A long and winding road...


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Back Tirsdag aften

BOR- 7x4

8@80

3x4@110

4x4@120 ...for tungt

Pull to Chest + Seated Rows

4 løse super sets - pump og pressede underarme

Cardio

Bike - kun ca 5 minutter - 2 intervaller....

____________

Kort men nogenlunde. Næsten ingen tid hertil aften. Skal til bestyrelsesmøde i ejendommen her om lidt - derefter skal jeg prep'e til en muchos importantes jobsamtale i morgen tidlig :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Back Tirsdag aften

BOR- 7x4

8@80

3x4@110

4x4@120 ...for tungt

Pull to Chest + Seated Rows

4 løse super sets - pump og pressede underarme

Cardio

Bike - kun ca 5 minutter - 2 intervaller....

____________

Kort men nogenlunde. Næsten ingen tid hertil aften. Skal til bestyrelsesmøde i ejendommen her om lidt - derefter skal jeg prep'e til en muchos importantes jobsamtale i morgen tidlig :innocent:

Held og lykke dit beskidte uhyre!

Link to comment
Share on other sites

T & Tjumac >> Thx. Samtalen gik fint og har sidenhen fået tilsendt en pers.test. Så der er håb for at det fører til noget :hands: :hands: :hands:

Shoulders/Guns Fredag eftermiddag i Bogholderen.

Military- 7x4

X@20

8@50

7x4@70 ...go fart

Rear Laterals + Laterals

4 gode supersets

Alt. DB Hammers + Reverse BB-Curls

x@32 + x@40

x@22 + x@40

x@28+ x@40

x@28 + x@40

Triceps Dips + Rope extensions

4 supersets

____________

Glimrende træning - m. Snowball. Kom fint igennem programmet. Skuldre og arme only - Ordentli' syyg BB!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes du er blevet lidt sløv på det sidste - du må lige se at komme lidt op i omdrejninger igen :superman: Oreos= :crazy: ikke BB!

Hallo, mr fluevægt. Har du ikke en opgave du skal arbejde på?

Men, jo - jeg har sku unægteligt svært ved at gejle mig at til at kaste med vægte for tiden....... Sådan er det vist bare....

Link to comment
Share on other sites

Hallo, mr fluevægt. Har du ikke en opgave du skal arbejde på?

Men, jo - jeg har sku unægteligt svært ved at gejle mig at til at kaste med vægte for tiden....... Sådan er det vist bare....

jo, jeg er bare helt vildt god til at multitaske :innocent: Sådan behøves det ikke at være :wink: Så må du prøve at ændre på nogle parametre for at se om det hjælper i stedet for at køre i den samme rille... vi snakker jo ikke bare om det har stået på en uge !?

Link to comment
Share on other sites

Chest - Abs Tirsdag aften

Bench Press - waves

opv. 5@70 ...avs i skulder og følte mig slap

5@120

4@130

6@140 :devil:

5@120

4@130

2@150

...skulle have kørt 5,4,3,5,4,3 - men blev grebet af stemningen...

Incline DB Press + Maskin Flyes

12@41 + x@X

8@50 + 8@X

10@50 + 10@X

20@23 + 6@X

Lidt stræk af brystet

Rotator Cuff

2 sæt af 2 udad med 6kg

Leg Raises + Incline Crunches

1 super set.

____________

Glimrende pas med nogle rigtigt gode løft - i sær med et enkelt super godt sæt. Nice. :superman:

Skulle have haft trænet ovenstående pas i går. Men i stedet fejrede jeg, at jeg tidligt på dagen havde fået et nyt job - i samme firma. Starter d. 1/4 og det glæder jeg mig meget til :4thumbup: Så det er vildt fedt.

Ess > Jo, men hvad mener du med andre parametre. Altså, der er jo ingen der siger at man ikke helt kunne holde pause - eller for så vidt lægge styrketræning helt på hylden. Går og tygger lidt på at starte til noget udendørs roning, men om det bliver til noget ved jeg ikke. Det er jo så måske heller ikke rigtigt sæson for det pt.

