anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

HST - Onsdag d. 4 December 2002

HST NEGATIVER/5 reps. AM

Træningen

MEGA DOMS! Jeg var meget øm da jeg mødte op, men det er jo heldigvis ingen hindring for at træne. :)

Det var en lidt irriterende morgen, sov lidt over mig, og alting gik hurtig da jeg skulle pakke, men jeg tabte hele tiden ting og så tog det pludselig LANG tid.

Den negative træning kørte på skinder idag, det var faktisk rigtig godt så ingen brok fra mig. Det lykkedes os at huske dropsettet hist og her, men om morgenen er der simpelthne ikke tid til at køre det på alle øvelser.

Nu kan jeg godt forestille mig at køre negative i 2 uger. :)

En sidste rigtig kewl ting, min skulder er som helbredt! INGEN smerte idag overhovedet, kun muskel DOMS. Jeg behøvede kun at strække ud 2 gange mellem sættene så det var rart.

Decline BB Press

125kg + 15*60kg | Kørte rigtig godt idag! Den var tung som bare, men det fungerede okay, pump var vildt! Fik også lavet dropset.

Incline BB Press

100kg + 8*50kg | Kørte godt, meget god kontrol. Jeg kunne kun lave 8 reps med 50kg på dropsettet, og det SVED!

Cable Flyes

35kg | Alm. udførsel. | Den fungere ikke som negativer (for os) så det blev til alm. udførsel den føltes ikke så ting, så lidt tungere næste gang.

Yates Row

95kg | Alm. udførsel. | Det gik godt, næste gang vil jeg huske dropsettet, og muligvis sætte den 2,5kg op.

Wide Grip Pullups

103,4kg | AUV! Havde vild DOMS i forvejen, og det blev til et gedigent PUMP! Mine lats vokser for meget, kommer til at ligne Klokkeren fra Notre Dame :(

Dødløft fra knæene

160kg | Alm. udførsel. | Har brug for grebstræning, første sæt gik ok, andet sæt mistede jeg grebet hver gang så det blev nærmest til 5 singles. :(

Lockout Shrug

125kg | Alm. udførsel. | Den skulle ha' været 5 kg tungere. Fik kommenteret mine trapz som det første på arbejdet idag, hehehe. ;)

Cable Crunch

60kg | 10reps | Alm. udførsel. | Jeg laver lidt flere reps her, da jeg føler det giver bedre, vægten var lidt for let.

DB Pullover

38kg | Alm. udførsel. | Uuuuha… Godt stræk i brystet.

Tid

55 minutter

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HST - Onsdag d. 4 December 2002

HST NEGATIV/5 reps PM

Træningen

Jeg var supertændt før træning og til træningen! Alt gik som en leg og jeg svæver på en lyserød hypertrofi sky! :lol:

Jeg vil anbefale ALLE der ønsker hypertrofi at prøve det program her, det er vildt! ;)

Det er liiige før styrkeløft tankerne bliver lagt på hylden, men nej… It is my destiny. (Tror jeg nok.)

Da vi kom ned for at squatte står der en gut og dødløfter, og han har en lille dåse med en magnesiumblok med, jeg spurgte ham om de ansatte nogensinde havde brokket sig, men det havde de ikke. Så nu skal jeg ha' købt mig en lille blok magnesium, det ska nok blive godt! Meget kewl med en styrkeløfter til i Hard Drug Studio. :)

Squat

125kg 5 Rep PR | Alm. udførsel. | SYGT SYGT SYGT! Vægten var vildt let, så 130kg næste gang! Det er en øgning på 10kg på en uge, sidste fredag kunne jeg kun lave 4 reps med 120kg. Jeg har også fundet det PERFEKTE "groove". Jeg tror jeg når mit mål med et 150kg squat inden årets udgang, hvilket er FOR VILDT! Det havde jeg ikke regnet med!

Rumænsk Dødløft

135kg | Alm. udførsel. | Den var god tung her, prøver at sætte den op til 140kg næste gang, men så er jeg også ved at nå mit max.

Leg Extension

95kg + 15*35kg | Pump og lidt sviden til sidst.

