Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Hello hello :bigsmile:

Som altid sker der ting og sager i jeres lille hjem :wink:

Øvs at du ikke længere skal træne i obbc, men jeg syntes din argumentation er rigtig god.

Held og lykke med det og håber selvfølgelig at du bliver glad og tilfreds med din beslutning.

- og så lige: KÆMPE STORT HEPPE til din seje knægt :4thumbup:

Bozne :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hello hello :bigsmile:

Som altid sker der ting og sager i jeres lille hjem :wink:

Øvs at du ikke længere skal træne i obbc, men jeg syntes din argumentation er rigtig god.

Held og lykke med det og håber selvfølgelig at du bliver glad og tilfreds med din beslutning.

- og så lige: KÆMPE STORT HEPPE til din seje knægt :4thumbup:

Bozne :crazy_pilot:

Hey din Leeeee kvinde!

Ja ja her sker der jo altid noget... pt er det dog mest positiv og det er bare alt alt for cool. Vi har også meget fokus på familien og at imødkomme hinandens behov, ønsker og deles om alt det kedelige.

Samarbejde - det spiller MAX!

Jeg er også med ked af ikke skulle træne i min ynglings center men sådan er det at være Mor - der må offres ! Jeg gør det også gerne.

Jeg skal bare arbejde for at holde kontakten med jer vedlige så jeg ikke miste de grundlæggende sten til venskab der er skabt.

Skal hilse tilbage mange gange fra min :superman:

Vi er smuttet...

Ses forhåbeligt snart

Link to comment
Share on other sites

Holdaheltferie det er fedt med knægten første stævne :4thumbup: Der ska lige lyde et forsinket tillykke herfra.

Mht til vægttræning i brydeklubben,... Hvis det er den klub jeg tror det er, så mener jeg godt du kan træne det hele der, det er godt nok noget gammelt grej men fuck det 1kg er 1kg

Held og lykke med det :cool:

Link to comment
Share on other sites

Holdaheltferie det er fedt med knægten første stævne :4thumbup: Der ska lige lyde et forsinket tillykke herfra.

Mht til vægttræning i brydeklubben,... Hvis det er den klub jeg tror det er, så mener jeg godt du kan træne det hele der, det er godt nok noget gammelt grej men fuck det 1kg er 1kg

Held og lykke med det :cool:

Klubben er i Adamsgade og ja det er noget gl grej men det skal nok lykkes at hitte ud af det med lidt hjælp fra den unge Moos.

Så er udgiften så kun 70 kr pr mdr for mig fremover.

:superman:

Så skulle der nok være råd til det udstyr min søn skal bruge til brydning fremover samt til stævne ture.

Vi snakkes og tak fordi du lige kiggede forbi.

Forstår godt dine bevæggrunde, men ÆV at du stopper :sneaky2::mad:

Hov vent, så meget man har set dig deroppe, kan det jo være lige meget :w00t::tongue::wink:

Din mås bliver så rød med dine flabet bemærkinger her og der ...:nonono: du er en SKIDT knægt - at du ved det!!!

:tongue::w00t: :4thumbup:

ØV! Det var alligevel for firkantet formuleret, synes jeg!

:blink::cry:

Amen så skriv noget andet sveske.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er godt at høre en fagkvinde udtale sig om de røde numser :blush::blush::blush::devil:

Har du tænkt over hvordan du vil træne nu med de mindre forhold?

:4thumbup:

Jeps - har bedt den unge Moos mødes med mig i klubben imorgen og hjælp mig med at lave et program med de muligheder jeg har.

Indtil de kender mig har jeg kun mulighed for at træne når min søn træner men det kan vel ikke tag så lang tid for dem at lære mig at kende.

:innocent::4signme::blahblah:

Link to comment
Share on other sites

Til dem der huske rigtig godt - på opfordring lavet jeg nogle små mål så jeg kunne opleve succes. Mange af dem har lykkes og pt er jeg igang med at finde nye mål at tilføje.

Det har været super godt at bruge dette stykke værktøj.

