Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Det er så ikke sikkert at de vil have lufthavnen alligevel - fik denne med "posten" i dag. Og så i øvrigt sorry for spamming :blush:

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Synes det er dejligt med lidt spamming her på min ellers lidt stille log :wink: Har lige været forbi din log og sige hej!

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

SØNDAG D. 30. OKTOBER

SÅ er jeg hjemme igen. Reykjavik var lige så cool og funky som forventet. Specielt cool i ordets bogstavligste forstand. Vi ankom onsdag til det smukkeste solskinsvejr, med bidende frost. Fra lufthavnen tog vi direkte til Blue Lagoon, som er et must at opleve. Har vedhæftet et billede, som jeg ikke er sikker på kommer med :blush: men under alle omstændigheder er det noget af det vildeste. Der er varme kilder overalt, men denne er speciel fordi mineralerne i vandet gør det helt turkist, -som mælk med farve i.. så mærkværdigt.

Hey LTS :bigsmile:

En tidligere skabslæser hopper hermed ud.. :wink: det billede fra den blå lagune, måtte jeg simpelthen kommentere ! ahhhhhhhhhhhhh jeg kan stadig huske den "friske duft af prut" :w00t::tongue:

Mht dit foto fra den cardioafd. :blink: ........ synes ellers "min cardioafd." er stor og imponerende, meeeeen den er da vist minimal i forhold til den dér :blink::laugh:

Keep up the good work :4thumbup:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Jeg læste den for et par måneder siden og selvom hans måde at beskrive sig selv på (klokkerne ringer altid for Erik Brandt osv.) er ret trættende, så er det alligevel lidt svært ikke at fatte sympati for ham. Han skal også have respekt for at forfølge sine drømme og tage solidt ansvar for sin egen lykke.

Hey Simon!

Helt enig. Blev færdig med den i aftes. Kan nu godt li' ham, og ja, ja lidt :blahblah: sentimental men hatten af og op med flaget for et makkerpar der har trampet rundt i janteloves spinatbed. Har selv måtte lukke firma ned efter 4 1/2 år hvor vi virkelig troede på at man kunne revulotionere verden. Bli'r i så godt humør når der er nogen der tør tænke stort og ud af boksen :hehe::hehe::hehe:

Hvordan går det ellers med træningen, er du kommet rigtig igang igen? Ses vi snart ovre i hullet i jorden?

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hey LTS :bigsmile:

En tidligere skabslæser hopper hermed ud.. :wink: det billede fra den blå lagune, måtte jeg simpelthen kommentere ! ahhhhhhhhhhhhh jeg kan stadig huske den "friske duft af prut" :w00t::tongue:

Mht dit foto fra den cardioafd. :blink: ........ synes ellers "min cardioafd." er stor og imponerende, meeeeen den er da vist minimal i forhold til den dér :blink::laugh:

Keep up the good work :4thumbup:

/Vivs

Hey Vivs :4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Rigtig hjertelig velkommen til!

Hvor dejligt at der rent faktisk FINDES skabslæsere. I perioder har jeg helt opgivet at skrive andet end træningsnotater. Virker jo lidt små-åndsvagt at sidde og skrive en masse som ingen læser :crazy:

Nå, har lige været inde og kigge lidt nærmere på dig. Lader til der er masser af fighter i dig. Flotte mål, skader og alt det andet tju-hej taget i betragtning. Glæder mig til at følge med i din mail.

Fornemmer at du træner i Parken? Hvordan er det, udover alle jeres løbebånd :tongue: ???

Har jo ikke læst din gl. log, så jeg kender ikke din alder, baggrund o.s.v men kunne da være sjovt at få lidt mere fornemmelse af hvem du er... altså udover at du også har oplevet den blå lagune.. Synes nu ikke der lugtede så slemt. Selvfølgelig er der hele tiden lidt svovl i luften, hæ hæ også på hotelværelset :laugh:

Kærligste hilsner og "keep up i lige måde" :w00t:

Sally

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG D. 1. NOVEMBER

Med Incognito i IFI Hallens træningscenter -nå, ja ja man kommer lidt rundt hva'be'var :raisebrow:

Idag havde vi (-øhhh jeg) premiere på mit nye program, og allerede her i skrivende stund, synes jeg godt at det kan mærkes at jeg har lavet noget jeg vist ikke plejer, og vist også med lidt andre belastninger :blush:

Det var ikke meget min kære makker fik trænet, men der skal vist også spares lidt på kræfterne til på lørdag -monsterwarning i Baunehøjhallen :cooldance:

Sådan så det vist ud!

Ragpulls:

4x2-3@60

-må indrømme at det jo IKKE gør ondt, selvom jeg er overbevist om det vil gøre det hver gang jeg bøjer mig frem og ta'r fat :huh2: Mit hoved løber vist lidt med mig.

