NFL


donprehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 744
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tjaaa... Nu var det jo ikke prangende football igår..! Men de er stadig 5-2 og på en delt førsteplads. De næste 3 kampe kommer nok til at afgøre det:

Carolina hjemme

Washington hjemme

Atlanta ude

Både Carolina og Atlanta er Divisions opgør og begge er også 5-2.. Washington er 4-3 og et konference opgør.. 3 svære og vigtige kampe.

Men hvis Carolina fortsætter som igår, vinder de helt sikkert divisionen.. de spillede fænomenalt..

Jeg tror de kan nå det på et wildcard ja, men det må blive på bekostning af Falcons.. Sååå jeg tør ik lægge hovedet på blokken.. :wink:

Nice helgardering der :wink:

Men det er nu svært at forudsige hvem der går videre i år og hvem der ikke gør. Især fordi mange af kampene er meget lige.

Link to comment
Share on other sites

Nice helgardering der :wink:

Men det er nu svært at forudsige hvem der går videre i år og hvem der ikke gør. Især fordi mange af kampene er meget lige.

Heh, ja det eneste rigtige at gøre på nuværende tidspunkt er at helgardere sig..! Men den division har også 3 hold der, efter min mening, kunne være gode at have med i Playoffs..! Syntes faktisk at NFC ser noget stærkere ud i år, end tidligere år.. Eller husker jeg forkert...?

Link to comment
Share on other sites

Se Se.. Nu kommer Raiders!!! :cooldance: WATCH OUT :devil::tongue:

Ked af at sige det, men tror ik de ha en chance i den division.. :wink:

Denver 6 - 2

Kansas City 4 - 3

San Diego 4 - 3

Oakland 3 - 4

Kigger man på deres program, spår jeg dem ikke til mere end højst 3 sejre mere.. 6 - 10 er næppe nok til en plads i playoffs...! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Vikings QB Daunte Culpepper, ude for resten af sæsonen, måske endda det meste af næste sæson også...

I søndagens kamp blev Culpepper 'sandwichet' af 2 Panthers spillere, hvilket betød at han måtte forlade kampen. Undersøgelser viser nu, at han har beskadiget korsbåndet og menisken. Derfor er sæsonen officielt ovre for ham nu. Hans knæ er derimod så hævet, at det ikke er muligt at bestemme hvor står skaden er på korsbåndet. Er det overrevet, kan han se frem til 1 års pause. og dermed også det meste af næste sæson også..

LINK

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Vikings QB Daunte Culpepper, ude for resten af sæsonen, måske endda det meste af næste sæson også...

I søndagens kamp blev Culpepper 'sandwichet' af 2 Panthers spillere, hvilket betød at han måtte forlade kampen. Undersøgelser viser nu, at han har beskadiget korsbåndet og menisken. Derfor er sæsonen officielt ovre for ham nu. Hans knæ er derimod så hævet, at det ikke er muligt at bestemme hvor står skaden er på korsbåndet. Er det overrevet, kan han se frem til 1 års pause. og dermed også det meste af næste sæson også..

LINK

Det er meget dårligt nyt for Vikings, der dermed mister deres leder. Det er svært at forestille sig at Vinkings nu skal kunne kvalificere sig til playoff.

Iøvrigt god opdate på weekendens kampe Anders :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Det er meget dårligt nyt for Vikings, der dermed mister deres leder. Det er svært at forestille sig at Vinkings nu skal kunne kvalificere sig til playoff.

Iøvrigt god opdate på weekendens kampe Anders :cooldance:

Ja, det ligner godtnok en ende på deres sæson.. Men nu må vi se hvad Brad Johnson kan gøre..! Sindssygt hvis bears skal gå hen og vinde den division.. :tongue:

Mange tak donprehnovitsch .. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ked af at sige det, men tror ik de ha en chance i den division.. :wink:

Denver 6 - 2

Kansas City 4 - 3

San Diego 4 - 3

Oakland 3 - 4

Kigger man på deres program, spår jeg dem ikke til mere end højst 3 sejre mere.. 6 - 10 er næppe nok til en plads i playoffs...! :tongue:

Bare vent!!! Raiders går videre som nr. 2 i den pulje :cooldance:

håber jeg :blush:

Link to comment
Share on other sites

Bare vent!!! Raiders går videre som nr. 2 i den pulje :cooldance:

håber jeg :blush:

Der skal noget mere end 6 - 10 til et Wildcard, så det kræver at de vinder over divisionsrivalerne.. hvilket de næppe gør.. Mit bud er at wildcards i AFC skal have mindst 10 - 6. Dvs Raiders kun må tabe 1 kamp mere, resten skal vindes..! Sker næppe..!