:yahoo:

1.Få min søn ud af den skole han går på, og finde en skole som kan rumme ham og lad ham tro på hans fremtid igen. Genopbyg alt det som han har tabt, mistet og genvinde troen på skolesystemet. Han er flyttet og mange gode oplevelser gøre ham stærker hver eneste dag.

2. Finde mere tid sammen med min datter til tøse ting. Hun har fortjent at se hendes Mor på slap line, grine og ikke mindst vide jeg forstår hende. Også gået fremad i den grad!

3. At få ordnet min søns værelse, ny tapet og lavet en sej drenge værelse. (Når han vågner om natten og ikke kan finde ro piller han i sit tapet) Her mindes han om hans uro og bliver ked af det når vi ser på det.

Klaret i weekenden - ser godt ud! Vi mangler kun gardiner (camoflage og puder i samme stil på hans nye seng)

3. Se om jeg ikke kan få en tilladelse til at få en kat. Mine børns største ønske om at et kæledyr. Klaret vi har nu to dejlige killinger som giver os så meget glæde :wub:

4.Tag på sommerferie næste år med børnene. Behøver ikke være så langt væk eller dyrt, bare vi kan sige vi skal dertil i den uge og glæde os til det.

Leder endnu efter en billig mulighed.

5.Skabe nye traditioner omkring jul og planlægger den med børnene så de kan glæde sig til at fejre jul som børn bør gøre. Gik total smukt og alt er skrevet i familie dagbogen til næste år.

6. Finde en måde at hygge om morgen med børnene så dagen altid starter godt.

Vi afprøver muligheder og vi mærker tydeligt vi hygger os meget mere.

7. Lave en familie dagbog som vi alle kan tegne, skrive og lægge ønsker i.” Vores liv!” skal den hedde.

Er påbegyndt

8. Lær mine børn min aften ritual ” Find de fede ting der kom til en i løbet af dagen” På denne måde kan vi sammen dele de gode oplevelser sammen hver aften.

Nye omlægninger i gang - da min søn nu er startet til brydning skal nye rutiner laves igen igen... griner

9. Glæde mig over det jeg når i stedet for at være ked af alt det jeg ikke når. Min daglig mantra

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hey JK :4thumbup:

Det er ikke meget man hører fra dig :nonono: er alt ok og hvordan går det med dine nye tiltag :superman:

sender varme og tanker fra fastlandet til dig og dine :superman:

:superman: Ridderen :superman:

Hey der ... :blush::superman:

Jeg vil ønske jeg kunne komme springende ind og bare fortælle den ene sjove oplevelse efter den anden kryddet med en masse solskinshistorier hvor du kunne smile, grine og glædes over mine ord.

Ville være top nice !

Virkligheden har været barsk, svær og ikke mindst fyldt med masse af frygt. :blink:

Så jeg napper dine varme hilsner og holder dem tæt ind til mig - smiler blidt og glæder mig over jeg endnu ikke er glemt selvom jeg er i stille mode på MOL.

Mange varme kram og et skævt smil til dig

Jeanette

Mit liv synes at følges ad med en forlystelseparks rutchebane - og når jeg synes at glæde mig over turen så tag jeg lige en ny omgang med dyk jeg ikke lige havde ventet mig.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

:w00t::w00t::w00t:

Gør mig oprigtigt ondt at læse:wink:

Jeanette, husk at sige til hvis der er noget man kan hjælpe med....

Som altid så er i her i ord og i handling og jeg takker jeg fra den dybeste sted i mit hjerte. Jeg besluttet mig til morgen for at forsøg at sætte ord på alt hvad der forgå i mit liv. Det vil være mange ord og tag lang tid men jeg håber jeg på denne måde vil finde svar og ro i min sind.

Jeg vælger at poste det her .. PLEASE forstå jeg er i vildrede og ydest følsom for jeg oplever nederlad og frygt som aldrig før.

Det vil komme i små afsnit for som sagt tag det tid.

Min tanker er hvad i vil læse - de er ikke redigeret - ordene kommer fra mit indre.

Ingen ynk please for jeg styrkes ikke af det men derimod holdes jeg nede i søllet. Jeg arbejder på høj tryk for at finde svar til at handle på og klare opgaven som forældre.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Skilsmisse skader børn!

