Peters log


Augustinus
 Share

Recommended Posts

Deet ville jeg super gerne, giv mig en dato og jeg vil se hvad jeg kan goere. :smile:

Hov tror du skulle vaere naaet i retningen af "We find it hard, to find things hard", get it?

hehe

venlig hilsen Christian

Jeg forstår - cool citat! :4thumbup: Latin peter!!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

...

Men jeg kan fx ikke skaffe dykkerudstyr til alle.

...

Basic udstyr som maske m. snorkel, dragt og svømmefødder - eller er det også bcd, flaske og bly?

Har en kontakt på Amager, som vi måske kan leje noget udstyr af billigt - men afhænger af hvilket.

Link to comment
Share on other sites

Hej Maveas

Du skal være velkommen!

Snakkede også med Patrick om at Mathias skulle med. Kanon gut som vi gik med sidste år på Bornholm.

Men jeg kan fx ikke skaffe dykkerudstyr til alle.

Men det lyder kanon med en ekstra bil også!

Jeg har snakket med en ven og jeg kan låne 3 hardball rifler til rumkamp og evt. til hunterforce.

Derfor bliver alle også nød til at medbringe skydebriller. (Fyrværkeribriller og lignende, dog ikke skigoogles. )

Hvorfor ikke skigoogles ??

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke skigoogles ??

Fordi at de vil smadre hvis de bliver ramt af en hardball kugle!

Det lyder super godt, det skal nok blive fedt det her... Tror dog snart at vi skal til at begrænse, eller i hvert fald ikke finde på flere vilde ting. Hvis det skal lykkes nogenlunde, bliver vi nødt til at holde det en lille smule simpelt... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fordi at de vil smadre hvis de bliver ramt af en hardball kugle!

Det lyder super godt, det skal nok blive fedt det her... Tror dog snart at vi skal til at begrænse, eller i hvert fald ikke finde på flere vilde ting. Hvis det skal lykkes nogenlunde, bliver vi nødt til at holde det en lille smule simpelt... :smile:

Ja, men i skal jo bare glemme os andre.. Det er jer der suverænt styrer det! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Christian fedt citat, hvis vi presser den er vi færdige d. 13 så kan du stoppe forbi. Nu når du har været væk et år, kan dine forældre jo nok vente en enkelt dag mere :laugh:

ABC udstyr - maske, snorkel, finner - jeg har adgang til en del finner og masker, snorkler, men hvis man har sit eget er det naturligvis at foretrække.

Alle skal naturligvis også være selvforsynende hele ugen mht. mad osv. Bortset fra hyggeaften og startaften naturligvis :smile:

Lyder godt med Mathias, Uffe er muligvis også klar man skal komme sig over en skade.

Link to comment
Share on other sites

Tjah kender i hvert fald et enkelt sted, hvor vi kunne have et depot. Men vi skal jo også slæbe lidt :wink:

Torsdag

Teori

Styrketræning

Sjip

Boks

Pullups

Skulderpress

Bænkpress

Bryst, fri og i maskine

Forøvelse til one-arm-pullup

Biceps

Triceps

1 x 50 pushups

Link to comment
Share on other sites

Fra jægerkorpsets hjemmeside

Jægeraspirant kursus 2007

5

BESTOD

Opdateret:

15.06.2007

Og 17 ud af 39 startende kursister bestod patruljekursus.

Dvs. en gennemførselsprocent på 12,82 % for de kursister der er optaget på PTRKUR og gennemfører ASPKUR

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Bor du langt væk fra Slagelse station? Hvis du gør, kunne det være meget rart hvis du gad og møde mig nede ved stationen, så det ikke går helt galt. Jeg har det ikke så godt med offentlige transportmidler, bruger det aldrig så ikke skide nemt og komme hjem til dig :tongue:

Hvis vi kan time det, må vi lave noget fælles pickup ved stationen. Ellers må du jo lære at tage bussen! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ny artikel om frømandskorpset

http://forsvaret.dk/NR/rdonlyres/13B3EBA3-...74/0/fkpart.pdf

Og nyt layout http://forsvaret.dk/fkp, læg også mærke til at der vises "jubilæums show" d. 21 juni på forsvarskanalen.

Forsvarskanalen virker dog ikke ved min computer, andre, der har det problem?

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Jeg er desværre nød til at melde afbud til patrulje turen. :sneaky2::sneaky2::sneaky2::unhappy::unhappy::nonono::nonono::mad::dry:

Jeg skal hjælpe til her hjemme med at male og pakke til når vi skal flytte da vi pt. bor i et lejet hus. Det er pisse ærgeligt, men jeg må med næste gang.

Og jeg kan ikke engang udsætte det med at male og pakke mine ting i kasser, da jeg skal på ferie i uge 26-27 og skal til Afrika fra uge 29-30. Og vi flytter den 1. august, Men som sagt må jeg tage med næste gang, Held og lykke :D håber

at i får en god tur.

Edited by Saltum
Link to comment
Share on other sites

Jeg er havnet i et lille dilemma, da jeg havde snakket med min kæreste om, at tage med hende til Skagen omkring d. 7. - og det tænkte jeg ikke over, da jeg ivrigt snakkede med Jonas om at tage med :/

Bliver måske nød til at melde fra, men nu venter jeg lige og ser hvad det bliver til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share