Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Jamen jooooooooooooo jeg fandt skøjter til min søn til en overkommelig pris så de er pakket ind og ligger klar til ham.

Jeg glæder mig for vildt til at se ham pakke dem op.

Glædelig jul

:nissegrin:

Udover vi jule hygger for vildt for vi PW rigtig meget samt er det blevet til en enkle trænings pas som gik rigtig godt.

Har blot min fokus herhjemme med børnene og med at få oplyst folk om det ikke er alle som deltager i forbrugsfesten her i jule tiden. I går aftes var de fra Fynsstift tiderne og vi er :cry: på forsiden af avisen i dag og lille juleaften er vi så i TV2 Fyn... feedbacket er overvældende og kirken kan mærke interessen for at give en hånd med arbejdet om at skaffe flere julehjælp samt andre ting man kan hjælpe enlig forældre med til at glæde deres børn.

http://www.fyens.dk/article/579872

Ønsker jer alle en super glædelig jul

:newyear:

Glædelig jul til dig også Jeanette - du er i sandhed et stort menneske... :4thumbup:

Lillejuleaften på TV2Fyn siger du - der er flimmeren helt sikkert tændt hos Familien Iversen i Ringe... Mine unger kan lære meget af dig og din lille familie... :santa2::rudolph:

GOD JUL og et HIMMELSK NYTÅR::..... :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Glædelig jul til dig også Jeanette - du er i sandhed et stort menneske... :4thumbup:

Lillejuleaften på TV2Fyn siger du - der er flimmeren helt sikkert tændt hos Familien Iversen i Ringe... Mine unger kan lære meget af dig og din lille familie... :santa2::rudolph:

GOD JUL og et HIMMELSK NYTÅR::..... :w00t::superman:

:blush:

ajjjjjjjj jeg er bare kommet ovenpå og kan nu vise min taknemlighed for alt det jeg har oplevet af godhed igennem dette år.

Jer som skriver i min log har spillet en stor rolle for at jeg også genfandt håb og gåpå mod og jeg er så glad for jeg i år kan gøre en forskel.

Vi glæder os meget til at se tv2 lillejuleaften da de var her igennem en hel dag.

Klem og de bedste ønsker til dig og din lille familie.

Link to comment
Share on other sites

Hey :Mrs_Claus: :4thumbup:

Som tidligere nævnt er du en kvinde der formår at få sat gang i folks opfattelse af at det ikke er nok at bare rage til sig :wink: men at der er

folk der har det dårligt og trænger til en hjælpende hånd :blush: Er stolt over at jeg har lært dig en smule at kende og vil helt sikkert benytte

lejligheden til at kikke forbi i nær fremtid :nissegrin:

med de bedste ønsker om en glædelig jul og et godt nytår til dig og dine :bowdown:

:superman: Ridderen :superman:

:newyear::newyear::newyear::newyear:

Link to comment
Share on other sites

Hey skønne Jeanette-pige!

Uhh hvor spændende med tv og alting.. Som sagt skal bromand og jeg kæmpe os gennem bilmasserne over Sjælland til Fyn, men måske når vi frem så vi kan se det! Hvad tid??? Mine forældre har jo avisen, så den glæder jeg mig til at læse :bigsmile:

Hvordan har du det??? Kan du sove om natten for julestress -det kan du sikkert! Du er jo ikke sådan at slå ud baby!

Jeg har fri i dag og vil over og løbe på skøjter -igen.. inden turen går til Fyn. Vi kan jo lige sms'es ved, kunne måske være lidt hyggeligt og overrskudsagtigt at træne sammen her en af dagene.

Nyd nu juleriet, -vi ved jo begge at om et par dage så gider vi ikke mere vel!

Stort, stort juleknus, glitter-guirlander, vanilliekransekager, sukat, julebukke og alle de kærligste ønsker om en rigtig, glædelig jul til dig og ungerne!

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Happy jul til jer alle tre :newyear:

Håber i får nogle dejlige dage :xmas:

Kram Stina :nissegrin:

Tusind tak du dejlig...

Vi ønsker også dig en super skøn jul og håber vi snart kan ses når denne travle tid er over...

Pas godt på dig selv og alle dem du har kært.

:superman:

:Mrs_Claus:

Jeanette + Katja og Magnus

:newyear:

Hey skønne Jeanette-pige!