Seated Calf Raise

80kg | Alm. udførsel. | Krampe, meget krampe!

Preacher Alt. DB Curl

28kg + 10*12kg | Kørte den over en preacher bænk idag, BONUS! Den var hård og brutal, jeg havde idag de visuelt NÆSTstørste arme i min træningskarriere. :lol: Jeg tror MÅSKE jeg kan nå de 44cm.

Rope Pushdown

55kg + 15*25kg | Sturh pump!!!

CRG Benchpress

100kg + 1*60kg :bblush: | Var baaare fald her, fuldstændig drænet. Kunne slet ikke lave dropsettet.

Side Raise

14kg | Alm. udførsel.

rear DB Laterals

15kg | Alm. udførsel.

Standing Behind Back Wrist Curl

Vores forarme var ristet, så den blev droppet!

Tid

1t10 minutter | Ska LIIIGE vende sig til negativer og dropset, det tager tid.

Supps

20g kreatin | 4g Glucosamine Sulfat | 4g MSM | 2 Multivitamin | 2g C-Vitamin | 2g Omega-3 fedtsyre

Link to comment
Share on other sites

HST - Fredag d. 6 December 2002

HST NEGATIVER/5 reps. AM

Træningen

Min makker sov over sig, og det gjorde det jo umuligt at lave negativer. :(

Så programmet blev lavet en del om idag, men det passede mig egentlig fint, jeg føler mig udbrændt og min makker er også ved at være der, så mit HST eventyr stopper højst sandsynligt fra idag, næste uge bliver deload, næste uge igen max test, og så SHEIKO efter nytår, der kan muligvis være nogen ferieplaner der ændre lidt på det, men det finder jeg uad af i løbet af dagen.

Som sagt blev programmet ændret lidt og det passede mig egentlig fint, for det gav mig mulighed for at lege P O W E R L I F T E R til sidst.

Alm. BB Press

100kg | Alm. udførsel. | Ville lige se hvor stærk min alm bænkpres er blevet, så jeg satte 100kg og lavede 2 sæt af 5 reps, det var ikke min max, men en passende vægt til en morgentræt dreng. ;)

Incline BB Press

85kg | Alm. udførsel. | Øgede min gamle 5RM til 85kg og lavede 2 sæt uden problemer, den ligger nok nærmere på 90kg.

Cable Flyes

35kg | Alm. udførsel.

Yates Row

95kg | Alm. udførsel.

Wide Grip Pullups

103,4kg

Dødløft fra knæene

HER blev det sjovt, rigtig, rigtig sjovt! :)

Jeg besluttede at køre den som en WSB ME øvelse, for lissom at prøve kræfter med hvordan det fungerede, og jeg synes personligt at det fungerede rigtig godt. Hold fast mand det var fedt. Jeg havde dog ikke så meget tid, så det blev kun til ca. 30-60 sekunders pause mellem løftene.

Well, here it goes:

3*140kg

3*150kg

3*160kg

3*170kg (PR)

1*180kg (PR)

1*190kg (PR)

1*200kg (PR)

På det sidste løft havde jeg den, men mistede grebet lige da jeg lavede lockout, men fordi det er fredag godkendte jeg den… B)

Tid

50 minutter

Link to comment
Share on other sites

HST - Fredag d. 6 December 2002

HST NEGATIV/5 reps PM

Træningen

Efter en modificeret morgenstund, blev det også til en modificeret aftenstund. Min krop skriger efter en pause, jeg fik ømme knæ og albuer idag, og jeg var i det hele taget øm og smadret på den ufede måde.

Næste uge bliver deload uge, jeg køre den meget simpelt:

Mandag, onsdag og fredag kører jeg: squat, bænkpres, dødløft og bent over rows 5x5 med 80% af min 5RM, lyder det ikke meget fornuftigt? :unsure:

Squat

Blev kørt WSB style, og det gik egenlig meget godt, jeg tror jeg har overreachet, og derfor forventer jeg mig nogen flere kilo på stangen efter deload til max-test.