Link to comment
Share on other sites

Lidt nyt:

WR Chad Johnsons famøse cornerback-liste er pillet ned! HC Marvin Lewis var åbenbart blevet træt af at høre om det konstant. Så han har pillet den ned, og sat en ny op. På den nye liste findes forskellige ting WR Chad Johnson skal gøre inden hver kamp. Se video af modstanderen, undgå mentale fejl og om han har været en god leder for holdet. Listen har afkrydsningsfelter med YES/NO.. :laugh:

WR Terrell Owens er muligvis ude de næste 2 kampe, pga. en ankelskade. Efter min mening er det er MEGET hårdt slag for Eagles. Syntes ikke deres angreb kan ret meget uden T.O. Måske de vil begynde at bruge RB Westbrook noget mere så?

QB Donovan McNabb fik trykket et ribben mod Denver og trænede ikke med onsdag, han siger dog han bliver klar. LINK

QB Kurt Warner starter søndagens kamp for Cardinals LINK

Link to comment
Share on other sites

Nu kommer der lige et subjektivt indlæg!! :tongue:

QB Ben Rothlisberger spiller IKKE søndag mod Green Bay. Big Ben blev onsdag opereret i sit skadede knæ. En mindre operation der normalt tager 10-14 dage for patienten at komme sig over. Så måske han også er ude d. 13. nov mod Cleveland Browns.

LINK

Og det ser heller ikke ud til at Maddox skal starte, han gjorde det mildest talt også ret dårligt sidst...

Charlie Batch, who has thrown only eight passes since the 2001 season with Detroit, will replace Roethlisberger on Sunday in Green Bay.

Det er jo godt nyt for mig som GB fan..! Så skal løbet 'bare' stoppes, og Favre skal holdes fra at kaste interceptions..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Flere gode nyheder for Packers fans..!

Det ser nu også ud til at Jerome 'the bus' Bettis er ude i kampen mod GB Packers.

LINK

WR Terrell Owens vendte tilbage til træningen dagen efter han blev listet som 'doubtful' :blink: Ingen forlydender om han spiller eller ej, men hans status blev hævet til 'questionable',

QB Donovan McNabb, sad sin 2. træning i streg over. Men HC Andy Reid siger, han har det en del bedre.. Intet er ændret i hans status, så det ser ud til at han spiller..

LINK

Link to comment
Share on other sites

Flere gode nyheder for Packers fans..!

Det ser nu også ud til at Jerome 'the bus' Bettis er ude i kampen mod GB Packers.

LINK

WR Terrell Owens vendte tilbage til træningen dagen efter han blev listet som 'doubtful' :blink: Ingen forlydender om han spiller eller ej, men hans status blev hævet til 'questionable',

QB Donovan McNabb, sad sin 2. træning i streg over. Men HC Andy Reid siger, han har det en del bedre.. Intet er ændret i hans status, så det ser ud til at han spiller..

LINK

Tjah mon ikke man bare skulle rygter være rygter og så vente til på søndag og se hvem der dukker op til kampen :wink:

Alle de måske'er kan vi ikke bruge til noget. Med mindre skaden er virkelig alvorlig, vil spillerene jo gå langt for at spille kampene. Jeg har lidt på fornemmelsen at de udmeldinger om diverse skader også er lidt en del af den psykologiske krig. Jeg siger ikke at spillerne ikke er skadet, men måske overdrives der lidt for meget engang imellem.

Link to comment
Share on other sites

Tjah mon ikke man bare skulle rygter være rygter og så vente til på søndag og se hvem der dukker op til kampen :wink:

Alle de måske'er kan vi ikke bruge til noget. Med mindre skaden er virkelig alvorlig, vil spillerene jo gå langt for at spille kampene. Jeg har lidt på fornemmelsen at de udmeldinger om diverse skader også er lidt en del af den psykologiske krig. Jeg siger ikke at spillerne ikke er skadet, men måske overdrives der lidt for meget engang imellem.

