A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Thorhauge-> Jeg har reelt set kun fulgt JBs Precision Nutrition i meget kort tid - det blev afbrudt af en ferie, og så jeg aldrig kommet igang igen. Jeg burde forlængst have rettet undertitlen på loggen. MEN - jeg skal igang igen - afgjort. Skal du cutte? Jeg husker dig ellers som mager.

Jeg skal ikke nødvendigvis cutte, men JBs principper burde jo også være gode til bulk... eller?

Link to comment
Share on other sites

Ja det er der jo delte meninger om her på mol for tiden :laugh:

Men ja, det vil jeg afgjort mene. Jeg ved at Rall har bulket på Massive Eating, og agter at gøre det igen.

Det lyder måske lidt juhuuu-agtigt, men hvis du slapper lidt af med carbs, så tror jeg både at du kan gaine og cutte samtidigt. Du skal bare ikke citere mig for det :laugh: Men altså Rall, T og AndersL er alle glade for JB, og det siger vel lidt.

Du kan læse om Massive Eating på JB's site :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag kl ca 18 í Gladiator:

WSB4SB

Repetition Upper body - dag 3 / uge 5

Bench SS1 Max reps - 3 weights

12@50

10@80

....

15@85

12@90

8@100

...manglede en spotter

BW Rows SS1

3x12@BW

Incline DB Press - palms in Supplement lift

7@42½

6@42½

6@42½ drop 6@27½

T-Bar + Straight arm pulldowns Lat/upperback superset

8@82½ + 8@65

8@82½ + 8@65

8@82½ + 8@75

8@82½ + 7@75

8@82½ + 8@75

Mili ekstra

1½@80

5@70

5@70

...ok overskud i sidste sæt

OH Presses - 3 stages Medial Delt exercise

8@40

8@40

8@40

Pressdowns - rope Elbow flexor

12@70

12@75

....yawn - jeg er vokset fra tårnet - ihf mht pressdowns :smile:

---

Rigtig fin træning - jeg kan godt li det pas jeg har sammensat :bigsmile:

BTW, så har mine lægge været fuldstændigt ristede de 2 sidste dage :wacko: ALDRIG i mine nu mere end 3år med træning har jeg været tæt på en DOMS som denne - calf raises i leg press rammer åbenbart ikke ved siden af :bruce:

Essensen ->> Kom til København snart :showoff: (lad krydderbollerne blive hjemme :4banned: )

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Lørdag kl 10 - AK Gotha:

WSB4SB

Lower body Strenght training - (dag 4) / uge 5 - alternativ

Squat

x@20

8@60

3-5@100

3@140

2@160 ...dårlig stil - knas med lænden

3@140

5-8@100

5-8@100

26@100 - solid rep PR

DL

5@150

3@190

5@190 - endnu en rep PR

Step Ups BB (venstre kun)

6@60

8@80

9@60

Leg Extension (venstre kun)

10@25

10@25

10@25

--------

'Jomfrutræning' i AK Gotha - med Snowball - Det var slet ikke så skidt endda. Der kunne jeg sagtens træne igen, uden at det ville genere mig.

Dagen pas var alternativt,i forhold til programmet, og det bød på et par højdepunkter. Bl.a. fik jeg nailed de 5@190 i DL, som kiksede sidst. Ganske glimrende - Man skal jo altid lave noget åndssvagt :bigsmile: Det må snart være reglen.... :devil:

-------

Snow-> Tak for idag. Det var hyggeligt :smile:

Luca Brasi-> Well, hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg ikke selv jeg kan se det. Jeg håber sku du har ret :cool:

Link to comment
Share on other sites

Surt med lænden! Måske du har for svag mave (eller core generelt?) Back in the days, da jeg kørte tung squat, fik jeg problemer med lænden af samme grund. Bare en tanke!

Du skulle vel ikke have fri til lidt træning mandag/tirsdag formiddag?? :superman:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Reps i DL ..nasty 5x190 er sgu i orden! Næste skridt er 200 :devil:

26x100kg ...det bare hul i hoved ..jeg nåede kun op på 16x100kg sidst og det var sgu ubehageligt :crazy:

ekko

Jeg har overlevet en 20 rep breathing med 100, og det sidste i verden jeg tænkte på bagefter var nok tung dødløft :laugh::devil:

impressive :superman:

Link to comment
Share on other sites

Søndag eftermiddag:

Cardio

Fodbold

SBU-dommeren udeblev fra vores kamp - så den stod på noget spontantræning med holdet på små mål istedet... Det måtte jeg som træner jo også lige være med i. Damn det var hårdt med min pt totalt manglende kondi, ok ikke mindst squat-benene fra igår :crazy:

Men det var sjovt, selvom jeg skøjtede rundt i mine sneakers - og knæet brokkede sig endda ikke engang. (jeg har så dog kunne mærke det lidt idag)

Mandag aften - Gladiator:

WSB4SB

ME Upper body - dag 1 / uge 6

Incline Bænk - SS1 ME

8@60

8@80

5@95

5@97½

5@100

5@102½

5@105

3@110

3@110

Pullups - SS1 balance

5x5@BW

2x3@BW

Decline DB Press + Incline Pullovers DB Supplement superset

10@42½ + 9@37½

10@42½ + 9@37½

8@42½ + 8@37½

Yates + chest supp. rear laterals Ryg superset

8@60

8@90 + 8@8

6@90 + 8@8

6@90 + 8@8

6@90 + 8@8

6@90 + 8@8

Laterals + Upright Rows Medial Delt

14@14 + 6@45

x@14 + 6@45

x@14 + 6@45

OH Curls + Dips Elbow flexor

8@40 + 16@BW

8@40 + 16@BW

6@40(venstre) + 4@BW chest

3½@40(venstre) + 7@BW chest

----

Gode løft og helt ristet til sidst. Glimrende :devil:

---

Ess -> THX :devil: Det sjove var faktisk at jeg næsten er helt sikker på at jeg har 30+ reps i mig, for jeg kørte mig ikke engang helt ud - det må jeg lige få afprøvet ved lejlighed.

