Mugges log


mugge
 Share

Recommended Posts

Sumo dødløft

5x5x 80 kg

Db bænkpres

5x 29 kg

4x 29 kg

4x29 kg

Det var tungt

Hyperextensions

2x10x BW+10kg

Siddende rows i maskine

3x8x70 kg

Pull ups

6x BW

5x BW

Så var der ikke så meget energi tilbage, da der blev ledigt

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt 82,8 kg

Ikke tid til noget videre styrketræning idag, selvom jeg havde planlagt det. Arbejdet kræver lidt meget for tiden. Men det blev til lidt pull-ups

Jeg har genoplivet pull-ups programmet, men nu bliver det lagt ind, når det er tidsmæssigt passende.

Hyper extensions

2x10xBW+10 kg

Pull ups

3x BW

5x BW

3x BW

3x BW

5x BW

Link to comment
Share on other sites

Træning i FW

Flad bænkpres m. bredt greb

5x8x 45 kg

Søndag eftermiddag er der crowded i frivægtsrummet, så jeg måtte opgive at lave squat.

Så jeg gik ned i "maskinerummet" og lavede:

Vandret benpres:

8x 90 kg

8x 120 kg

8x 120 kg

8x 120 kg

Så var der kommet lidt luft i frivægtsområdet.

Good mornings

3x10x 30 kg

Yates rows

3x 8x 50 kg

Pull ups

5x BW

3x BW

hanging leg raise

6x2x BW

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Løbetur i Søndermarken 10 km

Tog ruten på 2,5 km med den kunstige hare to gange med 5 min /km. Det gik fint første tur, men anden gang gik jeg død på stigningen op til elefantanlægget. Men ellers OK tilfredsstilende. Det skal prøves igen.

Link to comment
Share on other sites

"Hold løbetræningen ved lige, så er du klar til copenhagen marathon 2013"

Jo mange tak MillionDollar baby. Jeg løb faktisk et enkelt marathon først i halvfemserne og gennemførte vist på 4,31 minutter. Jeg har nu ikke tid nu til den træningsindsats, der er nødvendig for et marathon, men jeg overvejer et halvmarathon i 2013.

I dag fik jeg lejlighed til at indvie firmaets træningsrums splinternye løbebånd. De var netop færdige med at sætte det op, da jeg kome ned for at træne i frokostpausen. Tog 5 km på 22,53 minutter med 1 % stigning.

Link to comment
Share on other sites

Med den form du er i, så kunne du nemt træne dig op til en PR på marathon, du har jo løbet mange km siden, og der er da god fut i bentøjet :4drunk:

Halvmarathon er nu også en fornuftig distance, har selv løbet nogen stykker i 2012, men vil helst snuppe et marathon næste år..

Fedt nok med løbebånd, jeg gider hellere ikke skøjte rundt uden for når det bliver rigtig glat, det er jeg squ blevet for magelig til..

Link to comment
Share on other sites

Ja løbebånd er helt fint, når vejret ikke arter sig. Det er også bekvemt for mig, at der er nogle til rådighed på arbejdspladsen. Men det bedste er da at løbe i den frie natur (selvom natur er et stærkt ord, når man bor i byen). Jeg arbejder også på at smide nogle kilo, hvilket forhåbenligt vil gøre noget godt for mit tempo. Der er lidt udfordrende at holde tempoet, når man er på den forkerte side af de halvtreds. ikke at, jeg har problemer med min alder-ikke endnu ihvertfald.

morgenvægt 82,5 kg

Træning i FW

Squat

5x5x 75 kg

Good mornings

3x10x 30 kg

Flad bænkpres m. bredt greb

5x 8x 50 kg

DB one arm rows

4x6x34 kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share