryg og venstre knæ. Jeg har fundet en vej ud, men måtte lige omkring et fail på 100 kg. i squat, førend jeg tog det helt seriøst - Jeg er en idiot! Nu duer det nogenlunde og jeg er back on track.

Der er ikke tid til de store træningspas, men lidt friskt pust i baghaven bliver det dog til.

I forgårs prowlede jeg 10-20 m. suicides + sprint suicides i samme længder - det var væmeligt.

I dag gik det lidt a la:

Dækflip - "store" dæk på Høvelte (lightweight)

10

10

10

Sledgehammer + dækflip + 32 kg. KB. swing:

20 + 5 + 5/5

20 + 5 + 5/5

20 + 5 + 5/5

DBM gokWOD:

7 runder:

7 HSPU

7 32 kg. KB. Swings

7 Pullups

7 Burpees

(først en runde som prøve, en lille pause og så i gang).

Tid: 14.37 - virkelig nederen i HSPU, som jeg ellers havde set som min force i denne... det var det ikke :crazy: :crazy:

DL:

15x135 kg. - den lå lige og lokkede. Jeg ville lige tjekke DL teknikken, da knæ og ryg som sagt har drillet en del. Det gik fint, teknikken var god, det var nemt og ca. 10 reps. fra all out.

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Godt du er back on track! Fuck dig at kalde det store dæk light weight unhappy.gif Jeg snupper en ommer på de 7 runder - hvor jeg lige husker kugleramme og friske delts! smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Godt du er back on track! Fuck dig at kalde det store dæk light weight unhappy.gif Jeg snupper en ommer på de 7 runder - hvor jeg lige husker kugleramme og friske delts! smile.gif

Det er desværre ikke det store dæk fra Svanemøllen, desværre.

Det er størrelsen mindre, som er det største på Høvelte. Jeg håber dælenme snart, at de overdrager det store fra Svanemøllen til Høvelte, for der er ingen fra Svanemøllen der kan så meget som flytte det store dæk.

Lyder fornuftigt med kugleramme og friske delts - den var fandenme led for pressestrukturen!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Du er vild KaufBro!!!!

Jeg skød den af, omend jeg brugte lidt tid på HSPU! Du kippede vel HSPU og pull-ups???

Jeg kan desværre ikke finde ud af kip på HSPU - hvilket er noget jeg bør lære, hvis jeg skal have en jordisk chance i det der crossgok. Alle HSPU var strict.

Pullups var en blanding af kip og butterfly, da jeg legede lidt med det. Rytmen var af H... til i Butterfly. De sidste to sæt var noget a la 3-4 Butterfly + resten kip.

DU er vild, LasseBB-meister! :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I nat brød helvede løs med ungerne. De sov i går kl. 22-xxx og startede med at holde hele sengen vågen fra kl. ca. 00-01-stykker. Herfra gik det slag i slag med 2 vågne unger i dobbeltsengen indtil kl. 5-6 stykker i morges. SHIT! Det var dårlig søvn. Jeg gruer for, hvordan Catten har det derhjemme, da hun jo har madpakkerne til den lille og derfor var udsat for grov voldtægt på nattesøvnen! :crazy:

Benene var tunge og kroppen føltes helt off, da jeg trak i løbeskoene kl. 7.30, men jeg kom afsted på mine 6 km. morgentur med 10 kg. rygsæk på vej til arbejde. Var nødt til at stoppe et par gange undervejs, da vejrtrækningsrytme og ben var helt baldrede efter nattens manglende søvn. Puhaaaaaaaa.....

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

I nat brød helvede løs med ungerne. De sov i går kl. 22-xxx og startede med at holde hele sengen vågen fra kl. ca. 00-01-stykker. Herfra gik det slag i slag med 2 vågne unger i dobbeltsengen indtil kl. 5-6 stykker i morges. SHIT! Det var dårlig søvn. Jeg gruer for, hvordan Catten har det derhjemme, da hun jo har madpakkerne til den lille og derfor var udsat for grov voldtægt på nattesøvnen! :crazy:

Benene var tunge og kroppen føltes helt off, da jeg trak i løbeskoene kl. 7.30, men jeg kom afsted på mine 6 km. morgentur med 10 kg. rygsæk på vej til arbejde. Var nødt til at stoppe et par gange undervejs, da vejrtrækningsrytme og ben var helt baldrede efter nattens manglende søvn. Puhaaaaaaaa.....

Bro.... Normalt ville jeg sige; "Rest later", men tror "Rest now" passer bedre!

Link to comment
Share on other sites

Bro.... Normalt ville jeg sige; "Rest later", men tror "Rest now" passer bedre!

Well... det blev til "Rest later!".

Arbejde til 17.30 - løbe hjem, spise, nu putte den Elva og derefter gøre klar til hendes fødselsdag i morgen.

I dag total 12 km. løb.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share