Link to comment
Share on other sites

Ess > Jo, men hvad mener du med andre parametre. Altså, der er jo ingen der siger at man ikke helt kunne holde pause - eller for så vidt lægge styrketræning helt på hylden. Går og tygger lidt på at starte til noget udendørs roning, men om det bliver til noget ved jeg ikke. Det er jo så måske heller ikke rigtigt sæson for det pt.

Det kan du sgu da ikke byde dine loglæsere :mad:

Du får det til at lyde som om du bare træner for din egen skyld... :dry:

Link to comment
Share on other sites

6 @ 140kg i bænk :devil: - det er sgu da evil!

Med andre parametre, tænkte jeg på du kunne ændre program, holde dekonditionering, ændre kost (det blev af en eller anden grund et voldsomt motivations-boost for mig at cutte?) og i den dur! Hvis det du laver nu ikke fungerer, er det vel tid til forandringer...?

Link to comment
Share on other sites

Skulle have haft trænet ovenstående pas i går. Men i stedet fejrede jeg, at jeg tidligt på dagen havde fået et nyt job - i samme firma. Starter d. 1/4 og det glæder jeg mig meget til :4thumbup: Så det er vildt fedt.

Ess > Jo, men hvad mener du med andre parametre. Altså, der er jo ingen der siger at man ikke helt kunne holde pause - eller for så vidt lægge styrketræning helt på hylden. Går og tygger lidt på at starte til noget udendørs roning, men om det bliver til noget ved jeg ikke. Det er jo så måske heller ikke rigtigt sæson for det pt.

Roning siger du...Jeg har hørt Smørum Nedre har startet en hækleklub, var det ikke noget? Hvad med om du i stedet afmonterede tudefjæset og tjekkede om dine nosser stadig var der?

Bitchslap dig selv og få så købt den mini sol til lysterapi og få dig lavet et program, som du kan leve med. Og så gider jeg ikke læse mere bavl i denne log. KOM IGANG!!!

PS. Tillykke med det nye job. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Roning siger du...Jeg har hørt Smørum Nedre har startet en hækleklub, var det ikke noget? Hvad med om du i stedet afmonterede tudefjæset og tjekkede om dine nosser stadig var der?

Bitchslap dig selv og få så købt den mini sol til lysterapi og få dig lavet et program, som du kan leve med. Og så gider jeg ikke læse mere bavl i denne log. KOM IGANG!!!

PS. Tillykke med det nye job. :tongue:

LMAO :laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Back n Shoulders Søndag formiddag - med Grandmaster DBM

BOR- 5,4,3,5,4,3

8@70

8@100

5@110

4@110

3@115

5@115

4@115

3@125

Pull to Chest + Seated Rows

4 løse super sets - mange reps, små vægte

Military Press

8@50

5@80

6½@90 :devil:

Rear Laterals + Laterals

2 løse super sets

____________

Altid godt at hooke op med DBM. Rimelig god rygtræning tillagt lidt skulder - heriblandt et enkelt kanon sæt military.

Blanco> Jamen dog, well - så mange faste læsere er der vist heller ikke lige :cool: Men nu du siger det, kunne det da være at det var på tide at tænke lidt efter. Tænke over hvorfor jeg i det hele taget træner. Jeg vil ikke sige at det, for tiden, står lysende klart for mig.

Essensen> Tid til forandring :bigsmile: Slap af Fogh!!

T > :tongue: T din frække fyr :laugh: Jeg tror faktisk at roning måske kunne være godt, netop for humøret...

Link to comment
Share on other sites

Yiiiiiiiir... super cool søndagtræning. Gym træninger er slet ikke så dødsyge i godt selskab! Mht. din træning skal du jo bare cutte ned på 5% BF. Så tror jeg også du vil owne muscle-ups. Men ved så ikke om du kan reppe med 90kg i MP!! :devil::devil: Det er mere end mit max du repper med :laugh:

On a serious note; ville det da give god mening at finde på noget træning, du synes er sjovt. Hvis du er ved at køre død i traditionel-BB.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share