Det kan meget vel være..! :tongue: T.O. udtalte selv at han ikke regner med at spille søndag, og måske heller ikke den efterfølgende weekend..! Men men, som du siger.. vi får at se hvem der står på banen omklædt..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke lige meget når man har Willie Parker? Han løbet 5 gange mere en bussen og har et bedre avg.

Jo selfølgelig har de Willie Parker, men han er ikke en decideret 3rd down back.. Han har ikke, i samme grad som Bettis, det der med at sænke skuldrene og buldre igennem for de sidste 1-2-3 yards til 1st down.

Og han kan jo heller ikke bære bolden på alle spil, så det er uanset hvad, bedre for Packers, at Bettis ikke er med.

Link to comment
Share on other sites

T.O. Balladen

Den måske nok mest kontroversielle spiller i NFL, (Eagles) WR Terrell Owens. Eagles er sat i parantes, fordi jeg mener, at T.O. har spillet sin sidste kamp i Eagles uniform.

T.O. Startede torsdag i et interview med ESPN at lange ud efter Eagles orginationen fordi de ikke fejrede hans TD nummer 100. Som han er den 5. spiller nogensinde der gør. En flot bedrift, helt sikkert. Men hvad T.O. ikke havde undersøgt inden hans kommentar, var at Eagles aldrig fejrer individuelle milepæle.. Så han måtte pænt undskylde under en pressekonference.

Derudover blev han i samme interview med ESPN, spurgt om han mente Eagles ville være 7-0 med Green Bay QB Brett Favre bag center, istedet for McNabb. Til det svarede T.O.

"That's a good assessment. I'd agree with that. A number of commentators will say he's a warrior, he's played with injuries. I feel like him being knowledgeable about the quarterback position, I feel like we'd probably be in a better situation." Then Owens added: "If Donovan (McNabb) wasn't hurt our record would probably be better."

Så er det ligeledes kommet frem, dog ikke bekræftet endnu, at T.O. har været i håndgemæng med en tidligere Eagles spiller Hugh Douglas. T.O. Var under behandling i Eagles faciliteterne, da Hugh Douglas kom ind og begyndte at skændes lidt med T.O. Der gik ud til sit skab i omklædningsrummet for at tage sko på, så han ville stå bedre fast under et slagsmål! :blink: Han gik tilbage til rehabiliteringsområdet og det begyndte at slås. Det reporteres dog, at ingen af dem fik et slag ind og andre spillere forsøgte at holde dem fra hinanden. T.O. Vristede sig dog løs og slog ud efter Hugh Douglas igen (Tidligere Pro bowl defensive end), uden at ramme. Det siges dog at dette slag ville have haft mulighed for at gøre stor skade hvis T.O. havde ramt. Efter denne betalje skulle T.O. havde gået ud i omklædningsrummet og udfordret enhver der havde mere at sige bag hans ryg til en slåskamp. Mange i omklædningsrummet mener at dette var myntet på QB McNabb.. Ingen reagerede og T.O. Sagde "That's what I thought" og gik ud...

Eagles Ejer Joe Banner, har bekræftet at T.O. er suspenderet på ubestemt tid UDEN løn.

Min mening:

T.O. Er fædig i Philidelphia.. Han skaber ALT for store problemer for dem, og det opvejer IKKE hans gudsbenåede talent på banen. Derudover får han ufattelig svært ved at overbevise et af de andre 31 hold om at signe ham.. Og slet ikke til de penge han forventer at få. T.O. har med den sidste uges handlinger sammen med hans fortid, kostes sig selv mange mio. dollars. Manden burde have holdt sin kæft og spillet det spil han er der for. Jeg tror ikke T.O. for meget mere spilletid i NFL..

Link to comment
Share on other sites

Uge 9

Endnu en runde er spillet, pånær monday night kampen. Mange hold viste i denne runde, at de er ti at regne med i kampen om slutspillet.

Falcons @ Dolphins

Udskældte Miami QB Gus Frerotte ha ikke lyst til at vinde.. Med små 3 min. igen på Falcons 8 yard linie, bagud med 10-17... kaster han en interception. Givet, at det var et godt catch af Falcons S Keion Carpenter, men alligevel. RB Ricky Williams løb for 52 yards og sæsonens første TD, på et flot 23 yard løb.

QB Michael Vick, viste at han sagtens kan flytte bolden igennem luften. Med en rigtig god aften completede han 22 ud af 31 kast for 228 yards og et touchdown.

