Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Correctomundo..! :smile:

Det slap du så rigtigt godt fra :cool:

Jeg skal prøve en ny diæt i 2008 :w00t: ,da jeg er kørt lidt "fast" i den anden :innocent:

Men vi ses om 10 måneder :4thumbup: Mange kilo lettere :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 20/11 2007

En lidt træls dag på arbejde i dag... Så lysten til at tage ned og træne var ikek stor. Det ændrede sig heldigvis da jeg først kom derned. Egentlig skulle jeg have været nede i det gamle center i dag, men fik aldrig et svar fra ham jeg skulle træne med, så udskød det til senere.

Jeg får en halv travl weekend, da jeg fredag skal til kandidatfest, lørdag er det julefrokost og kl 11 søndag formiddag letter flyveren fra Billund mod Kairo. :blink:

Pia og Casper var til stede under dagens træning...

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

Meget bedre i dag...

Bend over BB row (wide prone grip):

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 85 kg

3x10 @ 105 kg

Seated front pulldown:

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

2x10 @ 90 kg

Sådan, dejlig tungt da...

Teamede op med Casper i næste øvelse...

High incline lying chest supported BB row:

2x10 @ 68 kg

2x10 @ 78 kg

Fik nær hårene svitset ar min højre arm, da jeg ragede mod et vanvittigt varmt radiator-rør...! :crazy: For dælen det var varm da...

Biceps:

Standing DB hammercurl (begge arme samtidig) :

1x10 @ 18 kg

2x10 @ 20 kg

1x8 @ 22 kg + 1x2 @ 20 kg - Bare lige for at få 10 reps.. :tongue:

Seated cable preacher curl:

2x10 @ 50 kg

3x10 @ 45 kg

+ lidt mavelir...

Igen igen en god træning med masser af sjov og ballade sammen med Pia og Casper...

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 23/11 2007

Træningen har stået stille de sidste par dag, da jeg kan mærke at skulderen snart har behov for lidt hvile. jeg overvejer at hvile den i hele næste uge og kun træne ben.

Ellers bød i går på Thanksgiving day med gutterne, en masse lækkert mad, samt god og underholdende Football! :bigsmile: I aften skal jeg til kandidatfest og i morgen står den på Julefrokost med gymnasie drengene, klasse! Så ingen træning før tidligst mandag.

Ben:

Ingen squat, da skulderen ikke er glad for den stilling med armene.

Reverse stand hack squat (non lockout):

1x12 @ 120 kg

1x10 @ 160 kg

1x10 @ 200 kg - REP PR tangering ...

1x10 @ 200 kg + 1 stk. DKHøgh - NY REP PR... :laugh:

1x8 @ 220 kg - NY REP PR

1x10 @ 200 kg

Tid til lidt leg. Jeg aner ikke hvor mange ekstra kg der var på, da Daniel stod på oven på den, men han vejer 78 kg siger han. Vægtstangsprincippet piller dog en del af de kg af igen. :laugh: Vi fandt dog ud af, at han lige kunne holde på en ekstra 20 så den ikke faldt ned. Håber maskinen snart udvides med 2 stænger mere, der hver kan holde 100 kg! :superman:

Lying leg curls:

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 55 kg

2x8 @ 60 kg

1x10 @ 52½ kg

Seated close stance leg press:

2x10 @ 213 kg - hele stakken.

3x10 @ 197 kg

Kunne ikke få den helt i kælderen på maxen, så gik lidt ned...

Seated leg curls:

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 50 kg

3x10 @ 55 kg

Seated leg extensions:

2x10 @ 90 kg

2x10 @ 100 kg

Seated calf press:

4x15 @ 213 kg - Hele stakken...

SUPERSET MED:

Standing calf raises:

4x12 @ BW

Igen en rimelig god omgang træning, ikke så meget snak i dag, kun lige lidt med Daniel... 60 min. så var det overstået...

God weekend..! :smile:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 26/11 2007

Havde mig en fantastisk weekend, med masser af sjov og ballade med vennerne! :bigsmile: Det sætter sig dog også i kroppen, og trætheden har præget mig meget i dag..

Jeg har besluttet mig for at tage en uges træningspause, da jeg efterhånden syntes at småskavankerne bliver til mere end bare det.

Jeg har fået nogle problemer med min højre balle, som jeg skal have undersøgt ved en kiropraktor. De interessede kan læse lidt mere her:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=42115

/Anders...

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg været til kiropraktor.

Efter de indledende spørgsmål blev jeg vendt og drejet på alle mulige måder. Han kom frem til at problemet ligger i mit højre hofteled. Det er mere låst end mit venstre, og derfor får jeg smerter i musklerne omkring da de kompensere for leddets immobilitet. Kan 'knækkede' mig i hoften, hvilket føltes ret godt, og tog lidt ved ballemuskulaturen for at løsne op.

Jeg skal behandles et par gange om ugen i de næste 2-3 uger, og i den periode må jeg ikke træne ben i form af Squat, dødløft og andre ben øvelser hvor hofteledet aktiveres.

Jeg agter at genoptage træningen mandag igen.

