Peters log


Augustinus
 Share

Recommended Posts

Heej Peter!

Jeg ville bare sige at jeg synes det lyder til at det bliver en fed tur i laver, og håber at i får godt vejr!

Hvis i har mod på det kan dig og morten jo tage Saltums og Maveas pladser?

Søndag

MTB 2 timer

1 times styrketræning

Løb: Opvarmning + 1 x 3000 m. Niv. 2-3. + Afløb.

1 x 50 pushups

Planen var egentlig at jeg skulle læse hele dagen. Det fandt jeg hurtigt ud af at det var jeg simpelthen for rastløs til. Kørte ud i skoven og kiggede mig omkring og rekonoserede lidt til vores tur. Der er virkelig mange steder helt ideele for LUP's. Opdagede også en ekstra selvtillidsprøve ude i øvelsesbyen.

Efterfølgende lidt styrketræning:

Boks

Sjip

Bænk

Fri bryst

Bryst i maskine

Skulderpres

Ryg x 3 varianter

Omvendt cablecross

Triceps

Biceps x 2 varianter, fast og fri.

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Så er 2.G vel overstået! Og så står den på sommerferie til d. 15 August! :beerchug::4smartass::pumpin::4pizza::beer::alright::bubblebath::music::4trumpet::biggrin::w00t::banana: :4flex: :4whistling: :4boxing: :4band: :headphonedance::icecream: :banana3: :4thumbup: :partytime2::yahoo:

Har hadet det år for vildt, det har bare været et år i lektiehelvede. Afsluttede min sidste eksamen idag med en A-karakter, så det er super lækkert at gå på ferie med en god smag i munden :4thumbup:

Afleverede mine bøger og er nu begyndt at købe lidt ind og forberede grejet til ptr-turen. Der har snart hobet sig en del op hjemme hos mig.

Noget af udstyret har idag også fået et pift af sløring, så grejet ser rigtig godt ud. Nu skal jeg bare arbejde og hygge mig med at lave et program og en masse fede momenter til patruljeturen. :smile:

Mandag

2 km. løb

1 times dykning. Undervisning og en halv times rugby.

1 x 50 pushups

Har oplært de gutter for godt. Morten og Simon tager ikke noget pis længere og hvis jeg begynder at spille for smart nede på bunden, kan jeg bare få lov at få et ordentlig lag tæsk. Så nu er det slut med at spille smart, nu skal der bare kæmpes :w00t:

Tirsdag

Eksamen :blink:

Brugte godt nok en del kræfter på at rende rundt og være nervøs, men det tæller vist ikke? :laugh:

I aften står den på intervalløb, muligvis styrketræning og så MC-kørekort :devil:

Link to comment
Share on other sites

Såååå kom dagen! :banana::banana::banana:

Et år mere, og så er du i mål! Så kan du glemme alt om åndsvage skoler, med mærkelige fag og mærkelige lærere.. :tongue:

Jeg ser frem til at se dig til min sidste eksamen kl. 13.10 på mandag, og så ellers bare at lave en masse spas sammen i den dejlige danske sommer!

Endnu en gang tillykke med dit 12-tal! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Har hadet det år for vildt, det har bare været et år i lektiehelvede. Afsluttede min sidste eksamen idag med en A-karakter, så det er super lækkert at gå på ferie med en god smag i munden :4thumbup:

Husk at nyde gymnasietiden, den tid står helt klart som den bedste i mit liv (indtil videre) ...

Link to comment
Share on other sites

Først et stort tillykke med 12'eren - super godt gjort :4thumbup:

For det andet er jeg stadig på mht. turen :)

Sådan stærkt at høre! Kæresten kan da også umuligt være lige så vigtig som tur med drengene :w00t:

Takker til alle :blush: Danielsson --> Oldtidskundskab og Fransk begge mundtlig :4mewantfood:

Simon - turen er i uge 28. Tror ikke det kommer til at koste noget specielt. Måske omkring 100 kr pr person, hvis jeg skal købe noget mad, hardballammunition og diverse småting ind, men ellers regner jeg med at alle patruljemedlemmer er fuldstændigt selvforsynende mens vi er i felt farlig.

Simon, jeg regner også med at lave et program og en vejledende pakkeliste, så kan du jo se hvad du får brug for.

Tirsdag

1 times styrketræning

Bænk 8 x 60, 8 x 70, 5 x 75 kg

Triceps 3 x 8 @ 55 kg i stativ

Ryg/lat - træk

Læg

Pullups

Dips

Chest press

Ryg -pull

Biceps 3 x 8 @ ca. 30 kg - på bøjet stang

Intervaller:

Opvarmning

8 x 400 m. 1.13 min+ pr omgang.

