A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Søndag kl 830:

Cardio

MTB: 34km - 1t 34min. - God tur igennem Amager kolonier, Avedøre og Fuglereservater på Vestamager (hvor jeg nær havde kørt ind i ko :crazy: ) Varmen kom sku hurtigt - måske ha' en flaske til på krikken. Kunne godt mærke at jeg havde trænet stænger de to forrige dage :dead_banana::violin:

...

og så er der iø,

HVILEDAG

NU :cool:

Link to comment
Share on other sites

Mandag tidlig eftermiddag:

WSB4SB

ME Upper body - dag 1 / uge 1

Bænk ME

8@70

5@90

5@95

5@100

5@105

5@110

4½@115 - døde desværre på 5 - troede mest det var psyken...

Incline DB Press Supplement

ca10@37½

8@37½

8@37½

Lat Pulls + Rear laterals seated Ryg superset

8@75 + 8@11

10@75 + 8@11

10@75 + 8@11

8@75 + 8@11

10@75 + 8@11

Zootmann BB curls Elbow flexor

12@35

12@35

Laterals Medial Delt

10@13½

10@13½

10@13½

Ab circuit

2 runder biksemad - lidt la la..

---

ME er fedt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag efter arb kl 1530 - IK99:

WSB4SB

ME Lower body - dag 2 / uge 1

FSQ ME - knee wrap på venstre

10@50

5@80

5@85

5@90

5@95

2@100 - failede ved at tabe stangen forover pffft

5@100

...det burde være muligt at overgå om en uge.

Bulgarian Split SQ Unilateral movement

8@30

8@30

8@30

8@30

Stiff dls Hip Extension

12@50

12@50

12@50

...sku have været hypers - men det ku' jeg ikke lige finde ud af i IK99

Leg Curls

12@15

12@20

4+4@25 ...kablet røg løs, så det blev et afbrudt sæt

8@25

Calf Raises

15@40

15@70

15@70

...sku have været 'alm stående' men blev udført i Hack SQ.

---

OK træning - sådan da. Havde første dag på nyt job idag, hvilket har medført at jeg ikke lige har haft overskud til at have tjek på kosten. Derfor var jeg meget sulten, allerede de sidste timer på arbejde. Energiforladt og nok endda også lidt bleg under front squatten, var konsekvensen . UHOLDBART - Især på en MEdag - eller, for den sags skyld, på nogen anden træningsdag. Her skal jeg blive bedre. Hvis der er noget godt ved det, så er det at du skulle være muligt at overgå dagens træning om en uge :devil:

Link to comment
Share on other sites

Krumme -> Nej desværre. Måske fredag. Mine pas tors og fredag passer øvelsesmæssigt nok bedst til Gladiator. Men jeg savnede i den grad jeres selskab idag. Små kedelige kælder, når man er der mutters alene.

Flexi & Tyr -> Mo Power Mo Mass - a pure-bred killing machine :devil::rocketwhore::crazy_pilot:(og så nævner vi ikke at jeg blev bange for vægten under dagens ME front squat) :slut:

Det er meget nyt for mig, så jeg kan ikke rigtigt sige så meget. Men selve ME-delen tiltaler mig meget ihf - tunge vægte i en dejlig rep range.

Jeg tror på at det måske kan virke for mig, jeg har ihf fået anbefalet det. Man kan finde det på Tnation og Joe Defranco's site.

Jeg kan poste mit program, når jeg har fået det tilbage fra min guru - det skal lige efterses.

Thorhauge -> Like wise :smile: Ja lad os det - jeg skal jeg nok lade være med at være lige så bøvet som Doch'en - øhh, du er da ret høj!? Øhhh JA :laugh: tsk tsk

Link to comment
Share on other sites

Krumme -> Nej desværre. Måske fredag. Mine pas tors og fredag passer øvelsesmæssigt nok bedst til Gladiator. Men jeg savnede i den grad jeres selskab idag. Små kedelige kælder, når man er der mutters alene.

Thorhauge -> Like wise :smile: Ja lad os det - jeg skal jeg nok lade være med at være lige så bøvet som Doch'en - øhh, du er da ret høj!? Øhhh JA :laugh: tsk tsk

Okay. Det sner i IK igen fredag :smile:

Doc er hulens sære snegl. Og hvis han læser med, så træner vi kl 11 imorgen.

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Thorhauge -> Like wise Ja lad os det - jeg skal jeg nok lade være med at være lige så bøvet som Doch'en - øhh, du er da ret høj!? Øhhh JA tsk tsk

Jeg er ved at være vænnet til at folk fyrer den af... :laugh:

Overvejer nogle gange om jeg skal begynde at bruge en tilsvarende, bare på alle de fede mennesker jeg møder...

Link to comment
Share on other sites

Hurra & Thor >> Hah - den ene kalder mig kvabset (ja, min email notice viser dit oprindelige indlæg :wink: ) og den anden kalder mig fed :devil: Sådan et par portvinstud-typer. Jeg smadrer jer begge to :devil:

Onsdag:

Hviledag

men lidt blev det til alligevel

Cardio 2045-2215

MTB: 34½km - ca 1t 30min. Lorte tur! Knæet gjorde ondt næsten hele vejen, og generelt var jeg fuldstændigt tappet for nogen form for energi. Kosten kan jeg ikke helt få styr på ot. Jeg bliver lynhurtigt sulten igen efter at jeg har spist - og jeg spiser ikke

nok. Rundede Mc'en på vej hjem - har lige spist en stor Tasty-menu med en shake til - Puha oppustet og kvalm nu. Æv. Man skal sku holde sig fra det lort. Men nemt var det.