Det ved enhver men nogle skilsmisser skader mere end man kan overhoved drømme om. Jeg har ikke lagt skjul på at min skilsmisse til min mand var voldsomt med efterfølgende 7 år med problematikker ingen kunne havde forudset.

Der er ingen vinder i en skilsmisse men derimod en masse sorg, savn og tristhed hos ens børn man som forældre håber samt arbejder hårdt på at rette op på.

I vores tilfælde synes denne opgave aldrig at høre op. Min datters udvikling i hendes liv er svær da hun er nået i teenager alderen men alt hvad der hører til.

Jeg rammes af en magtesløshed jeg endnu ikke kan omsætte i ord når hun stadig kæmper med hendes dæmoner mht. til de mange grimme oplevelser hun fik sig i forbindelse med skilsmissen.

Fortiden kan man arbejde med men ikke fjerne.

Min egen barndom var meget belastet og mine teenager år ligner ikke flere tallets. Det kunne ikke være anderledes men jeg står nu som mor til en teenager som ligner de flestes guldklumper i denne alder.

Jeg lærer mens jeg følger hende og søger information, vejledning og hjælp når jeg står uforstående i de situationer der opstår hen af vejen.

Det kan jeg så ærligt sige er langt fra optimalt men det er nu den eneste mulighed jeg har. Jeg kan ikke sammenligne og mindes mine år og bruge den erfaring til en hjælpemiddel og forståelse for hendes tid som teenager.

Jeg gør fejl, misforstår hende og bliver utryg når jeg ikke forstår handlinger hun fortager sig. Mange siger til mig i trøst ”Der er meget lidt af forstå i en teenagers liv, valg og handlinger Jeanette” Det er bare ikke en trøst når man er bange for at skade eller miste tilliden til ens barn fordi man som forældre ikke forstår.

Far er den bedste i verden for en prinsesse.

Tiden læger alle sår siger det gl. ordsprog.

Der er bare stor forskel på at sår heales til at man smutter ind i en fantasi verden og placere en mand som min datters Far op på den hvide hest og gør ham til en konge.

Hun forholder sig til fantasier som hun ikke deler med mig når hun gør dette og svarer til ret metaforisk – mere usikker en når man stiller en dunk benzin foran en bål og vender ryggen.

Hele mit liv har handlet om at beskytte, pleje og give ubetinget kærlighed til dem jeg elsker. Min største frygt i livet er at miste for jeg har virkelige oplevet alt for meget af det. Så lige her forstår jeg min datter så godt, når jeg forstille mig hvordan hun må have det i sit hjerte, sind og sjæl over tabet af hendes far.

Nok har han været den som fysisk og psykisk gjorde hende ondt men hun er og vil altid være hans prinsesse. Jeg spørger mig selv og hende ”Har du tilgivet din far eller har du glemt alt hvad der har sket” For mig ligger der i nøglen i svaret hun desværre ikke kan give mig.

Fædre skal vide at de spiller så vigtig en rolle for deres døtre at ingen mor kan give det samme. Det er igennem deres forhold til deres fædre de finder deres værdi i forhold til mænd resten af deres liv. Dette er i min datters liv så frygt indgydende for mig som Mor, for hendes oplevelser med hendes far var ret skræmmende til sidst.

Fædre fortæller deres døtre hvor meget de betyder, hvor meget de er værd og hvor betydningsfulde de er i deres liv. De fortæller at den kæreste de skal have skal være noget helt særligt og Far ved hvordan disse drenge er, hvad de tænker og hvad de vil. Prinsessen som ser op til sin far lytter og lærer. Jeg er sikker på mange teenager piger også her vil gør oprør overfor deres fædre men de har præget pigerne i dagligdagen og langt de fleste mænd har vist sig som gode eksempler for deres døtre.

Når Far ikke er der kommer der et hul – et savn og en mangle på hans tilstedeværelse ingen

kan måle hvilken betydning og indflydelse kan have på pigens liv. Jeg kan dog skrive under på i min datter tilfælde at hun mangler sin far MEGET.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share