Armbøjninger på swiss-ball:

3x5@BW

-nårh ja, armbøjninger og armbøjninger.. skal lige lære bare at holde balancen først :wink:

Sidde på knæ på swiss-ball:

30 sekunder -skal nok komme!

Bænkpres -tung dag:

4@25

4@24

4@30

[email protected]

3@35 :devil:

2@35

4@30

.. mener det var noget i denne stil..

Benpres:

6x8@90 - :blink: troede jeg slet ikke jeg kunne, -var også hård!

Supersættet m. Wood chops:

6x8@30 (?1 tror jeg nok)

Latt pulldown/smalt greb:

3@50

3@54

1@60 - goddammit Chrystle :lolabove: !!!!

Hyperextensions:

Blev ikke til så mange, var vildt træt i ryggen :cry:

Men lærte at jeg skal "rulle op"

Rotation cuffs / in- og extern:

3x20

Så kan man vist også godt sige at der ikke var meget sørøver tilbage i Sally :blush: Havde ihverfilfælde ingen problemer med at holde varmen på vej hjem i regnvejret.

Nå, midt i det hele, mens jeg skrev, fik jeg middagsgæster. Nu er det efterhånden 8 timer siden jeg trænede, og dahhhh dahhhh for første gang i næsten en uge har jeg IKKE ondt i ryggen :w00t::w00t::w00t: Hurra! Tilgengæld kan jeg godt mærke mine ben -men der er jo bare dejligt!

Så tak for en super dag Incognito!!! -tror det bli'r rigtig godt med det nye program. WEEE LIKEEEE!

Al magt til Valsalva manøvre, funktionel transversus aktivering og benhård proprioception :4thumbup:

Kærligste hilsner

Sally-superhumør :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt med ryggen! Håber det bliver ved med at være sådan :4thumbup:

Hvis du vil i IFI hallen selv igen (osse alene) kan du bare låne kortet af mig, det er der vist ingen der får ondt i røven over....

Er du forresten blevet øm? Du fik godt nok brændt godt igennem. Jeg tror snart vi har en kvindelig pendant til mass'kinen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt med ryggen! Håber det bliver ved med at være sådan :4thumbup:

Hey du!

Ja, er det ikke helt vildt med ryggen :omg: Det havde jeg faktisk ikke regnet med.

Og jo, må indrømme at jeg godt kan mærke igår :blush: Mest de der armbøjninger på swiss-ball, auuuooo...

Superpænt af dig at ville låne kortet ud, men jeg tror nu helst jeg vil komme der sammen med dig. Skal jo også sørge for at Hard Work ikke kommer til at savne mig, og mit blide væsen, alt for meget :tongue:

Jeg tror snart vi har en kvindelig pendant til mass'kinen :devil:

..og så var det lige du tabte mig -sagde blondinen ding-dong :blink: -måske det er et medlem herindefra?!!!

Må vist undersøges :smile:

Vil prøve at komme tidligt op og ta' "Dag 1" imorgen :innocent:

Kærligste hilsner

Sally

P.S Har lige opdaget at jeg faktisk har skrevet forkert igår. Jeg nåede jo op på 37,5 i bænk, -gjorde jeg ikke!!!???

Link to comment
Share on other sites

TORSDAG D. 3.NOVEMBER. HARD WORK

JEG VIL HA' EN PRÆMIE -for at stå op kl. 05.45 og frivilligt kaste sig ud i regnvejret!

Nå, midt i al panikken med at grave gummistøvler frem -og hvad man nu behøver af overlevelsesgear, til denne mindre naturkatastrofe :tongue: . Kom jeg afsted UDEN mit nye program -Flot!

Nå, kunne nu det meste i hovedet, men der var lige et sted den smuttede på antal reps. men fiklavet mere end jeg skulle, så vist ingen katastrofe :innocent:

Front squats:

2x8@20

4x8@25

-ny øvelse, så skal lige ha' balancen på plads.

supersættet med..

Swiss-ball:

Balancerer på knæene

6x30 sek.

Overhead dumbbell sidebends:

3x8@9

Benpres:

2x8@85

2x8@90

2x8@95 :devil:

2x8@90

-her skulle det kun ha' været 8x4 reps, så jeg fordoblede lige :cooldance: Var også lige ved at tude tilsidst, goddammit!!!

Bænkpres:

2x8@25

2x8@30

2x7@32,5

supersættet med...

Dumbbells rows:

6x8@18

Hyperextensions:

3x12@BW

supersættet med..

Roman chair:

3x12

Lidt udstrækninger, og så ellers ud i regnen igen. Kors hvor jeg synes jeg er go'! :tongue:

Herligt at sidde her inde i varmen og kigge ud på trafikken. Nå, i bad med mig! Skulle jo også gerne komme på job på en eller anden måde :dry:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hej Sally

Jeg måtte lige ind at se hvordan det går dig, og det er jo bare superfedt at du nyder træningen og at det er en solid omgang no-nonsense træning.

