Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

..

Mummelum har lige lavet the og lignet op i mit pude-læse-hjørne. Skal lige se den unge Hr. Potter an

:smile:

Pas på med det. Man bliver grebet...

Ja, den nye er i hvertfald betydelig bedre end den foregående, jeg var igennem den på 3 dage - på engelsk. Men så var der heller ikke tid til meget andet :innocent:

God læselyst

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Pas på med det. Man bliver grebet...

Ja, den nye er i hvertfald betydelig bedre end den foregående, jeg var igennem den på 3 dage - på engelsk. Men så var der heller ikke tid til meget andet :innocent:

God læselyst

-Camilla

Hey Camilla :bigsmile::bigsmile::bigsmile: !

Synes også den forrige var voldsom lang i spyttet. Var efterhånden SÅ træt af sure, klynke, teen-age Harry, der bare muggede rundt.. little more action pls :dry: Men det kom der jo så til sidst!

Da jeg begyndte at købe bøgerne havde jeg en kæreste med en lille datter der kunne li' at få læst højt, derfor blev det på dansk, så jeg har måtte vente lidt mens andre Potter-fans jeg kender har gået rundt og smilet indforstået :tongue: Gør nu ikke noget at vente lidt.. Har haft en hele sommer hvor jeg har læst en masse om Elizabeth d.I af England, næsten mere action end hvad Potter-knejten kommer igennem :tongue:

Nå, :bookread: tilbage til ministeriet for magi :bigsmile:

Kærligste hilsner og rigtig go' søndag aften til dig!

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hmm ja, men det er jo ikke PR. Har jo taget 40 i bænk. Tror også godt jeg havde kunne idag.

P.S Må hellere lige smutte forbi din log og se om du endelig virkelig fik lov at brænde ond ondt igennem idag :sneaky2:

Det er jo en 4 rep PR. Det tæller skam osse i deet store regnskab.

PS: influenzaen prøver at få bugt med mig, men jeg forsøger at holde den stangen med masser af dyner, after eights og kaffe. Så ingen brænden igennem til mig endnu.....

Link to comment
Share on other sites

Det er jo en 4 rep PR. Det tæller skam osse i deet store regnskab.

Nå men såhhhh HURRA!!! PR i bænk: [email protected] Dahhhh daaahhhhh!!!! :4trumpet::4trumpet::4trumpet:

PS: influenzaen prøver at få bugt med mig, men jeg forsøger at holde den stangen med masser af dyner, after eights og kaffe. Så ingen brænden igennem til mig endnu.....

Det er ret typisk, at den onde influenza prøver at overmande dig nu.. du skulle jo lige ha' igår med. Nu har du sænket paraderne, og så er du et nemt offer. Godt du har kaffe og After Eight -det er jo et klassisk, gammelt husråd :wink:

Som jeg sagde har jeg en præsentation i Kolding torsdag, og hopper af i O'ense på vejen hjem og bli'r der week-enden over. Så hvis du ikke er på toppen inden, ses vi jo bare i næste uge ikk'!

Rigtig go' bedring og fjernhealing herfra!

Sally

Link to comment
Share on other sites

Jeg har købt mine i træningscenteret, men tror du kan købe dem på alle de internetsider der sælger kosttilskud.

Hey Betty!

Tror lige jeg må lure lidt i et af de centre jeg kommer i.. de hænger jo sikkert ikke fremme på bøjler :tongue: Ellers er det vel bare en tur i Tæppeland og hente lidt skridsikkert tæppeunderlag :laugh:

Tak!

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

MANDAG D. 7. NOVEMBER

Morgencardio 60 min:

Romaskine 30 min

Powerwalk/incline løbebånd 20 min

Elipsetrainer 10 min

Ryg helt i top :4thumbup: . Kan stadig godt mærke mine ben.. (øhh heldigvis!) og de blå mærker fra mine front squats i sidste uge er næsten også væk, -skal jo også igang med en ny omgang imorgen :rofl2:

Var så flot at komme ud i lyset, efter træning. Helt flødeskums-agtigt lys. Der er ellers lovet regn senere idag, men det vil jeg nu ikke la' mig, eller mit fantastiske morgenhumør, slå ud af :w00t:

Idag får vi besøg af islændingene igen igen.. glæder mig! Har på fornemmelsen at det bli'r en fantastisk uge.

Torsdag aften kommer jeg til Odense, og har en halv aft. med Jeanette om at træne i OBBC.. Kunne være lidt hyggeligt hvis jeg også kunne få hilst på nogle af jer andre O'ense Mol'er :bigsmile:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

tak.. jeg føler mig godt nok lidt sølle i dag, men jeg håber da på at være klar imorgen eller overmorgen aften, så hvis du vil tage en runde, der må du sige til.

Du kan undgå en del af den hårde hud ved at undgå at få "trædepuderne" lige ved roden af fingrene i klemme mellem fingrene og stangen, når du løfter og så det der med at smøre dem med en fed creme efter træning. Iøvrigt vil et stærkt greb ofte også forebygge dannelsen af hård hud...

God vind med islændingene!

Link to comment
Share on other sites

Det er lige før! :bigsmile: - henne i HW har vi dem nemlig i protein-maskinen. Kig øverst til højre. Prisen kan jeg ikke huske, men den ligger vist i 20-30kr-intervallet.

Jeg vil dog gætte på at du bliver træt af dem efter et stykke tid, man mister nemlig en smule føling med vægten IMO.

Toppen! Dem kigger jeg lige efter. Kan godt være at jeg bli'r træt, men måske forfængeligheden alligevel sejrer :slut:

Det ændrer sig når du får endnu mere power i kroppen for så er det rart at stængerne allerede har et par skiver siddende :wink:

Tak hvor er du sød.. Glad for at du siger ENDNU mere :blush: synes jo selv at det går rigtig fint fremad.