Humøret er generelt ret langt nede i disse dage. Sådan er det med mig. Det går desværre meget op og ned.

Better days ahead....

Link to comment
Share on other sites

Oi, Jens,

Vi finder snart en dag med noget træning og kyllinge/havregryns-dæller - så kan du grine af mine løft til træning :wink: og få lidt god og sund chow. Det burde hjælpe på humøret! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag, efter arb og utilsigtet lur, ca kl 1930-2100 Gladiator:

WSB4SB

Repetition Upper body - dag 3 / uge 1

DB Incline Bench SS1 Max reps - 3 weights

x@20 opv

20@26

18@30

8-9@34

...kunne godt have taget flere reps i de første to set, men det brændte simpelthen for meget :firebounce:

Chins SS1

10@BW

10@BW

8@BW

Peck Deck Nautilus Supplement lift

12@80

10@90

10@90

Chest Supp. Rows + Seated DB Power Cleans Lat/upperback superset

12@45 + 8@21

8@55 + 9@21

8@50 + 8@21

8@45 + 8@21

8@45 + 8@21

...hold kæft en hård omgang.

Bradfords Medial Delt exercise

12@30

10@30

12@30

DB Floor Presses Elbow flexor

10@26

8@26

8@36

8@36

8@36... højre læg krampede da jeg 'svang' dem op i startpos. - så lå jeg der :crazy: det blev et monster hårdt sæt med en meget lang pause på 1 rep, før jeg fik krampen ud ag læggen :bigsmile: vildt nok.

Cable Crunches + lying leg raises

12@75 + x@bw

12@75 + x@bw

12@75 + x@bw

---

Fed og hård træning - sådan en omgang må sku føre til gains på et eller andet område :devil:

Hurra-> i know :wink: sålænge du owner mig både på form og styrke, så må du godt drille lidt :laugh: Det er pænt af dig at skrive at vi ligger jævnt lige, men det indtryk får jeg nu ikke helt til, når jeg kigger i din log :superman: :4thumbup:

D-B-M aka Li'l Bow Wow-> I'm game - du sætter bare en dato!

Link to comment
Share on other sites

Fredag efter arb kl 1730 til lort - IK99:

WSB4SB

Lower body Strenght training - dag 4 / uge 1

DL 80%

5@150 ...hmmm lidt tung opvarmning

5@170

5@175

5@175

5@175

5@175

...sej omgang

Hi' Box SQ (80%)

8@70

8@90

8@110

3½@150 - failure

5@150

5@130

5@130

...sad alvorligt fast på det første af 150 - alvorligt og længe :laugh: Kender ikke mit niveau, så det var lidt svært lige med de 80% - satser nok på at køre med 130 næste gang.

Step Ups BB (venstre kun)

x@20

10@40

10@40

10@40

Skippede GHR's og Calfs , 1. fordi det ikke er udstyr til det 2. fordi jeg næsten krampede i læggen igen - ligesom igår. 3. fordi jeg bare helt generelt er smadret.

---

Hyggelig træning - fik prøvet noget nyt: Box SQ Det var fedt nok - om end det var ren crash n' burn.

Der blev noget snakket liiiige rigeligt nok idag. Men jeg var/er også træt, så det passede mig næsten lidt for godt.

Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt idag..

Hvad var det du peb da du sad dér? - "Undskyld. Hvis I har tid, kunne I så ikke være så rare, at hive mig op herfra. Ville være en stor hjælp. På forhånd tak." ? :tongue:

Egentlig ikke særlig sjovt, men så alligevel... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag kl 18: Molstue i IK99

WSB4SB

ME Upper body - dag 1 / uge 2

Bænk ME

x@40

5@95

5@100

5@105

5@110

5@115 (måske var det udløftet der hjalp)

2@122½ ...damn et grind :dry:

...muligvis for lidt tonnage - men fik ihf de 5 på 115 om ikke andet.

Incline DB Press Supplement

10@40

10@40

10@40

glimrende

Weighted Chins

6@17½

1½@30

4@17½

Lat Pulls + Rear laterals seated Ryg superset

8@80 + 8@11

8@80 + 8@11

8@80 + 8@11

8@80 + 8@11

8@80 + 8@11

Div curls Elbow flexor

blah

Laterals Medial Delt

10@13½

10@13½

10@13½

10@13½

Ab circuit

Sprang over :blush:

---

ME er stadig fedt og det er på menuen allerede igen imorgen :bigsmile:

Ida, ess, krumme: Det er blot en fornøjelse at kunne bidrage lidt til underholdningen :wink:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Mandag kl 18: Molstue i IK99

WSB4SB

ME Upper body - dag 1 / uge 2

Bænk ME

x@40

5@95

5@100

5@105

5@110

5@115 (måske var det udløftet der hjalp)

2@122½ ...damn et grind :dry:

...muligvis for lidt tonnage - men fik ihf de 5 på 115 om ikke andet.

Incline DB Press Supplement

10@40

10@40

10@40

glimrende

---

ME er stadig fedt og det er på menuen allerede igen imorgen :bigsmile:

Ida, ess, krumme: Det er blot en fornøjelse at kunne bidrage lidt til underholdningen :wink:

Jeg kan nu godt lide din brysttræning! :superman:

Et spørgsmål melder sig:

Hvad er ME? (skulle ikke undre, at det er meget logisk :dry: )

Hilsen

Taurus.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share