70*10 | Warm-Up

70*10 | Warm-Up

100*3

110*3

120*3

130*1 | PR

140*1 | PR

145*1 | PR | Denne her kørte meget lettere end de 140kg, og min makker sadge at jeg tilmed havde større dybde på, jeg tror jeg kunne ha' nappet 150kg, men jeg venter, den kommer med 100% sikkerhed om 2 uger, forhåbentlig med nogen venner… ;)

Rumænsk Dødløft

140kg | Alm. udførsel. | Den var ok, følte STADIG ikke at jeg ramte mit max dog.

Leg Extension

Mine knæ var lidt sære i det, så den blev dropppet.

Seated Calf Raise

80kg | Alm. udførsel. | Repperdi…

Preacher Alt. DB Curl

28kg + 10*12kg | Mine bicepser var ALT for ømme til der her, det gjorde nas, og fungerede ikke! :(

Rope Pushdown

55kg + 15*25kg | Sturh pump!!!

CRG Benchpress

Snøft, hulk, mine albuer var sære efter Pushdown, så jeg blev nødt til at droppe den. Det var en SVÆR beslutning.

Side Raise

Droppedi

Rear DB Laterals

Droppedi

Standing Behind Back Wrist Curl

Droppedi

Tid

60 minutter

Supps

20g kreatin | 4g Glucosamine Sulfat | 4g MSM | 2 Multivitamin | 2g C-Vitamin | 2g Omega-3 fedtsyre

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener afgjort at du skal ha lavet nogle forskellige T-Shirts : Anyone can do it

Ok mangel på humor. Men hva

Hey! Det kan da stå på den officielle MOL t-shirt!!! "Anyone can do it!"

Det er kewl! En glimrende idé!

Gode løft du kører der!

Ærgeligt at have en makker det sover over sig eller er ustabil  Men hvad du kan jo selv hehe

Tak, tak!

Ja sådan er det en gang imellem, men han er heldivis ved at blive lidt mere tændt, så jeg tror han bliver mere stabil! ;)

WEEKEND! JIPIIIIIIIII!!!! :D :lol: :partycrowd: :band: :banana::banana:

Link to comment
Share on other sites

Deload - 9. Decemeber 2002

Squat

1 x 10 @ 60 kg

5 x 5 @ 100 kg

Jeg fiflede lidt rundt med tekik og andet, den var let, men ikke så explosiv som jeg kunne have ønsket mig. Jeg er tvivl om min dybde og manlger at finde "the groove" hvor den er der HVER gang.

Bænkpres

1 x 10 @ 50 kg

5 x 5 @ 80 kg

For første gang i ca. 2 måneder sadge min skulder INTET! Kun på det første sæt med 80kg, men der kom jeg til at holde for smalt. Det var meget eksplosivt og med en 2 sekunders pause på brystkassen.

Dødløft

1 x 10 @ 90 kg

5 x 5 @ 120 kg

Den kørte om muligt endnu mere eksplosiv end bænkpressen, var på et tidspunkt i tvivl om jeg skulle prøve at cleane den ;). Jeg fandt "the groove" fra første løft, herligt at have den følelse igen, den har ikke været der siden februar måned.

Bent Over Rows

5 x 5 @ 60 kg

Den var meget let, kom til at give mig selv en mavepuster på første rep. :bblush:

Opsumering

Det var så min første deload dag nogensinde, og også den første dag hvor jeg har stilet efter at køre decideret eksplosivt. Det var en herlig dag, lidt let, men det var meget rart efter negativerne i sidste uge.

Jeg kan virkelig godt lide at træen eksplosivt, og jeg tror at WSB systemet kommer til at passe mig PERFEKT når jeg skal køre det! :D

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Deload - 11. Decemeber 2002

Squat

1 x 10 @ 60 kg

5 x 5 @ 100 kg

Havde brugt en masse tid foran spejlet mand og tirsdag aften, for at lure min squatdybde og hvilken fodplacering der tillod mig at gå dybest, med mindt vandring på knæene. Jeg stilte mig derfor en del bredere idag, og med fødderne pegende mere udad. Det var rigtig godt, alle sæt kørte højeksplosivt og med god dybde.

