Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag d. 3/8-2006

Så fik jeg set endnu et center i Århus..! Dansk Helse Sport, fint center med masser af muligheder... Hookede op med CJ til patafbrænding..! :superman:

Btw. CJ, du må lige rette mig hvis jeg ikke har de rigtige reps og kilo på... :smile:

bench press

1x12 @ 65 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 95 kg

1x10 @ 105 kg

1x10 @ 110 kg

Db incline bench press (kg. pr. arm)

1x10 @ 28 kg

4x10 @ 34 kg

Cable flyers

1x10 @ 35 kg

4x10 @ 40 kg

Fik lyst til at dippe den lidt også...

Dips:

1x20 @ BW

2x13 @ BW + 40 kg (Der stod 40, men det var nok nærmere 20)

1x12 @ BW + 50 kg

1x12 @ BW + 60 kg

1x10 @ BW + 60 kg

One arm OH triceps extensions:

2x10 @ 14 kg

+ mavelir og lidt posedown..! :superman:

Sorry Pauli, ingen billeder den her gang..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 4/8-2006

Hvad sker der lige for vejret idag..? Først regn, så sol, så regn og sol og sidst sol.. :crazy: Nå, men grundet syge doms i bentøjet kom jeg ikke ud og trave i morges, istedet har jeg gået et par timer rundt i Århus og kigget lidt.. :smile:

Mødte lige vejlederen nede til træning, og fik lige et par gode opmuntrende bemærkninger med på vejen. Han mener ikke jeg skal tabe mig synderligt meget mere.. :4thumbup:

Ryg:

Chins:

1x15 @ BW

3x10 @ BW

1x8 @ BW

Front pulldowns

1x10 @ 75 kg

3x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

Cable cross pulldowns

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 60 kg

One arm row:

1x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

1x10 @ 45 kg

Så lige en smut tur ud i dampbadet..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 5/8-2006

Aftalen med opvarmer og vejleder er rykket til imorgen, men tog derned alligevel for at køre lidt skuldertræning og cardio..! Min opvarmer (S. Kamp) var i hulen og i fuld gang med at rive sin ryg i stykker..! :devil:

Jeg har også fået købt mig et par poseringsbukser nu, de skal bare lige godkendes imorgen..! :superman:

Skuldre:

Standing military press:

1x10 @ 31 kg

1x10 @ 41 kg

2x10 @ 51 kg

1x10 @ 41 kg

Bedre idag, men har heller ikke trænet ben inden jo..! :innocent:

Lateral raise:

2x10 @ 12 kg

2x10 @ 13 kg

1x10 @ 14 kg

Også bedre idag..! :superman: Og stregerne på skuldrene kommer virkelig til sin ret her..! Lækkert! :devil:

Lying rear lateral raise:

2x10 @ 10 kg

2x10 @ 11 kg

Cardio:

30 min. på cyklen... = Et stk. meget svedig Anders..! :tongue::superman:

Så var jeg lige en tur i dampbadet med champe, kææft det bli'r altså varmt derinde.. :crazy: Så er det godt man kan få en kold spand vand ned over sig bagefter..!

S. Kamp: "Du har sgu fået christmas tree!" (hentydende til min ryg) Niice..! :4thumbup:

Imorgen er der så fælles møde med opvarmer og vejleder for at få det sidste forløb helt på plads..! :smile: Nipnapper nok lige en gang cykelcardio eller noget i den forbindelse også..! :superman:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 6/8-2006

Ingen lyst til at lave noget som helst idag, ærgeligt i det ellers gode vejr. Men Det meste af dagen er tilbragt på sofaen..

Havde en aftale med opvarmer og vejleder om at få de sidste detaljer omkring diæt og konkurrence på plads.. Hvilket de nu er..! :4thumbup:

Inden det, fik jeg dog lige bevæget korpus en smule.. :smile:

20 min. på crosstrainer...

