MaxPower som Girevik - træningsmand med kettlebells


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Vægtløftning @ AK Thor

Solo :4disguise:

Stem fra bundstilling med trækgreb + Overhead squat

1 x 5+5 @ 20kg

Ben foran

1 x 8 @ 60kg

1 x 5 @ 80kg

2 x 5 @ 90kg

1 x 1 @ 110kg

1 x 1 @ 115kg

1 x 1 @ 120kg - tangering af alltime PR, +5kg i denne "era" :tongue:

1 x 5 @ 90kg

- Feeeeedt'

Måtte lige en tur ud i dimension X på de 120 for at få den hele vejen op... Damn, et trip :hehe:

Eller måske var jeg bare tæt på et blackout. :devil:

Dødløft

1 x 5 @ 60kg

5 x 5 @ 100kg

Stem

3 x 12 @ 40kg

BB rows

3 x 8 @ 70kg

Reverse incline crunch

3 x 10 @ ribbe 5 - cirka

Hypers

1 x 15 @ 0kg

2 x 15 @ 5kg

Facepulls

1 x 15 @ 6 klodser

2 x 15 @ 8 klodser

Link to comment
Share on other sites

Kettlebells

Utaknemmelig, møjtunge skodkugler :devil:

Kort omgang.

5 min snatchtest

80 reps @ 24kg, 4 serier af 2x5+5

- føj den var tung og min kondi ikke-eksisterende :gal:

Combo: Clean -> Press -> Windmill

3 x 5+5 @ 24kg

Tjoo, lidt afhængig af hvordan man ser det, så var jeg enten ved at dø eller mærkede bare hvordan det er at være i live! :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Ashtanga Yoga

Billeder af ashtanga-serien

Mysore @ home

En hurtig omgang, men ikke noget quickie :cool:

Kørte de obligatoriske solhilsner, de stående stillinger og den første håndfuld siddende.

Til min store overraskelse var jeg let som en fjer i gennemspringningerne (en næsten 90kg fjer vel at mærke :tongue: ).

Nøøøj, det var rart. Fuld serie i morgen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Som Cypress Hill ville udtrykke det:

"Pump, pump! Hand on the Pump it's time for actiooon!"

:tongue:

Den kendte jeg så ikke lige. :wink:

Men det fik mig til at spekulere på, om Signe måske kan blive den første der udgiver en bog udelukkende formuleret i smilies, hvilket jeg formoder ikke er sket endnu?

Link to comment
Share on other sites

Den kendte jeg så ikke lige. :wink:

Men det fik mig til at spekulere på, om Signe måske kan blive den første der udgiver en bog udelukkende formuleret i smilies, hvilket jeg formoder ikke er sket endnu?

:laugh: :laugh: :laugh:

Det kunne være det et hit som lokumslæsning :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Vægtløftning @ IK 99

Fin stemning i hulen med Jimmy P, Sune, Tuna og Simon + buddy (plus det løse)

Stem fra bundstilling med trækgreb + Overhead squat

2 x 5+5 @ 20kg

Træk fra hæng

5 x 4 @ 50kg

- acceptabelt

Vend fra hæng

1 x 4 @ 50kg

5 x 3 @ 70kg

- "A vicious extension against the ground."

I andet sæt slog det mig pludselig at jeg havde alt for lidt fokus på den sidste del af ovenstående citat, taget fra Mike Burgener.

Og sikke en forskel. :w00t:

Ben bagpå

1 x 5 @ 70kg

1 x 10 @ 100kg

3 x 8 @ 100kg

- Havde besluttet der bare skulle reppes igennem på 100kg, og det blev der. Understellet var også godt ristet efterfølgende. :crazy:

God underholdning da Simons buddy får kæmpet sig igennem en breathing squat på 20x125kg for så at konstatere, da jeg spørger om vægten, at der skulle have været 127½ på. :laugh: Han var ikke helt frisk på idéen om at han så skulle gøre det om. :tongue:

Goodmornings

1 x 8 @ 50kg

1 x 6 @ 70kg

3 x 8 @ 60kg

- Oh my lord, jeg har brug for dén øvelse. Damn, min kerne føltes svag. Mere af den. :smile:

...supersættet med chins...

Chins

3 x 8

Hypers

3 x 15

- fino pump til erector

...supersættet med...

Incline reverse crunch

3 x 10 @ ribbe 6

- rev godt i mavsen som altid

Reverse Hypers

1 x 15

1 x 10 @ 6kg

1 x 15 @ 6kg

- Føltes rigtig udmærket med lidt kg på - holder en db mellem anklerne. Den bliver så ikke helt så eksplosiv (da db'en letter nemt), men jeg tror også at mere styrke vil være brugbart.

...supersættet med...

