Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

MCTS ja hvad fanden er det ??

Anders syntes også du skal til at komme igang med noget

cardio :poking:

kunne sku´næsten ikke kenden dig ude foran kongrescentre :nahnah::nahnah: Prøv at læse dine egen sidste tre indlæg fra weekenderne :tongue: mad mad mad kan sku´godt forstå at det er meget småt med billeder du lægger end fortiden :4smartass:

Håber at du får strammet ballerne lidt sammen :clown2::clown2::clown2: og kommer på scenen

næste år :4thumbup: eller får sat :battery: :battery: :battery: i den badevægt :laugh:

Hva' dælen Keld, si'r du jeg er fed..? :tongue:

Tjaa, jeg er snart deroppe i vægt hvor jeg ikke har været før. Men sådan er det jo når, som du også har observeret, der ikke holdes tilbage med maden..! :4mewantfood:

Men bare rolig, skal nok finde formen frem igen næste år! :superman:

Billeder bliver der ikke mange af, fordi mit digi cam er i stykker og min tlf tager langt fra hæderlige billeder.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja, alt er på engelsk indenfor mit fag Pia.. :smile:

Da jeg gik i skole havde jeg ikke en eneste lærebog på dansk, så det vender man sig til.. :smile:

God weekend..!

:crazy: Øhhh okay så tror jeg bare, jeg skal stoppe med at brokke mig over mine 3 engelske lærebøger og de engelske studier, vi skal læse, for vi har trods alt også en del på dansk. :tongue:

Også god weekend til dig - Vi ses jo nok i hulen i næste uge. post-11838-1192806468.gif

- Pia (Bambi) post-11838-1192806595.gif

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 22/10 2007

Anders = :sleeping:

Weekenden blev brugt i det københavnske sammen med nogle venner! Og den fik ikke for lidt da..! :4drunk:

Jeg kan dog godt mærke jeg ikke længere kan fyre den max af 2 dage i streg uden at bøde for det..! :laugh: Men det var super sjovt, så det går jo nok alt sammen, selvom det ikke var særlig fedt da uret ringede imorges! :tongue: Fik da også drukket en pils sammen med den go'e Jon G, altid super hyggeligt! :smile:

Jeg havde ikke meget energi til dagens træning, men jeg skulle derned, da jeg kun får trænet 3 gang i denne uge grundet travlhed på jobbet.

Bryst:

Incline DB Benchpress:

1x15 @ 24 kg

1x12 @ 28 kg

1x12 @ 32 kg

3x10 @ 40 kg

1x9 @ 40 kg

Seated machine chest press:

1x15 @ 50 kg

1x12 @ 60 kg

1x12 @ 70 kg

1x8 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

Seated machine flyes:

5x10 @ 70 kg

Triceps:

Standing cable pushdown (direkte træk):

1x12 @ 35 kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 45 kg

1x10 @ 40 kg

Standing OH DB triceps extension:

2x10 @ 14 kg

2x10 @ 16 kg

Fik startet 3. sæt med 13 kg, åbenbart en der ikke kunne kende forskel på 3 og 6 da han lagde den på plads..! :laugh:

Jeg fik slæbt mig igennem dagens træning, og endda med et fornuftigt resultat. :smile: Fik også kæwet en hel del med et par af de andre gutter dernede. :bigsmile:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 24/10 2007

Igen en dag med stor træthed, men en arbejdsdag igår på 14½ time, sætter også sine præg. Der er stor travlhed i denne uge, men det vidste jeg godt der ville være, så jeg overlever nok. Min PC er desuden gået i udu :mad: så der bliver ikke tilbragt meget tid på nettet, før jeg får den fikset igen. Jeg sidder lige ved kærestens PC nu her.

Morgenvægten liger omkring 91 kg.

Dagens træning ser således ud:

Ryg:

Chins:

1x18 @ BW

1x10 @ BW

1x8 @ BW

De første 10 i sæt 1 gik super nemt, så syntes lige jeg skulle have 8 mere..! :superman:

Yates Row:

1x12 @ 85 kg

2x10 @ 105 kg

2x10 @ 115 kg

Cable cross pull down:

1x12 @ 50 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x12 @ 60 kg

Seated pulley row (wide neutral grip):

1x12 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x8 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

Biceps:

Standing EZ bar curl:

1x10 @ 38 kg

3x10 @ 43 kg

One arm DB preacher hammer curl:

4x10 @ 12 kg

Sååå slap! :laugh:

+ lidt mavelir...