Uhh hvor spændende med tv og alting.. Som sagt skal bromand og jeg kæmpe os gennem bilmasserne over Sjælland til Fyn, men måske når vi frem så vi kan se det! Hvad tid??? Mine forældre har jo avisen, så den glæder jeg mig til at læse :bigsmile:

Hvordan har du det??? Kan du sove om natten for julestress -det kan du sikkert! Du er jo ikke sådan at slå ud baby!

Jeg har fri i dag og vil over og løbe på skøjter -igen.. inden turen går til Fyn. Vi kan jo lige sms'es ved, kunne måske være lidt hyggeligt og overrskudsagtigt at træne sammen her en af dagene.

Nyd nu juleriet, -vi ved jo begge at om et par dage så gider vi ikke mere vel!

Stort, stort juleknus, glitter-guirlander, vanilliekransekager, sukat, julebukke og alle de kærligste ønsker om en rigtig, glædelig jul til dig og ungerne!

Sally :rudolph:

Hey babe!

Her er stress og jag - NOT... Vi vold hygger os og får endda lavet en masse motion sammen.. weiiiiiiiiiiiiiiii. Glæder mig til vi snakkes ved snart.

Knus

Jeanette

:newyear::Mrs_Claus::nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hey :Mrs_Claus: :4thumbup:

Som tidligere nævnt er du en kvinde der formår at få sat gang i folks opfattelse af at det ikke er nok at bare rage til sig :wink: men at der er

folk der har det dårligt og trænger til en hjælpende hånd :blush: Er stolt over at jeg har lært dig en smule at kende og vil helt sikkert benytte

lejligheden til at kikke forbi i nær fremtid :nissegrin:

med de bedste ønsker om en glædelig jul og et godt nytår til dig og dine :bowdown:

:superman: Ridderen :superman:

:newyear::newyear::newyear::newyear:

:blush::Mrs_Claus:

Så så nu får jeg sku røde kinder af dine ord det spiller bare ikke....

Rigtig glædelig jul til dig og alle dem du har kært i dit liv.

Knus

Jeanette

:Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Disse jule dage har bestået af PW + svømning + skøjter sammen med mine to børn...samt at give 150 store kasse med julemad ud nede i kirken - vil hilse og sige det giver monster doms.

:4thumbup:

Så tiden er ikke gået i OBBC men det gøre det igen efter i aften - jeg trænger så vildt til at rykke rundt med nogen vægte nu.

Vi har nu alt klar til en super hyggelig juleaften - alle pakkerne er pakket ind så kønt at børnene er lige ved at dø over de ikke må åbne dem lige nu....

:nissegrin:

I aften havde vi besøg af dejlig venner - fik noget lækkert at spise - byttet gaver og hyggede natten igennem. Vi skulle se TV2/fyn sammen og jeg synes de fik stikket 6 timers besøg kortet godt ned. Det er bestemt ikke fedt at se og høre sig selv levere sit liv ud til alle på Fyn men budskabet er vigtigere end mine hemligheder.

Mange står i de sko jeg stod i sidste år og mange kan genkende livet med få penge at rykke rundt med.

Jeg håber i mit hjerte at mange vil se i deres nærområde om de kan yde hjælp til de som ikke har det så let i hverdagen fremover. Jeg gætter på hvis man bare gøre lidt: samle tøj ind - rydder ud i sin kælder eller loft - besøger ældre - handler ind for de svage eller noget helt helt andet så kan vi alle gøre en forskel vi at give tid eller ting vi ikke bruger til dem som ikke har så meget.

Dette vil være så stort i min verden.

Her til sidst vil jeg ønske jer alle en super dejlig juleaften med dem i har kært og alt det bedste i den nye år.

Knus

Jeanette

:newyear:

Link to comment
Share on other sites

Hey :Mrs_Claus:

Håber dig og din lille famille oplevde en hyggelig og dejlig juleaften :4thumbup: som du skrev i min log at jeg bare skulle give den gas må jeg her fortælle dig at jeg har

oplevet den fedeste spinning time idag. for ikke at bruge alt din plads her i din rare log :nissegrin: må du lige smutte over i min og se hvad jeg mener :santa2::santa2:

:superman: ridderen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey :Mrs_Claus:

Håber dig og din lille famille oplevde en hyggelig og dejlig juleaften :4thumbup: som du skrev i min log at jeg bare skulle give den gas må jeg her fortælle dig at jeg har

oplevet den fedeste spinning time idag. for ikke at bruge alt din plads her i din rare log :nissegrin: må du lige smutte over i min og se hvad jeg mener :santa2::santa2:

:superman: ridderen :superman:

Hey der sveske

Her er altid plads til dine ord - ligeså mange du kan komme afsted med sådan er det for for dem jeg synes er søøøøøø.

