Mugges log


mugge
 Share

Recommended Posts

Friløbet vel overstået, desværre første 25 minutter i sjaskende regnvejr. Der tog jeg det med ro, men gav den mere gas efter 5 km skiltet, hvor det blev opholdsvejr. Sluttede på 55,43 minutter, hvilket er absolut tilfredsstillende. Friløbets nye rute er OK. Det tager lidt af charmen, at det ikke længere går gennem Tivoli, men turen gennem Tivoli var lidt af en flaskehals, hvor jeg selv har været ved at blive løbet ned af nogen, der ikke havde tålmodighed til at vente på at komme ud af haven. Den nye rute har kun et stykke på Langelinje fra De Lille Havfrue til den engelske kirke, hvor der var flaskehals, så den nye rute er nok klart hurtigere.

Link to comment
Share on other sites

Så var der Eremitageløb i det skønneste efterårsvejr. Det gjorde mig helt euforisk,og det smittede af på mit løb, så jeg fik en tid på 1,16,48 og det er supergodt for mig. Det er en forbedring på 4 minutter i forhold til sidste år. Og en gns. km tid på 5,47.

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Jeg tog en lille uges træningspause efter e-løbet. Nu i efterårs og vintersæsonen skal det være tre gange styrketræning om ugen, og to gange løb. Og så har jeg karate en gang om ugen. Styrketræning bliver 5x5 som fase to af Thomas Jagds begynderprogram.

http://www.getbig.dk/fundament-traening-for-begyndere

Jeg vil satse på proteinholdig kost og et lille kalorieoverskud.

I dag blev det til 10,54 km rundt om søerne på 1 time, 7 minutter og 22 sek. Det gav en gennemsnitsfart på 6,23 min/km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share