Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Hej Nita..! :smile:

1000 tak skal du have! :bigsmile:

Det skal nok blive sjovt at forsøge sig med lidt konkurrence halløj igen.. Hvis jeg altså kan holde mig skadesfri.

På det seneste er venstre skulder desværre også begyndt at 'drille' lidt. Det er stadig minimalt, og har ingen gener ved det, men vil dog lige holde et vågent øje med den.

Min cykel var desværre punkteret da jeg skulle hjem fra arbejde igår, så jeg måtte gå de 2½ km. hjem istedet. Det kunne mærkes i ballen.. :dry:

Hvor er du uheldig Anders :unhappy: som man siger, et uheld kommer sjældent alene... men heldigivs er det små skavanker og ikke en stor langtidsskade...

Så mon ikke du snart er helt ovenpå igen, hvis du bare husker at lytte til kroppen og gi den ro og fred til at komme sig..

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor er du uheldig Anders :unhappy: som man siger, et uheld kommer sjældent alene... men heldigivs er det små skavanker og ikke en stor langtidsskade...

Så mon ikke du snart er helt ovenpå igen, hvis du bare husker at lytte til kroppen og gi den ro og fred til at komme sig..

Kram Nita

ja der er vist ikke andet for..! Mht. skulderen ved jeg jo heldigvis hvad der er galt og hvad der skal til for at det går væk igen... Det er bare ikke altid lige fedt, når træningen egentlig kører på skinner og lysten også er i top...

Oh, well... Nothing to it but to do it..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

ja der er vist ikke andet for..! Mht. skulderen ved jeg jo heldigvis hvad der er galt og hvad der skal til for at det går væk igen... Det er bare ikke altid lige fedt, når træningen egentlig kører på skinner og lysten også er i top...

Oh, well... Nothing to it but to do it..! :tongue:

Nej det kan jeg sku godt forstå.. Jeg har heldigvis aldrig rigtig haft en skade endnu, kun enkelte små overbelastelser... Men lige pt er styrke så dalende pga DM og diæt, hvilket er lige så umotiverende for ens træning :dry: så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan det føles :blush:

Men to skridt frem og et tilbage, så skal vi nok komme til kræfter igen :4flex:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Nej det kan jeg sku godt forstå.. Jeg har heldigvis aldrig rigtig haft en skade endnu, kun enkelte små overbelastelser... Men lige pt er styrke så dalende pga DM og diæt, hvilket er lige så umotiverende for ens træning :dry: så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan det føles :blush:

Men to skridt frem og et tilbage, så skal vi nok komme til kræfter igen :4flex:

Kram Nita

bare vent til efter diæten og konkurrencerne..! Det er SÅ fedt at komme igang med træningen igen. Der kan man virkelig mærke hvordan styrken stiger, samt pumpet bliver sindsygt de første par gang! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

bare vent til efter diæten og konkurrencerne..! Det er SÅ fedt at komme igang med træningen igen. Der kan man virkelig mærke hvordan styrken stiger, samt pumpet bliver sindsygt de første par gang! :w00t:

Jeg glæder mig også meget...

Dog fik jeg jo 1 uges pause efter DM - inden jeg opstartede diæten igen, hvor jeg fik mærket pumpet, men til gengæld var jeg bare røv slap, kunne slet ik løfte noget i nærhenden af hvad jeg løftede før DM... og før det gikover var jeg igen på diæt med endnu færre kcal end før DM... SÅ nu sutter det bare røv :laugh:

Men godt og vel 4 uger... så det sku slut for denne gang :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg glæder mig også meget...

Dog fik jeg jo 1 uges pause efter DM - inden jeg opstartede diæten igen, hvor jeg fik mærket pumpet, men til gengæld var jeg bare røv slap, kunne slet ik løfte noget i nærhenden af hvad jeg løftede før DM... og før det gikover var jeg igen på diæt med endnu færre kcal end før DM... SÅ nu sutter det bare røv :laugh:

Men godt og vel 4 uger... så det sku slut for denne gang :w00t:

:laugh:

hehe, ja det bli'r sgo godt..! Du har jo også være igang længe nu! :crazy: Glæder mig til at høre om hvordan det hele spænder af! :w00t: Og se billeder! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 10/10 2007

Jeg nåede heldigvis at lappe cyklen i aftes, så der kunne cykles på arbejde igen idag. I aftes var jeg sammen med gutterne, vi hyggede med lidt mad og tog i bio senere. Vi så Rush Hour 3, ik' nogen vanvittig god film, men blev da underholdt... :tongue:

Ellers en fin dag på arbejde idag, og masser af energi til dagens træning.

