Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Hvad siger fedtprocenten efterhånden Mr Holm?

Imponerende bænkpres du holder, specialt når man tænker på din diæt :superman:

Det er svært at sige hvad den er lige nu, men vil skyde den til under 10% Har ikke målt den på en præcis måde i lang tid.. Maskinen siger 10..

Thanks..! :smile: Ja det er super lækkert, at der ikke har været den voldsomme styrke nedgang..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er svært at sige hvad den er lige nu, men vil skyde den til under 10% Har ikke målt den på en præcis måde i lang tid.. Maskinen siger 10..

Thanks..! :smile: Ja det er super lækkert, at der ikke har været den voldsomme styrke nedgang..! :4thumbup:

Nu lyver du jo MR Holm. Du ved jo godt den er PRÆCIS 10.3 % :laugh::laugh:

Flot ro tid by the way :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
CJ:

Thanks..! :smile:

Mandag d. 31/7-2006

Havde mig en fantastisk weekend.. Fik holdt en virkelig god fest i lørdags :4thumbup:

Så er der 4 uger tilbage af ferien, før jeg starter på 7. og sidste semester..! :smile:

40 min. powerwalk...

Tillykke med hvad??? De 25 år ikke??? :4thumbup: >Forsinket tillykke... Så er jeg præcis 11 år ældre end dig på torsdag... :laugh::laugh::laugh::laugh: Gammelfar måske??? :innocent::superman::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med hvad??? De 25 år ikke??? :4thumbup: >Forsinket tillykke... Så er jeg præcis 11 år ældre end dig på torsdag... :laugh::laugh::laugh::laugh: Gammelfar måske??? :innocent::superman::w00t:

Jeps, det var de 25, for 14 dage siden..! :smile: Men mange tak Iver..! :superman:

Hehe, gammelfar med diæthjerne..? Er det en god combo..? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:tongue:

Jeps, det var de 25, for 14 dage siden..! :smile: Men mange tak Iver..! :superman:

Hehe, gammelfar med diæthjerne..? Er det en god combo..? :laugh:

Ja fuck sorry - det er vidst et tydeligt tegn på gammelfars diæthjerne der spiller ham et puds.... :laugh::laugh::laugh:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 31/7-2006

Så er der begyndt at komme lidt flere i kælderen igen.. Efter vi har fået de nye omklædningsfaciliteter og folk vender hjem fra ferie..! Der er bl.a. kommet et stort lækkert spejl ude i omklædningsrummet, hvor man kan se hele figuren.. :4flex:

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Alle sæt var rimelig nemme.. :smile:

Front pulldowns

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 80 kg

Yates rows

4x10 @ 100 kg

1x12 @ 100 kg

Sad godt idaw..! :devil:

One arm pulley row:

2x10 @ 40 kg

1x10 @ 42½ kg

1x10 @ 45 kg

Hyperextensions:

4x10 @ BW + 20 kg

Gaaanz:

Seated DB curls:

1x10 @ 15 kg

1x10 @ 16 kg

2x10 @ 17 kg

BB curls:

1x10 @ 31 kg

3x8 @ 41 kg

1x10 @ 31 kg

God omgang idag med fin overskud... Formen spillede fint i det lækre spejl bawefter...! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 1/8-2006

En tur ud i blæsevejret imorges, men godt jeg kom afsted. 20 sekunder efter jeg kom hjem igen, begyndte det er storregne..! :blink:

40 min. powerwalk...

Der er åbenbart VM i orienteringsløb i Århus i disse dage.. Var en tur forbi start/mål områdetpå min tur... Faktisk mange tilskuere... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 1/8-2006

Vejret var fint da jeg tog afsted idag, men men men, da jeg skulle derfra stod det ned i lårtykke stråler..! :blink: Nedtur at cykle i..! :nonono:

Fået mig en bette trænings aftale med CJ på torsdag i hans trænings hule.. Han har lovet mig, at mine patter får stikflammer..! :4thumbup: :devil:

Bryst:

Bench Press:

1x15 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x8 @ 111 kg

1x5 @ 121 kg

2x10 @ 101 kg

Ri'ti' fine idag..! :4thumbup: Lækkert!

