KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Har kun haft 60 kg på.. ved 14. rep havde jeg det som om min venstre læg var ved at sprænge ;D

Man kan ikke regne en lægmaskine for noget som helst kontra hvad andre kører i andre maskiner i andre centre. Også derfor jeg kun sætter kilo-anvisning på ved øvelser jeg VED er de reelle kilo. Maskinerne er individuelle. Din maskine har måske en større modstand i selve kabeltrækket eller i selve konstruktionen. Hell, jeg har stået og reppet med 180 ét eller andet (sikkert pund) i en maskine til læg. Så du behøver ikke græde dig selv i søvn over, at jeg kan reppe herfra og til helvede med 100 på maskinen i FitnessDK i Taastrup. :smile:

Maskiner er bare forskellige. Og jeg ville 10 gange hellere ha' én hvor jeg står op - for den går mere direkte ned i læggen end det sidde-sjask jeg må nøjes med nu. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 2. august 2006

Formiddag - cardio:

8.15 - 12.50: Postcykel m. post, 800+ ugeaviser og 80% reklamer.

Easy fuckin' peasy... end ikke ugens tungeste dag med regn indeover kan gøre livet surt for Da König! :w00t:

Eftermiddag - styrke:

15.25 - 16.45: GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 2

Dødløft: 10 @ 60 kg, 5 x 5 @ 100 kg, 3 singler á 120 kg

BB Bent-Over Rows: 5 x 5 @ 65 kg

Pull-Ups: 5 x 3 @ BW

Udenfor program:

Lat Front Pulldown: 4 x 10 @ 50

DB curl: 10 @ 16 kg, 3 x 8 @ 18 kg, 8 @ 17 kg

Herlig træning med masser af overskud i ryggen. Prøvede lige at hive de 120 op tre gange. Ingen problemer. Rows gik også som smurt og superstrict, så her må jeg snart op på 70 kg for 5 x 5. I pull-ups var der også overskud til en fjerde gentagelse i de to - tre første sæt - og de 4 x 10 i lat pulldown røg lige ned til brystet uden så meget som det mindste vræl fra Kongen. Tog til sidst nogle sæt til forfængelighedsmusklen. Syntes det var længe siden de havde fået direkte træning, så det blev til lidt lir foran spejlet. De mørke ghetto-drenge har godt af at se når en pindarmet metal-dreng står og laver diabolske grimasser til sig selv! :laugh:

Derefter igen lidt cardio i en times tid på cyklen. En halv time ud til kærestens heste, og den halve time hjem igen. Imponerende overskud i kroppen i dag. Er da træt, men ikke noget at skrive hjem til mor om. Var det ikke fordi jeg vidste bedre, var jeg kørt ned i centret igen om en time og pløjet ryggen igennem én gang til! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Man kan ikke regne en lægmaskine for noget som helst kontra hvad andre kører i andre maskiner i andre centre. Også derfor jeg kun sætter kilo-anvisning på ved øvelser jeg VED er de reelle kilo. Maskinerne er individuelle. Din maskine har måske en større modstand i selve kabeltrækket eller i selve konstruktionen. Hell, jeg har stået og reppet med 180 ét eller andet (sikkert pund) i en maskine til læg. Så du behøver ikke græde dig selv i søvn over, at jeg kan reppe herfra og til helvede med 100 på maskinen i FitnessDK i Taastrup. :smile:

Maskiner er bare forskellige. Og jeg ville 10 gange hellere ha' én hvor jeg står op - for den går mere direkte ned i læggen end det sidde-sjask jeg må nøjes med nu. :dry:

Nede i italien kørte jeg 12x120 kilo i en stående læg-maskine ting.. og så kan jeg dårligt nok køre et helt sæt med 60 på en anden ? :tongue: det jo forvirrende!

Link to comment
Share on other sites

Nede i italien kørte jeg 12x120 kilo i en stående læg-maskine ting.. og så kan jeg dårligt nok køre et helt sæt med 60 på en anden ? :tongue: det jo forvirrende!

Egentlig ikke. Man sjusser sig bare lige frem i en ny maskine de første par sæt. Derefter trykker man bare læggen i bund og repper til man knap kan gå derfra! Der er ikke hvor mange kilo, men hvor ondt det gør bagefter. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Egentlig ikke. Man sjusser sig bare lige frem i en ny maskine de første par sæt. Derefter trykker man bare læggen i bund og repper til man knap kan gå derfra! Der er ikke hvor mange kilo, men hvor ondt det gør bagefter. :devil:

de svee' godt nok pænt meget og havde problemer med at gå 50 meter til vores mobile-home :devil:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 3. august 2006

Formiddag cardio:

8.15 - 11.15: Postcykel m. post og 20% reklamer. :4whistling: :sleeping:

Eftermiddag - styrke:

15.00 - 16.00: GetBig.dk fundamentprogram, fase 2 - dag 3

Front squat: 5 x 5 @ 40 kg

Skrå DB bænk: 10 @ 18 kg, 5 x 5 @ 24 kg

Dips: 5 x 8 @ BW

Crunch: 4 x 10

Udenfor program:

