A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Fy for satan et træningspas - måske var det meget godt, at jeg aflyste i dag. Ved ikke om mit ego kunne holde til at teame op med sådan en omgang!

Jeg må dog lige påtale dine sæt/rep kombinationer. Det skær i mit autistiske sind at se din køre fx 11 og 9 reps - 9 sæt er heller ikke godt. Så lav dog et mere..... please :cry:

Link to comment
Share on other sites

Tirs efter job - VK Ares med DBM

2Split

Bryst/Skulder

Bench

10@50

5@80

3@110

3@140

3@140

1@150

1@150

Incline DB Bench - Neutral Grip

12@42½

10@42½

8@42½

Military + Laterals

3@70

0@100 Nul cirkus :dry:

- herefter super set

5@70 + 7@16

6@70 + 10@16

6@70 + 8@16

----

Kort og godt - fed træning med DBM.

Jeg regner med at skifte til noget mere rep-like 2split ganske snart - 'nough with the monkey biznizz.... Eller - ja - nu får vi se :laugh:

----

JæverTP-> Heh, det måtte de allerede tilbage i 99, så nu håber jeg de finder noget stærkere endnu :innocent:

Flexi-> Thx. Jeg kunne helt vildt godt tænke med at køre nogle seriøse Weighted Dips for tiden. Måske har du ret - bare load noget med vægt på :superman::bigsmile:

DBM-> 1, 3, 5, 6, 8 og 10 - kun en enkelt ulovlig 7'er :superman:

Ess-> Håber at vi kan lave noget kolbøttebænk med DJ på fredag - hvis det bliver til noget.

Consience-> Cirkus er intuitive impulser og dumme stunts - lidt a la Rack Pulls her forleden :clown2:

Anders-> HEY MAAAN - du er 81'ere og så kalder du mig young blood :tongue: Men ja, jeg husker det tydeligt at du spottede mig, mener jeg failede de 100 dengang... Det er lidt sjovt at tænke tilbage på nu. Min booty endnu mere ghetto :yo: Skrækkeligt - jeg må til at lytte lidt mere til Thibidåhh.

Link to comment
Share on other sites

Yo big boiiiiii,

Godt bænket i dag!! (og så nævner jeg ikke noget om, at du sikkert kunne presse mere hvis du skippede din "jeg-lægger-mig-lige-her-som-var-det-en-sofa-og-bænker-stil") :tongue:

Jeg håber vi kan få fyret nogle flere pas af i nærmeste fremtid... kunne også være spas at se dig bænkpresbattle med Nic. Jeg regner med, at vi træner fredag, hvis du er frisk - og hvis mine tarvelige albuer vil lege med!!

Link to comment
Share on other sites

Fredag kl ca 17 - Esben Snarre, med SimonDJ & Essensen.

2Split

Bryst/Skulder

Bench

10@60

6@80

3@100

1@130

1@155 :devil:

16@100

LoW Incline DB Bench

8@50

9@50

8@50

Military

3@50

2@70

1@95 :devil:

8@75 (edit)

17@50

herefter lidt løst:

Cross

tunge reps med 35 & 45kg

Laterals

med 14 @ 16kg

Dips

Brede BW

----

Tunge reps, PRs og peberbøffer :cool: Fedt at få trænet i Kalundborg med de to gubber igen :superman:

Essensen fik skudt lidt video af PRs - så måske kommer der nogle klips i loggen på et tidspunkt.

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Søndag kl 9- Gladiator med Snowball.

2Split

Ryg/(Ben)

Chins

5x5@BW

Yates

5@90

3@120

5@120

5@120

Seated Rows

12@100

8@125

8@125

8@125

..så har de endelig fået smidt et kabel på, og til min egen overraskelse ku jeg reppe hele kassetten.

Rear Laterals

12@13½

12@13½

12@13½

Face Pulls

lidt løst...

----

Mit fodboldhold rykkede op igår, efter et sandt drama af en 6points-kamp :4jumpy::yahoo: Det tog hårdt på nerverne undervejs, og jeg tror jeg blev mindst 1 måned ældre på 93 minutter :sleepy:

Men vi vandt og så sku der festes :4drunk: så træningen hertil morgen blev gennemført med milde tømmermænd :gal:

Det blev til nogle gode løft alligevel - men benene sprang jeg over...

----

JesperTP-> THX :bigsmile: Men der er da mollere der repper en 5x5 med den vægt...

