A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Hallo, Jens..... alm. mennesker har jo ikke et begreb om den slags! Det findes sågar folk, som synes, jeg er for stor! :blink: Nå det så er sagt ved du, at jeg 100% støtter dine cåååt tanker om med glæde slæber dig med til en gang track 'n' field! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hallo, Jens..... alm. mennesker har jo ikke et begreb om den slags! Det findes sågar folk, som synes, jeg er for stor! :blink: Nå det så er sagt ved du, at jeg 100% støtter dine cåååt tanker om med glæde slæber dig med til en gang track 'n' field! :superman:

Det har du afgjort ret i.

Skal jeg nævne et eksempel som du nu også selv har oplevet, har vi en ung mand i vort center der er pænt defineret med brede skuldre og en flot smal talje. Til en gymnasiefest fik han også nogle pæne bemærkninger om at han var blevet "fed". Som han nu fortalte mig forløbet, blev han så deprimeret, at han dagen efter gik på en streng diæt.

I mine øjne absolut unødvendigt da jeg ville anslå hans fedtprocent til ikke at være over 12%.

Vi skulle nødig have, at Jens tilrettelægger sit liv efter andre menneskers fejlslagne vurderinger.

God weekend.

Edited by Taurus
Link to comment
Share on other sites

Fredag k 11 - Gladiator med Snowball.

Efterårs 2Split :elvis:

BST Dag 1/4 Uge 1

a DB Bench Press Neutral Grip 90 sec - Reach the ceiling

7@33

5@36

3@41

7@36

5@41

3@46

b1 Decline BB - 1½ reps

8@70

8@70

8@70

b2 Cable Cross LoHi 90 sec

5/3@20

4/3@20

6/1@15

...fokus på lang contraction

c Low Incline DB Bench - elbows out 90 sec - sku have været 60

10@31

10@31

10@26

:slut:

d Peck Deck - 100 Reps

3x13@15 + 15@20 i alm bench

...var alt for tilsyret i pattøjet til at det kunne flushe noget som helst.

Seated DB Shoulder Press

12@24

12@24

12@24

Laterals

12@11

12@11

12@11

Lean away Cable Laterals

8@15

8@10

10@10

----

Mange reps og korte pauser - det kan jeg snildt mærke at jeg ikke er vant til - smerte :gal: Vildt pump i pecs undervejs :boobs:

Startede nok lidt for tungt ud i bryst i et par øvelser - skulderne fik tilgengæld en blød dag.

note to self - mere styr på pauserne, du gamle...

----

ALLE-> Mange tak for feedback. Jeg vil tænke lidt videre over sagen tror jeg, før jeg skriver/svarer.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag k 10 - Gladiator.

Efterårs 2Split :elvis:

Ryg/Ben Dag 2/4 Uge 1

Pullups

5@BW

5@BW

4@BW

stille start med overskud - men det ændrer ikke på at jeg føles TUNG.

T-Bar

12@40

12@40

12@40

prøvede at holde fokus på at den sku sidde i ryggen, hvilket er lidt svært med underhåndsgreb...

Supp. Rows + Seated DB Clean

12@37½ + 9@14

12@37½ + 12@14

12@30 + 9@14

stadig en dræber combo

Rear Laterals

5@7

...helt syret til :crazy:

Lunges - kun venstre

9@40 - stadig syret til i post.delt

12@40

12@40

Calf Raises

12@100

12@100

12@100

Rear Laterals

12@7

12@7

nemt

----

12 reps stinker i helvede og forvandler mig til en lille fisselette :cry3: Enten er det noget man vender sig til, eller også kan jeg umiddelbart komme i tanke om, ihf en lille håndfuld perler her på mol, der må være totalt udblæste i skallen - på en dårlig måde :4slap:

Gad vide hvorlænge jeg holder til det lort :innocent::chicken: Måske sku jeg bare lytte til min indre tenor ændre reprange :cheer:

Jeg er stadig uafklaret omkring 'størrelses-problematikken' og vil sikkert fortsætte med at være det. Men i tråd med det er blevet sagt herinde og undenfor, så tror jeg at jeg vil vente med at drage nogen konsekvenser, før end jeg har set hvordan verden ser ud på den anden side at det gedigne cut, som jeg gerne snart sku få taget mig sammen til at gå i gang med.

Hvis nu lægerne om en måned siger: Jens, du skal du spille fodbold! Så kan det være at det hele bliver let nemmere. At jeg få lettere ved at sætte mål - og lettere ved at pine mig selv afholdenhed fra mættet fedt mine elskede sleske carbs :shutup3:

Link to comment
Share on other sites

Hey Big Guy,

Nu har jeg jo haft en æren af at møde dig et par gange til træning, og jeg vil da sige at: Ja du er er stor dreng, og man kan godt blive lidt skræmt af dig rent størrelsesmæssigt, og jeg ville nok ikke råde dig til at blive større fysisk medmindre du har planer om noget decideret styrke/BB.