I aften skal jeg til generalforsamling i andelsforeningen jeg bor i.

Ryg:

Chins:

3x10 @ BW

1x9 @ BW

CG Front pulldown:

1x10 @ 65 kg

2x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

Seated pulley row:

1x12 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

3x10 @ 100 kg

Front pulldown:

5x10 @ 75 kg

Super strict..!

Biceps:

Seated isolated curl (A.K.A. Hitlers folkevogn):

3x10 @ 35 kg

1x10 @ 40 kg

Standing cable curl:

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 55 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 65 kg

+ lidt mavelir...

Sååådan da..! Fin træning med vingefanget ude i fuld udstrækning...! :w00t:

Marc og Casper var også nede og brænde af idag..! Per kom senere og fik os andre til at føle os fede..! :laugh:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 11/10 2007

Heldigvis varede gårsdagens generalforsamling ikke ret længe, og jeg blev da også genvalgt til bestyrelsen.. :smile: Jeg var dog også notarius, så jeg har lige lidt arbejde til i aften med at renskrive referatet.

Så lykkedes det mig også at smide ketchuppen på gulvet da jeg kom hjem, eller det vil sige, at den røg ud af køleskabet da jeg åbnede det. Resultatet var ketchup i stort set hele køkkenet! :dry:

Dagens træning stod på en let omgang 'handicap' træning. Benene skal holdes så meget igang som jeg nu kan, og skuldrene får heller ikke 100% pause.. I hvert fald ikke medmindre det bliver værre, men jeg er MEGET opmærksom på hvad jeg laver.

Leg Extensions:

1x15 @ 40 kg

1x12 @ 70 kg

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

2x10 @ 110 kg

1x10 @ 100 kg

1x12 @ 90 kg

Seated leg curls:

1x15 @ 35 kg

1x12 @ 40 kg

2x10 @ 50 kg

2x10 @ 52½ kg

1x12 @ 42½ kg

Seated calf press:

2x15 @ 181 kg

2x15 @ 197 kg

1x15 @ 213 kg - Hele stakken

SUPERSETTED MED:

Standing calf raise:

5x12 @ BW

Skulder:

BB Cuban press:

2x10 @ 10 kg

1x10 @ 15 kg

Nemt...

Standing BB Military press:

3x20 @ 38 kg

Ren cardio... :laugh:

Standing DB lateral raise:

3x10 @ 10 kg

Igen nemt og uden problemer..! :superman:

Ikke nogen vanvittig ophidsende træning, faktisk jævnt kedeligt... Men så fik jeg da i det mindste kæwet lidt med Casper inden han smutter til Afrika..!

Og jeg er forresten slet ikke misundelig! :tongue:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Det er et rigtig fint sted ja. Masser af muligheder for at brække arme og ben.. :tongue:

De har også en stor fodboldgolf bane, der nok kunne være skægt at prøve en dag.

Angående fodboldgolfbanen, så gik jeg sgu alle 18 huller den dag vi var derude. Det var sjovt de første 6 - 7 huller, men derefter gik det sjove af det. Det tog for lang tid, og drengerøven i mig længtes efter den lodrette mur med snore og mulighed for at komme til skade. :laugh:

Der er i øvrigt en artikel i dagens Ekstra Bladet hvor Randers FC er derude for at træne. Der kan man også se spillerne sno sig ned af muren, på forhindringsbanen osv. Så selv 'de kendte' bruger stedet... sikkert fordi de har smuglæst din log og erfaret, at vi har været der. For så vil alle jo lige pludselig prøve det. :blush:

Fint at læse, at du trods skaden alligevel dribler ned og træner. Det er god stil! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Angående fodboldgolfbanen, så gik jeg sgu alle 18 huller den dag vi var derude. Det var sjovt de første 6 - 7 huller, men derefter gik det sjove af det. Det tog for lang tid, og drengerøven i mig længtes efter den lodrette mur med snore og mulighed for at komme til skade. :laugh:

Der er i øvrigt en artikel i dagens Ekstra Bladet hvor Randers FC er derude for at træne. Der kan man også se spillerne sno sig ned af muren, på forhindringsbanen osv. Så selv 'de kendte' bruger stedet... sikkert fordi de har smuglæst din log og erfaret, at vi har været der. For så vil alle jo lige pludselig prøve det. :blush:

Fint at læse, at du trods skaden alligevel dribler ned og træner. Det er god stil! :smile:

Hvor lang tid tog det at gå de 18 huller så..?