Bænkpres

1 x 10 @ 60 kg

5 x 5 @ 80 kg

Slet ingen bøvl idag, ingen gang når jeg prøvede det lidt smallere greb. Jeg fik gjort meget ud af at spænde op og at placere skuldrerne tilbage og nede. Lige præsic det at køre dem ned gjorde stor forskel, og det kørte endnu mere eksplosivt end sidst.

Dødløft

1 x 10 @ 90 kg

5 x 5 @ 120 kg

Fik eksploderet bedre i bunden denne gang, meget let. Mit greb er over/over på de lette vægte og idag var det virkelig et stålgreb, sidste gang smuttede vægten lidt på det sidste sæt, men denne gang var der ingen problemer, fik dog også et regulært "pump" ud af det i forarmene. ;)

Bent Over Rows

5 x 5 @ 60 kg

Let nok, ik' så mange dikkedarrer.

Opsumering

Alt ting kørte meget mere flydende og eksplosivt ind i mandags, og i mandags kørte det allerede perfekt! Jeg er virkelig ved at pejle mig ind på en god form, og nogen rigtig gode løft næste uge!!! Efter 4 sæt dødløft stod jeg og lod mine tanker drive i retning af maxtesten og næsten med det samme begyndte det at bruse i hovedet og jeg blev supertændt. Uuuuh… GLÆDER MIG! :w00t:

Mange, mange tak for de rosende ord, så må jeg bare håbe at jeg ikke skuffer fælt! :chicken: ;)

Har du planlagt hvilken dag der skal være den heldige.....

Jeg spreder det ud over hele ugen:

Mandag : Squat

Onsdag : Bænkpres

Fredag : Dødløft

Jeg ved faktisk ikke om det er den bedste måde at gøre det på, men det var det der virkede mest logisk for mig?! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Deload - Fredag 13. Decemeber 2002

Squat

1 x 10 @ 60 kg

5 x 5 @ 100 kg

Perfekt squatdag! Tror selv jeg har fundet formEN at squatte i! Fik virkelig god dybde på idag, UDEN at min lænd blev ristet! På mandag finder jeg ud af om det holder… :w00t:

Bænkpres

1 x 10 @ 60 kg

5 x 5 @ 80 kg

Gik ok, ca. samme nivau som sidste gang, hverken være eller bedre.

Dødløft

1 x 10 @ 90 kg

5 x 5 @ 120 kg

Grebet var ikke så godt idag, fatter det ikke… Var dog stadig eksplosiv som bare… ;)

Bent Over Rows

5 x 5 @ 60 kg

Hehehe… Brugte den mest som udstrækningsøvelse, gik ned så min ryg var under parallel, og lavede rows… Det var spas og intet andet! B)

Opsumering

Jeg ofrede min normalt timede madtilførsel i løbet for en burger til frokost, som min bror har talt om de sidste 2 uger. Hold FAST mand den var god, men jeg blev så bombet at jeg blev vildt sløv. Kunne heller ik spise igen senere. Så min energi niveau stank til træningen, jeg var superdvask, havde kun RIGTIG god energi på squatten.

Min Sheiko bliver desuden skubbet til februar, men mere om det senere. :)

Link to comment
Share on other sites

Mmm… Dobbelt Buggi med bacon og ost… Det var heldigvis ikke den, for så hvade jeg været bombet tilbage til stenalderen!!! :blink::bigsmile:

Jeg har aldrig smagt den på Istedgade, men kun på Amager og Nordvest. Jeg skal dog nok få sneget mig derned en dag og prøvesmage den… Nam nam… :elephant:

Og nu til en lille forklaring mht at min Sheiko bliver rykket:

Jeg skal på skiferie i uge 5, så jeg føler at et peaking program som Sheiko ville være spildt hvis min dealod op til maxtest var på en skiferie. Fra februar ska jeg også lige smide et par kg (Ikke for at blive pæn, men for at score Wilks point… ;) ) og jeg vil ikke køre Sheiko i kcal underskud. Nu er det ikke meningen at der skal gå BB i det igen, jeg vil istedet køre 3-dages WSB indtil jeg føler at tiden er moden til Sheiko, og det er nok omkring maj måned.