Incline DB Benchpress:

2x10 @ 34 kg

2x8 @ 34 kg

1x10 @ 30 kg

Standing Cable Cross Flyes:

1x10 @ 35 kg

4x10 @ 40 kg

Triceps:

Dips:

1x25 @ BW :superman:

4x20 @ BW

Ik' helt så meget raket som sidst.. Men stadig gode..! :4thumbup:

Pushdown:

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 75 kg

Nichts weider..! :smile: Var lige en smut ude i det nye Dampbad.. Gaal det var vaaaarm derinde.. Os for varmt til mig..! Men der havde vist også været problemer med temperaturen tidligere... :crazy: Håber det blir fikset..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 1/8-2006

Vejret var fint da jeg tog afsted idag, men men men, da jeg skulle derfra stod det ned i lårtykke stråler..! :blink: Nedtur at cykle i..! :nonono:

Fået mig en bette trænings aftale med CJ på torsdag i hans trænings hule.. Han har lovet mig, at mine patter får stikflammer..! :4thumbup: :devil:

Vel mødt i stor trøje. Der må ikke flexes eller vises cuts i dansk helse. Det en ny regl :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Havde ellers regnet med det var her jeg skulle fremvise mine poseringsbukser og en Golds Gym undertrøje (mindre fåes vist ikke..?) ..! :tongue: Som endnu ikke er købt.. :dry:

Jeg har et par :tongue:

Men nej, DHS er blevet omdannet til en moské. Man må ikke vise hud. Lange bukser, trøjer med lange ærmer, handsker og slør er påkrævet :laugh:

post-9814-1154448337_thumb.jpg

Edited by cj8000
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 2/8-2006

Så var jeg en bette tur hos tandlægen..! 0 huller selvfølgelig..! :4thumbup: Nå, men nu jeg alligevel var et stenkast fra fitness.dk inde i busgaden, kunne jeg ligeså godt træne derinde..! Men hvor er jeg bare glad for det ikke er mit normale center..! Ren skod..! :nonono:

Ben:

Single leg split Squat (smith - kg angivet uden stang):

1x12 @ stangen...

1x10 @ 20 kg

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 40 kg

1x8 @ 50 kg

2x10 @ 40 kg

Længe siden og en hel del anderledes at starte ud med denne øvelse..!

Seated closestance legpress (klam grå maskine der ikke er blevet smurt i laaang tid :nonono: ):

1x15 @ 100 kg - Nemt...

2x10 @ 150 kg

1x10 @ 160 kg

1x10 @ 190 kg - Hele stakken...

1x10 @ 150 kg

Den kunne ikke komme tæt nok på pladen til at jeg kunne få fuld ROM..! :dry:

Seated Leg extensions:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

Seated leg curls:

1x10 @ 45 kg

1x10 @ 55 kg

3x10 @ 60 kg

Skuldre:

Standing military press (kg angivet uden stang):

1x10 @ 30 kg

3x10 @ 40 kg

Lateral raise:

4x10 @ 12 kg

Lying rear lateral raise:

4x10 @ 10 kg

En noget under middel bentræning idag.. Men jeg fik da bevæget dem.. :smile: Man ser også mange sjove ting når man er i et center man ikke er normalt.

En gut havde konsekvent lukkede øjne når han løftede, han stillede sig endda hen foran spejlene og gjorde det... :laugh:

En anden gut ordnede AL sin træning med en arms kabeltrækket.. Dælme spøjst..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 3/8-2006

Puha, ik meget lyst til at gå imorges grundet lee'e DOMS i ballerne efter gårsdagens single leg split squats.. :crazy:

30 min. powerwalk / løb

Det begyndte at småregne, så løb sgu hjem.. :tongue:

Fællestræning med CJ senere..! :superman:

Vi vil ha billeder af posedown! :4flex::4flex:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:laugh:

Nægter vi ALT kendskab til :laugh: Gener min ven :laugh:

Bare vent MOLS DOPINGPOLITI kommer snart og spammer jeres log... :laugh::laugh::laugh:

Gener - :wink: mmm ja du har vel lidt fynbo i dig???? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share