Forresten, ved du hvad de to benpres-maskiner vi har stående har for mål. Går ud fra at det er kg, men blev da helt usikker på om det kunne være pund.. ??!!

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Dahh dahhh!

SÅ KOM DER FOTO I PROFILEN

Men kan stadig ikke få nyt foto ind som avatar. Har også kun forstyrret vores webdesigner det meste af eftermiddagen. Vi har fået kogt et andet foto ned til 13 K, men den vil stadig ikke godkende det.. Så må jeg jo bare glæde mig lidt endnu over Kill Bill Uma :smile:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

tak.. jeg føler mig godt nok lidt sølle i dag, men jeg håber da på at være klar imorgen eller overmorgen aften, så hvis du vil tage en runde, der må du sige til.

Ehh det er sg da noget skidt med dig. Hverken kaffe eller After Eight hjalp???!!! :bigsmile:

Jeg tror jeg træner imorgen tidlig hvis det ikke bli'r for sent i aften, men måske vi godt kunne ta' en tur onsdag, efter job, hvis du kan holde det ud og det ikke er for sent for dig.

Du kan undgå en del af den hårde hud ved at undgå at få "trædepuderne" lige ved roden af fingrene i klemme mellem fingrene og stangen, når du løfter og så det der med at smøre dem med en fed creme efter træning. Iøvrigt vil et stærkt greb ofte også forebygge dannelsen af hård hud...

Jeg prøver at tænke over grebet.. den med cremen er allerede fast routine, -mindst 5 gange om dagen :smile:

Rigtig go' bedring! Sig til hvis jeg skal sende lidt Linda & Valentin over sammen med en stor party-pakke After Eight :tongue:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Nu må jeg jo hellere lige stikke hovedet forbi og sige hej :slut: Det er jo TiirZdag.... Ihhh altZå!!

Hey Sugar-daddy (-arggh måske lige i overkanten..)

Nnnjada, for zyv zøren. Zynes du er zååååh nuzer når du ziger hej på den måde!

Godt at se du rykker nogle stænger og noget værk rundt, i stedet for konstant safari i maskineparken :laugh:

Nå, men lidt karamel ud ad ørerne skal der til:

Specielt det der værk :wink: er rigtig godt at rykke rundt!

Ja, det er meget anderledes, og skal da også love for at det mærkes helt anderledes. Går rundt og satser på at jeg skal kunne bænkpresse 50 til jul, så der skal også rykkes lidt nu.

Slemborg... må vist være Svendborg.. Mmm kender mest byen fra sommersiden, og der er den jo lige til at tude over rent idylmæssigt!

Meget glad for dit besøg! Du kommer bare forbi når det passer dig ikk'! :tongue:

Kærligste sukkersøde hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Ja, ja det er meget muligt, men jeg kommer bare ind på en side hvor jeh ikke aner havd jeg så skal??! :blink:

Var faktisk forbi din log igår hvor jeg også prøvede.. skal man være medlem eller noget for at bruge sitet?

:crybaby::crybaby::crybaby: JEG VIL OSSE SE DE STORE STÆRKE MÆND LØFTE!!!!

Heffe 90 kg

frontbanditter 120 kg

opadstød 117½ kg

db-curls 22½x10

Kakaomælk 2 liter/time.

To damer på en gang.

træk 90 kg

stød 110 k

:rofl2::rofl2::rofl2::rofl2:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Det er heller ikke lige ud af landevejen. Man skal vaelge 'free' paa den foerste side. Paa den naeste skal man saa vente 25 sekunder, der taeller ned og driver en til vanvid. Saa kan man faa lov.

WEEEEEEEEEHHHHHH!!!! Hvor er han cool og hvor ser det godt ud!

Det er jo som at være der selv :wink: øhh jeg var der da, var jeg ikke??!! ..lidt tåget.. :tongue:

Som jeg siger, den tricot gør altså noget rigtig godt for jer :laugh:

Nu da jeg har luret hvordan man gør, må jeg lige se at futte over i din log og lurer lidt på dig i tricot også :bigsmile:

Kærligste hilsner og tak!

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hey Sugar-daddy (-arggh måske lige i overkanten..)

Nnnjada, for zyv zøren. Zynes du er zååååh nuzer når du ziger hej på den måde!

Specielt det der værk :wink: er rigtig godt at rykke rundt!

Ja, det er meget anderledes, og skal da også love for at det mærkes helt anderledes. Går rundt og satser på at jeg skal kunne bænkpresse 50 til jul, så der skal også rykkes lidt nu.

Slemborg... må vist være Svendborg.. Mmm kender mest byen fra sommersiden, og der er den jo lige til at tude over rent idylmæssigt!

Meget glad for dit besøg! Du kommer bare forbi når det passer dig ikk'! :tongue:

Kærligste sukkersøde hilsner

Sally

ZuGar-daddy er tilbage før man aner det :shades: Zøøødere end aldrig fØr!

50 kg. i patten inden Jul er pewernø´er!!

KnuZZer fra MoI.

post-1513-1131527739.jpg

Link to comment
Share on other sites

ZuGar-daddy er tilbage før man aner det :shades: Zøøødere end aldrig fØr!

50 kg. i patten inden Jul er pewernø´er!!

KnuZZer fra MoI.

Ja, kors hvor ær do søøøøø'!

Ja, jæ ve jo et am jæ kammar ap på di 50 enden juul. Mæn væs do gi'r pewernø'erne så gir' jæ kaff mæ såkker te. Jæ ær jo å fra Fyn, så jæ ve godt hvordan ma opfør' sa!

Kærligste hilsner

Sugar-Sally

post-8867-1131528556.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share