Hehe, ja, jeg hørte godt i nyhederne imorges at de havde været derude med nogle jægersoldater.. :smile: Men sådan er det jo når du og jeg sætter vores fodspor diverse steder... :laugh:

Ja der skal mere end et par skavanker til at holde mig væk fra vægtene..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 13/10 2007

Endelig weekend..!

Det har været en lang uge syntes jeg, med lidt for mange problemer på arbejdet! Så jeg så virkelig frem til weekenden igår! :smile: Den startede ud med en fødselsdag i aftes, min kærestes kusine blev 21. Det var dog en stille og rolig familie fest, med MASSER af god mad! :4mewantfood: Og ikke mindst kagemand! :w00t:

Iaften skal jeg til Randers med min kæreste, hendes far, søster og søsterens kæreste samt min kærestes onkel og se Ørkenens Sønner. Lidt surt det ligger på en aften med landskamp, men jeg ser nu frem til det alligevel, har hørt det skulle være rigtig godt! :smile:

Der var masser af snaksagelige kendte ansigter i centret idag. JonG var på besøg, hvilket altid er hyggeligt. Ellers var der et par BB atleter fra DM der skal med til NM. :smile: Fik også et par fine rosende ord med på vejen, hvilket jo altid er lækkert! :4thumbup:

Morgenvægten sagde 90.0 kg...

Bryst:

BB Benchpress:

1x15 @ 65 kg

1x12 @ 85 kg

1x10 @ 100 kg

1x8 @ 115 kg

1x8 @ 125 kg - NY REP PR...

1x5 @ 140 kg - NY REP PR...

1x3 @ 150 kg - NY REP PR...

1x8 @ 125 kg

:w00t:

Hvad sker der lige for styrken idag..! Damn..! Fik dog et par beskidte på de sidste sæt, men det var vist minimalt! :devil::superman: Super super sus i pattøjet!

Smith High Incline benchpress (Kg uden stang):

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x6 @ 80 kg - :nonono:

2x10 @ 70 kg

Kom vist lige hurtigt nok igang med 3. sæt efter 2. sæt...

Seated machine flyes :

1x12 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

1x8 @ 85 kg

Nu var der vist også ved at være tømt godt ud... :smile:

Triceps:

Dips:

1x20 @ BW

1x18 @ BW

2x15 @ BW

CG benchpress:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 75 kg

2x8 @ 75 kg

1x10 @ 75 kg

One arm cable pushdown:

1x10 @ 25 kg

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 35 kg

Kæft hvor en træning mand...! Sådan skal det bare være..! :superman:

Højt humør og masser af fine mennesker i centret kan sgu flytte en del! :4thumbup:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 13/10 2007

Endelig weekend..!

Morgenvægten sagde 90.0 kg...

Bryst:

BB Benchpress:

1x15 @ 65 kg

1x12 @ 85 kg

1x10 @ 100 kg

1x8 @ 115 kg

1x8 @ 125 kg - NY REP PR...

1x5 @ 140 kg - NY REP PR...

1x3 @ 150 kg - NY REP PR...

1x8 @ 125 kg

:w00t:

Hvad sker der lige for styrken idag..! Damn..! Fik dog et par beskidte på de sidste sæt, men det var vist minimalt! :devil::superman: Super super sus i pattøjet!

Hvad så muscle man :4flex: :4flex:

Super fed træning.. Skal sku ikke stille op før du går på pension eller bliver en cm højere :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 15/10 2007

En fin weekend, med masser af hygge og god mad. I lørdags var jeg inde og se Ørkenens sønner..! :4thumbup: Super underholdende og møg sjofelt! :laugh:

Idag skulle jeg have trænet bryst, men er stadig rimelig DOMS mærket efter i lørdags.

Ryg:

Chins:

3x10 @ BW

1x12 @ BW

Sååådan! :smile:

Yates Row:

1x12 @ 65 kg

1x10 @ 105 kg

2x10 @ 120 kg

2x10 @ 110 kg

Front pulldown (neutral grip):

1x12 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

2x10 @ 90 kg

Standing OH cable pullover:

1x12 @ 50 kg

1x10 @ 65 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 75 kg

Biceps:

Seated DB curl:

2x10 @ 18 kg

2x10 @ 20 kg

Seated cable preacher curl:

1x15 @ 35 kg

1x12 @ 45 kg

2x10 @ 55 kg

+ lidt mavelir...

Fin træning igen idag! :4thumbup: Pia, Daniel, Tommy, Mikkel, Marc, Steffen og Per var til stede! :smile:

I aften står den på ren afslapning med kæresten..! Lækkert! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 16/10 2007

Der skete ikke det vilde på arbejde idag. Vi er inde i en lidt 'flyvende' periode, hvor opgaverne kommer lidt ad hoc og ikke er deciderede udviklingsopgaver.