Seated Leg Curl: 4 x 15 @ 50

Seated Calf Raise: 4 x 12 @ 100

DB Lateral Raise: 4 x 10 @ 10 kg

Stille og rolig træning. 3. træning på 3 dage. Kunne stadig mærke DOMS efter mandagens bænk, så valgte at køre 24'ere igen i den skrå, selvom jeg kan mærke der er plads til 25'ere uden problemer. I den forreste squat var højre knæ selvfølgelig, som sædvanlig, ikke begejstret. :cry: (hvor jeg dog hader mit dårlige knæ!! :mad: )

Front skvat og skrå bænk SS'et. Dips og mave SS'et. Leg curl, calf og DB laterals SS'et. Hurtig afvikling. Var helt og aldeles alene nede i vægthulen i dag, og det var fan'me skønt. Ingen awekatte til at gå og snakke højlydt som de nytteløse kællinger de er. Bare mig og vægtene. :cool:

Nu står den på pakning. Bilen skal pakkes op med liggeunderlag, sovepose, telt, tøj, ørepropper og ved grænsen tankes der op af rød tyrenossesaft, russisk kildevælde og lidt ølbajerdåser. Så er vi klar til WACKEN OPEN AIR 2006! :devil: Jovist.

Skulle gerne komme hjem og have hørt Atheist, Carnivore, Celtic Frost, EMPEROR, Fear Factory, Ministry, Morbid Angel, Motörhead, Nevermore, Opeth, Six Feet Under, Soilwork, Soulfly og Vreid + det løse... :4band:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 7. august 2006

Træning @ IK99 - GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 1

Bænk: 15 @ 40 kg, 6 @ 70 kg

Dips: 5 x 10 @ BW

Military: 6, 6, 6, 5, 4 x 40 kg

Incl. DB Press: 5 x 5 @ 23 - 24 kg (ingen vægtangivelse på IK99's dummeklokker :laugh: )

Squat: 5 x 5 @ 50 kg

--

Underholdende møde i IK99 hulen med Thorhauge, Krumme, Nissen, jhax, Ida, LaMotta, Till, DocHolliday, "Snowball" og Tunen.

Der var fyldt til bristepunktet med mere eller mindre ufrivilligt komiske VL'ere i starten, men det hjalp da der blev sparket liv i Lottes ghettoblaster og de søde toner til Slayers nye plade "Christ Illusion". :devil: VL'erne blev færdige, og så var der ellers bare godt proppet med MOL-freaks. Ganske underholdende træning med masser af snak, mest useriøst, og nogle løft hist og pist. Jeg dalrede egentlig bare rundt og hyggetrænede. :laugh: ... hvilket også var meningen. Tog derind, mest for hyggens og selskabets skyld, og det var sgu hyggeligt. IK99 er en ualmindelig svedig hule, bogstavelig talt. Så der blev svedt, hygget... og trænet en lille bitte smule. :bigsmile:

Højdepunkterne må være Lottes maxforsøg i dødløft, Simone der spilder mælk udover det hele og Nissen og Krumme der hænger i hver sin ende af et tov i endnu et forsøg på tagteamin' i pushdown. Nå ja, og så da der blev sat seriøs tung tråd på 'blasteren. Morbid Angel - Covenant kan altid få smilet frem på Kongens læber.

Der blev selvfølgelig hilst officielt på dem jeg ikke havde set før, og den hilsen der stod mest ud var Idas.

Ida: "Vi har vist ikke mødt hinanden før. Hvad hedder du?"

KongKent: "KongKent"

Ida: "Jamen i virkeligheden?"

KongKent" "... KongKent." ( - til moro for Snebolden og de to implicerede.) :laugh::laugh:

Imorgen skal der bare slappes af. Så ta'r vi en god ryg-dag onsdag. :cool:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt at hilse på, det bliver jo nok til nogle flere træninger i fremtiden :smile:

Absolut. I har et fedt center - og når hulen er fyldt med sød musik, så kan der ikke undgå andet end komme smæk på! :devil:

Arj Kent, så har du fanme glemt mig på din liste!

Jeg troede ellers jeg havde gjort et knaldgodt indtryk på dig! :laugh:

Haha... jeg vidste jeg glemte én eller to. Håber du kan tilgive mig. Ellers må jeg jo indkassere en kridtlussing næste gang. :laugh:

Det var 25 kg du inclinede hvis jeg så rigtig :smile:

"Toyota Extreme" :laugh:

Okay. 25'ere er også ok. Men lav ikke grin med mit banner i forruden! Det er serious shit, man! Toyota Extreme.DK er jo værestedet for dem med go' bilsmag. :cool::w00t:

Hey Konge!

Har du haft en go' sommer? Og nærmer du dig lidt fartstriber hist og her?

Kærligste hilsner

Sally - øhhh du ved nok!

