KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Haha jeg har nu vidst det i laaaaang tid König :tongue: -det er da så tydeligt...

Selvf. ses vi i IK igen :devil:

Din kødløft er sgu da ikke så tosset!? Din stil er skide god -selvom der er langt ned :tongue::superman:

Ja, det har været svært at skjule mine enorme lats og de mange bumser på røven, så jeg kunne lige så godt komme 'clean'. :laugh:

Dødløften er fin nok, og med 187 centimeter ER der sgu langt ned til den satans stang. Men op skal de! Ikke de ondeste kilo endnu, men det skal nok komme. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har jo slet ikke fået fortalt om min fabelagtige tur til Wacken Open Air 2006 festivalen. Super atmosfære, godt vejr og masser af god, tung musik. Absolut den bedste WOA jeg har været til. Mindeværdige koncerter med Morbid Angel og Emperor gjorde så afgjort udslaget. Uha det var fedt. At se Morbid Angel i stærkeste opstilling med Trey Azagtoth, David Vincent, Eric Rutan og Pete Sandoval var herligt. Så dem også med det line-up sidste år i Hamburg (med danske Hatesphere som opvarmere), men på Wacken var de altså bare for overlegne. Emperor var meget specielt endelig at se. Det bedste black-metal band nogensinde - og så på en tysk sommernat. RAAAW! :devil:

Stream Wacken 2006 <-- her kan man se nogle streamede videoer fra Wacken festivalen i år. Imponerende de er klar allerede. Kan anbefale videoen "Morbid Angel / Orphaned Land / Gamma Ray" hvor der først er 2 minutters intro hvor fans fortæller om deres oplevelse af Wacken (de siger omtrent det ALLE vil sige om den - at den er noget nær perfekt!) - og derefter ryger videoen direkte over i Morbid Angels live-set med nogle hele sange, bl.a. "Where The Slime Live". Det er altså fantastisk. God billed- og lydkvalitet, og så stritter hårene på armene altså når man selv har stået og overværet seancen. :wub::wub:

Nå ja, og så fik jeg kæwet den aw med Trey og David V. efter koncerten og fik et par solide autografer på Covenant-coveret. :superman:

Stemningsbillede. To nordjyder teamer op i hver sin metaltrøje og straffer en københavner for at være korthåret OG have hawaii-skjorte på til Wacken. Den slags går bare ikke! :tongue:

KongKent-tt2006woa.jpg

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

får du taget nogle billeder :tongue:

Jovist. Skyder da lidt hist og pist, men ikke noget seriøst. Svendeprøven bliver til DM. Satser på at kunne fikse nogle gode pladser på én af de forreste rækker midtfor, så der kan blive skudt med nogenlunde lys. Mine linser er jo desværre ikke så lave i F-værdi, så jeg må kompensere med kort afstand. :cool:

Og så river jeg bare armene og tungen af/ud på de dommere der vender sig om og klager over min brug af blitz! :laugh::devil:

Link to comment
Share on other sites

Jovist. Skyder da lidt hist og pist, men ikke noget seriøst. Svendeprøven bliver til DM. Satser på at kunne fikse nogle gode pladser på én af de forreste rækker midtfor, så der kan blive skudt med nogenlunde lys. Mine linser er jo desværre ikke så lave i F-værdi, så jeg må kompensere med kort afstand. :cool:

Og så river jeg bare armene og tungen af/ud på de dommere der vender sig om og klager over min brug af blitz! :laugh::devil:

GULD :4thumbup:

Hvis du er lidt kvik og lyster i pausen mellem forbedømmelse og finaler kan du jo se om du kan få lov at nærfotografere diverse atleter :smile:

Du kan helt sikkert få nogle spændende close-up fotos af diverse vener, striber og pumpede muskler :4flex:

Jeg leger pt. rigtig pigefotograf og får øvet mig en del senest med bl.a. nøgenfotografering :cool: sidst var på stranden i Nyborg med en knaon model lige ved solnedgang... prøv at spørge om det giver fede billeder :innocent:

Link to comment
Share on other sites

GULD :4thumbup:

Hvis du er lidt kvik og lyster i pausen mellem forbedømmelse og finaler kan du jo se om du kan få lov at nærfotografere diverse atleter :smile:

Du kan helt sikkert få nogle spændende close-up fotos af diverse vener, striber og pumpede muskler :4flex:

Jeg leger pt. rigtig pigefotograf og får øvet mig en del senest med bl.a. nøgenfotografering :cool: sidst var på stranden i Nyborg med en knaon model lige ved solnedgang... prøv at spørge om det giver fede billeder :innocent:

VI VIL SE!!!!!!!!!!!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

.... uhhhh.... hvordan var Carnivore? var det godt?