DBM-> Ja, indrømmet, det er noget loddent noget... MEN, jeg er færdig med at samle ting op fra gulvet. Im ALL disco fra nu af :slut::cheer:

Link to comment
Share on other sites

Tak :smile: Men jeg synes nu ikke rigtigt du har grund til at klage, mr pattøj :cool:

Og nu må vi se hvor meget bulk du kan nå før næste gang - forhåbentligt går det jo ikke så længe... Men så er vi tilgengæld også lidt nærmere en hjemmebane - jeg synes godt nok der var langt hjem fra Esben Snarre :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tak for sidst! Virkelig nogle imponerende løft, du fik fyret af.... :devil:

Nu bliver der bulket her til vinter, så falder jeg forhåbentlig ikke lige så meget igennem som sidst :tongue:

bulket :blahblah: Mikado-pinden bliver aldrig bulket :laugh:

Men så er vi tilgengæld også lidt nærmere en hjemmebane - jeg synes godt nok der var langt hjem fra Esben Snarre :blush:

bahh... der er ligeså langt fra kbh til Kalundborg skulle jeg hilse og sige :wink: I whiner bare over i skal køre en lille time i bil - sådan er det med københavnere der aldrig kommer ud af byen :tongue: Men tak for besøget - det var super hyggeligt :smile:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Hej jhax.

Jeg kan se at du anvender albuebind i din træning.

Jeg har selv tænkt at skulle købe et par til min træning, og har set på nogle i Bilka (blå).

De størrrelser der findes lader til at være for små, så jeg har måttet se på knæbind istedet da de bedre svarer til min overarme målt 5cm. fra albuen.

Spørgsmålet er lige hvor stramt de skal sidde, for at kunne hjælpe og støtte i træningen. Her er det lige jeg godt vil have din erfaring.

Hvad er kriterierne for nogle gode albuebind? Kan du give nogle gode råd i denne sammenhæng?

På forhånd tak for hjælpen.

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Rall -> thx :bigsmile: lee' og fee' :blush:

Ess -> yeah yeah - det bliver DIG der tager turen næste gang :tongue:

Krumme -> Bwah - jeg er rigeligt cirkus - eller æehh.. :crazy_pilot:

Jeg spiller i www.fcy.dk - Pt er jeg dog træner. Nu er sæsonen dog slut, og jeg ved ikke helt om jeg gider fortsætte som coach. Jeg vil helst spille selv - hvis jeg kan komme til det. Det vil knæoperationen om en måned afgører. Serie 3 og 112 kg svinger dog rimeligt dårligt, så det afkræve et decideret cirkus-cut hvis jeg skal spille.

Big T->

Albuebind er en god idé. Jeg er især glad for dem i de perioder hvor jeg træner tungt. Jeg bruger dem primært for at holde leddene varme - ikke for støtte. Størrelsesmæssigt tror også du skal kigge på nogle knæbind - jeg bruger de største jeg har kunne finde og de er stadig lidt for små, synes jeg. Og du har jo nok større arme end mig - det ser da ihf ud til.

Jeg er mest tilfreds med mine Rehband, som jeg har købt i Stadium. Dem kan man vel købe i en vilkårlig sportsforretning. Rehband er dog også blandt de dyreste.

Essensen fortalte mig forleden at een af gutterne fra Kalundborg - som bænker ca 190 - bruger knæbind til netop albuerne. Så det burde fint kunne lade sig gøre.

Link to comment
Share on other sites

Hej igen jhax.

Det anede mig nok at du ikke svigtede med dine gode råd. :smile:

Det er pænt af dig.

Næh, dine overarme har jeg godt nok ikke, men jeg håber da at jeg når det niveau - jeg har jo et godt forbillede i denne log!

Jeg har selv overvejet at gå i en sportsforretning for at se udvalget og øjensynligt er det så knæbind jeg skal gå efter, det var nemlig også min umiddelbare opfattelse.

Der bliver så lidt at undersøge næste gang jeg skal i byen og handle. Nu vil jeg prøve at efterspørge det mærke du selv anvender.

Tak for hjælpen!

Med de bedste hilsner

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Program Efterår 2006 - 2 Split

BST - man

aDB Press – Neu Grip reps 7,5,3,7,5,3

b1Decline BB 3x6-8 1½

b2Cable Cross HiLo 3x10/10

cLow Incline DB Press Wide 3x10-12

dPeck Deck 100 reps

Seated Shoulder DB Press 3x8-12

Laterals DB 3x10-14

Laterals Cable 3x10-14

Ryg/Ben - tir

Pullups

T-Bar

Supp.Rows+Seated DB Cleans

Rear Laterals

Lunges

Calfs

BST - tor

aIncline BB Press – (5s) 5x 5rep-10sek-rep–15sek-rep

b1incline DB 3x8-10 1½ elbow out

b2Cable Cross 3x12

cChest Dips

dPeck Deck 100x½ reps

Military 3x6-12

Laterals DB 3x10-14

Upright Rows

Ryg/Ben - fre

Chins

Yates Rows

Leg Press

Seated Rows

Step Ups

Supp. Rear Laterals

Calfs

....ikke helt færdigt, som sådan.

