A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Mandag aften - IK99:

3Split

Bryst Uge 1 Dag 1/6

Bænk

15@82½

6@112½

3@132½

0@145 - piz

3@122½

3@122½

8@102½

Incline DB Bench

4@51

4@51 drop 8@32½

6@46 drop 9@25

Dips - triceps

12@BW

12@BW *superset med*

*Incline DB Flyes

10@17½

10@17½

----

Kort tungt godt. Muntert i hulen idag - så det var fint :smile:

3splitten ruller....

Link to comment
Share on other sites

ESs-> pfft... den flade var da bedre end den skrå :yo:

Taurus-> Tak :bigsmile: Men jeg har vist befundet mig for meget i SL-huler, til selv at føle mig stærk. Når man har set Conscience el. fx Nicolas Skaarup fra Ares, reppe 150 på liv og løs, ja så....så kan det vist være ligemeget :surrender:

Jeg har faktisk ikke noget mål pt. Kunne størrere tasker :boobs: Min gamle snegl af en PR var desværre 'kun' 140 - og ikke 150. Den primære grund til at jeg kører low-reps - hvis det er det du tænker på - er blot fordi det tiltaler min luddovne natur :elvis: og så fordi det er lidt sjovere også :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag efter job - Gladiator:

3Split

Ryg og Skulder Uge 1 Dag 2*/6

Chins og Pullups

5 la-la sæt, skiftevis C og P, ramte vist 8@BW i de fleste....

T-Bar Rows

8@60

12@80

8@90

7@100

DB Rows

5@52½

8@52½

6@62½ ...damn de er tunge

Chest supp. Rows - superset

8@60 superset med rear laterals 8@7

6@70 superset med Seated DB Cleans 8@27

Seated DB Press

8@27

8@37½

7@42½ inkl 2 forced...

...jeg må have være udkørt - for jeg ku slet ikke engang få de 42 op uden hjælp idag :dry:

Laterals

8@17

12@17

12@17 drop 2xX@12

...meget la la

Cable Laterals

12@15

----

Super hyggelig træning med Flexipecs - masser af kæwe, men ikke for meget :smile:

Kan ikke træne imorgen - så jeg smed lidt skulder ned i gryden også. Ben?! - det må blive en anden dag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fredag - Ares:

3Split

Bryst Uge 1 Dag 4/6

Bænk

12@60

6@90

5@120

1@140 ...gamle PR, i bedre stil

3@130

3@130

2@130

7@100

Incline DB Bench

6@52

4@52 drop 10@31

9@42 drop 4@31

Cross over

10@35

10@35 superset med 8 Pushups

----

Træning med DBM i Ares - Altid godt at baardibilde lidt med gamle onkel Dan :cool:

Tung kost til patter - måske skal jeg lige finde en programlignende struktur dog....

Helbreddet er ikke på toppen, så jeg tager mig en god lur i eftermiddag.

----

Viggo -> Hey :smile:

Det var så kortvarigt at jeg næppe nåede at gaine på det. Prøv evt at høre Flexipecs omkring det istedet - han har ligefrem haft en DC-log. Jeg kunne dog godt finde på at implementere nogle elementer fra det igen. Fx statics, og den aggressive udstrækning.

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Det var bar' totaaaal fedt med det der bådyduilding... jeg kunne fandme godt tænke mig at gå til det. Hvor længe har du gået til det?

Nok pis: Du kunne fadnme hente mange kg, hvis du arbejdede lidt på din teknik. Som jeg sagde i dag, så lægger du dig jo nærmest på bænken som om du skal tage en lur :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag - AK Gotha:

3Split

Bryst/Triceps/(Abs) Uge 2 Dag 1/6 Rebound med 'Snowball'

Bænk

8@50

6@90

3@130

8@110

8@110

8@110

Chest Press - maskine

12@50

12@75

12@100

Skrå bænk BB

5@105

9@85

9-10@85

...to sidste sæt to neck med langsom negativ.