Vi havde en fantastisk juleaften og nogen lækker juledage :newyear::Mrs_Claus: og her for en times tid siden blev julen pakket ned i kælderen.

Weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

:4thumbup:

Det spiller max.

Jeg synes du er for sej! Forsæt i samme ånd som du gøre pt og damn du vil opleve så mange glæder i livet er jeg mere end sikker på.

Klem

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Kære J :bigsmile:

Tak for et 2005 med mange gode chat's og et utroligt behagelige besøg hos dig og din familie i O'nse! Tak for den støtte du har været og de gode råd du er kommet med. :4thumbup:

jeg håber at 2006 bliver et godt år for dig og dine dejlige unger. At det kommer til at køre godt med skolen for dem begge og at der bliver mere overskud i hverdagen derhjemme. :4thumbup:

jeg håber også 2006 bliver året hvor du endnu mere kommer til at se alle de store muligheder der er for dig ude på arbejdsmarkedet og kommer godt i gang :smile:

Jeg ved at 2006 vil blive et år for dig hvor dit cpr nummer nok siger et år ældre, men hvor træningen vil gøre din fysik et par år yngre! :w00t:

jeg krydser fingre for at 2006 bliver et år med overskud tid og lyst til :4heart: og :wub: og :4whip: og :shutup3: og post-566-1135774307.gif

Under alle omstændigheder ved jeg det ikke bliver kedeligt at følge med i!

Glade hilsner fra den iskolde ø!

Link to comment
Share on other sites

Kære J :bigsmile:

Tak for et 2005 med mange gode chat's og et utroligt behagelige besøg hos dig og din familie i O'nse! Tak for den støtte du har været og de gode råd du er kommet med. :4thumbup:

jeg håber at 2006 bliver et godt år for dig og dine dejlige unger. At det kommer til at køre godt med skolen for dem begge og at der bliver mere overskud i hverdagen derhjemme. :4thumbup:

jeg håber også 2006 bliver året hvor du endnu mere kommer til at se alle de store muligheder der er for dig ude på arbejdsmarkedet og kommer godt i gang :smile:

Jeg ved at 2006 vil blive et år for dig hvor dit cpr nummer nok siger et år ældre, men hvor træningen vil gøre din fysik et par år yngre! :w00t:

jeg krydser fingre for at 2006 bliver et år med overskud tid og lyst til :4heart: og :wub: og :4whip: og :shutup3: og post-566-1135774307.gif

Under alle omstændigheder ved jeg det ikke bliver kedeligt at følge med i!

Glade hilsner fra den iskolde ø!

:cry3:

Får skuda helt våde øjne her .... :Mrs_Claus:

Du er sku en :superman: af karaktere og ja du har et helt særligt sted i mit hjerte sweety - de mange timer vi har delt i godt og ondt i år og ikke mindst sjove timer er bare fantastisk.

Din støtte og varme venskab, betænksomme mails og smsér betyder alverden - at jeg ovenikøbet får et stort blik ind i din sjæl og tanker har bare været dejligt og jeg værdsætter din fortrolighed og venskab stort.

2006 kan kun byde på lots and lots off fun med dine gode ønsker og lige over. Jeg glæder mig så vildt til at følge dig og din skønne lille familie.

Til Asbjørn kravler rundt på gulvet - til at står af sig selv og tag sine første skridt.

Jeres fantastisk ægteskab - giver en single pige som mig masse af håb for der findes gode mænd ude i verden og er jeg rigtig heldig så finder jeg mig en i den nye år.

Det ville være så stort...

:smile:

Træning går stille fremad her i ferien og jeg glæder mig vildt til hverdagen melder sig hvor træning igen er i en fast rytme når Magnus er i sin super nye skole. Har jeg fortalt han er begyndt til brydning og svømning?

