MaxPower som Girevik - træningsmand med kettlebells


MaxPower
 Share

Recommended Posts

jeg tror nok hellere, at jeg ville ha' lavet en opbygning af et par enkle asana's efterfulgt af pranayama (vekslende aandredraet gennem naesen) samt kapalthi og saa slutte af med meditation eller what ever. nogle folk har brug for meditation, andre har brug for afspaending.

jeg bruger ikke selv meditation, da vinyasa princippet i ashtanga i sig selv bliver til en meditation i bevaegelse. ashtanga bygger paa nogle ret anderledes principper (8 limbs of patanjali! - google det) end hatha!

dog bruger jeg diverse teknikker fra Bihar Shcool Of Yoga (en international yoga organisation som har hovedsaede i Bihar, Indien).

Det siger Rene (instruktøren) også ville være bedre for nogle, at en omgang hård yoga nedbryder "lagene", så man er mere klar op meditationen, men sagen er at vi kun har en time, og så bliver det nok lidt for presset. Programmet for hans yoga-timer er som regel meget skiftende fra uge til uge, men de 3 timer hver uge han holder i det center jeg bruger (muligvis også de andre steder) er så relativt ens.

Efter yogaen fik jeg for øvrigt lavet alle min mave- og skulderøvelser. Det tog små 30 koncentrerede minutter. :bigsmile:

ville nok ikke lige lave "haard" yoga hvis meditation er formaalet i den enkelte time, men istedet lave en siddende foroverboejning, derfra en bagudboejning samt en inversion og saa gaa ind til pranayama af diverse slags og videre ind i shavasana. en anden yoga diciplin er swara yoga som er kolonorm effektiv og laererig.

Link to comment
Share on other sites

Nu er hans ide om hård yoga (til en flok næsten nybegyndere) måske noget anderledes end din, men det var også taget ud af en kontekst, hvor han snakkede med én bagefter, der mente at der var alt for meget gang i hende, til at hun gad sådan noget meditation. Og han sagde så at en "normal" omgang måske ville have hjulpet hende.

Inversion, er det skulderstand, hovedstand eller noget i den dur?

Link to comment
Share on other sites

Nu er hans ide om hård yoga (til en flok næsten nybegyndere) måske noget anderledes end din, men det var også taget ud af en kontekst, hvor han snakkede med én bagefter, der mente at der var alt for meget gang i hende, til at hun gad sådan noget meditation. Og han sagde så at en "normal" omgang måske ville have hjulpet hende.

Inversion, er det skulderstand, hovedstand eller noget i den dur?

den dur indeed :4thumbup:

inversion = omvendte positioner

Link to comment
Share on other sites

Spinning 1

Mette havde uheldigvis valgt at tage et tog der blev forsinket idag, så de første 8-10 minutters opvarmning foregik uden hende. Men timen hun leverede opvejede til fulde forsinkelsen - den ene halvdel var min livret og den anden bestemt spiselig.

Efter opvarmningen så det cirka således ud:

4 x 4/2

4 min stående enkelttakt, sidste minut accelererende.

2 min siddende mellemtakt.

Jeg fik lavet nogle rigtig fornuftige peaks, den første på 175, så 182, 188 og sidste på 198. Og jeg nåede lige at fange 15 sekunders spinnershigh på omgang 3 eller 4. Jeg synes også selv jeg var rimelig god til at holde pulsen oppe i de siddende perioder. Der har jeg ofte en tendens til at tage dem som en slags pauser.

2 min pause

8 min siddende

Dobbelttakt, men en langsom rytme. Tempoet steg halvvejs og belastningen var den samme. Det nåede også at blive ok hårdt.

2-3 min stående

Hurtig enkelttakt til "video video" - så kender man Mette igen :laugh:

3 min ståede mere

Stadig i et hæsblæsende tempo, så lunger og ben var blevet enige om at jeg skulle sidde første halvdel

3-4 min fri gas

Der var frit valg på alle hylder til det sidste, jeg kan ikke huske sangen, men for mit vedkommende var den oplagt til siddende spurt, så det gjorde jeg.