+ Afslapning i dampbadet..! :4thumbup:

I aften skal jeg med opvarmer (a.k.a. S. Kamp) i bio og se Superman Returns... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik forresten lige overhalet CJ på cykelstien på vej hjem fra træning..! :superman::tongue::laugh:

Total søndagstur du var på der mester..! :nonono::laugh:

Luk fissen :laugh: - agf tabte jo for helved :nonono: De var så pinlig ringe at se på! Hvordan kan man få løn for at stå og glo :sneaky2::mad:

Troede du havde været til TRÆNING. Ik bare 20min cross arobic tøse cardio :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Luk fissen :laugh: - agf tabte jo for helved :nonono: De var så pinlig ringe at se på! Hvordan kan man få løn for at stå og glo :sneaky2::mad:

Troede du havde været til TRÆNING. Ik bare 20min cross arobic tøse cardio :laugh:

Skal huske ikke at kalde det træning næste gang du brokker dig over en PW..! :wink::tongue::laugh:

Det skulle jo have været en offdag idag... Meeen var dernede alligevel, så hvorfor ikke..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 7/8-2006

Det blev rimelig sent i nat, så jeg sov længe og nipnappede dagens cardio efter træningen.. :smile:

Vægten siger pt. 81.5 kg.. :smile:

Ryg:

Chins:

4x12 @ BW

1x8 @ BW

Første 4 sæt var ret gode..! Sidste var jeg træææt..! :tongue:

Front pulldowns

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 85 kg

One arm row:

4x10 @ 45 kg

Yates rows

1x10 @ 91 kg

4x10 @ 101 kg

Hyperextensions:

4x10 @ BW + 20 kg

Gaaanz:

EZ spidercurls:

1x10 @ 33 kg

1x8 @ 33 kg

1x10 @ 28 kg

1x12 @ 28 kg

Seated DB curls:

4x10 @ 16 kg

Læækkert pump på gaanz..! :4thumbup:

20 min. på Crosstrainer...

Rigtig fornuftig og hurtig omgang idag..! Fik også lige kæwet den en smule mens jeg var dernede..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 8/8-2006

Batteriet var helt i bund efter PW... Ingen lyst til andet end at slænge den på sofaen... :dry: Nå, men jeg kom da afsted til en rimelig tom kælder..

Bryst:

Incline Bench Press: (smith)

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 75 kg

2x10 @ 70 kg

DB Benchpress:

1x10 @ 34 kg

4x9 @ 34 kg :dry:

Den sidste ville bare ikke op..! :nonono:

Standing Cable Cross Flyes:

5x10 @ 40 kg

Triceps:

Dips:

1x30 @ BW :superman:

3x20 @ BW

1x18 @ BW

Pushdown:

2x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg - CG

Ik' så meget at skrive hjem om i denne omgang..! Begynder så småt at få en masse kommentarer fra folk i centret, der har fået nys om at jeg stiller op.. Hvilket egentlig er fint, det er dejligt at folk interesserer sig for det. Men en dag som idag, hvor energien er lav har jeg bare ikke den store lyst til at snakke med folk..

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 9/8-2006

Igen en dag med nada energi.. I hvert fald før dagens træning.. Ik' noget jeg så videre frem til, at skulle træne ben uden energi.. Men teamede op med Mr. Kamp..! Og efter squatten var energien egentlig fin.. :smile:

Det lykkedes både Hr. Kamp og undertegnede at fremvise finde diæthjerner idag, da vi helt havde glemt, at vores vagter var byttet rundt. Jeg troede jeg skulle møde kl 17 og ik kl 18, som var tilfældet. Men det gav mig blot 1 time ekstra = sol, dampbad og et laaaangt shover! :superman:

Ben:

Squat:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 131 kg

1x12 @ 111 kg - lige nemme nok...

2x10 @ 121 kg

1x10 @ 111 kg - close stance...

Energien var ikke helt god under de første 3 sæt, men derefter kom den så småt.. :smile:

Incline single leg legpress:

1x10 @ 80 kg :crazy:

1x10 @ 60kg

3x10 @ 70 kg

Bed godt i ballerne da..! :devil:

Seated Leg extensions:

2x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

Lying leg curls:

2x10 @ 40 kg

1x10 @ 42½ kg

1x10 @ 40 kg

Lying DB leg curls:

1x10 @ 20 kg

3x10 @ 24 kg

Ik' sikker på tællingen er helt korrekt her.. :dry:

Skuldre:

Standing military press:

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 45 kg

1x10 @ 50 kg

Lateral raise:

3x10 @ 12 kg

1x10 @ 10 kg

Lying rear lateral raise:

2x10 @ 9 kg

2x10 @ 10 kg

Sol, dampbad, shover og lidt posedown foran et par garvede BB gutter..! Formen er rigtig god siger de, og jeg skal ikke smide mere end 2 kg, max.. :blink::superman::smile: Det betyder jo at jeg kan spise lidt mere..! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Du kunne ikke nænne dig hva'..? :nonono::tongue:

Du er måske bare misundelig..? :wink::tongue::laugh:

Nej, jeg er da ikke misundelig - jeg er MEGET misundelig over det show de fik :tongue4: synes måske det var lidt synd det gik til spilde på to BBer - medmindre det var to kvindelige BB´er

Nej, den lå desværre lige til højrebenet :laugh::laugh:

Men sig endelig til næste gang du giver et sådan show :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 9/8-2006

Igen en dag med nada energi.. I hvert fald før dagens træning.. Ik' noget jeg så videre frem til, at skulle træne ben uden energi.. Men teamede op med Mr. Kamp..! Og efter squatten var energien egentlig fin.. :smile:

Det lykkedes både Hr. Kamp og undertegnede at fremvise finde diæthjerner idag, da vi helt havde glemt, at vores vagter var byttet rundt. Jeg troede jeg skulle møde kl 17 og ik kl 18, som var tilfældet. Men det gav mig blot 1 time ekstra = sol, dampbad og et laaaangt shover! :superman:

Ben:

Squat:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 131 kg

1x12 @ 111 kg - lige nemme nok...

2x10 @ 121 kg

1x10 @ 111 kg - close stance...

Energien var ikke helt god under de første 3 sæt, men derefter kom den så småt.. :smile:

Incline single leg legpress:

1x10 @ 80 kg :crazy:

1x10 @ 60kg

3x10 @ 70 kg

Bed godt i ballerne da..! :devil:

Seated Leg extensions:

2x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

Lying leg curls:

2x10 @ 40 kg

1x10 @ 42½ kg

1x10 @ 40 kg

Lying DB leg curls:

1x10 @ 20 kg

3x10 @ 24 kg

Ik' sikker på tællingen er helt korrekt her.. :dry:

Skuldre:

Standing military press:

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 45 kg

1x10 @ 50 kg

Lateral raise:

3x10 @ 12 kg

1x10 @ 10 kg

Lying rear lateral raise:

2x10 @ 9 kg

2x10 @ 10 kg

Sol, dampbad, shover og lidt posedown foran et par garvede BB gutter..! Formen er rigtig god siger de, og jeg skal ikke smide mere end 2 kg, max.. :blink::superman::smile: Det betyder jo at jeg kan spise lidt mere..! :4mewantfood:

Hey :bigsmile:

Smider lige en hilsen forbi..... Det er nogle rigtig flotte billeder du har i dit galleri. Super flotte resultater :1356:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg er da ikke misundelig - jeg er MEGET misundelig over det show de fik :tongue4: synes måske det var lidt synd det gik til spilde på to BBer - medmindre det var to kvindelige BB´er

Nej, den lå desværre lige til højrebenet :laugh::laugh:

Men sig endelig til næste gang du giver et sådan show :tongue:

Nu er det jo rart med nogle gyldne ord fra folk der har været i gamet en del år efterhånden..! Så de fik sgu lige et bette show..! :tongue:

Jamen, backstage til DM skal der nok bliver masser at se på, det er der vist ingen tvivl om..! :wink: Hvis du ikke selv kan snige dig derom, må englen dokumentere det for dig..! :smile:

Ellers må vi lave en gang fælles Århus MOL træning..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Pia..! Og velkommen i loggen..! :bigsmile:

1000 mange tak skal du have..! :4thumbup:

Ja, nu er DM ikke langt væk.. Bli'r fedt!! :superman:

Ja det gør, håber de kan finde ud af at sende det i TV, det plejer de ikke altid være så gode til :mad:

Der er virkelig mange gode logs herinde, man lærer meget nyt, så det er helt kanon :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja det gør, håber de kan finde ud af at sende det i TV, det plejer de ikke altid være så gode til :mad:

Der er virkelig mange gode logs herinde, man lærer meget nyt, så det er helt kanon :bigsmile:

De sender det desværre ikke i TV..! Så du må selv møde op hvis du vil lure..! :smile:

I Offtopic er der vist en tråd hvor du kan se hvem fra MOL der kommer til DM, det er rigtig mange efterhånden..! :smile:

Ja her er en masse god inspiration, man skal ikke lede længe efter en log der er værd at følge..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share