Han brydnings lære er vildt begejstret for han fysik og fighter gener... og gode vinder karaktere. Han krammer og trøster dem han vinder over og fortæller dem de nok skal vinde snart.

:wub:

God dreng og min :superman:

Skulle vi være så heldig at få aflastning en gang imellem så ved du hvad der står øvest på min ønskeliste... weiiiiiiiiiiiii jeg vil lege...

:santa2:

Vi ønsker dig og dine kære alt det bedste i det nye år og vi glæder os til mange flere gode timer sammen - her i kor råber vi til jer på den kolde Ø

GODT NYTÅR

weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii med monster doms efter en masse is skøjtning med ungerne.

knus fra os alle.

Link to comment
Share on other sites

weiiiiiiiiiiiii jeg vil lege...

.

Lyder som om nogen på fyn kan ende med en bindende aftale :4thumbup: Singlefyre på Fyn.. watch out :4whip:

Godt at høre med Magnus'es brydning! Det er godt for en unge med så meget krudt i nummeren at have en fysisk aktiv sport

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Lyder som om nogen på fyn kan ende med en bindende aftale :4thumbup: Singlefyre på Fyn.. watch out :4whip:

Godt at høre med Magnus'es brydning! Det er godt for en unge med så meget krudt i nummeren at have en fysisk aktiv sport

:rofl2: @ din advarsel... :4heart:

Mht Magnus så har han fået en super skole hvor de har en eller anden form for hård motion hver eneste dag i min 2 timer med udd folk til sagen.

For første gang i 2 år oplevelede jeg en træt dreng efter aftensmaden som faldt i søvn med et smil på læben for derefter at hoppe ud af sengen om morgen om gør sig klar til en ny skole dag.

Ingen kan fatte hvor lykkelige det gør mig ...

:4thumbup:

Weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii its gonna be a great year!

Link to comment
Share on other sites

Ville blot give dig et kæmpe julekram og ønske dig et godt nytår samtidig - det er begrænset hvor meget kontakt vi har haft, men den kontakt der har været har kun givet mit et indtryk af en utrolig skøn person!! keep up the good work! :4thumbup:

Årh tak sveske....

Et stort varmt kram til dig og lad os håbe at det nye år bringer mulighed for at mødes.

Jeg ønsker dig alt det bedste og masse af godt humør i det nye år.

:Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man har interesse i at se den udsendelse i TV2/ fyn kan man klikke her

TV2/fyn

God udsendelse. :smile: Selvom jeg som studerende heller ikke ligefrem har mange penge, så havde jeg egentlig ikke rigtig tænkt over, at der er hele familier, der har det sådan. :unhappy:

Håber på alt det bedste for dig i det nye år. :newyear: Og held i kærlighed til os begge to i 2006. :Mrs_Claus::tongue:

Link to comment
Share on other sites

God udsendelse. :smile: Selvom jeg som studerende heller ikke ligefrem har mange penge, så havde jeg egentlig ikke rigtig tænkt over, at der er hele familier, der har det sådan. :unhappy:

Håber på alt det bedste for dig i det nye år. :newyear: Og held i kærlighed til os begge to i 2006. :Mrs_Claus::tongue:

Jamen mange lever som os - men jeg håber man igennem udseendelsen får en forståelse for for hvordan det er hvis man aldrig selv har prøvet det.

Måske er der nogen derude som jeg gjorde sidste år som skammer sig.

Det skal man IKKE.

Man må få det bedste ud af det man har og her i familien når vi rigtig lang med humor. Netop dette var både jounalist og cameramand vældig betaget af.

Jeg har kun set udsendelsen den dag det var i tv - vil forsøg at se den senere med ungerne.

Rigtig godt nytår til dig og jaaaaaaaaaaaaah lad os få en masse kærlighed i 2006.

Knus

Jeanette

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Hey :Mrs_Claus:

så er vi ved at nå de sidste dage af dette gamle år. for nogle har det været et godt år og for andre har det været et lorteår :wink: men

jeg ønsker for dig og din lille famille at år 2006 må være fyldt af held lykke og en masse varme og hyggelige stunder. som du skrev til

mig for ikke så længe siden.

GIV DEN GAS og nyd jeres fremgang

:superman: ridderen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey skønne!