+

lidt kickbacks til venstre minigun.

----

Har været godt og grundigt syg siden lørdag morgen og fremtil tirsdag aften. Det jeg havde torsdag og fredag i sidste var åbenbart blot en varsel... Derfor ingen updates i loggen desværre. Idag er jeg endelig ved at komme til hægterne igen. Jeg har valgt at springe et par dage over og starte op på uge 2 nu - og dermed lander jeg lige pladask på patterne :cool: - helt tilfældigt jo :superman:

----

DBM-> Flere kilo - mange ligefrem.... ahh.... det tvivler jeg sku lidt på. Men uanset, så kan det jo umuligt skade. Jeg kunne faktisk godt forestille mig at mine skuldre ville blive glade for få rettet lidt op på den elendige teknik. Måske jeg skal en tur under Horst's vinger ?!

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du er kommet på benene igen :smile:

Jeg skrænter stadig, og har været hjemme fra arbejde i dag - tror sgu heller ikke jeg kommer afsted i morgen.

Men det vigtigste for mig lige nu, er sgu at blive rask til på lørdag, så jeg kan få noget ud af den dm billet jeg har købt :sneaky2:

Lækker omgang pat-pres i øvrigt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tors - Gladiator:

3Split

Ryg/(Hams)/Biceps Uge 2 Dag 2/6

Chins

8@BW

8@BW

8@BW

Yates

8@80

5@100

5@100

5@100

5@100

10@80

Pulls to Chest CGneu

6@100

6@100

6@100

5@100

DB Rows

3@62½

4@62½

...ja, stricte kan man ikke kalde dem.

Seated Rear Laterals SS1

10@14

10@14

10@14

10@14

OH Curls SS1

10@40

8@40

Arnie Curls SS1 kun venstre

10@20

5@22

---

Har tænkt mig at dele at dele forkæden og bagkæden lidt op - Således at jeg oprindeligt sku ha dødløftet idag mv. Men det havde jeg ikke lige nok juice til idag - mañana du gamle :cool:

---

Flexi-> Lækkert at kunne træne igen - 4SURE :superman: Patterne får vist for lidt volumen, jeg er blevet for flink med alderen :nonono: Jeg krydser fingre for lørdag - Kan du ikke lige tage nogle gode billeder og så poste dem i loggen eller noget?

Link to comment
Share on other sites

Lækkert pat-pres på din opstaryningsdag ovenpå sygdom i går :4thumbup: Også godt med lidt reps i kasserne (8 @ 110), i stedet for dit lud-dovne low-rep-halløj :tongue:

Pinligt, at de ikke blevet pisket med lidt flere reps :blush: Jeg er faktisk blevet lidt for doven. Heldigvis ser low reps dog også ud til, at give resultat på massen.

Iø. så målte jeg lige mine guns her i går :innocent: - efter at DocH på msn, havde fabuleret i en uendelighed omkring hans egne :laugh: - Jeg sku kommet op på 46 på højre og 45 venstre :cool:

Det havde jeg ellers ikke troet. Jeg synes ikke jeg kan se forskel på hverken arme el tøj.

DBM>>

Ja, han er jo bedst i små doser. Jeg kommer i tanke om hans DL-instrukser tilbage i starten - så vel jeg sku næsten hellere have en rygskade :crazy: Kan du ikke lige ringe til Pavel?

Link to comment
Share on other sites

Lørdag - AK Gotha:

3Split

Lower back/ben/skulder Uge 2 Dag 3/6 med Snowball.

Dødløft

6@80

x@130

3@180

3@200

3@200

...flad - må hellere æde noget morgenmad en anden gan

Step Ups DB - venstre

8@40

4@40

...gør for ondt i venstre knæ :dry::unhappy:

Cable Laterals + Standing Laterals DB

8@20 + 6@20

8@25 + 6@20

Military Press + Standing Laterals DB

12@60 + 6@20

12@60 + 6@20

-----

Knæet er fucked for tiden så det er noget pis

Træningen er rodet for tiden, så det er også noget pis

Styrken var go' idag og både lænd og skuldre fik nogle tunge tæsk, så det er fint.

