anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

Not "Anyone" can lift those weights............ :huh: :devil:

Rigtig go'e løft du disker op med, bliver spændende at se din samlede total, når du river en nasty dødløft max i hus......

Held og lykke som styrkesvin fremover. (meeeen du bliver vel klogere, og vender tilbage til os bb'er igen :poking: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Mester.

Super løft. godt at se at der er nogen der arbejder sig op i en anstændig størelse løft selv om du er clean. Lækkert at se.

glæder mig til at få Privat undervisning. hehe SÅ må vi se om der kan blive tryllet med nogen af mine løft.

bliver spændende at se dit dødløft. Vi venter spændt.

Link to comment
Share on other sites

Tak tak tak… :hehe:

Godt arbejde, men det kunne anyone da have gjort...
Hehehe… Nemmerlig! :)
hvad regner du med i dødløft?

Jeg går efter de 200kg! Men mit greb sutter mås, så det bliver muligvis med straps… :unsure: Men jeg er ikke tvivl om at jeg kan trække 200kg. ("if the mind is strong, the body will follow" princippet ;) )

Stærke løft  Du skulle da ha været med til 3-kampen til mol-træf  155kg i squat er en rigtig flot vægt, også når man tænker på at du er ret høj(hvis jeg husker rigtigt). Os høje gutter er jo ikke ligefrem skabt til squat.
Jeg ville også gerne ha' været med, men min skulder var ikke så glad for mig på det tidspunkt. Næste gang har jeg LOVET at deltage. :pumpin:

Jeg er 186-187 stykker om jeg har målt mit ben til 103cm, så jeg er bestemt ikke skabt til squat!!! Min stil er heller ikke den pæneste og mine knæ var ret "varme" lige bagefter, de gør dog ikke ondt eller brokker sig eller noget.

meeeen du bliver vel klogere, og vender tilbage til os bb'er igen

Har ikke bygningen til det, så nej. Men jeg har lovet min kone at holde mig forholdsvis slank (under 20% :lol: ), så deet… B)

glæder mig til at få Privat undervisning. hehe SÅ må vi se om der kan blive tryllet med nogen af mine løft.

Jepperdi! Jeg skal liiige huske at få et fritrænings kort til dig. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kører du ikke Good morning som ME øvelse? Den har meget god overførsel til DL og squat.

Fordi jeg aldrig har prøvet den før… Eller rettere har prøvet den én gang, men der kunne jeg ik finde ud af den så den blev droppet med det samme. :bblush:

Jeg ville ikke gi' mig i kast med at maxe på den, tør ikke endnu…

Link to comment
Share on other sites

M A X D A G - Dødløft - Fredag 20. Decemeber 2002

Dødløft

1 x 10 @ 90 kg

1 x 3 @ 120 kg

1 x 3 @ 140 kg

1 x 3 @ 160 kg

1 x 1 @ 180 kg (PR)

1 x 1 @ 200 kg (PR/MISS)

1 x 1 @ 200 kg (MISS)

Det gik KANON! De 180kg var EXPLOSIVE, den fløj op! De 200kg var også temmelig let, lige indtil 2cm fra lockout, der mistede jeg grebet. ØV! ØV! ØV! Med magnesium eller straps havde den været der. Jeg prøvede én gan til med straps, men jeg var færdig kunne med det samme mærke at der ikke var energi til det. :( Den var der og den var let, men alligevel ikke. Skal 100% ha' købt en magnesium blok! Hvor køber jeg den henne?

Jeg har lovet mvp. at løfte 220-230kg til marts og det står jeg ved og regner fuldt ud med at nå.

Min makker øgede fra et max på 140kg til 180kg, MEGET imponerende, jeg må hellere træne ham lidt dårligere så han ikke overhaler mig. ;)

Bænkpres

1 x 15 @ 50 kg

5 x 5 @ 90 kg

God eksplosiv træning, øgningen på 10kg ændrede stort set ikke på hastigheden.

Opsumering

Fin træning, var lidt bitter over at jeg ikke forsøgte på 195kg med straps bare for at ha gået derfra med en sejr i baghånden, men overall er jeg tilfreds. Jeg var vildt forbløffet over hvor lette de 180kg var!!! :blink:

Næste uge WSB!!! Starter med min dødløft svaghed mandag: LOCKOUT styrke! :D

Glæder mig!!!