Som motionist-styrke-trænings-gut kunne du med fordel cutte lidt ned, og så sørge for at holde en moderat fedt%. Det vil nok osse blive lidt nemmere at finde tøj.

Just my 5cents,

/Motta

Link to comment
Share on other sites

Mandag kl 2115-2205 - Gladiator.

Efterårs 2Split :elvis:

BST Dag 3/4 Uge 1

a Incline BB 5s - 5rep-10sec-rep-15sec-rep - 120 sec

5/6/5@90

5/4/2@90

5/4/4@80

5/3/3@80

5/5/5@60

aaaaaaaaaaaaaaav

b1 Decline DB - 1½ reps

8@32*

9@32

8@32

*alm reps

b2 Cable Cross 120 sec

8@20

6@20

6@20

...probs m v. delt

c Chest Dips 90 sec

6@BW

6@BW

6@BW

d Peck Deck - 100 ½Reps

x@30

Military 90 sec

11@50

10@50

8@50

...helt malket

Seated Laterals

10@11

10@11

10@11

Nautilus Laterals

10@110

10@110

----

...og jeg piver videre over de korte pauser og de mange reps :crazy:

----

Måtten - tak for mønterne :cool: Jeg arbejder på at tage med sammen, til at gøre noget i den retning. Men om jeg kan holde cuttet bare en en rimelig snor, hvis jeg altså får cuttet ned, det er straks mere tvivlsomt - og det skal jeg jo hvis ikke tøjet igen skal blive for småt... hmm.. jeg må heller gå i seng istedet for at jamre på denne her måde :innocent:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Efterårsugidelig træt og lad, men sært rastløs alligevel. Udskyder programdagen til imorgen og kvæler samvittigheden med bajer&CL i aften :blush:

Strøtanke: Savner et socialt aspekt ved træningen pt - skulle man måske begynde i en SL-klub. Jeg gad godt have en god fast makker.

Link to comment
Share on other sites

Din usikkerhed i din str gør de andre netop kan lave spind i dine tanker.

Hvis du selv er tilfreds - er det så ikke ok?

Når man læser her så forstår man hvorfor der er så mange ål i den danske befolkning - æv æv æv

Hvor jeg dog hader janteloven! :devil:

Hovedet på sømmet!

Jeg har netop flere gange diskuteret samme issue med Thomas Davidsen aka Neger Thomas (hvis du ikke ved hvem han er, så er det ham den skaldede, store mørke bølle fra "Gravøl" videoen), som har boet og trænet flere år i USA. Der kommer fremmede hen og komplimenterer din fysik - selv Preben Pindarm, som aldrig har løftet en vægt i hele sit liv, kan finde på at komme hen og sige: "Fed fysik du har der. Den må ha kostet blod, sved og tårer!" ... den slags ser man desværre sjældent herhjemme :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag k 17 - Gotha.

Efterårs 2Split :elvis:

Ryg/Ben Dag 4/4 Uge 1

Chins

5@BW

5@BW

5@BW

Yates

6@50

12@80

12@80

12@80

Step Ups BB Kun venstre

10@40

10@40

10@40

...sad dårligt

Seated Rows 1h - i mangel af bedre

10@45

12@60

12@75

Rear Laterals

10@10

10@10

10@10

----

Alibi træning - har sovet for lidt i et par dage :sleepy: plat.

----

Thorhauge - kom igen nu du har posted mere end 4 træninger i din log :tongue:

Jeanette K - Jeg er meget enig. Men omvendt er det vel i og for sig også fornuftigt at stoppe op og tænke engang i mellem. Nu kommer muskelmasse jo heller fra den ene dag til den anden, men der kan alligevel nå at ske en del. Jeg tror sku mest der er mange ål, fordi styrketræning er lidt halvkedeligt for de fleste og fordi folk er luddovne :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er da monster vigtigt at stoppe op ind imellem i sit liv og tænke en stor tanke - men seriøst så skal du heller klap dig selv på skulderen over hvor langt dit hårdt træning har båret dig.

Usikkerhed ses på Km´s afstand og det vil enhver med en lav selvværd spotte og udnytte på det groveste med jantelovens håndbog under armen.

Være stolt af dig selv for at du formår at holde din krop tip top tunet og ikke mindst super smukt.

Der er nemlig god grund til det!

De mange pinde / ål i gader og stræder i dag er en produkt af modebilledet desværre - tror sku næppe det har noget at gøre med om de gider at træne.

Tænk hvis rollemodellen i dag var en græsk gud eller lign - så skulle du bare se hvordan de mange motionscenter blev fyldt til bristepunktet og ikke kun i Januar og febuar mdr.

Håber din tanker om du er blevet "For stor" kan tænke lidt anderleds inden længe.

:superman:

:superman::superman:

:superman::superman::superman:

:superman::superman::superman::superman:

Gotta love muscels :wub:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Lørdag kl 17 - Gladiator.

