Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Onsdag d. 26/7-2006

Stod op på vægten imorges, og kunne se det gik liiige stærkt nok, så ingen cardio idag. Fik mig istedet lige en lille morfar inden dagens træning..! :smile:

Ben:

Squat:

1x12 @ 51 kg (Frontsquat)

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 111 kg

2x10 @ 131 kg

2x10 @ 121 kg

1x10 @ 101 kg

Skal godtnok presse mig selv noget mere for tiden.. :dry:

Seated closestance legpress:

1x10 @ 210 kg

1x10 @ 230 kg

1x10 @ 240 kg

2x10 @ 220 kg

Seated Leg extensions:

2x10 @ 65 kg

2x10 @ 70 kg

Stifflegged deadlifts:

1x10 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

3x10 @ 111 kg

1x10 @ 91 kg

Hev godt i haserne da..! :smile:

Skuldre:

Standing military press:

1x10 @ 31 kg

1x10 @ 41 kg

1x8 @ 51 kg

1x10 @ 41 kg

One arm lateral raise:

4x10 @ 10 kg

Lying rear lateral raise:

4x10 @ 10 kg

Lyset røg i centret under den sidste øvelse..! Well.. Så må der trænes i mørke..! :tongue:

Arbejde i centret senere i aften...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Var lige nede i den lokale Netto og handle lidt.. Udenfor sad en flok sutter og hyggede sig i det gode vejr.. Men lagde lige mærke til en af dem... Gaaal han var cååååt... Han havde ik' meget muskelmasse, men hans fedtprocent var vanvittig lav.. :blink: Får jeg min fedtprocent ned i det niveau til k-dagen, kan det ikke andet end blive lee'd..! :devil:

Anyways, bare lige noget jeg ville dele.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Var lige nede i den lokale Netto og handle lidt.. Udenfor sad en flok sutter og hyggede sig i det gode vejr.. Men lagde lige mærke til en af dem... Gaaal han var cååååt... Han havde ik' meget muskelmasse, men hans fedtprocent var vanvittig lav.. :blink: Får jeg min fedtprocent ned i det niveau til k-dagen, kan det ikke andet end blive lee'd..! :devil:

Anyways, bare lige noget jeg ville dele.. :tongue:

De typer er overalt. Næsten foran enhver Føtex i provinsen sidder der et par gutter der kører diæt uafbrudt. :superman:

Og det er ganske morsomt at se dem her om sommeren. Armene, skuldrene osv. er helt cuttet ned så der er striwer overalt. Meeeen, som du skriver - det er ikke kun fedt der er lidt af. Musklerne ligner også noget der er løgn. De ville jo ikke kunne bænke med bare stangen, endsige curle med meget over to guldbajere. :laugh:

De er dog et studie i hvordan muskelfibrene ser ud inde bag fedtet - omend en spinkel version af slagsen. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

De typer er overalt. Næsten foran enhver Føtex i provinsen sidder der et par gutter der kører diæt uafbrudt. :superman:

Og det er ganske morsomt at se dem her om sommeren. Armene, skuldrene osv. er helt cuttet ned så der er striwer overalt. Meeeen, som du skriver - det er ikke kun fedt der er lidt af. Musklerne ligner også noget der er løgn. De ville jo ikke kunne bænke med bare stangen, endsige curle med meget over to guldbajere. :laugh:

De er dog et studie i hvordan muskelfibrene ser ud inde bag fedtet - omend en spinkel version af slagsen. :tongue:

Just præcis.. Syntes bare det så rimelig vildt ud.. For han var virkelig langt nede i fedt%... :crazy:

Og jo, de stod og curlede med guldbajere..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Var lige nede i den lokale Netto og handle lidt.. Udenfor sad en flok sutter og hyggede sig i det gode vejr.. Men lagde lige mærke til en af dem... Gaaal han var cååååt... Han havde ik' meget muskelmasse, men hans fedtprocent var vanvittig lav.. :blink: Får jeg min fedtprocent ned i det niveau til k-dagen, kan det ikke andet end blive lee'd..! :devil:

Anyways, bare lige noget jeg ville dele.. :tongue:

Du ku sku da godt hilse når du går forbi, i stedet for bare at glo på mig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 27/7-2006

Wuuuaaaa... :w00t: Varmt idag allerede kl. 8 :blink: Svedte så meget, at jeg måtte smide trøjen under PW.. :devil:

40 min. powerwalk...