Så fik jeg også trænet ryg i denne uge. Regner med at skulle arbejde sent torsdag og måske fredag. Men lørdag skal jeg have trænet ben, hvis ikke jeg når det fredag.

Nu vil jeg tilbage til min lorte computer! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Chins:

1x18 @ BW

1x10 @ BW

1x8 @ BW

De første 10 i sæt 1 gik super nemt, så syntes lige jeg skulle have 8 mere..! :superman:

Det var da helt vildt Anders :w00t: 18 chins med en kampvægt på 91 kg. :blink: Tog du ikke omkring de 22 til DM sidste år?

Cable cross pull down:

1x12 @ 50 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x12 @ 60 kg

Hvad vil det sige, når du skriver cross? :blush: Prøver bare lige at udvide mit øvelsesbibliotek, selvom jeg nu tror jeg kender øvelsen - sikkert bare under et andet navn. :unsure:

Nu vil jeg tilbage til min lorte computer! :nonono:

post-11838-1193258258.gif

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Det var da helt vildt Anders :w00t: 18 chins med en kampvægt på 91 kg. :blink: Tog du ikke omkring de 22 til DM sidste år?

Det gik super godt, og kunne nok godt have trukket 2 mere, hvis jeg har givet mig helt ud. Sørgede også for at strække helt ud i albueledet. :smile: Jeg havde 21 godkendte sidste år, med en kampvægt på omkring 79 kg. :smile:

Hvad vil det sige, når du skriver cross? :blush: Prøver bare lige at udvide mit øvelsesbibliotek, selvom jeg nu tror jeg kender øvelsen - sikkert bare under et andet navn. :unsure:

Jeg laver øvelsen i Cable Cross maskinen (Den med et kabel i hver side). Så sætter jeg mig på knæ og trækker oppefra og ned med begge arme på samme tid. Jeg kan godt vise dig den en dag hvis det er..?

post-11838-1193258258.gif

- Pia (Bambi)

:laugh:

Nu fik jeg heldigvis rettet fejlen, så nu virker den igen! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det gik super godt, og kunne nok godt have trukket 2 mere, hvis jeg har givet mig helt ud. Sørgede også for at strække helt ud i albueledet. :smile: Jeg havde 21 godkendte sidste år, med en kampvægt på omkring 79 kg. :smile:

Det er ret godt gået, må jeg sige. post-11838-1193300751.gif Jeg sørger også for at kører dem helt korrekt, når jeg ellers øver dem. :innocent: Man kan jo ligeså godt gøre det ordentligt fra starten af. :smile:

Jeg laver øvelsen i Cable Cross maskinen (Den med et kabel i hver side). Så sætter jeg mig på knæ og trækker oppefra og ned med begge arme på samme tid. Jeg kan godt vise dig den en dag hvis det er..?

Det må du gerne, for det var da slet ikke den øvelse jeg tænkte på. post-11838-1193300892.gif

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Det er ret godt gået, må jeg sige. post-11838-1193300751.gif Jeg sørger også for at kører dem helt korrekt, når jeg ellers øver dem. :innocent: Man kan jo ligeså godt gøre det ordentligt fra starten af. :smile:

Det må du gerne, for det var da slet ikke den øvelse jeg tænkte på. post-11838-1193300892.gif

- Pia (Bambi)

Lige præcis Pia! :bigsmile:

Jeg viser dig øvelsen ved lejlighed.

Link to comment
Share on other sites

hvor crosser du så henne ? tager du fat med højre arm i vestre cabel?

Eller er det som cabel fly bare på knæ godt foroverbøjet..??

Jeg crosser ikke..! Men tårnet med et kabel i hver side, hedder Cable Cross (Det kalder jeg den i hvert fald :tongue: ). Højre arm har fat i højre kabel for oven, venstre arm har fat i det venstre kabel for oven. Så sætter jeg mig på knæ og trækker albuerne ind mod siden af kroppen, lidt ligesom man gør ved front pulldown. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Puha, er sgu godt og grundig brugt idag! Ugen har været utrolig hektisk, med +50 timer på arbejdet! :blink: Det positive er, at jeg nu har en meget stor afspadseringskonto, der helt sikkert skal udnyttes når jeg føler for det! :smile:

Der har ikke været særlig meget fokus på træningen, men har da været lidt afsted. Imorgen smutter jeg ned og kommer igang med bentræningen igen! :bigsmile:

Fik også lige genset videoerne jeg har fra sidste års DM.. Lækkert med en lille opfriskning af hvad der skal fokuseres frem mod det næste års tid! :superman:

Go' fredag! :bigsmile:

/Anders!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 27/10 2007

Lørdag, og endelig weekend! :4thumbup:

Jeg skal stort set ikke lave andet end at slappe af, og nyde jeg har fri. Skal lige ud og kigge på ny bil sammen med kæresten, hun har fået job i Brande, så transport skal der jo til. Ellers bliver det vist til et besøg hos mine forældre imorgen inden jeg skal se NFL med gutterne! :bigsmile:

Dagens træning stod på ben og skulder, skulle ned og se hvorvidt småskaderne kunne klare lidt belastning, uden det blev for tungt.

Ben:

Reverse stand hack squat:

1x15 @ 40 kg

1x12 @ 80 kg

1x12 @ 120 kg

5x10 @ 140 kg

Nemt og ingen problemer.. :smile:

lying leg curls:

1x15 @ 40 kg

6x10 @ 42½ kg

Også rimelig nemt...

Seated leg press:

1x12 @ 163 kg

4x10 @ 181 kg

Seated calf press:

4x15 @ 181 kg

SUPERSETTED MED:

Standing calf raise:

4x12 @ BW

Seated leg curls:

3x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

Leg Extensions:

4x10 @ 90 kg

Lækkert at få lidt kg og flere øvelser i benene igen! :4thumbup: Endnu bedre at mærke det ingen problemer gav.

Skulder:

Seated DB shoulder press:

1x12 @ 22 kg

1x12 @ 26 kg

4x10 @ 30 kg

Standing DB lateral raise:

5x10 @ 12 kg

Fin fin træning idag. Ikke ret tungt, men jeg skal lige igang igen, og vil ikke risikere at skaderne kommer igen.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 29/10 2007

En meget tiltrængt weekend, med 1 time ekstra at sove i er overstået, og jeg var klar til at tage fat på arbejde igen...! Dog er jeg stærkt ramt af DOMS i bentøjet, især i indersiden af lårene! :crazy: Damn!

Ellers har jeg erhvervet mig en ny HDD optager (LINK) lækkert! Får den om et par dage, yes! Og søndagen stod på stor frokost og kage hjemme hos forældrene! :tongue:

Ellers var hulen proppet med kendte ansigter idag! :bigsmile:

Bryst:

Incline DB Benchpress:

1x15 @ 26 kg

1x12 @ 30 kg

1x12 @ 36 kg

3x10 @ 40 kg

Noget tungere end de sidste par gange.. Har heller ikke fået spist mit pre-workout meal idag... Håber det er derfor.

High incline BB benchpress:

1x10 @ 70 kg

4x10 @ 75 kg

Seated machine chest press:

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 70 kg

1x10 @ 65 kg

Triceps:

Standing cable rope pushdown:

1x12 @ 50 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

Dips:

1x15 @ BW

3x12 @ BW

Stille og roligt...

Ik' meget styrke overskud i dag, forhåbentligt er det ikke et tegn på at jeg er inde i en omgang overtræning. I aften starter Prison Break sæson 3, lækkerier! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 31/10 2007

Jeg magtede alligevel ikke at tage ned og træne igår, min krop sagde simpelthen fra. Den var også lige ved at gøre det i dag, da jeg hele dagen har kæmpet med hovedpine. Heldigvis var der nogle flinke piger i receptionen der havde smertestillende med, så jeg fik bugt med hovedpinen! :smile:

Ellers en meget lidt produktiv dag, hvor jeg hovedsageligt har ydet support og prøvet at få styr på vores konfigurationsstyring. :smile:

Masser af kendte ansigter i centret igen idag, super fedt. Kan også mærke at humøret stiger betragteligt efter de første par øvelser, super boost på motivationen.

Ryg:

Chins:

1x17 @ BW

1x10 @ BW

1x7 @ BW

Tuuung i røven er jeg da... :tongue:

Yates Row:

1x12 @ 85 kg

1x10 @ 105 kg

2x10 @ 115 kg

1x10 @ 105 kg

Front pull down:

1x12 @ 65 kg

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

Seated chest supported pulley row:

4x10 @ 100 kg

Biceps:

Seated DB hammercurl:

1x10 @ 14 kg

2x10 @ 16 kg

1x10 @ 18 kg

Cable Preacher curl:

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 45 kg

2x10 @ 40 kg

+ lidt mavelir...