Stats:

Dato:

Tid: 55:52

Gns. puls: 169 (82%)

Max puls: 199 (97%)

Est. kcal: 963

Pulszoner:

70-80%: 25%

80-90%: 39%

90-100%: 24%

Jeg døede måske lidt hen imod slutningen, men ud over det en super time.

Under opvarmningen kom jeg til at tænke på at min sammenligning med løb ikke har været helt fair, da opvarmningen jo som regel har været en del af pulsdata for spinning-timerne, hvilket den ikke er for min løbeture. Med lidt sjussen og lidt regning er jeg kommet frem til at den gennemsnitlige arbejdsintensitet nok godt kan ligge 4-5% højere (dvs ca 86%), svarende til 8-10 pulsslag ekstra pr min. Og det er faktisk nogenlunde hvad flere af mine løbeture har ligget på. Det er muligt jeg stadig kan ligge lidt højere i intensitet på løb, fordi niveauet er meget mere konstant, men forskellen er i hvert fald ikke så stor som jeg havde troet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må krybe til korset og erkende at jeg ikke får lavet maveøvelser idag. Jeg har lige forsøgt, og jeg er alt for fuld til hverken at kunne holde balancen på nogen måde, og så er min mave vist heller ikke super glad for det :laugh:

Jeg tager revanche i morgen og tager både en boldtime og øvelser på bold derhjemme - i promise :innocent:

Til gengæld har jeg fået lavet et par hop fra nedadvendt hund til kragen - mere fuld er jeg åbenbart heller ikke :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:devil::devil::devil: MaxPowers Træningsmarathon :devil::devil::devil:

Yoga

8:30 - 9:45

Rene havde egentlig "reklameret" med i torsdags, at denne time også skulle være med meditation. Det var han dog gået væk fra igen, så vi startede med de samme vejrtrækningsøvelser som sidst, og lavede derefter en rimelig traditionel time med masser af stræk af bagsiden. Efter timen fik jeg lige sneget lidt hovedstand og hop fra hund til krage ind. Spas og løjer

Styrketræning

9:50 - 10:20

Overhead squat (S1)

1 x 10 @ 10kg

4 x 10 @ 15kg

De sidste to sæt lavet med pause i bunden.

Super god stil

Overhånds chinups (S1)

8,7,6

Bænkpres (S2)

3 x 15 @ 50kg

Slappe mig :laugh:

DB rows (S2)

3 x 10 @ 30kg

10:20 - 10:45

En tur i solen og lidt mam indenbords

Boldtræning

11:00 - 12:00

En times møj-hård træning på bold med Merete på instruktørbolden. Jeg var der naturligvis som eneste hankønsvæsen. Denne sammen med yoga og diverse konditimer er svært undervurderet blandt mænd, og det er næsten synd. Spinning er vist den eneste hold-time, hvor mændene af og til udgør mere end 25%

Styrketræning (anden omgang)

12:00 - 12:30

Walking lunges (S1)

2 x 20 @ 2x10kg

Dvs 20 skridt med HVERT ben. Det her kommer sikkert til bogstavelig talt at bide mig i røven i morgen, når jeg skal ud på en lille løbetur.

Det er så morsomt at rende rundt i hele centret til stor undren for de fleste :laugh:

Military (S1)

3 x 10 @ 30kg

DB hammercurls (S2)

2 x 20 @ 10kg

Meget tøset vægt (no offence :tongue: ), men jeg gad vist bare ikke køre tungt idag.

Krage laterals (S2)

2 x 10 @ 10kg

Nøøj, den var hårdere end den plejer.