Afløb

MC-kørekort

Lidt speciel kørelærer, men ung og meget underholdende. Dog mærkeligt, at han kører det hele på en anden måde end min anden kørelærer som jeg lige er blevet vant til. 2 timers teori og så ellers ud og få instruktion på motorcyklerne. Han har rigtig mange lækre cykler. Jeppe og jeg må desværre ikke køre de store, da vi er under 21, så det var lidt ærgerligt da man lige have udvalgt den bike man gerne ville køre på, så er den selvfølgelig for stor. Men det bliver alt for fedt, og så står den på manøvrebane/kravlegård i næste uge :devil:

Link to comment
Share on other sites

Husk at nyde gymnasietiden, den tid står helt klart som den bedste i mit liv (indtil videre) ...

Jeg har da også oplevet rigtig mange fede ting i 1. og 2.G, men det har været i fritiden. Selve gymnasiet og måde undervisningen og den måde den nye reform bliver gennemført på har flere gange været under al kritik, man aner ikke om skal grine eller græde. Uinspirerede elever og lærere, hvor ingen af parterne har styr på, hvad der skal foregå. Sidde i skolen hver eneste dag til kl 14 eller 16 og derefter gå hjem og lave afleveringer og læse til man er ved at blive helt rundtosset.

Lige når man kommer fra efterskolen bliver man også overrasket over, hvor overfladisk venskaberne er på gymnasiet. Hvis man ikke oplever noget sammen udover at sidde ved siden af hinanden på skolebænken, så er det altså ikke de stærkeste venskaber man danner. Synes 2.G har været ustruktureret og været præget af lærere der ikke har haft styr på noget som helst. Håber at den erfaring lærerne nu har fået med os, som den første årgang på den nye reform, hjælper til at de nye 2.G'ere får et meget bedre 2.år.

Link to comment
Share on other sites

Simon - turen er i uge 28. Tror ikke det kommer til at koste noget specielt. Måske omkring 100 kr pr person, hvis jeg skal købe noget mad, hardballammunition og diverse småting ind, men ellers regner jeg med at alle patruljemedlemmer er fuldstændigt selvforsynende mens vi er i felt farlig.

Simon, jeg regner også med at lave et program og en vejledende pakkeliste, så kan du jo se hvad du får brug for.

Jo tak det ville være rart!! Jeg skal bare lige vide om det re fredag, lørdag, søndag eller mandag? Du skal vel også have et eller andet for at arrangere det hele :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Flot gået med din 12'er.. :4thumbup: .. Selvom jeg ikke er inde i det nye karaktersystem er det en superflot præstation.. Stand proud!! :superman:

Tusind tak og tak for dit gode svar i din log

Her er den ny skala

post-8923-1182358475.jpg

Og den kan omregnes direkte til international-skala

7-trins-skalaen / ECTS

12 / A

10 / B

7 / C

4 / D

02 / E

00 / Fx

-3 / F

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

2 timers classic paintball - fuld tryk på!

halvanden times styrketræning

Paintball er super fedt, men vil til hver en tid foretrække hardball. Men vi fik spillet i 2 timer og hold da op, hvor fik jeg sprintet meget rundt på de 2 tønder land. Super fedt at rende rundt og jagte hinanden og skyde med nogle gode guns.

Træning med gutterne; Anders, Visholm, Thomas og Emil

Boks

Skrå bænk: 8 x 50, 8 x 60, 8 x 70 kg

Biceps: 3 x 8 @ ca. 27,5 kg

Lat træk: 3 x 8 @ 65 kg

Fri bryst: 3 x 8 @ 48 kg (2 x 24 kg)

Flyers: 3 x 8 @ 7,8,9 kg

Mave

Deltoideus

post-8923-1182372156_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Heej Peter!

Jeg er super arvelig, men jeg bliver nød til at melde fra til jeres tur! Jeg har nemlig meldt mig til en fodbold-camp sidste år, og den starter fra 9/7 til den 12/7 :sneaky2:

Ville rigtig gerne være med, og hvis i laver en tur igen er jeg frisk! ( Hvis tilbudet om at komme med, stadig gælder :bigsmile: )

God tur!!

Link to comment
Share on other sites

Tjah Danilsson du har nok desværre ret i at jeg er begyndt at blive for magelig. Er ikke den store fan af dødløft og squat, så har godt nok sprunget noget let over det de sidste mange gange. Det må jeg hellere få lavet om - godt set :blush:

Simon - Det er bare iorden

Torsdag

Frømandskorpsets 50 års jubilæum.

http://forsvaret.dk/FKO/Nyt+og+Presse/Øvri...rs+jubilæum.htm

Fremvisning og forevisning af alt hvad man kunne drømme om. Billeder kommer, men ellers skulle der også lægge en masse lækkerier på www.forsvarskanalen.dk og på forsvaret.dk

Privatfotos

post-8923-1182450899_thumb.jpg

post-8923-1182450918_thumb.jpg

post-8923-1182450937_thumb.jpg

post-8923-1182450956_thumb.jpg

post-8923-1182450978_thumb.jpg

post-8923-1182451013_thumb.jpg

post-8923-1182451042_thumb.jpg

post-8923-1182451070_thumb.jpg

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share