Hey du!

Hvor hyggeligt! Synes også selv at mit nye program er top-dollar-hoch-spitze-alpin-geil :bigsmile:

Vent bare, inden længe bænker du et halvt hundrede kg :devil:

Mmmjaaah der er alligevel et stykke. Mit max er nu på 40 kg, synes der er langt til 50 kg...

Gaahhh sludder og gulvsand, selvfølgelig kommer jeg hurtigt op på 50 :w00t: Al magt til positiv tænkning og visualisering :cooldance::cooldance::cooldance:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

That's the spirit, soldier :showoff:

Jep! NO MORE FRØKEN TØSETUDEFJÆS :devil: Dejligt med al den indlevelse iøvrigt!

Oiiii da da, hvor er det svært at lade være med at hænge herinde hele tiden. Har masser at lave, men ikke lige noget der skal afleveres/præsenteres idag. Sidder i noget reklamejury-halløj og skal på scenen i aften og motivere en af vinderne, -burde bum bum øve mig lidt :4whistling: ja jeg bør... det gør jeg nemlig..

... hej så længe!

Sally

Link to comment
Share on other sites

TILSTANDSRAPPORT

Geezzz skal lige love for at jeg kan mærke mit nye program, og se det! Har fået to blå mærker på forsiden af overarmene p.g.a de nye frontsquats -godt det er vinter og jeg ikke skal stå i aften og flagrer i en lille stropkjole :dry: Ikke så super-lady-like men hva'.. tilgengæld er jeg helt vildt øm samme sted :tongue:

Synes ikke engang ømheden fra tirsdag har lagt sig helt, men den må vel være væk imorgen :bigsmile:

som jeg iøvrigt glæder mig til. Skal i Baunehøjhallen og se Maestro Incognito smide rundt :pumpin: med deres jern :cooldance:

Nå, det var det der job vi kom bort fra :bigsmile: ...

Kærligste hilsner

Long BLUE Sally

Link to comment
Share on other sites

Geezzz skal lige love for at jeg kan mærke mit nye program, og se det! Har fået to blå mærker på forsiden af overarmene p.g.a de nye frontsquats -godt det er vinter og jeg ikke skal stå i aften og flagrer i en lille stropkjole :dry: Ikke så super-lady-like men hva'.. tilgengæld er jeg helt vildt øm samme sted :tongue:

:laugh: ja, nogle gange må man gå på kompromis med det feminine - døjer selv med alt for meget hård hud på hænderne og det er heller ikke specielt super-lady-like hvis man skal holde i hånd :laugh: Men det afholder os jo ikke for at brænde igennem til træning alligevel :bigsmile::showoff:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: ja, nogle gange må man gå på kompromis med det feminine - døjer selv med alt for meget hård hud på hænderne og det er heller ikke specielt super-lady-like hvis man skal holde i hånd :laugh: Men det afholder os jo ikke for at brænde igennem til træning alligevel :bigsmile::showoff:

Naaaaiiii da! :cooldance:

Jeg er også begyndt at kunne mærke det i hænderne. Prøvede handsker på et tidspunkt, men det er altså lidt svært at ha' føling med hvad man laver :raisebrow: Kan iøvrigt anbefale Dr. Hauschka's håndcreme, den er fed men bliver hurtigt optaget af huden.

Hvad synes du så om MOL, nu har du jo været her lidt? Er det ikke et fantastisk sted. Man bliver holdt i ørerne og der er altid hjælp lige om hjørnet, hvis der er noget man vil ha' et indspark til!

Dejligt at du kiggede forbi!

Kærligste hilsner og rigtig god week-end

Sally

Link to comment
Share on other sites

Naaaaiiii da! :cooldance:

Jeg er også begyndt at kunne mærke det i hænderne. Prøvede handsker på et tidspunkt, men det er altså lidt svært at ha' føling med hvad man laver :raisebrow: Kan iøvrigt anbefale Dr. Hauschka's håndcreme, den er fed men bliver hurtigt optaget af huden.

Hvad synes du så om MOL, nu har du jo været her lidt? Er det ikke et fantastisk sted. Man bliver holdt i ørerne og der er altid hjælp lige om hjørnet, hvis der er noget man vil ha' et indspark til!

Dejligt at du kiggede forbi!

Kærligste hilsner og rigtig god week-end

Sally

Handsker og mig det dur bare heller ikke :sneaky2: Der er dog dage hvor det hårde hud er sindssygt ømt og så kan jeg finde på at bruge de her gummi stykker "grip pads" ellers har jeg det også bedst med at ha´føling med vægtene :smile: Men hvis jeg nogle gange bruger straps er der jo ikke også "plads" til pads samtidig og så er der dømt hård hud :laugh:

Jeg synes rigtig godt om MOL :firebounce: Fedt med alt den sparring omkring ens træning og mål.