Steelers @ Packers

Før aftenens kamp: Steelers har ikke vundet på Lambaugh Field i 22 år. De var uden QB Big Ben og RB Jerome 'The Bus' Bettis. Men hvad gør det..? Steelers vandt... Lidt stats:

Backup QB Charlie Batch completede 9 ud af 16 kast for 65 yards og en interception

GB Kicker Ryan Longwell misser et 41 yard FG.

Packers brugte deres 5. RB i denne kamp. Gado fik 62 yards på 26 forsøg

QB Brett Favre completede 20 af 35 for 214 yards med 1 int og 1 fumble.

En ventet sejr til Steelers. Packers er nu 1 og 7.. :dry:

Chargers @ Jets

Tomlinson, Tomlinson og atter Tomlinson...

I en kamp der sluttede alt for tæt og meget tæt på at falde ud til Jets fordel, Var RB LaDainian Tomlinson endnu engang fænomenal. ialt stod han for 153 af Chargers 395 offensive yards og 4 TDs! TE Anthony Gates havde 8 receptions og 132 yards. Jets QB Vinny Testaverde måtte udgå, og ind kom Brooks Bolinger. Han formåede ikke at finde reciever i endzone i slutningen af kampen, trods flere forsøg og dermed vandt Charges et lidt for tæt opgør.

Lions @ Vikings

Lions har store problemer på deres QB plads..! Jeff Garcia var skadet og i stedet måtte Joey Harrington træde til. Og det gjorde han ikke godt. 28 ud af 48 kast for 263 yards, et touchdown og to interceptions og en fumble.. Hvorfor kaste 48 gange med en QB der åbenbart ikke kan..??? :blink: Manden kastede en Interception fra egen endzone. Som Winfield returnerede for TD. Backup QB for Vikings Brad Johnson havde en hæderlig aften. 15 ud af 22 kast for 136 yards og to touchdowns.

Raiders @ Chiefs

Sikke en afslutning, er glad for jeg fik set den.. :4thumbup:

Første halvvej var en stille affære..! Raiders sikrede sig en føring på 9-6, med 3 FG. Men i 2. halvvej tog tingene fart..! Chiefs Lavede 2 TDs før Raiders vågnede op..Jerry Porter greb et TD med 9 min. igen og med blot 2 min. igen greb Moss yderligere et TD. Raiders 23 Chiefs 20.

Det gav Chiefs chancen for at udligne og gå i overtime.. Green førte dem ned ad banen, med lidt hjælp fra dommerne, da de kaldte en noget tvivlsom tripping.. Med 19 sekunder igen fandt Green RB Larry Johnson der lynhurtigt vendte næsen mod endzone og blev først tacklet 36 yards senere på 1 yard linien. Chiefs kaldte deres sidste timeout med 5 sekunder igen.. Og I ren Priest Holmes stil hoppede Larry Johnson på næste spil henover den defensive linie for TD. Chiefs Vinder!! Stærkt kald af Dick Vermiel, i stedet for at gå efter det nemme FG gik han efter sejren og fik den..! Raiders 23 - Chiefs 27.

Panthers @ Buccaneers

Cadillac Williams syntes ikke at kunne finde rytmen igen.. For 2. gang i træk er han nu holdt under 30 yards. Han lavede også en fumble, der resulterede i et Panther TD. Bucs har det svært uden deres startende QB, offensvien hænger slet ikke sammen. Carolina RB Stephen Davis løb blot 48 yards, men med 2 TDs. WR Steve Smith havde 5 receptions for 106 yards og et TD. Tampa fik i de døende minutter reduceret til 14 - 34. Panthers ligner mere og mere en kandidat til Playoffs, måske endda SB..

Titans @ Browns

Ikke så meget at sige om denne kamp.. en lidt kedelig affære der sluttede 20 - 14 til Browns.. Positivt var dog at RB Reuben Droughns løb for 116 yards og greb for 73 yards, få dage efter han blev anholdt for spirituskørsel.

Bengals @ Ravens

Carson Palmer ligner mere og mere et godt bud på MVP. Bengals er sikkert på vej mod Playoffs og evt. SQ deltagelse. Palmer havde endnu en god aften med 19 ud af 26 kast for 248 yards og to touchdowns. Bengals RB Rudi Johnson havde 97 yards langs jorden og WR Chad Johnson greb 5 bolde for 91 yards. Bengals Rookie WR Henry havde et fantastisk TD i 4. qtr. 97 yards!! :blink: Kampen sluttede 21-9 til Bengals.