Havde en aftale med nogle gutter om en strandtur.. Niice på en dag som idag..! S.Kamp havde også fundet derned i dagens anledning.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 27/7-2006

Efter en lækker strandtur med masser af lækre strandbabes at kigge på, strøg jeg ned i centeret for at få dagens træning overstået..! Det var varmt og jeg nærmest glinsede af sved.. :devil:

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Front pulldowns

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 80 kg

One arm DB row:

1x10 @ 34 kg

1x10 @ 36½ kg

3x10 @ 39 kg

Ik' muligt at klistre flere kilo på 34erne..! :nonono:

Yates rows:

1x10 @ 91 kg

2x10 @ 101 kg

1x10 @ 111 kg

1x10 @ 91 kg

+ 10 sæt mavelir...

Lækker omgang.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Husk nu at fortæl at fedt% er lig så høj som min :w00t::laugh::laugh:

:tongue:

Haha, ja det er rigtigt..! CJ SMS'ede tidligere idag for at høre hvad min fedt% er på de maskiner man stiller sig op på.. Så jeg blev lidt nysgerrig og målte det idag.. 10.3% :tongue:

Ik' at jeg tror på den, men så har CJ lidt at more sig med..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja det er rigtigt..! CJ SMS'ede tidligere idag for at høre hvad min fedt% er på de maskiner man stiller sig op på.. Så jeg blev lidt nysgerrig og målte det idag.. 10.3% :tongue:

Ik' at jeg tror på den, men så har CJ lidt at more sig med..! :laugh:

Det ska du jo sige tyksak :laugh:

Billeder er jo nemme at photoshoppe :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 28/7-2006

Det tordnede og bragede kl 8 imorges, hvilket vækkede mig... :dry: Nå, men gad ikke ud så længe det regnede, så blev liggende en times tid..

Idag ville jeg se hvor hurtigt jeg kunne gå min rute.. :devil:

37 min. powerwalk...

gennemsnitlig fart: 7.8 km/t.. :superman:

Jeg skal ikke rigtig lave noget idag, træne og måske poker i aften med gutterne..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 28/7-2006

Så fik jeg også gjort hovedrent i lejligheden, får gæster imorgen, håber vi kan sidde udenfor :hands: , da det nok bli'r lidt klemt med ca. 20 i min lejlighed. Imorgen er sandsynligvis også den sidste spisedag jeg holder mig, alt afhængigt af hvordan det går de sidste 8 uger, men som udgangspunkt er det den sidste..!

Bryst:

Benchpress:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x9 @ 111 kg

1x5 @ 121 kg

1x6 @ 101 kg :dry:

2x8 @ 91 kg

Luften røg lidt ud af ballonen til sidst... :blink:

DB incline Bench press:

2x9 @ 34 kg

1x7 @ 34 kg

1x10 @ 30 kg

1x12 @ 30 kg

Decline DB benchpress:

1x10 @ 28 kg

3x10 @ 30 kg

cable cross flyes

Skiftede mellem 3 forskellige øvelser her, så gider ikke skrive det op...

Det var det for idag.. Imorgen smutter jeg nok ned og dyrker lidt cardio og afprøver de nye omklædningsfaciliteter.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 29/7-2006

Så kom den sidste spisedag..! :crazy:

Men den skal også 'fejres' med manér... :innocent::tongue::bigsmile:

Tog ned i centret for at cardio træne lidt og ro..

20 min. CrossTrainer...

Concept 2:

500 m. @ 1:29 :4thumbup:

Kom endelig under 1:30... Nice..! :superman:

Fik også et par gode kommentarer med nede fra centret, altid fedt med opbakning..! :4thumbup:

I aften holder jeg så min 25 års fødselsdagsfest, vejret ser ud til at holde, hvilket er super..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share