Og tænk engang, så er selveste Anders Fogh startet i centret, sammen med sine bodyguards. Den ene af dem trænede endda med - damn nogle gunz. Anders mangler lidt teknik-træning i squatten, men ellers var der godt med engagement :tongue:

Det er altså ikke supernemt at holde masken, når man har alle P3-tjenestens parodier af ham kørende oppe i hovedet, men jeg prøver da. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Løb

Stats:

Dato: 25-09-2005 10:45

Distance: ca 13km (distance PR)

Tid: 1:09:37 (tid-PR, som i længste tur)

Hastighed: 11,2km/t

Gns. puls: 178 (86%)

Max puls: 195 (95%)

Est. kcal: 1296

Pulszoner:

70-80%: 7%

80-90%: 68%

90-100%: 25%

Vejret var super og der var Nightwish i ørene, så der var lagt op til en god tur. Nightwish er sådan nogle klassisk hård rock blandet med opera-lignende sang - meget specielt.

Turen var først nord på til Gl Holte, derefter vest-syd-vest til Holte, tilbage til nærum og så rundt i skoven godt 5km mere.

Det var PR i både tid og distance, og jeg må sige jeg er ret godt tilfreds med at kunne ligge på en intensitet jeg kun har overgået en gang, og det var på en rute der var halvt så lang.

Efter en lille time bragede sangen Wishmaster ind i ørene på mig, og jeg fik det vilde runnershigh - den sang er for sej, og tænkt engang om der ikke kom en mere, godt 7 min senere, da Phantom of the opera startede :devil:

Link to comment
Share on other sites

snip

Og tænk engang, så er selveste Anders Fogh startet i centret, sammen med sine bodyguards. Den ene af dem trænede endda med - damn nogle gunz. Anders mangler lidt teknik-træning i squatten, men ellers var der godt med engagement :tongue:

Det er altså ikke supernemt at holde masken, når man har alle P3-tjenestens parodier af ham kørende oppe i hovedet, men jeg prøver da. :laugh:

Jamen, hvis han er grøn i faget, kan du jo passende bede ham oprette en log her på MOL :tongue: Tror han vil være dejligt at have i en del offtopic-diskussioner med jarvig ass well. :smile:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Dagens core/skulder træning done. Jeg må ærligt indrømme at jeg kun nåede 1 sæt af hver igår, så en lille virtuel lussing er vel på sin plads :blush:

I aften kan jeg desværre ikke tage til yoga som jeg plejer - jeg skal være med i min første online poker-turnering :cooldance: så den står på hjemmeyoga og en (meget) let omgang træning.

Link to comment
Share on other sites

Dagens core/skulder træning done. Jeg må ærligt indrømme at jeg kun nåede 1 sæt af hver igår, så en lille virtuel lussing er vel på sin plads :blush:

I aften kan jeg desværre ikke tage til yoga som jeg plejer - jeg skal være med i min første online poker-turnering :cooldance: så den står på hjemmeyoga og en (meget) let omgang træning.

Poker frem for træning :blink::blink: - hvad er det seker med MOL folket for tiden..... :sneaky2:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Poker frem for træning :blink::blink: - hvad er det seker med MOL folket for tiden..... :sneaky2:

:tongue:

Haha, jeg ved det. Det var også min tanke da jeg skrev det, at det må lyde som en helt omvendt prioritering end den plejer at være fra mig. Sagen er at det er en gratis turnering, og yogaen bliver jo bare rykket en smule. Og så er det et enkeltstående tilfælde - promise :innocent:

Og apropos yoga, så har jeg lige lavet sådan lidt småtteri:

Et par omgange alm. nedadvendt hund

Mange dynamiske hunde (skift mellem nedadvendt og opadvendt)

Kragen

Klovnen

Vejrtrækningsøvelse siddende i heltestilling. Åndedræt efter forholdet 1:3:2 for hhv indånding, hold og udånding, konkret med tællingerne 6:18:12. Det passer ret godt med sekunder for 12 åndedræt tog 7½ min

Og nu er det vist tid til et bad og komme videre med dagen. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Skulle jo lige have lavet de sidste skulderøvelser.