----

Fokus:

BB rep range,

Pecs (som ALTID),

NUUUUUL GLUTES - træt af røv på størrelse med jysk trailer,

venstre ben - 'genoptræning' skal helst 'up to par' med højre,

Calf,

Posterior Delt.

----

Var til 60års med svigermekanikken igår - DAMN jeg fik mange 'hug' på fysikken - hmmm :dry::unhappy: - Det kommer oveni et par dage, hvor jeg har tænkt lidt over om jeg størrelsesmæssigt er ved at blive lidt uhensigtmæssig. Tænker mest på tøj og generel adræthed, men også på den måde man fremtoner. Garderoben giver flere og flere problemer og det er ikke ligefrem et Karl Kani-job jeg har. Igår fik jeg usædvanligt mange kommentarer, og det var sådan set lidt træls til sidst. Man ser jo også blind på det selv. Det skal jeg nok lige tænke lidt mere over. Måske skulle man træne som en ÅL fremover hmm hmm.... obs. Det ovenstående program er ikke lavet udfra de tanker iø.

Link to comment
Share on other sites

Du har vel tænkt dig at cutte ned på et tidspunkt? I så fald er det kun midlertidigt og så må du lige tage dig sammen prins. Du er jo ikke styrkesvin selvom du er stærk. Det kan jo sagtens være en fordel at holde fedt% i snor og holde et meget moderat kcaloverskud og derved aldrig være decideret 'bulket' i off-season. Fede svin.

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Var til 60års med svigermekanikken igår - DAMN jeg fik mange 'hug' på fysikken - hmmm :dry::unhappy: - Det kommer oveni et par dage, hvor jeg har tænkt lidt over om jeg størrelsesmæssigt er ved at blive lidt uhensigtmæssig. Tænker mest på tøj og generel adræthed, men også på den måde man fremtoner. Garderoben giver flere og flere problemer og det er ikke ligefrem et Karl Kani-job jeg har. Igår fik jeg usædvanligt mange kommentarer, og det var sådan set lidt træls til sidst. Man ser jo også blind på det selv. Det skal jeg nok lige tænke lidt mere over. Måske skulle man træne som en ÅL fremover hmm hmm.... obs. Det ovenstående program er ikke lavet udfra de tanker iø.

Dét skal du ikkelade dig gå på af min ven :smile:

Du kan kopiere en af mine bekendtes brilliancer, da han var til fest med sin eks og hendes studiekammerater.

Da han har fået rigeligt at drikke, og endnu ikke har kunne finde på noget intelligent at supplere diskussionerne med, rejser han sig op i sin 120 kilos store størrelse og udbasunerer: "Det kan godt være i alle sammen er klogere end mig! Men til gengæld kan jeg smadre hver og en af jer!!"

Hans kæreste var MEGET stolt af ham efter den aften :wink:

Link to comment
Share on other sites

Var til 60års med svigermekanikken igår - DAMN jeg fik mange 'hug' på fysikken - hmmm - Det kommer oveni et par dage, hvor jeg har tænkt lidt over om jeg størrelsesmæssigt er ved at blive lidt uhensigtmæssig. Tænker mest på tøj og generel adræthed, men også på den måde man fremtoner. Garderoben giver flere og flere problemer og det er ikke ligefrem et Karl Kani-job jeg har. Igår fik jeg usædvanligt mange kommentarer, og det var sådan set lidt træls til sidst. Man ser jo også blind på det selv. Det skal jeg nok lige tænke lidt mere over. Måske skulle man træne som en ÅL fremover hmm hmm.... obs. Det ovenstående program er ikke lavet udfra de tanker iø.

Næste gang det sker, så presser du dem lige op i strakt arm over hovedet! Så kan det være de lukker... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej jhax!

Lad endelig ikke din tilværelse være styret af andre menneskers mening.

Ofte falder disse bemærkninger af på dem selv, gennem deres mangel på selvdisciplin. Der skal nemlig en hel del af dette til for at opnå den fysik du bærer rundt på, den savner dette selskab vist. Så misundelse er nu en grim ting, specielt hvis man leverer den på sine omgivelser!

Misundelse er kritik der sjældent viser det sande billede. Som et modspil til dette, vil jeg så til gengæld rose dig for din masse og styrke.

Jeg har ikke haft fornøjelsen af at se dig i levende live, men gennem dine videosekvenser og på billeder - her hører du for mig blandt de pænere atleter, så er det sagt med velmenende ord!!!

Rigtig god fredag.

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share