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Således havde jeg forestillet mig at køre WSB i Januar måned, vil meget gerne høre kommentare til om det er helt skævt. :unsure:

Jeg laver clean (kun clean delen, jeg laver ikke jerk) og snatch meget let som teknik/speed-strength træning.

Svagheder:

Squat:

Bund

Dødløft:

Lige under knæ

Lockout

Bænkpres:

Bund

Lockout

ME Squat/Dødløft øvelser:

1. Rack Pulls fra lige under knæ

2. Paused Squat

3. Platforms dødløft

4. Front Squat

5. Sumo dødløft

ME Bænkpres øvelser:

1. Floor Press

2. Incline Bænkpres

3. Close Grip Bænkpres

4. Reverse Grip Bænkpres

5. Bænkpres med bands om håndled

RM øvelser:

ME Squat/Dødløft

Bundsquat 3*10

RDL 4*8

Lockout Shrug 3*10

Hyperextension 3*10

Cable Crunch 3*12

Clean (no jerk) 3*3

Farmerwalk 3*så lang tid jeg holder

ME Bænkpres

Flyes 4*8

French Press 4*8

Side Laterals 4*8

T-Bar Row 4*8

Hammer Curl 3*10

Standing Calf Raise 5*15

DE Squat/Dødløft

Goodmorning 3*10

Leg Curl 3*10

Behind back shrug 3*10

Cable Sidebend 3*12

Snatch 3*3

Farmerwalk 3*så lang tid jeg holder

DE Bænkpres

Dips 4*8

Pushdown 3*10

Upright Row 4*8

Bent Over BB Row 4*8

Chins 5*så mange jeg kan

Seated Calf Raise 5*15

Link to comment
Share on other sites

M A X D A G - Squat/Bænkpres - Mandag 16. Decemeber 2002

Squat

1 x 10 @ 60 kg

1 x 3 @ 100 kg

1 x 3 @ 110 kg

1 x 3 @ 130 kg

1 x 1 @ 140 kg

1 x 1 @ 150 kg (PR)

1 x 1 @ 155 kg (PR)

Således! En øgning med 10kg efter én uges teknik/deload træning. Det kan jeg vidst kun være tilfreds med. Jeg lavede desværre "kalveknæestricket" i bunden, men det regner jeg med er fortid når jeg får de nye sko. God dybde på alle sæt/reps. Kanon! :D

Bænkpres

1 x 15 @ 60 kg

1 x 3 @ 80 kg

1 x 3 @ 90 kg

1 x 3 @ 100 kg

1 x 1 @ 110 kg (PR)

1 x 1 @ 120 kg (MISS)

1 x 1 @ 120 kg (PR)

Jeg skulle først have maxet i bænk onsdag, men onsdag morgen kl. 04.00 skal jeg til premiere på "De To Tårne" så energiniveaut er nok IKKE til max bænk der. De 110kg kørte extrem let op, jeg var overbevist om at det var 105kg jeg havde på stangen, men bagefter så jeg at vi havde sat 110kg på. På mit missede 120kg forsøg, fandt jeg ud af at mit sticking point har rykket sig fra bund til midt af presset. Jeg pustede simpelthen for hurtigt ud, så jeg havde ingen emergi til at komme over mit sticking point. Andet forsøg var jeg klar over det og den kom op. Mærkelig nok føltes vægten på intet tidspunkt "tung", jeg kunne bare ikke rykke den, men den var ikke decideret tung, lyder sært, men det er sandt. Hvis jeg ikke havde maxet i squat før, mons tro jeg så kunne ha' presset 125kg?! 130kg måske?! Ja, man har vel lov at drømme. ;)

Dødløft

1 x 10 @ 90 kg

5 x 5 @ 120 kg

Godt greb, men jeg følte mig ærlig talt lidt drænet efter det maxeri, ingen af sættene føltes på noget tidspunkt tungt dog, glæder mig til fredag! :w00t:

Opsumering

Genial træning! Det gik over al forventing! Jeg er træt på en hel ny måde idag, kan ikke beskrive det, men jeg er træt!!! B)

Glæææder mig til fredag. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share