NFL


donprehn
 Share

Recommended Posts

Tjaa, nu slog Colts så Steelers igår ved blandt andet godt forsvars spil. Så jeg ser lidt anderledes på det nu, for hvor mange hold har lige et par som Chad Johnson og Carson Palmer. Så GO COLTS :cooldance:

Jeg var også meget imponeret over Colts' spil i nat.. Er glad for jeg stod op og så affæren..! hehe..

Der er 2 hold der har sådan et par:

Bengals i Carson Palmer og Chad Johnson

Colts i Payton Manning og Marvin Harrison :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 744
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Orv lækkert og de har sågar en sektion, så man kan sætte sin xbox mediacenter op til at streame det :bigsmile:

...men, hvor meget koster det? Jeg kan se man skal bruge paypal eller lign. men ser ikke umiddelbart nogle priser (har ikke signet op endnu).

Edit: Jeg kan heller ikke signe op endnu, men jeg vil da holde øje med hvornår de accepterer nye sign-ups. Jeg vil vildt gerne se Monday Night og de store bokse events (hvis sådan noget streames).

Edited by huz
Link to comment
Share on other sites

Jeg fangede en kort sign-up periode igår nat :bigsmile:

Inden jeg nåede at fortælle det til en af mine venner, havde de allerede lukket igen, men jeg kom ind!

...så nu skal jeg bare lige have rodet med paypall osv. så er jeg klar til Monday Night :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Var egentlig planen at jeg ville se Monday Night Football, men trætheden indhentede mig meget tidligt igår aftes. Nu hvor resultatet så også er kommet frem, så er jeg faktisk helt glad for jeg ikke blev oppe, det var jo ren opvisning fra Seahawks :superman:

Link to comment
Share on other sites

UPDATE...

Så kommer der en lille opdatering, lidt fra sidste spille uge, dog ikke en hel gennemgang..! :tongue:

Jeg starter med MNF...Seahawks @ Eagles 42 - 0 :blink:

Godtnok havde jeg regnet med at Seahawks ville vinde..! Men er du gal hvor spillede de godt. Forsvaret fik virkelig sat deres præg på kampen med 4 INTs.. 2 af dem returneret for TDs. Så blev QB McMahon pillet ud for Eagles, men lige lidt hjalp det. På sit første kast, kastede Kay Detmer en INT, der blev returneret til 2 yard linien.. Shaun Alexander fik 2 TDs for aftenen med under 60 yards (Han blev bænket resten af kampen i halvvejen). Seattle CB Andre returnerede både en INT samt en fumble til TD..

Titans @ Colts 3 - 35

En nem kamp for Colts, da Titans ikke har gjort meget væsen af sig i løbet af denne sæson.. Dog mente mange alligevel at dette kunne være ugen, hvor Colts ville få sæsonens første nederlag. Resultatet taler for sig selv. Manning var næsten perfekt på dagen. Med 187 yards på 13 af 17 kast og 3 TDs. Det giver ham en passer rating på utrolige 151.2 :blink: Manning satte en tyk tyk streg under hans kandidatur til liga MVP. I 4. quarter ville forsvaret være med, 295 pund store DT Larry Triplett returnerede en fumble 60 yards for TD.. Og det gik virkelig stærkt..! :blink: Dwight Freeney havde 2 sacks, 4 tacklinger samt 2 forced fumbles for kampen.

Lidt stats:

Colts er nu det kun femte hold i historien, der er 12-0. De tidligere er Chicago Bears i 1934, Miami Dolphins i 1972, Chicago Bears i 1985 og Denver Broncos i 1998. Sejren over Tennessee var head coach Tony Dungys 100. i karrieren.

Colts’ runningback Edgerrin James nåede søndag over de 9000 yards rushing i 93 kampe. Kun Jim Brown (88 kampe) og Eric Dickerson (82 kampe) har gjort det hurtigere end ham.