Ikke det mest ophidsende, men så igen, hvornår er det lige det..? :tongue:

Ellers var et par sultne atleter til stede idag, til deres sidste træninger inden NM. Er super spændt på at høre hvordan det går. Desuden fik jeg også mulighed for at hilse på den nye indehaver af Dansk Helsesport. :smile:

Bryst:

Incline DB Benchpress:

1x15 @ 24 kg

1x12 @ 28 kg

1x12 @ 34 kg

3x10 @ 40 kg

Håber der kommer lidt tungere DBs i centret som en del af de nye tiltag ved ejerskiftet! :smile:

High Incline benchpress:

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 85 kg

1x8 @ 85 kg

2x10 @ 75 kg

Kom vist lige hurtigt nok igang med 3. sæt efter 2. sæt...

Seated machine flyes (I rear lateral raise maskine) :

5x12 @ 105 kg - Hele stakken...

rimelig nemme...

Triceps:

Incline EZ bar french press:

1x15 @ 38 kg

1x12 @ 48 kg

Trak lige lovligt meget i senerne omkring albuen, valgte at holde her...

Standing cable pushdown:

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 90 kg

Seated machine dips:

4x10 @ 120 kg - Hele stakken...

Helt sikkert en godkendt omgang igen idag. Træningslysten er der helt sikkert for tiden, så det er med at udnytte det! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 18/10 2007

I aftes hyggede jeg med gutterne med en omgang go' mad og bold, super hyggeligt! :smile:

I dag har jeg fået mere eller mindre weekend. Jeg skal kun på arbejde imorgen til kl 11, inden turen går til Kjøwenhavn sammen med nogle venner! :4thumbup:

Skal over og besøge en gammel gymnasie kammerat der bor derovre nu. Så hold øje med mig i "Ultimate for ufede kiksede billeder fra byen"-tråden efter weekenden! :laugh:

Dagens træning stod på den sidste omgang handicaptræning for ben og skulder, inden jeg så småt begynder at putte lidt belastning på igen.. :smile:

Ben:

Leg Extensions:

1x15 @ 40 kg

1x12 @ 70 kg

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 110 kg

1x10 @ 120 kg - NY REP PR...

2x10 @ 110 kg

Seated leg curls:

1x15 @ 20 kg

1x12 @ 30 kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 50 kg

2x10 @ 55 kg

2x10 @ 45 kg

Seated calf shaper

1x15 @ 40 kg

2x15 @ 60 kg

2x12 @ 70 kg

SUPERSETTED MED:

Standing calf raise:

4x12 @ BW

1x15 @ BW

Skulder:

Standing military press:

4x15 @ 38 kg

Standing BB upright row:

4x15 @ 30 kg

Standing bent over DB rear lateral raise:

1x12 @ 8 kg

2x10 @ 10 kg

1x12 @ 10 kg

Kæft en kedelig omgang i dag :sleeping: Glæder mig til skaderne er så meget væk, at jeg kan give den gas igen..! :smile:

Resten af aftenen står på træning til en MCTS eksamen...

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Husk træningstøjet :wink: jeg ved du sagde du ikke ville men hvis du nu blev fristet :smile: Skulle hilse fra Steffen idag. Mødte ham til trænning og an sagde du bare kunne kigge ud Lørdag hvis du var frisk. Han regener med at være derude. Jeg tager nok selv derud Søndag også.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

MCTS ja hvad fanden er det ??

Anders syntes også du skal til at komme igang med noget

cardio :poking:

kunne sku´næsten ikke kenden dig ude foran kongrescentre :nahnah::nahnah: Prøv at læse dine egen sidste tre indlæg fra weekenderne :tongue: mad mad mad kan sku´godt forstå at det er meget småt med billeder du lægger end fortiden :4smartass:

Håber at du får strammet ballerne lidt sammen :clown2::clown2::clown2: og kommer på scenen

næste år :4thumbup: eller får sat :battery: :battery: :battery: i den badevægt :laugh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Husk træningstøjet :wink: jeg ved du sagde du ikke ville men hvis du nu blev fristet :smile: Skulle hilse fra Steffen idag. Mødte ham til trænning og an sagde du bare kunne kigge ud Lørdag hvis du var frisk. Han regener med at være derude. Jeg tager nok selv derud Søndag også.

Hey Jon!

Jeg må nok hellere lade det blive hjemme denne gang, Anders træner ikke godt på tømmerdrenge! :wink::tongue:

Men hils Steffen og sig mange tak! Jeg kommer forbi næste gang jeg er i Kbh! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share