Facepulls

2 x 15 @ 15kg

1 x 10 @ 20kg

Så var jeg også godt ristet igennem, og stængerne var mildt sagt slatne på cykelturen hjem. :laugh:

Tid: 1:25

Link to comment
Share on other sites

Træningsmål for 2008:

  • Den forbistrede lotus.
  • Nauli :w00t: (sideværs maverulninger).
  • 100kg i træk.
  • 220kg i tokamp (delmål: at stille op i det hele taget og lave 200kg, ikke nødvendigvis i debuten)
  • Få ryggen i orden / under kontrol.
  • Blive pissestærk.
  • Blive ved med at have det sjovt med træning og udfordre mig selv.

Det lader i øvrigt til at jeg går 2008 i måde med fine DOMS. Biceps blev godt ramt af snatch som den altid gør :blink:, ryg, mave og forside/bagside lår er godt ristet fra i går. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træningsmål for 2008:

  • Den forbistrede lotus.
  • Nauli :w00t: (sideværs maverulninger).
  • 100kg i træk.
  • 220kg i tokamp (delmål: at stille op i det hele taget og lave 200kg, ikke nødvendigvis i debuten)
  • Få ryggen i orden / under kontrol.
  • Blive pissestærk.
  • Blive ved med at have det sjovt med træning og udfordre mig selv.

Det lader i øvrigt til at jeg går 2008 i måde med fine DOMS. Biceps blev godt ramt af snatch som den altid gør :blink: , ryg, mave og forside/bagside lår er godt ristet fra i går. :devil:

Dejlig ambitiøst og lidt i flere retninger - lige efter min smag. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træningsmål for 2008:

  • Den forbistrede lotus.
  • Nauli :w00t: (sideværs maverulninger).
  • 100kg i træk.
  • 220kg i tokamp (delmål: at stille op i det hele taget og lave 200kg, ikke nødvendigvis i debuten)
  • Få ryggen i orden / under kontrol.
  • Blive pissestærk.
  • Blive ved med at have det sjovt med træning og udfordre mig selv.

Udmærket! Der er sket lidt forandring efter de go'e gamle dage i Jerngrotten. Hvad med de kropslige stats? Hvor ligger du henne og er der mål der? (tilgiv mig hvis det allerede står i din log!)

Held og lykke med dine mål :superman:

Link to comment
Share on other sites

Udmærket! Der er sket lidt forandring efter de go'e gamle dage i Jerngrotten. Hvad med de kropslige stats? Hvor ligger du henne og er der mål der? (tilgiv mig hvis det allerede står i din log!)

Held og lykke med dine mål :superman:

Taksa - jeg glæder mig også til at nå dem. :wink:

Kropslige stats... tjaa, ca 88kg @ 11-12% fedt ifølge fedttang. Kropsmål er ikke så interessante for mig, men jeg er vel en smaltaljet tyndarm med store lår, der faktisk ikke er så store igen. Køllerne er ikke i nærheden af de magiske 40 og kommer det næppe (de vil være for meget i vejen i yoga :tongue: ).

Ift de nedskrevne mål er status følgende:

  • Lotus - kan komme i halv lotus efter grundig opvarmning (læs: køre første serie)
  • Nauli - har set væsentlige fremskridt den sidste uge. Kan trække maven fornuftigt ind uden at hive rectus abdominis med.
  • Træk - 80kg
  • Stød - 100kg og dermed en tokamp på 180kg
  • Ryggen - arbejder seriøst på det med ny kiropraktor, laver øvelser hver dag.
  • Styrke - frontsquat lige tangeret alltime pr med 120kg. backsquat sikkert 140-150 (I hope). Dødløft ikke makset længe.

Link to comment
Share on other sites

Quote-slicing!!!

Dejligt mål, der helt sikkert kan opnås :laugh:

Ja, ik. :bigsmile: I første omgang er det vist "bare" at sætte rigtige PR's i ben foran og bagpå (som det jo hedder) og dødløft, så jeg i hvert fald overgår tidligere løft. Når det er klaret fortsætter jeg med gaspedalen i bund.

Og vi vil altså snart se lidt billeder af YogiMax - i Lotus og med "deform" mave.

:tongue:

When I get there - maybe. :wink:

Happiiii newyear c034.gif

Mange tak og i lige måde. :superman:

Yogamåtten kalder. :hehe:

Link to comment
Share on other sites

When I get theremaybe:wink:

Yogamåtten kalder :hehe:

Det en deal :4thumbup: Og gå nu ikke i hårdknude, som du ikke kan løsne e025.gif ...så det bliver en kedelig nytårsaften :tongue:

Min humor skal nok blive god i aften, når jeg har fået lidt at drikke :innocent:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Må godt nok være lidt special dag, at have fødselsdag men du er vel efterhånden vant til det :wink:

Jeg har efterhånden øvet mig mange gange nu - uha :tongue:

Håber ikke dagen i dag bliver alt for tømmermandsramt :tongue:

5.gif

Det tror jeg går ok - blev ikke vissen i går (altså i dag), det blev bare sent (altså tidligt) :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share