Chicago Bears slog for første gang siden 1993 Green Bay Packers på Soldier Field i Chicago. Sejren var holdets ottende i træk. Sidst de vandt så mange i streg, var i 1985…. (Superbowl tid..?)

Bears’ runningback Thomas Jones nåede for første gang i sin karrieren over 1000 yards rushing for en sæson.

Browns’ runningback Reuben Droughns nåede også over de 1000 yards, som den første Brown-spiller siden 1985.

Jacksonville har for første gang siden 1999 vundet fem kampe i træk. Holdets grand old man wide receiver Jimmy Smith har nu grebet mindst en bold i 72 kampe i træk.

I kampen mellem Houston Texans og Baltimore Ravens lavede holdene til sammen 19 straffe, ni sacks og fumblede ni gange. :blink:

David Carr er nu blevet sacket 55 gang for sæsonen..! (5 i søndagens kamp).

Cincinnati Bengals vil for første gang siden 1990 vinde flere kampe end de taber. Holdets quarterback Carson Palmer har 11 gange i denne sæson haft en passer-rating over 100. Det er ny NFL rekord. IMPONERENDE!!! (MVP?)

Miami Dolphins 21 points i fjerde quarter mod Buffalo Bills, der gav dem en 24-23 sejr, var holdets største comeback siden 1974. Dolphins kastede rekordhøje 65 gange.

Arizona Cardinals’ wide receiver duo Anquan Boldin og Larry Fitzgerald har nu sammenlagt 2120 yards og 12 touchdowns. Det er over halvdelen af holdets 4198 samlede offensive yards.

St. Louis Rams tillod Washington Redskins 257 yards rushing. Det er det højeste antal holdet har tilladt siden 1995. Samtidig var det første gang siden 1980, at Rams tillod to runningbacks at løbe for mere end 100 yards.

Redskins’ runningback Clinton Portis nåede for fjerde sæson i træk over de 1000 yards rushing.

New England Patriots’ Kicker Adam Vinatieri blev holdet mest scorende nogensinde, da han slog legendariske Gino Cappelletti og nu har 1134 points.

Kansas City Chiefs’ runningback Larry Johnson løb for femte kamp i træk for over 100 yards. Det er en tangering af Priest Holmes holdrekord fra 2002.

San Diego Chargers’ punter Mike Scifres bankede et 72 yard punt afsted, hvilket er det tredjelængste i holdets historie. Paul Maguire holder rekorden med et 82 yard punt i 1962.

Lidt andet:

Der går nu rygter om, at RB Reggie Bush har tilmeldt sig næste års draft. Det ville være komplet idioti, for hvilket som helst hold, med det 1. draft pick, IKKE at vælge ham, uanset hvad de står og mangler.. (Og det er med en mand som Matt Leinart i draften også) :blink: Han er simpelthen nok den bedste spiller draften har set i måske 20 år. Det ligner et Texans pick.

Selvom jeg ikke er meget for det, bør Green Bay Packers finde ud af, hvad Rodgers kan. Uanset om Favre bli'r en ekstra sæson. Matt Leinert vil højst sandsynligt falde til Packers med det 2. eller 3. draft pick.. Så start Favre og sæt Rodgers ind.. Stinker Rodgers, draft Leinart, simpelt ik..? :tongue:

Packers WR Javon Walker, der er skadet for sæsonen med et overrevet korsbånd. Har meddelt at han ikke længere er repræsenteret ad Drew Rosenhaus. Der i Offseason forsøgte at få en bedre kontrakt til den stærke WR. Sådan Walker! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nogen tips til at komme ind på streamtv?

Har forsøgt 23424 gange men kan ikke komme ind.

Har I en ide om bestemte tidspunkter på døgnet der måske åbnes, eller er det helt tilfældigt?

Skal klart have checket det ud - har i forvejen min computer sat til tv derhjemme så ville jo være for cool!

Har signup-siden som startside på mine browsers rundt omkring så måske man er heldig på et tidspkt..