Texans @ Jaguars

Det så længe ud til at Houston skulle have sæsonens 2. sejr.. men det lavede Jags QB Leftwich om på i 2. halvvej. Her var han perfekt, 11 for 11 med 162 yards og løb selv et 8 yard TD. Carr havde endnu en aften liggende ned. Han blev sacked 6 gange og er nu oppe på 43 for sæsonen. kampen sluttede 14-21 til jags.

Eagles @ Redskins

Efter sidste uges totale nederlag til Giants, havde Redskins idag noget at bevise.. Og det gjorde de. T.O. Var ikke at finde på banen.. Men Kicker David Akers var tilbage... Dog ikke nok til at vinde.. Eagles kom foran i 1. Quarter, men så var det også slut. McNabb kastede for mere end 300 yards på 22 forsøg. Rookie Reggie Brown for Eagles trådte til i stedet for T.O. med 5 receptions for 94 yards og 1 TD. Westbrook, der netop har signet en ny 5-årig aftale, fik kun 24 yards på 17 forsøg. Redskins vandt 17-10.

Bears @ Saints

Heller ikke meget at sige her..! Der var under 33000 tilskuere til kampen, hvilket er MEGET lidt for en NFL kamp. Det var Bears' rookies dag. Rookie RB Cedric Benson havde 79 yards på 14 forsøg. og med 6 sekunder igen sparkede rookie kicker Robbie Gould det afgørende FG fra 28 yards.. 20-17 til Bears.

Seahawks @ Cardinals

Shaun Alexander er utrolig..! 173 yards på 23 forsøg. Inklusive et 88 yard løb. Derudover lavede han 2 TDs. Kurt Warner var på banen igen og completede 29 ud af 48 kast for 334 yards, men også 3 interceptions og en tabt fumble. Hvilket ikke hjalp Cardinals i et 19-33 nederlag.

Giants @ 49ers

Første udesejr til Giants er nu en realitet..! Og en nem en af slagsen..! 24-6.49ers har nu ikke scoret TD i 13 quarters på hjemmebane! :blink: det tætteste 49ers var på endzonen var på Giants' 34 yard linie.. Så er den kamp vist tabt! Eli Manning var 18 for 33 med 251 yards og 1 TD.

I aften står den så på Monday night mellem Pats og Colts..! Det ligner en Colts sejr..! Meeen..! :dry: Pats på hjemmebane skal man aldrig afskrive..!

Link to comment
Share on other sites

Philidelphia Eagles sæbe-operaen...

- Afslutningen...

Eagles HC Andy Reid har netop holdt et pressemøde, hvori han sagde at WR Terrell Owens er blevet suspenderet for de næste 4 kampe, inkl. søndagens kamp mod Redskins. Men T.O. Vil IKKE vende tilbage til holdet, efter suspenderingen. Dvs. T.O. er færdig for denne sæson hos Eagles.

Måske er det enden på hans karriere, for hvem vil vælge at ansætte ham efter al den ballade? Ingen er hvad jeg tror... SÅ god er han heller ikke..

Eagles QB Donovan McNabb har endelig udtalt sig om sagen:

"Obviously it is tough losing a guy of his caliber, his ability, but I think we might be better off," McNabb said after an interception sealed the loss to Washington. "I think what we did tonight, we showed that we played well together. I think we also showed that when given the opportunity, guys can make plays for us. We're 4-4. We're not 1-7. I think that's the way to look at it. For the guys in the locker room, we win together and we lose together."

Er det mig der læser for meget ind i det, eller kommer McNabb med en lille skjult 'sviner' til Brett Favre..?

LINK

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Tak til Anders for super roundup af runden (minus Monday Night kampen).

Den sene Zulukamp var lige ved at blive spændende, men da Green Bay havde bolden tæt på endzonen og var lige ved at kunne lave TD - lavede de 2 gange false starts, røg 10 yards tilbage.. hvorefter Favre blev sacked, bolden røg løs da hele 2 mand kom igennem til ham - og returnet til et (83 yards så vidt jeg husker) TD.

Ikke for kækt, der var jo ikke nogen til at beskytte Favre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share