Efterårs 2Split :elvis:

BST Dag 1/4 Uge 2

a DB Bench Press Neutral Grip Reach the ceiling

7@36

10@41

8@41

6@41

...løb hurtigt flad :dry: skippede iø 753bølgerne

b1 Decline BB - 1½ reps

8@70

8@70

6@75

b2 Cable Cross LoHi

6/5@15

6/6@15

6/6@15

c Low Incline DB Bench

6@46

6@46

10@34 elbows out

10@34 elbows out

d Bench - Flush

25@20

...det er ikke mange reps jeg kan flush'e

Seated DB Shoulder Press

12@26

10@26

10@26

Laterals

12@14

12@14

10@14

Lean away Cable Laterals

8@5

8@5

...skippede 3sæt pga smerter i v.delt

----

Kiggede ikke på uret idag, så ingen timede pauser. Forsøgte dog alligevel at holde snoren lidt kort - men kun lidt. Følte mig slap, ku ikke rigtigt trykke noget idag. Har dog ikke sovet til 1330 pga tømmermænd :innocent: Det sker ca to gange om året, vil jeg tro. Vågner ellers altid omk 6-7 stykker..

Jeg bibeholder nok øvelsesvalget, men jeg føler ikke rigtigt for det der supersæt-casio-tredjegradsforbrænding...

Jeanette K - Tak for ordene :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag k 830 - Gladiator.

Efterårs 2Split :elvis:

Ryg/Ben Dag 2/4 Uge 2

Pullups

5@BW

5@BW

3@BW

3@BW

=16

T-Bar

12@45

12@45

12@45

Supp. Rows + Seated DB Clean

12@40 + 12@16

10@40 + 12@16

10@40 + 8@16

Lunges - kun venstre

12@45

12@45

12@45

Rear Laterals

12@8

12@8

12@8

Calf Raises

12@110

12@110

12@110

----

Stille og rolig progression, stille og rolig træning :sleeping:

note to self - det bliver mere&mere påkrævet at jeg får trænet rotator cuff :nono:

Efterlysning!!!

Har nogen set denne mand: :clown2:?

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag kl 18 - Gladiator.

Efterårs 2Split :elvis:

BST Dag 3/4 Uge 2

a Incline BB 5s - 5rep-10sec-rep-15sec-rep - 120 sec

5/5/5@85

5/5/5@85

*herefter alm.

5@85

5@85

5@85

5@85

8@85

b1 Incline DB - 1½ reps

4@40

4@40

4@40

b2 Cable Cross

8@20

8@20

8@20

c Chest Dips 90 sec

10@BW

9@BW

7@BW

Military

8@60

8@60

8@60

Seated Laterals

12@13

12@13

12@13

Nautilus Laterals

16@120

14@130

12@130

----

OK træning

Note self -> Nå nu du dårligt ku knappe dit ene par PellePelle jeans her til morgen, mon ikke du så sku gå på diæt snart :devil:

Krumme-> Ja så :wink: Det forpligter at være at selvudråbt cirkusatlet :superman::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag k 1545 - Gym på Jobbet

Efterårs 2Split :elvis:

Ryg/Ben Dag 4/4 Uge 2

Pull to Chest - chin style ingen bar at hive sig op i

8@55

6@102½

8@102½

8@102½

Yates

6@80

5@100

5@100

8@90

8@90

Leg Press - kun venstre SS1

16@80

12@100

12@100

12@100

Seated Rows 1h - SS1

8@45

8@45

8@45

Supp. Rear Laterals - incline

11@10

11@10

11@10

Step Ups DB Kun venstre

10@40

10@40

----

Træning i Danicas Technogym-motionsrum. Rimeligt gode faciliteter, om end det er meget mere små spartansk fitness end det er bb-qualified. Dagens pas blev anstændigt, selvom tiden var knap - jeg måtte skynde mig lidt, da jeg sku mødes med en kammerat for at se The Departed. Det er en god krimi - hermed anbefalet :smile:

Jeg bliver langsomt mere og mere træt af min julegris-form. Diæt coming up - nu kan jeg så småt mærke viljen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

LØRDAG d.11 - Gladiator:

Bryst - Skulder

-udemærket træning før julefrokosten i pilegården.

MANDAG d.13 - Gensyn med IK99:

Ryg - Venstre ben - Bagskulder

-cool nok at se IK99Slænget, ellers ikke værd at skrive hjem om.

Og nu skriver jeg nok engang at en diæt er på trapperne - Føler mig som en badering pustet op med flødebolleskum :dry:

Hvis der er nogen der sælger noget billig DNP, så send mig lige en PM.

Link to comment
Share on other sites

.

MANDAG d.13 - Gensyn med IK99:

Ryg - Venstre ben - Bagskulder

-cool nok at se IK99Slænget, ellers ikke værd at skrive hjem om.

Og nu skriver jeg nok engang at en diæt er på trapperne - Føler mig som en badering pustet op med flødebolleskum :dry:

Hvis der er nogen der sælger noget billig DNP, så send mig lige en PM.

Dine power Curls var sgu da meget gode, og dine Lunges fik da Vl-Erik til at spørge mig om du var en atlet af en eller anden slags :4thumbup: !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share