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med den/"de" nye PR's!

Imponerende at du var få cm fra at nappe de 200kg :blink: Den kommer med 110% næste gang (med venner)

Du skal nok kunne gøre dig som powa'svin, ingen tvivl om det! :devil:

Som Xax er inde på kan magnesium karbonat erhverves hos Matas! En bøtte med 120g koster 40kr, og der er til mange forsøg! :)

På bøttens label står der: Let kulsurt magnesia - Magnesiakarbonat kemisk ren! Så er der lidt at gå ud fra!

Link to comment
Share on other sites

Jeg må i træning hos dig Master Yoda.
Jeg kan kun ha' en padawan ad gangen, men måske min nuværende er parat til "The Test", så jeg kan oplære en ny?! :D
hvis der er tale om en almindelig olympisk stang, og du ikke har brugt pulver eller straps

Ingen pulver, ingen straps, stangen er en eller ande no-name skod stang! Det er det værste der hvor jeg træner, der er næsten ingen rifling (eller hvad det hedder) i deres stænger. :(

Som Xax er inde på kan magnesium karbonat erhverves hos Matas! En bøtte med 120g koster 40kr, og der er til mange forsøg!  

På bøttens label står der: Let kulsurt magnesia - Magnesiakarbonat kemisk ren! Så er der lidt at gå ud fra!

Jeg var nede i Matas lige bagefter jeg havde trænet og spurgte efter det. ;)

Men problemet er at jeg kan blive smidt ud for at bruge magnesium hvor jeg træner nu, derfor ville jeg købe det som en blok, det er mere diskret og det sviner ikke så meget. :)

Glæder mig til at battle til MOL træf III… MUAHAHAHA! :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med løftene :)

Prøv at finde magnesia blokke i klatreforrretninger. Jeg køber miine i sådan nogle til 15kr/stykket og i en plastikpose sviner de slet ikke.

Kanon! Det var jeg aldrig selv kommet på! Så ved jeg hvad jeg skal nå før træning idag! :)

Link to comment
Share on other sites

WSB ME Squat/Dødløft | 23 December 2002

Start : 16.57 | Slut: 18.25

ME øvelse : Rack Pulls fra under knæ

140x3

160x3

180x1

190x1

200x1

210x1 PR

Det gik kanon! Jeg havde efter Crawdaddys råd gået ind i en frilufts/klatre butik og købt en temlig stor magnesium blok til 20kr. Stangen sad som klistret til mine hænder! Jeg kunne nok godt have løftet 215kg, men min lænd var stadig halvbustet fra fredag, så jeg var sød mod den.

Bundsquat

60 x 10 x 1

70 x 10 x 2

Startede meget let ud, kan snildt sætte den op næste gang.

Romanian Deadlift

130 x 8 x 4

Var godt træt, men de kørte forholdsvis let. Op med 10kg til næste gang.

Lockout Shrug

130 x 10 x 3

Jeg var baaare basket her! Men jeg fik kæmpet mig igennem 4 sæt… :(

Lockout Shrug

15 x 10 x 3

Min lænd var så udkørt at jeg måtte nøjes med en 15kg skive, jeg har før kørt den med 30kg, og jeg er bestemt stærkere nu!

Cable Crunch

50 x 12 x 1

60 x 12 x 2

Startede let ud, og sluttede let! ;) 65-70kg næste gang.

Clean

50 x 3 x 3

Ultralet vægt, men det var også første gang jeg lavede rigtig cleans, har kun lavet powercleans før. Jeg gætter på at min max ligger omkring 100kg, men jeg bygger stille og rolig op, det er teknik og speed training.

Farmerwalk

Mit greb var INTET problem idag og jeg fik revet en lille luns hud af min hånd, så den blev droppet! :)

Opsumering

Rigtig god træning! Var bestemt ikke veloplagt, faldt faktisk i søv i bussen hjemmefra og til centeret (10-12 min.) :bblush:

Min første dag som styrkeløfter! :D Det helt vildt som der var mange der gloede idag, specielt mens jeg lavede Rack Pulls og Cleans… Det passer slet ikke ind i et alment fitenss hovede at man kan træne på den måde! :D :D :D

Det var genial træning - træt - men hold fast mand hvor er jeg dog bare bedre til at træne med få reps end mange reps!