/Anders.

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Nå så blev det din tur til at smide en pose penge efter en kiropraktor. Men det vigtigste er selvfølgelig at det hjælper. :smile: Jeg har i hvert fald ikke et sekundt fortrudt, at jeg blev "banket" på plads dengang min ryg drillede. :unhappy: Det er meget sjældent jeg mærker noget til det nu. :4thumbup:

God bedring. :flowers:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Nå så blev det din tur til at smide en pose penge efter en kiropraktor. Men det vigtigste er selvfølgelig at det hjælper. :smile: Jeg har i hvert fald ikke et sekundt fortrudt, at jeg blev "banket" på plads dengang min ryg drillede. :unhappy: Det er meget sjældent jeg mærker noget til det nu. :4thumbup:

God bedring. :flowers:

- Pia (Bambi)

Hey Pia! :smile:

Ja det er noget værre noget med de småskader jeg er løbet ind i her på det sidste. Men så er det jo godt at man lan få hjælp. :smile:

Tak skal du have Pia... Og hvad er det nu for noget med center skifte..? :nonono: Jeg agter i hvert fald at blive, så en skam man skal gå glip af mange af dem man snakkede med dernede. På den anden side kan det jo være min træningstider bliver kortet ned, nu hvor der ikke er så meget kæwen..? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Pia! :smile:

Ja det er noget værre noget med de småskader jeg er løbet ind i her på det sidste. Men så er det jo godt at man lan få hjælp. :smile:

Tak skal du have Pia... Og hvad er det nu for noget med center skifte..? :nonono: Jeg agter i hvert fald at blive, så en skam man skal gå glip af mange af dem man snakkede med dernede. På den anden side kan det jo være min træningstider bliver kortet ned, nu hvor der ikke er så meget kæwen..? :laugh:

Ja det er noget værre noget at "The gang" er blevet splittet i forhold til træningscenter. :nonono: Jeg har været ubeskriveligt glad for at træne i DHS og for den stemning vi har haft dernede. :smile: Men ja... tingene udvikler sig jo ikke altid, som man regner med. :unhappy: Jeg er dog ret sikker på, at jeg nok skal blive glad for Equinox, når jeg lige kommer ind i tingene deroppe, og vil helt sikkert komme ned i DHS engang imellem og tage et enkelt træningspas. :smile: Så mig slipper du ikke helt for. :wink::tongue:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Ja det er noget værre noget at "The gang" er blevet splittet i forhold til træningscenter. :nonono: Jeg har været ubeskriveligt glad for at træne i DHS og for den stemning vi har haft dernede. :smile: Men ja... tingene udvikler sig jo ikke altid, som man regner med. :unhappy: Jeg er dog ret sikker på, at jeg nok skal blive glad for Equinox, når jeg lige kommer ind i tingene deroppe, og vil helt sikkert komme ned i DHS engang imellem og tage et enkelt træningspas. :smile: Så mig slipper du ikke helt for. :wink::tongue:

- Pia (Bambi) :wub:

Skide godt Pia.. :smile: Nu ser jeg også bare frem til at komme derned igen, det her pause halløj er jeg ikke alt for god til.. hehe.. Føler mig så doven.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 3/12 2007

Så oprandte dagen for at komme ned og træne igen! Wuuuuuut...! :smile:

Weekenden stod på mad, mad og så lige lidt mere mad! Søndag var jeg til fødselsdag hos min kærestes moster, der bød på frokost med flæskesteg og alt hvad dertil hører.. Selvfølgelig med både forret og dessert! :smile: Aftensmaden blev så indtaget hjemme hos mine forældre der havde inviteret på 1. søndag i advents fejring.. Menuen bestod af flæskesteg med hele svineriet, med ris ala mande til dessert! Sådan! hehe...

Ellers har jeg været til et par behandlinger hos kiropraktoren, håber sgu pengene er godt givet ud..

Bryst:

High incline smith BB benchpress (kg uden stang):

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

4x10 @ 70 kg

BB Benchpress:

1x12 @ 85 kg

1x10 @ 95 kg

1x10 @ 100 kg

1x9 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

Seated machine flyes:

1x10 @ 60 kg

4x10 @ 65 kg

Triceps:

Dips:

4x15 @ BW

Standing cable pushdown (neutral grip):

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 70 kg

Lækkert at komme derned igen.. Og så var der endda sat pebernødder og brunkager frem! Nice! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Know the feeling :4jumpy: Har ligget underdrejet på arbejdet OG været syg den sidste uge :cold::unhappy: så det var baaaaare rart at få flyttet rundt på noget jern idag :4boxing:

Møs

M :elvis:

Ja vi er vist nogle mennesker der ikke rigtig dur til det der med at være inaktive..! Godt at høre du er ovenpå igen Maria! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 4/12 2007

Egentlig havde jeg besluttet mig for ikke at skulle træne i dag, da jeg følte mig noget slatten og træt efter gårsdagens træning. Men en SMS fra en kammerat fra mit gamle center gjorde at jeg besluttede mig for at tage derned og træne med ham, super fedt! :smile:

En masse kæwen og hyggen til dagens træning + 20 min. i dampbadet! Lækkert! :bigsmile:

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

Seated front pulldown:

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

Seated close grip pulldown (supine grip):

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

Bend over BB row (wide prone grip):

1x10 @ 51 kg

1x10 @ 71 kg

3x10 @ 91 kg

Biceps:

Standing DB hammercurl :

2x10 @ 19 kg

2x10 @ 20 kg

Standing cable curl:

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 55 kg

2x8 @ 60 kg

Super fin omgang træning idag! Dejligt at jeg kom afsted alligevel! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 7/12 2007

De sidste par dage har min krop været totalt ødelagt.. Har virkelig haft store DOMS i både ryg og bryst, så har ikke været nede og træne. Men jeg når sagtens det jeg skal i denne uge, da jeg jo stadig ikke må træne ben. Håber dog jeg snart får lov igen.. :smile:

Ellers er den kommende weekend rimelig tiltrængt kan jeg mærke, i aften skal jeg hygge med kæresten og i morgen står den på julefrokost med nogle barndomsvenner! :4drunk:

Bryst:

Incline DB benchpress:

1x12 @ 24 kg

1x12 @ 28 kg

1x12 @ 32 kg

3x12 @ 36 kg

Stille og roligt..

Seated machine flyes:

2x10 @ 65 kg

3x10 @ 70 kg

BB Benchpress:

1x10 @ 95 kg

1x10 @ 100 kg

1x8 @ 100 kg

1x10 @ 100 kg

+ lidt forlårs extensions og lateral raises til skuldrene bare for at komme i gang igen... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 8/12 2007

Så kom der sgu jule smilies! :nissegrin: Det må være nok til at få mig ned og træne! :nissetunge:

Dagen stod på en meget kort omgang ryg/bagskulder, inden jeg skulle hjem og forberede mig til aftenens julefrokost! :rudolph:

Ryg:

Chins:

3x10 @ BW

1x8 @ BW

Seated wide grip supine pulldown:

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x8 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

Seated chest supported row:

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

2x10 @ 110 kg

1x10 @ 100 kg

Bend over DB lateral raise:

4x10 @ 10 kg

Det tog ikke meget mere end 40 minutter at fyre dagens træning af.. Ik' det vilde, men stadig godt at komme afsted..! :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders :rudolph:

Godt at se du er kommer igang med træningen igen :xmas:

Jeg vil bare lige fortælle dig, at der i OBBC's reception står 3 store skåle fyldt med brunkager og pebernødder :santa2::santa2: Er det nok til at logge dig til juletræning i Odense :rudolph::rudolph:

Kram Nita

Hey Nita..! :nissecool:

Uha, det lyder godtnok fristende..! Brunkager er jo det ultimative bulk middel.. :nissetunge: Så det er ikke til at afvise.. :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 10/12 2007

Sikke en weekend..! :nissegrin:

Fredag var jeg ude og spise med kæresten :inlove: og en tur i bio for at se Lions for lambs. Rigtig fin film, helt sikkert et kig værd, hvis ikke man har noget imod film med gode lange dialoger... :4winkkiss: Lørdag stod den på julefrokost sammen med de venner jeg har kendt lige siden jeg var helt lille.. Super hygeelig og sjov aften, afsluttet med en fin bytur! :nissecool:

Søndag var jeg dog ret :rudolph: ... :nissetunge: Men sådan er det jo! hehe...

Kiropraktoren mener at min skade er i så god bedring, at vi skal til at skære væsentligt ned på behandlingerne. I dag tog han dog virkelig fat! Gal det gjorde ondt! :blink: Men bagefter føltes det bedre... :nissegrin:

Bryst:

High incline BB benchpress:

1x12 @ 65 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 95 kg

1x9 @ 95 kg

1x10 @ 85 kg

BB Benchpress:

1x10 @ 95 kg

2x10 @ 105 kg

1x8 @ 105 kg

2x10 @ 95 kg

Seated machine flyes:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

Triceps:

Dips:

4x15 @ BW

Nemt...

Standing one arm OH DB triceps extensions:

1x10 @ 14 kg

3x10 @ 15 kg

Ingen lyst til at træne i dag... Hvilket de sidste par øvelser klart blev mærket af...

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 11/12 2007

En ganske stille og rolig dag på jobbet, men grundet personale mangel i køkkenet, har der ikke været kage de sidste 2 dage! :blink: Det dur sgu'ette..! hehe..! :nissetunge:

Ellers et meget forladt center jeg fik trænet i idag... :dry:

Ryg:

Chins:

2x10 @ BW

1x9 @ BW

1x7 @ BW

:lolabove:

Seated front pulldown (wide neutral grip):

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 75 kg

Seated pulley row:

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

Biceps:

Standing EZ bar curl:

1x10 @ 38 kg

3x10 @ 43 kg

Seated preacher cable curl:

1x10 @ 50 kg

1x8 @ 50 kg

2x10 @ 40 kg

Endnu en lystforladt træning... Håber sgu jeg snart kan komme i gang med bentræningen igen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share