Og så var det vist på tide at få trænet lidt, så jeg gik igang med pistols og nåede et sæt á 10 før jeg besluttede at lave bronze-cirkel i stedet.

3 omgange blev overstået på 10:22 af en meget forpustet mig.

Nåede lige at smide pulsuret på og registrere 189 på toppen, hvilket vel var 20 sek efter sidste englehop. Om det er PR kan jeg ikke lige huske, men puha det var hårdt. Reaktionsøvelserne trækker SÅ meget tænder ud. :devil:

post-1845-1127859330_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Yoga

Hjemme-morgen yoga 28-09-2005 6:30

Man kan godt mærke korpusset er noget mindre fleksibelt om morgenen - det var lige før jeg ikke engang kunne nå gulvet i første foroverbøjning :wink:

2 omgange solhilsen (burde lave flere, men jeg var doven)

Stående buk forover

Trekant

Kriger

Den spidse vinkel

Nedadvendt hund (bare fantastisk)

Duen (fantastisk stræk af hoftebøjere og baller)

Kamelen (svær og ret hård)

Siddende buk forover

Vrid C - svær at forklare, se billede :bigsmile:

Vrid B

Bro

Skulderstand

(Begge) knæ til bryst

Kragen

Hovedstand

Barnets stilling

Knæ til bryst (et af gangen)

Liggende vrid A (næsten - nederste ben strakt ift billede)

Afslapning

post-1845-1127885782_thumb.jpg

post-1845-1127885804_thumb.jpg

post-1845-1127885919_thumb.jpg

post-1845-1127885926.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mave- og skuldertræning lavet i centret inden yoga

Yoga

En typisk, dvs. god, time med Kristina.

Opbygget med først siddende opvarmning, rotation af rygsøjlen og kattestræk.

Nogle omgange solhilsner og en omgang med variation til sidst.

Derefter stående stillinger, sidebøjninger, trekant, foroverbøjninger både med og uden rotation af ryggen og lidt til.

Og til sidst lidt liggende inden afslapning.

Fik en rigtig god snak med hende bagefter om lidt af hvert indenfor yoga, tanker og følelser :smile:

Link to comment
Share on other sites

Spinning

ENDORFINER TIL MIG

En spinning 1 med hvem andre end Mette b_skaal - den fantastiske spinningsild.

Hun serverede et program så godt som identisk med sidst - vist nok et par "nye" numre, men ellers det samme.

For lige at genopfriske (og kunne kommentere) så kommer programmet her:

Programmet:

11 min opvarmning

Det sædvanlige, stigende belastning, sluttende med 4x30sek stående / 30 sek siddende

24 min, 4x 4min stående enkelt / 2min siddende mellem

Jeg er stor fan af KISS-princippet, og denne serie er bare guf. Sidste minut på hver af de stående omgang foregik accelerende lidt over musikken

Mine peaks var 175, 180, 192, 197 :devil:

Kort! pause

12 min siddende dobbelt

Stigende tempo. De første par minutter skulle jeg lige samle stumperne. Det blev efterhånden rimelig fornuftigt og de sidste 5 min var jeg super fokuseret, men stadig afslappet.

mini pause

Mette var rigtig nærig idag

3 min stående frisk enkelttakt

2:20 aka Sveistrup

Man fatter det ikke, men det virker altså. Masser af belastning, mellemhurtigt tempo, og stående omkvæd.

Ramte spinnershigh og fik det vilde endorfin-skud på alle tre :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: - nøøj jeg var flyvende, og jeg var helt skuffet da vi var færdige, for jeg havde egentlig troet der kom en omgang mere :wink:

Det var lige hvad jeg trængte til :w00t:

De første 20 min havde jeg en smule pulsur-problemer, som jeg vil tro var fordi jeg sad lidt for tæt på personen foran. Det resulterede i at pulsuret ofte registrerede en noget lavere puls end min, eller slet ingen. Jeg fik dog rykket cyklen en anelse bagud og problemet forsvandt. Selvom jeg i starten ikke følte mig supergodt kørende, og benene havde svært ved at presse lungerne, så tror jeg stadig snittet er lidt højere end registreret, dvs faktisk samme niveau som det plejer.