Da jeg lavede RDL var der nogen noobs der lavede "dødløft" ved siden af, men det mindede nu mest om roundback stiff legs :D , jeg ville ha' rettet dem og fortalt dem hvordan hvis det ikke var fordi 2 af dem tydeligvis stod og grinede over den måde jeg trænede på (jeg starter jeg RDL fra racket og løfter vægten ud), og tjah… Så må de lære det på den hårde måde. Jeg obseverede senere at de tydeligvis trænede HST (få set og negativer) så de må næsten kende enten MOL eller Getbig (Jeg gætter på Getbig ;) ).

Link to comment
Share on other sites

Hvad så? Er du blevet styrkeløfter for at blive en stærkere bodybuilder i fremtiden?!

NEJ!!! :devil:

Det er ikke planen ihvertfald, planen er: konkurence styrkeløft!!! :pumpin:

Du må være den første farmerwalker i Hardworks historie.

Nu fik jeg aldrig lavet den pga jeg fik hevet lidt hud af min finger, men på fredag SÅ skal der walkes! B)

Hvordan laver du rackpulls?

Nærmest hele min træningsdag foregår i powerracket! Jeg bevæger mig kun ud for at hente vand og vægtskiver! :devil:

Jeg sætter pins'ne i laveste hul, men så ligger stangen lidt for højt, så jeg lagde også 2 15kg skiver at stå på og så bliver der ellers trukket løs!

Hvis det du i virkeligheden spurgte om var: "Hvad er Rack Pulls?" Så er det bare et dødløft fra rack i forskellige højde alt efter svaghed i løftet.

Link to comment
Share on other sites

WSB ME Bænkpres | 25 December 2002

Start : 11.12 | Slut: 13.58 :blink:

ME øvelse : Floor/Pinpress

80x3

90x3

100x3

110x3

120x1

130x1 PR

135x1 MISS

Jeg ville ha' lavet Floorpress, men vores powerracks er simpelthen for smalle til at man kan ligge på gulvet i dem og presse, så det blev til Pinpress istedet. De 130kg kom op med nogenlunde fart, de 135kg lå fuldstændig stille. Jeg skal blankt indrømme at jeg IKKE syntes om denne øvelse, den var slet ik sjov, ikke at den var speciel hård, den var bare kedelig.

Flyes

14 x 8 x 1

18 x 8 x 1

21 x 8 x 2

Var usikker på, hvor meget min skulder kunne holde til, så jeg startede helt fra bunde og byggede langsomt op. Jeg kører lidt tungere næste gang.

French Press

37,5 x 8 x 1

42,5 x 8 x 1

37,5 x 8 x 1

40 x 8 x 1

Det tog lidt tid at pejle sig ind på en passende vægt, næste gang starter jeg på 40kg.

Side Raise

11 x 8 x 1

13 x 8 x 3

Rigtig god form på alle sæt!

BB Row

70 x 8 x 4

Jane Fonda stil og vandret ryg, sætter den lidt op næste gang.

Hammer Curl

15 x 10 x 3

"The Return of the weak Biceps"… Tsk tsk… <_<

Standing Calf Raise

Havde mine nye Adidas Equipment sko på, og de er lidt vel stive at lave denne her med, tror jeg fremover tager 2 par sko med.

DB Rotation

Blev droppet grundet tidsproblemer! :D

Opsumering

Blackice var på besøg til lidt træning, jeg har aldrig, ALDRIG snakket så meget under træning, vi brugte også tæt på 3 timer og skippede tilmed lidt til sidst… Hehe… :rolleyes:

Okay træning, brød mig dog ikke alt for meget om ME øvelsen, selvom den sikkert ramte lige i øjet mht weakpoint.

Havde mine nye Adidas Equipment sko på idag, fik dem tirsdag morgen med posten, ærgeligt at jeg ikke skulle squatte idag. :)

Link to comment
Share on other sites

Helt typisk for pin-pres. En vægt føles relativt let, så man øger med 5kg og kan ikke flytte stangen så meget som en milimeter. Det er du ikke den første det sker for. :)

Et 3 timers træningspas! I må godt nok have kørt mange set kæbe! Er du sikker på at det var Blackice og ikke klausjensen du havde med? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share