Hey, lange tøs. Har haft en feee' sommer. Striberne er der, men stadig under lidt flæsk. Der kan anes striber på skuldrene, og om 5 kilo skulle der måske også kunne være lidt sjov på patværket. Det kommer! :devil:

Godt at høre fra dig igen. Få den log opdateret. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Der blev selvfølgelig hilst officielt på dem jeg ikke havde set før, og den hilsen der stod mest ud var Idas.

Ida: "Vi har vist ikke mødt hinanden før. Hvad hedder du?"

KongKent: "KongKent"

Ida: "Jamen i virkeligheden?"

KongKent" "... KongKent." ( - til moro for Snebolden og de to implicerede.) :laugh::laugh:

Så vil jeg satme også hedde Prinssesse Ida :tongue:

Arj Kent, så har du fanme glemt mig på din liste!

Jeg troede ellers jeg havde gjort et knaldgodt indtryk på dig! :laugh:

Så kan du lære lidt af mig og præsentere dig selv ordentligt - se hvilket stort indtryk jeg har givet allerede :tongue:

Edited by Ida
Link to comment
Share on other sites

Det var hyggeligt at hilse på - vi skal helt sikkert mødes over noget tung tråd... Kan sagtens starte med Volbeat d. 28.10? Tunen er på og så er der Slayer til november... Fandme fee' plade...

:devil::devil::devil:

Edited by Till
Link to comment
Share on other sites

Det var hyggeligt at hilse på - vi skal helt sikkert mødes over noget tung tråd... Kan sagtens starte med Volbeat d. 28.10? Tunen er på og så er der Slayer til november... Fandme fee' plade...

:devil::devil::devil:

Kongen slipper ikke for Volbeat :devil: Tak for idag Kent :smile:

Link to comment
Share on other sites

Højdepunktet Nissen og Krumme der hænger i hver sin ende af et tov i endnu et forsøg på tagteamin' i pushdown.

Ja. Næste gang du ser vi er ved at gå i flammer, må du ligge stikke os en forced.

Tak for idag, var hyggeligt - selvom man ikke kan træne squat i de shorts man :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og så var der krafthelvede ingen hjulspin på vej ud af Østerbro....Det holder ikke Konge!

I know. Det var dårlig stil bare at køre så fesent og blød-hat-agtigt hjem. :cry:

Det er en OM'er! :devil:

Så vil jeg satme også hedde Prinssesse Ida :tongue:

Så kan du lære lidt af mig og præsentere dig selv ordentligt - se hvilket stort indtryk jeg har givet allerede :tongue:

Du kalder dig bare hvad du vil. Ens navn skal passe til ens ego. Ligesom Slayer giver det lige 10 kg ekstra på toppen i alle øvelser. :superman::tongue:

Det var hyggeligt at hilse på - vi skal helt sikkert mødes over noget tung tråd... Kan sagtens starte med Volbeat d. 28.10? Tunen er på og så er der Slayer til november... Fandme fee' plade...

:devil::devil::devil:

Kongen slipper ikke for Volbeat :devil: Tak for idag Kent :smile:

@ Till & Tunen:

Ja, hyggeligt lige at stikke hovederne sammen i den svedige grotte. Hvis I er friske på Volbeat, så er jeg sgu også! :devil:

Ja. Næste gang du ser vi er ved at gå i flammer, må du ligge stikke os en forced.

Tak for idag, var hyggeligt - selvom man ikke kan træne squat i de shorts man :tongue:

Jeg skal nok hjælpe næste gang. Og selvfølgelig kan man squatte i almindelige shorts. Jeg har alligevel kun to gule kiks på, da mit højre knæ opfører sig som en slatten gammel kælling hver gang det skal lave noget der minder om mere kraftanstrengelse end lateral fjernsynskigning. :dry:

Og ja, det var da hyggeligt. Tung tråd, vægte og mandehørm. Hvad mere kan man forlange? :pumpin::dumbbell_lift::bruce::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 9. august 2006

Styrketræning @ IK99

11.20 - 12.50: GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 2

Dødløft: 10 @ 60 kg, 3 x 5 @ 100 kg, 2 x 5 @ 110 kg

BB Bent-Over Rows: 5 x 5 @ 70 kg

Pull-Ups: 5 x 3 @ BW

Udenfor program:

Lat Front Pulldown: 10 @ 40, 4 x 10 @ 45

DB curl: 3 x 10 @ 16 kg (tror jeg, stadig ingen tal på klokkerne i IK99 :cool: )

Underholdende træning i svedbanken m. Till og Tunen. Ingen tråd, men derimod et festfyrværkeri af ældre mænd der bænkede på livet løs - og i samme ombæring hånede hinanden både under og mellem sættene. Fed humor! :laugh:

Lidt kæwe med Till og Tunafish - og så ellers videre i teksten igen. Fik også set den famøse IK99-kølle, og måtte til sidst bekende mine synder overfor drengene, da de havde lugtet lunten. Kongen krudter den - det forklarer de syge vægte i dødløft og de imponerende antal reps i kropshævninger. Till og Tunen var yderst mistænksomme, og jeg nænnede ikke længere at holde dem for nar. :devil:

Ses forhåbentlig til en træning igen på et senere tidspunkt, røvhuller! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share