Ellers en masse kæwen under dagens træning, altid hyggeligt! :smile: Aftenen står på hygge med noget pokalfodbold tror jeg. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 1/11 2007

Fik desværre heller ikke udrettet noget særlig produktivt på arbejde idag, da det meste af tiden gik med at supportere andre rundt omkring i huset, eller forsøge at få styr på konfigurations styringen i projektet (Jeg er konfigurations manager i projektet), ikke nogen nem opgave desværre...

Dagens træning stod på ben og skulder, igen uden at give den fuld gas. Mavetræningen fra igår har vist givet pote, jeg kan i hvert fald tydeligt mærke det.. :laugh:

Ben:

Squat:

1x12 @ 65 kg

1x12 @ 105 kg

3x12 @ 110 kg

1x10 @ 105 kg

Lækkert at få kørt lidt squat igen, og så endda problemfrit! :4thumbup:

Reverse stand hack squat (non lockout):

5x10 @ 120 kg

Ganske nemt, med korte pauser... a.k.a. ingen at snakke med! :laugh:

Seated leg extensions:

4x10 @ 90 kg

Seated calf press (i 45 graders benpress maskine):

1x15 @ 200 kg

3x15 @ 220 kg

SUPERSETTED MED:

Standing calf raise:

4x12 @ BW

Skulder:

Seated smith shoulder press (kg uden stang).

2x10 @ 40 kg

3x10 @ 50 kg

Standing DB lateral raise:

4x10 @ 12 kg

God træning med masser af intensitet! Fedt! :smile:

Aftenen skal bl.a. bruges på forberedning til MCTS eksamen.. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Sidste fredag var der en lidt sjov episode på arbejde! En mand (underligt nok egentlig :tongue: ), havde præsteret at parkere højst mærkværdigt foran hovedindgangen! :laugh:

Ca. 10-20 meter derfra er vores reception, med direkte udsigt til indgangen...

Billeder siger mere end 1000 ord, så her er en forklaring:

post-6265-1193941274_thumb.jpg

Det opdagede vi selvfølgelig på det kontor jeg sidder på, så vi tog sagen i egen hånd:

post-6265-1193941519_thumb.jpg

post-6265-1193941530_thumb.jpg

Alt dette skete imens chaufføren stod ved siden af og var MEGET rød i hovedet! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er fanme sjovt! Hahaha - absolut go´stil!

Gid vi havde noget vi kunne flytte rundt med foran vores hovedindgang

Haha, ja, jeg håber også der er noget at flytte på dernede i dag! Billederne blev i hvert fald hurtigt sendt rundt i hele huset. Direktøren nåede også lige næsten at dø af grin over parkeringen.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Hehe! Hvorfor i alverden flyttede han ikke selv dyret, når nu han stod der?!

Har du for øvrigt haft problemer med knæene, siden du nu skriver, at squatten kørte problemfrit, Anders?

Hvor høj er du? :o)

Fed træning under alle omstændigheder!

Han havde henvist sig selv til en lille krog. Tror han følte sig meget, meget lille.. :laugh:

Jeg har ikke haft problemer med knæene, heldigvis (7-9-13)... en har døjet lidt med en fiberskade i den ene balle. Det var første gang i går jeg squattede i 3-4 uger.

Jeg er lige under 180 cm høj. :smile:

Og mange tak skal du have! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 2/11 2007

En dejlig positiv dag på arbejde i dag. Ikke fordi der var de helt store succes oplevelser, men humøret og stemningen var bare helt i top! Fedt! :bigsmile:

Ellers er min nye HDD/DVD optager netop ankommet i dag! Top lækkert! Så ved Anders godt hvad han skal lave i aften! :4thumbup:

Bryst:

BB Benchpress:

1x15 @ 65 kg

1x12 @ 100 kg

1x10 @ 110 kg

1x7 @ 120 kg

1x5 @ 125 kg

1x12 @ 100 kg

Helt ok, men ikke helt så meget power som jeg havde håbet.

High incline smit benchpress (kg uden stang):

1x12 @ 50 kg

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 75 kg

2x9 @ 70 kg

Standing cable cross flyes:

1x10 @ 40 kg

2x10 @ 45 kg

2x10 @ 40 kg

Triceps:

Dips:

1x27 @ BW

3x15 @ BW

Puha, ikke nemt når triceps har været aktiveret i brystøvelserne :tongue:

CG benchpress:

2x10 @ 65 kg

2x9 @ 65 kg

Super hurtig træning i dag, ikke meget pause eller snakken = en jævnt svedig og træt Anders Holm..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share