Link to comment
Share on other sites

Sådan Spock! :4thumbup: Velkommen i klubben..! :wink: Så skal der ses FOOTBALL..! :nissegrin:

Årets Heisman trofæ uddeles lørdag...

Så er tiden kommet til at hædre "The oustanding college football player of the United States" for det forgangne år. Det er 53. gang prisen uddeles og følgende 3 er nomineret:

QB Matt Leinart (USC) - Han er lige nu 37-1 som startende quarterback, og ubesejret i 34 kampe i træk. :blink:

QB Vince Young (Texas) - Han er i denne sæson ubesejret med Longhorns, hvilket de ikke ville være uden ham.

RB Reggie Bush (USC) - 2611 all-purpose yard, 217,58 yards pr. kamp, var nationens mest produktive spiller. Han scorede i alt 18 touchdowns via løb, grebne bolde og returns. :w00t:

Min favorit er helt klart Reggie Bush.. Det ville være rent turveri hvis han ikke får den hæder. Ingen, Ingen atlet har været så god i college football siden Barry Saunders i 1988. Og han er med garanti også næste års drafts 1. valg.

Jeg blev solgt, da han i én kamp havde 513 yards, hvoraf de 294 var på løb, mod Fresno State. I Sidste Uge løb han for 260 yards, hvoraf de 228 var i 1. halvvej alene... Fantastisk taget i betragtning af han kun er 6'0'' og vejer 200 Lbs.

Følger i andre med i College Football og draften...?

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Lidt andet:

Der går nu rygter om, at RB Reggie Bush har tilmeldt sig næste års draft. Det ville være komplet idioti, for hvilket som helst hold, med det 1. draft pick, IKKE at vælge ham, uanset hvad de står og mangler.. (Og det er med en mand som Matt Leinart i draften også) :blink: Han er simpelthen nok den bedste spiller draften har set i måske 20 år. Det ligner et Texans pick.

HUZ: Måske det var her du læste det..? :wink::4smartass:

Han bli'r helt klart spændende at følge ja. Men der er også folk som Matt Leinart, Vince Young, A.J Hawk, DeAngelo Williams, D'Brickashaw Ferguson, osv..

Jeg startede så småt med at følge intenst med i draften sidste år, og det har været ret sjovt at se, hvordan de enkelte har klaret sig.. :bigsmile: Det kan helt sikkert anbefales at tænde for computeren når der spilles Rose Bowl senere..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

HUZ: Måske det var her du læste det..? wink.gif 4smartass.gif

Hahaha ja det er sgu meget muligt. Jeg har nogle gange svært ved, at holde styr på hvad jeg læser hvor og hvad jeg fortæller til hvem ...sådan er det jo, når man læser og fortæller ALT for meget og ALT for tit :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er bare spøjst at Heisman-vinderne plejer at få så beskedne professionelle karrierer. I har sikkert læst artiklen på Draftday, hvor de gør status over de tidligere vindere, kun 8 er senere havnet i Hall of Fame som professionelle.

Det siger ihvertfald noget om hvor stort springet er fra college til NFL.

Dog mener jeg også at Reggie Bush, for mon ikke han vinder, vil få en god karriere som pro. Han er for god til andet.

Link to comment
Share on other sites

Det er bare spøjst at Heisman-vinderne plejer at få så beskedne professionelle karrierer. I har sikkert læst artiklen på Draftday, hvor de gør status over de tidligere vindere, kun 8 er senere havnet i Hall of Fame som professionelle.

Det siger ihvertfald noget om hvor stort springet er fra college til NFL.

Dog mener jeg også at Reggie Bush, for mon ikke han vinder, vil få en god karriere som pro. Han er for god til andet.

Jeg tror nu nok, at jeg tør garantere de alle 3 får store karriere i NFL..! Der har også været stor forskel på de enkelte draft årgange igennem tiderne.. Nu kan man også først havne i HOF efter man har været 'pensioneret' i 5 år..! :wink: Så det fjerner immervæk nogle kandidater..!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share