Så er jeg hjemme igen og sidder og nyder at kigge ud på vejret.. Synes altid det er så fedt når naturen gi'r den gas!

Nåede ikke så meget andet i Odense end at spise, sove og lave mad, men næste gang må vi se at få trænet sammen.

Tilgengæld fik jeg både læst artiklen i Stiftstidende (-har klippet den ud hvis du vil ha' et ekstra eksemplar!) og set lokalprogrammet. Super godt! -synes også at det er ret sejt at dine unger stiller op, tænkte først om de ville gøre det hårdt for dem i skolen og sådan, men man kommer jo længst ved ikke at lade som om, og fortælle tingene som de er.

Og hvor er de skønne dine uger :blush: Fedt at høre at brydningen, spiller for Magnus!

Håber at det nye år kommer væltende med alt det bedste til jer, -kender ikke nogen der fortjener det mere! Tro på det!

Gider ikke sige godt nytår endnu.. så har jeg en undskyldning for at komme igen lige om lidt :innocent: ikk'!

Kærligste hilsner og sneflokke kommer vrimlende

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Hey :Mrs_Claus:

så er vi ved at nå de sidste dage af dette gamle år. for nogle har det været et godt år og for andre har det været et lorteår :wink: men

jeg ønsker for dig og din lille famille at år 2006 må være fyldt af held lykke og en masse varme og hyggelige stunder. som du skrev til

mig for ikke så længe siden.

GIV DEN GAS og nyd jeres fremgang

:superman: ridderen :superman:

Alt skal nok gå super godt for os alle - for hvor der er vilje er der vej.

:4thumbup:

Lets kick ass!

Hey skønne!

Så er jeg hjemme igen og sidder og nyder at kigge ud på vejret.. Synes altid det er så fedt når naturen gi'r den gas!

Nåede ikke så meget andet i Odense end at spise, sove og lave mad, men næste gang må vi se at få trænet sammen.

Tilgengæld fik jeg både læst artiklen i Stiftstidende (-har klippet den ud hvis du vil ha' et ekstra eksemplar!) og set lokalprogrammet. Super godt! -synes også at det er ret sejt at dine unger stiller op, tænkte først om de ville gøre det hårdt for dem i skolen og sådan, men man kommer jo længst ved ikke at lade som om, og fortælle tingene som de er.

Og hvor er de skønne dine uger :blush: Fedt at høre at brydningen, spiller for Magnus!

Håber at det nye år kommer væltende med alt det bedste til jer, -kender ikke nogen der fortjener det mere! Tro på det!

Gider ikke sige godt nytår endnu.. så har jeg en undskyldning for at komme igen lige om lidt :innocent: ikk'!

Kærligste hilsner og sneflokke kommer vrimlende

Sally :rudolph:

Hey babe...

Børnene har været åben og ærlig med alle på deres vej siden vi kom hertil og derfor er det helt naturligt og intet at skamme sig over.

De valgte selv at ville i den udseendelse og de er stolte af det selvom Magnus synes det er lidt belastende når fremmed mennesker spørger om han ikke skal have noget mere konfekt.

:4thumbup:

Mange har ringet og mødt dem og fortalt dem hvor seje de er og alene det gøre en stor forskel. Andre børn taler med dem om deres liv når vi går i gaden, er oppe og stå på skøjter og ned og bygge snemand.

Vi går alle et super nye år i møde og jeg glædes over alle de fede ting jeg fik med i dette år på andres vegne og ikke mindst min families vegne.

Knus og mange varme tanker sendes til dig

Vi ses snart

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Hej Jeanette

Jeg vil bare lige ønske dig og din familie et godt nytår og alt godt fremover :bigsmile:

-Alva

Kære Alva :superman:

Jeg vil også gerne ønske dig og din kæreste en super nytår og at du når ligeså langt med din træning som jeg regner med du gør.

Du er super sej og det nye træningstøj du fik i julegvae giver sikker 10 kg på din max ... smiler varmt.

Jeg følge en mand som træner i jeres center og er helt vild sej bænkpresser i en alder af 61 år. Han hedder Hans Jørgen. møder du ham så giv ham et varmt hilsen herfra.

Tak for en masse af glæde ved at følge dig og jeres gode råd samt gode humør sammen med din Hr K.

Klem

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share