Stats:

Dato: 29-09-2005 17:15

Tid: 56:40

Gns. puls: 164 (80%)

Max puls: 201 (98%) - tangering af maxpuls på en spinningcykel :devil:

Est. kcal: 948

Pulszoner:

70-80%: 26% (15 min)

80-90%: 43% (24 min)

90-100%: 18% (10 min)

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik ikke lavet boldøvelser igår - pinligt :innocent:

I dag bliver de først lavet lidt sent, men til gengæld har jeg nået lidt andet her til formiddag.

Som træning til at kunne lave lotus har jeg af Kristina fået anbefalet kohovedstillingen (det hedder den :laugh: ) og heltestilling (ikke tilbagelænet som på billedet).

Så var jeg også lige lidt på hovedet efterfulgt af barnets stilling.

Og til sidst 50 dynamiske omgange af nedadvendt- og opadvendt hund - altså 50 gange i hver position. Det er RET mange skulle jeg hilse og sige :devil:

post-1845-1128073962_thumb.jpg

post-1845-1128073970_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Far er ikke sur, far er skuffet - mest over mig selv fordi jeg torsdag og fredag sammenlagt fik lavet et sæt maveøvelser, hvor jeg burde have lavet 3 sæt/omgange hver dag, og lidt skuffet over at ingen har bemærket det :wink:

Men revanchen kom så idag:

Yoga

Kristina vikarierede for Rene i dag.

Grundstammen er som den plejer, dvs opvarmning med siddende kropsrotationer, kattestræk og solhilsner.

Derefter lidt stående og så lidt nye stræk for inderlår og haser. Den til haserne kunne godt minde om en træningsøvelse til at kunne gå i spagat, men lad os bare sige der er langt endnu. Timen gik ret hurtigt og tydeligvis også hurtigere end Kristina havde tænkt. :smile:

Det er faktisk lidt bemærkelsesværdigt (og potentielt problematisk) så varierende min smidighed er i forskellige muskelgrupper.

Styrketræning

Frontsquat

1 x 10 @ 10kg

1 x 10 @ 30kg

1 x 5 @ 50kg

3 x 5 @ 60kg

Overhead squat

2 x 10 @ 20kg

Mette stod og lokkede, og synes åbenbart ikke det var godt nok med frontsquat

Incline db press

1 x 8 @ 22kg

1 x 5 @ 26kg

1 x 5 @ 30kg

3 x 5 @ 34kg

1 x 20 @ 18kg

Incline db row

1 x 8 @ 22kg

1 x 5 @ 26kg

1 x 5 @ 30kg

3 x 5 @ 34kg

1 x 20 @ 18kg

Db hammercurl

2 x 10 @ 18kg

Alt for længe siden :devil:

Boldtræning

En bold-time med Merete, var det vist, og det var som sædvanlig hårdt. Til balancedelen, hvor man skal op og stå på knæ på bolden har jeg ekstreme fremskridt. Første gang kunne jeg lidt, anden gang en del - og idag stod jeg på den i hvert fald 2 min i træk uden at ryge ned og endda med armsving og jeg-ska-gi-dig-ska-jeg

Derefter nåede jeg lige hjem, fik nogen mad i sækken, et bad og så afsted til centret igen for at stå i reception - så 7 timer i alt i centret idag :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Løb

Nu er der kun en uge til E-løbet :freaked: så det er ved at være sidste udkald for at få lidt km i benene. Jeg tager en tur mere onsdag.

Ruten idag var:

Start fra kollegiet, nord til gl holte, vest til holte, syd over geels bakke (500m bakke) og hjem ad skodsborgvej.