DBM -> Hmm... Jeg mangler ihf core-styrke når jeg er på diæt :tongue: Jeg har jeg jo heller ikke kørt så meget back squat og min teknik i de store har jeg aldrig været fænomenal -> så måske jeg bare lige skulle slappe lidt af med intensiteten ?!

DJ og MAX -> :laugh: Jeg var også helt sukkerkold i hovedet efter jeg havde taget de første 3@190. Det eneste jeg havde spist den morgen var dog også kun en pakke toffifee og en halv pose chips :cool::blush: en 5x5 a 200 ku være ok cool :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag:

Cardio

Fodbold: Tog delvist trænertrøjen af og spillede selv med de sidste 45min. Det gik fint uden de store knækvaler. MEN....

Onsdag:

Ben

Forsøgte at gennemføre et lynpas for benene - havde planlagt en håndfuld tri-sets. Men venstre knæ gjorde desværre alt for ondt til at det kunne lade sig gøre. :unhappy: Jeg bliver sku nok nødt til at afholde mig helt fra fodbold, indtil efter den kikkertoperation, som jeg nu gerne skulle være indstillet til og tilsyneladende også ER nødvendig.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag:

Cardio

Fodbold: Tog delvist trænertrøjen af og spillede selv med de sidste 45min. Det gik fint uden de store knækvaler. MEN....

Onsdag:

Ben

Forsøgte at gennemføre et lynpas for benene - havde planlagt en håndfuld tri-sets. Men venstre knæ gjorde desværre alt for ondt til at det kunne lade sig gøre. :unhappy: Jeg bliver sku nok nødt til at afholde mig helt fra fodbold, indtil efter den kikkertoperation, som jeg nu gerne skulle være indstillet til og tilsyneladende også ER nødvendig.

Hvor lang tid kommer der til at gå? Har du også mærket til den under den seneste tid tunge squat?

Link to comment
Share on other sites

Sålænge jeg bare har et wrap el et knæbind, så er det ikke rigtigt nogen problemer. Jeg kan dog godt mærke at jeg ikke skal loade alt for mange kg på leg extension fx - så dermed kan jeg jo også mærke at det ikke er 100%. Men til alt held kan jeg godt styrketræne det i et rimeligt omfang. Det kunne jeg dog ikke da det var værst.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bliver sku nok nødt til at afholde mig helt fra fodbold, indtil efter den kikkertoperation, som jeg nu gerne skulle være indstillet til og tilsyneladende også ER nødvendig.

Det ordner jeg sgu kvit og frit på mandag gamle jas.. Jeg har en gammel sømandskikkert vi kan skubbe op :cool:

Det er sgu nedtur med de rådne stænger - håber lidt pause fra fodbolden og forsigtig bentræningen kan få dig på plads med tiden.

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Du er sguda næsten (også kun næsten) dummere end mig mht. at holde skadespauser!! :nonono: Hvad laver du forresten med en skrotøvelse som leg extension?? Total unaturlig bevægelse... kan faktisk ikke rigtig finde andre eksempler, hvor man laver den bevægelse. Ufunktionelt :tongue: DROP DEN!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du er sguda næsten (også kun næsten) dummere end mig mht. at holde skadespauser!! :nonono: Hvad laver du forresten med en skrotøvelse som leg extension?? Total unaturlig bevægelse... kan faktisk ikke rigtig finde andre eksempler, hvor man laver den bevægelse. Ufunktionelt :tongue: DROP DEN!! :wink:

Hvad er der nu galt? Knæet er blevet meget bedre, så jeg måtte da lige prøve at se hvordan det reagerede på lidt fodbold. Jeg kunne jo godt tænke mig at operation kunne undgåes. Men nej.

Leg extension - hver gang jeg har trænet ben, så får jeg næsten altid primært doms i højre ben (det raske) og selvom jeg endda fokusere på at lade venstre bære igennem under løftet. Leg extension er en fin øvelse til isoleret træning - og med masser af tension. Men det kan da godt være at jeg sku afholde mig fra den.

Link to comment
Share on other sites

Fredag aften - Gladiator:

Lyn disco

Bryst/Skulder/Tri

Bænk

12@57½

8@97½

10@97½

3@117½

4@117½ :devil:

Cable Cross

x@25

Seated Shoulder Press

10@17

10@25

3@42½

4@42½ :devil: superset med: down the rack laterals fra 6@22½ til og med x@11

Cable Cross

x@30 - fokus på peak contraction - superset med Dips 10@BW langsomme...

-----

Stille og roligt - måtte lige røre mig lidt, efter et par dage uden mulighed for at træne. Regner med at træne bryst mv. igen på mandag - med Flexi hvis alt går vel. Jeg starter nok op på 3split BB igen. Men i såfald vil jeg videreføre nogle wsb4sb-elementer med i det...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share