Om 3 uger skal jeg til en udredende undersøgelse med knæet på Frb. hosp. - desværre kan vi ikke springe direkte til kikkertoperationen hvilket jo er lidt hul i hovedet - Men så sker der vel forhåbentligt snart noget på den front.

Link to comment
Share on other sites

Mandag aften - IK99:

3Split

Bryst/Triceps/ Uge 2 Dag 4/6 m. måtten, insaniac og thorhauge :cool:

Low Incline Bench DB

12@30

10@46

9@46

8@46

Skrå bænk BB

5@90

6@90

8@90

Kølle Pres

3@130

3@130

1@140

...så fik jeg igen prøvet noget nyt :cool:

Dips

16@BW

14@BW

...føltes ubehageligt under begge sæt - så tog kun 2.

----

Havde som sædvanligt spist alt for dårligt(lidt) og der var ikke meget power - eller det der var forsvandt hurtigt

Jeg må stræbe efter at få mere volumen ind i passene.

Link to comment
Share on other sites

Iø. så målte jeg lige mine guns her i går :innocent: - efter at DocH på msn, havde fabuleret i en uendelighed omkring hans egne :laugh: - Jeg sku kommet op på 46 på højre og 45 venstre :cool:

Det havde jeg ellers ikke troet. Jeg synes ikke jeg kan se forskel på hverken arme el tøj.

Din nasty mofo! :devil:

Jeg vidste, at de køller var gigantiske!

fa-mofo.jpg

Mandag aften - IK99:

3Split

Low Incline Bench DB

12@30

10@46

9@46

8@46

Sådan!! Nu kan du altså snart smide med nogle seriøse vægte, sønnike... :thumb:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag - Gladiator:

3Split

Ryg/Hams/Biceps Uge 2 Dag 5/6

Yates

10@50

12@80

6@110

7@110

7@110

6@110

...overraskende god styrke

Pullups

6@BW

6@BW

Pulls to Chest WG

8@80

9@80

8@80

8@80

Standing Leg Curls - venstre

12@11½

12@25

11@25

Lying Leg Curls

8@40

8@40

Pullups Neutral

6@BW

6@BW

Seated Rear Laterals SS1

12@11

12@11

12@11

Arnie Curls SS1 kun venstre

8@21

8@21

4@21

---

Fint pas. Er småt ved at have en struktur fastlagt til det næste ugers tid - men jeg kan mærke at dagens pas lige skal finpudses lidt.

Fik endelig fornyet med medlemskab - dejligt. Det har været 5 lange dage med en død chip :bigsmile:

Rall troppede op i gymmet idag, og så der blev sludret en masse.

Så har jeg iø også bestilt magnsiumblokke på Inzer.dk idag - det skal blive fedt. Nu skal jeg rigtigt svine nede i Gladiator :devil:

---

Flexi, du er hyret som spindoctor, mentalcoach og krigsminister :devil:

Link to comment
Share on other sites

Fik endelig fornyet med medlemskab - dejligt. Det har været 5 lange dage med en død chip :bigsmile:

Rall troppede op i gymmet idag, og så der blev sludret en masse.

Så har jeg iø også bestilt magnsiumblokke på Inzer.dk idag - det skal blive fedt. Nu skal jeg rigtigt svine nede i Gladiator :devil:

Hej jhax

Hyggeligt lige at få hilst på dig.

Jeg glæder mig sgu' til at træne ned i den beskidte kælder med masser af magnesium og stænger og kiks :smile: . Nu håber jeg bare ikke, at du bøjer flere stænger eller knækker flere db's :tongue: .

Jeg træner nok ikke fredag, men torsdag ved 16-tiden, lørdag ved 18-tiden og søndag ved 17-tiden.

Rasmus :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share