Stats:

Dato: 02-10-2005 9:15

Distance: 10,2km

Tid: 52:40

Hastighed: 11,6km/t

Gns. puls: 177 (86%)

Max puls: 193 (94%)

Est. kcal: 971

Pulszoner (tidsfordeling):

70-80%: 5%

80-90%: 74%

90-100%: 21%

Dejligt vejr med lav men kraftig sol, termometret viste 14 grader, og det var meget passende med fuld mondering, dvs. bukser og løbejakke. De første 2,5km starter med en relativt lang bakke op og derefter er landskabet godt puklet. Det var hårdt, men nok mest fordi jeg er længe om at komme i omdrejninger. :blush:

Jeg er også rimelig tilfreds med hastigheden, for jeg havde lidt på fornemmelsen at det ikke gik så stærkt, selvom pulsgennemsnittet er hvor det "plejer" :bigsmile:

Har også fået lavet maveøvelser idag :cooldance:

post-1845-1128241938_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Yoga

03-10-2005 19:30

En time med Rene, der er nogenlunde tilbage på hægterne - det var noget med en mindre operation :wink:

Det betød dog at han serverede et hovedsageligt siddende/liggende program. Ikke at det gjorde det mindre hårdt, for det var det virkelig, men anderledes.

Inden timen havde jeg fået varmet godt op med 50 omgange opadvendt/nedadvendt hund, heltestilling og kohoved. De siddende øvelser er rigtig hårde for mig pga ryggen, men jeg gør det så godt jeg kan og tager de pauser jeg har behov for. Ud over en masse for ben og mave lavede vi serien med skulderstand, plov og fisk. Især de to første følte jeg at jeg fik lavet rigtig godt idag :smile:

Efter timen legede jeg lidt og lavede kragen et par gange og hoppet fra nedadvendt hund ind i kragen og tilbage. Det er fedt når den bare sidder :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Løb

Måske sidste tur inden søndag :freaked:

Det blev en lidt kortere tur idag, men til gengæld højere tempo.

Stats:

Dato: 05-10-2005

Distance: 5,3

Tid: 25:02

Hastighed: 12,7km/t

Gns. puls: 188 (91%) PR :devil::devil::devil:

Max puls: 206 (100%) :devil::devil::devil:

Est. kcal: 504

Pulszoner:

70-80%: 0%

80-90%: 15%

90-100%: 82% :devil:

Shit, det var hårdt. Jeg lagde ud i hvad der nok ville have været et fornuftigt cooper-test-tempo. Det kunne mærkes ca halvvejs og jeg måtte geare noget ned i tempo (stort set uden pulsen gjorde det :laugh: ).

Heldigvis er jeg som tidligere nævnt, ret stædig, og jeg fik kæmpet mig nok tilbage til at kunne tage de sidste ca 800 meter i et fornuftigt tempo. Jeg var meget overrasket over at se jeg faktisk ramte maxpuls, for jeg nåede sådan set ikke en rigtig spurt til sidst, jeg var alt for fokuseret på at få uret stillet så jeg hurtigt kunne stoppe tiden, og dermed komme under 25 min :laugh::laugh::laugh:

Klart højeste registrerede snit-puls - uanset turlængde, men ok, det er også 1km/t hurtigere end nogen anden tur jeg har løbet med pulsur.

Link to comment
Share on other sites

Yoga

06-10-2005 10:15

En time med Rene. Han var lige 5 min forsinket, så jeg var gået igang med lidt opvarmning og andre småting. Imens jeg lavede træet (en simpel balance-øvelse) kom en ny hen og ville aflevere sin seddel til mig i den tro at jeg var instruktøren. :laugh: Hvilket kompliment :4thumbup:

Programmet var mere eller mindre identisk med det sidste gang, dvs. hovedsageligt siddende og liggende, krydret med lidt maveøvelser. Jeg fik også lavet kragen, en smule dynamisk hund/omvendt hund og hovedstand bagefter. Efter timen var der også nogle af de andre, der spurgte hvor længe jeg havde lavet yoga, om det var flere år og hvor meget jeg lavede derhjemme. Nu håber jeg ikke at jeg normalt fremstår som en utroværdig person, men jeg fik næsten fornemmelsen af at de ikke troede på mig, når jeg sagde at jeg havde lavet yoga siden juni og i øvrigt kun lavede en lille smule ud over de (trods alt) 3-4 timer jeg kommer til hver uge. Måske de bare tror jeg er ydmyg. Sådan noget kan godt more mig og gøre mig (mere) glad. :bigsmile:

Jeg er faldet lidt af på den mht- maveøvelser de sidste par dage, og det er UACCEPTABELT! Den slags sløsen ophører straks :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Spinning

Den sædvanlige torsdagstime med Mette på instruktørcyklen, der sammen med en del andre er blevet udskiftet til nye :4thumbup: - og selvom jeg var lidt skeptisk er de nu helt ok. Geometrien er vist nok lige en bitte smule anderledes, men det går.

Hovedretten var den samme som sidst, og det er jo fedt for mig. I dag startede jeg først pulsuret i sidste del af opvarmningen, dvs fra omkring 70% (puls på små 150) for bedre at kunne vurdere den reelle gennemsnitsintensitet.

Programmet så cirka således ud:

opvarmning

6 min siddende med stigende belastning

4 x 30 sek stående / 30 sek siddende

Hovedretten

4 x 4 min stående enkelt / 2 min siddende mellem, i sidste minut i hver af de stående omgange blev der accelereret

Peaks: 178, 186, 195, 205 (spinning PR) :devil::devil::devil:

Det var vist nok på tredje runde at jeg fik givet mig selv et ordentlig skud adrenalin, og det var lidt skæg for jeg bad nærmest om det, og så kom det bare :bigsmile:

Lidt tiltrængt pause

3 min siddende mellem - acceleration i omkvæd, 3 stks i alt

3 min siddende mellem - bare derudaf

3 min frikvarter - blev kørt blandet, både lidt pause, lidt siddende med rimelig belastning og stående

2½ min stående lumsk enkelt - dvs ret hurtig

Endnu et skud :devil:

3:17 siddende tempo

Lækker time. Jeg tror nok det var ret tidligt inde i hovedretten at jeg besluttede mig for at prøve max, også fordi jeg regnede med jeg nok kunne få pulsen højere op, når det var tidligere i timen. Prisen var naturligvis at jeg i de næste 3-5 minutter ikke kunne meget andet end at lyde som et damp-lokomotiv og lignede sikkert lidt en slatten karklud

Stats:

Dato: 06-10-2005 17:15

Tid: 49:30

Gns. puls: 176 (85%) - en slags PR

Max puls: 205 (99,5%) - PR :devil:

Est. kcal: 905

Pulszoner:

70-80%: 9 min (18%)

80-90%: 27 min (55%)

90-100%: 13 min (27%)

Mette havde en lille gave med - en hjemmebagt bolle :cooldance:

Nøøj, den smagte godt. :4mewantfood:

Must... have... recipe - selvom jeg godt ved du sagde der ikke var nogen, Mette. Så find på én :devil:

Vejede mig også lige før og efter - i samme kluns naturligvis. -0,8kg med et indtag på ca 1,3L væske og 200g mad (bolle + banan), så netto væsketab 2,3L :devil:

Jeg lavede lidt yoga-agtigt stræk bagefter - bla. en hvor man sidder i skrædderstilling og læner sig forover. Til timen i formiddags kunne jeg lige få albuerne (og underarmene) ned og hvile på gulvet. Det var ingen sag overhovedet, og med lidt god vilje fik jeg faktisk panden ned og røre gulvet :bigsmile: Jeg har også konstateret det før, at jeg er markant mere smidig efter sådan en hård spinning-time.

Mand, hvor er jeg også wasted nu :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share