Jeg kigger nu meget ofte i din log og synes det er en fed tilgang du har til træningen :4thumbup: So keep up the good work !!

Også god weekend til dig

Link to comment
Share on other sites

...så kan jeg finde på at bruge de her gummi stykker "grip pads" e :laugh:

Har set andre bruge dem.. hvor får man fat i dem?

Jeg kigger nu meget ofte i din log og synes det er en fed tilgang du har til træningen :4thumbup: So keep up the good work !!

Hvor dejligt du har lyst til at følge med :bigsmile: Må indrømme at jeg også smuglæser hos dig :smile:

Kærligste hilsner

Sally

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

SØNDAG D. 6. NOVEMBER

Træning i Hard Work.

Da jeg cyklede over til centret kunne jeg godt mærke at min ryg ikke var helt på toppen. Men jeg har jo før oplevet at den bli'r bedre når kroppen bli'r varm, så det var jo bare med at ta' sig sammen og komme i sving.

Armbøjninger på swiss-ball:

3x5

-stadig ikke rigtige armbøjninger, men jeg kommer så langt ned som jeg kan :smile:

Rack-pulls:

2x6@50

4x6@60

-gahh har så svær ved de der-bøje-og-løfte. Idag gjorde det ondt i ryggen. Har ikke fornemmelsen af at jeg gør det rigtig, selv om jeg spænder op og har styr på vejrtrækningen, som jeg har lært.

Saxon sidebends: (..var det ikke det de hed?!)

6x8@10

supersættet med..

Balancerer på knæene på swissball:

6x30 sekunder

Bænkpres:

4@25

4@25

4@27,5

4@30

4@32

4@35

4@37,5 :devil:

[email protected]

Benpres:

4x85

2x95

-var faktisk rigtig nemt idag. Havde jeg heller ikke haft andre benøvelser som f.eks squat inden.

supersættet med..

Woodchops:

6x8@40

Latt pulldown/smalt greb:

3@54

3@61

1@68

-den sidste var ond, skæv og grim men alligevel :sly:

Chins:

Prøvede bare at ta' et par enkelte med BW, -hvor jeg startede oppe.

Kan holde lidt mere end tidligere.. skal prøve inden jeg laver latt pulldown næste gang.

Hyperextensions:

3x12@BW

Cuff-rotations/kabel:

Inner 3x20@5

Outer 3x20@2,5

Superfed træning. Eneste irritationsmoment er at der aldrig er nogen der fjerner deres skiver :dumbbell_lift: efter sig.

Lige til at få trætte kasser over at flytte så meget jern inden man overhovedet kommer igang. Jeg har skrevet til centerledelsens postkasse 3 gange, og spurgt om man ikke kunne lave nogle regler.

Men idag var der faktisk en usædvanlig, høflig, ung mand, der spurgte hvor meget han skulle ta' af inden jeg skulle til bænkpres. SÅDAN :4thumbup:

Rigtig efterår idag. Kan blive så glad i låget over alle farverne.. mmmm....

Nå, nu er jeg hjemme og har en hel lækker lang søndag, som jeg ikke helt har planlagt endnu. Der er noget bif og den nye Harry Potter (ja, man er vel barnlig!) som godt kunne undersøges nærmere... Vasketøj og alt det andet syge, nappede jeg nemlig lige tidligt i morges :innocent:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

god træning, dér! Træls med ryggen, dog. Men det er jo som bekendt snart noget du holder op med at døje med :bigsmile:

Hey du!

Ja, det bli'r nemlig bedre og bedre. Havde rigtig ondt lige bagefter.. sådan så jeg ikke engang kunne bøje mig ned og ta' sko på. Men så dinglede jeg lige en tur i Empire og så top-yndlings-Bill Murray i "Broken Flowers" og vupti så var den ryg go' igen. Stort fremskridt :w00t: , -plejer at gå flere dage inden det går over. Så deeeeeet..

Du skal da skrive på når du laver PR, skal du ikke?

Hmm ja, men det er jo ikke PR. Har jo taget 40 i bænk. Tror også godt jeg havde kunne idag. Turde bare ikke når jeg var alene, -synes det er så kedeligt at skulle på skadestuen og ha' fjernet stor jernstang fra ansigt :tongue: Tilgengæld har jeg PR i hård hud på hænderne -nok til at en jord-og beton'er ville skamme sig hædr..hædr..

Mummelum har lige lavet the og lignet op i mit pude-læse-hjørne. Skal lige se den unge Hr. Potter an

:smile:

Kærligste hilsner

Sally

P.S Må hellere lige smutte forbi din log og se om du endelig virkelig fik lov at brænde ond ondt igennem idag :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share