Det var ganske godt. De var en anelse rustne, men i bund og grund spillede de ok. Pete Steele er jo altid garant for en vis aura omkring ham selv - og mandens stemme er jo altid sød musik for ørerne. De havde nogle ret løjerlige outfits, men musikken var god - så det var ganske underholdende. :smile:

Siden hvornår er du blevet fast inventar i IK99?

Fast og fast... :tongue:

Har bare haft ferie i denne uge, og da kæresten skulle arbejde mandag - onsdag, kunne jeg godt passe det ind i skemaet at jeg lige drønede til Østerbro. Nu starter jeg så arbejde mandag igen, så der går nok lidt inden jeg kommer derind igen næste gang. :bigsmile: Men er der 'træf' igen på et tidspunkt, så udelukker jeg ikke en "Return Of The King". :devil:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 10. august 2006

Eftermiddag - styrke:

16.45 - 17.25: GetBig.dk fundamentprogram, fase 2 - dag 3

Front squat: 2 x 5 @ 40 kg :mad::mad:

Skrå DB bænk: 10 @ 18 kg, 5 x 5 @ 24 kg

Dips: 5 x 8 @ BW

Mave: 4 x 10

Udenfor program:

Seated Leg Curl: 4 x 15 @ 50

Seated Calf Raise: 4 x 12 @ 100

Triceps cable pushdown: 4 x 8 @ 30

Hurtig træning, tilbage i FitnessDK i Taastrup. Front squat blev til noget lort, for knæet brokkede sig fra allerførste rep, og da jeg var færdig med andet sæt humpede jeg derfra over til den skrå bænk. :cry::nonono: Så det tog lidt af lysten fra det hele, og jeg skyndte mig bare færdig. Efter skrå bænk blev dips og mave SS'et, det samme gjorde leg curl, calf raise og triceps kabelpres. Hurtig ind, hurtig ud. Svedte som en gris og er arrig som en olm tyr over mit satans højre knæ!!!! :mad::mad::mad:

Det er nok også fordi jeg har spildt 72 minutter af min tid ved at sidde på et kontor hos EMI inde på Dronningens Tværgade 7 og høre den nye Iron Maiden skive "A Matter Of Life And Death" som udkommer snart. Det var godt nok en kedelig omgang. Numrene lød ens, og end ikke singlen kunne få pulsen op over hvilestadie. En skuffende oplevelse, og så skal man bruge helvedes lang tid på at komme fra Kgs. Nytorv og ud af byen før man har en chance for at ramme motorvej 21 og komme mod ghetto'en. Alt i alt en misbrugt eftermiddag! :dry:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 13. august 2006

Styrke - middag:

11.05 - 11.50: Ekstra træning. Udenfor planlagte program, da det er kørt denne uge.

Dødløft: 10 @ 60 kg, 5 @ 100 kg, 8 x 3 @ 110 kg

Lat Front Pulldown: 8 x 10 @ 50

DB Bent-over Rows: 10 @ 26 kg, 5 x 5 @ 26 kg

Fin lille træning. I ovennævnte fundamentprogram får ryggen reelt kun ét træningspas om ugen (i fase 2 som jeg p.t. kører), så jeg valgte lige at knalde en ekstra ryg-dag af i dag, og da den var udenfor program tænkte jeg, at jeg bare kunne lege lidt. Det blev så til otte sæt dødløft á tre reps m. 110 kg, og det SS'et med de otte sæt i pulldown. Det gik faktisk overraskende nemt, men kroppen bliver da godt tæret for energi. Forsøgte mig også med db rows til sidst. Har aldrig kørt den øvelse før, så brugte det første sæt til lige at finde rytmen og den rigtige fod/hånd-stand osv. på bænk og gulv. Derefter lige 5 x 5, og pauserne var udelukkende den tid der blev brugt på lige at trille håndvægten ind under bænken, over til den anden arm og så i gang igen. :tongue: Det var rimelig nemt.

Vejret er jo elendigt. Regn, regn, regn... og så alene hjemme. Ikke andet at lave end træne og nu skal fusserne så op på sofaen, og så skal der knaldes en 2 - 3 afsnit af West Wing igennem dvd-afspilleren. Er i gang med Sæson 3, men det siger ikke andre end mig selv noget, da jeg nok er den eneste der nørder den med den slags drama-serier på DVD. Kan dog fortælle, at syvende og sidste sæson udgives d. 7. september. Så bliver samlingen komplet. :wub:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Vejret er jo elendigt. Regn, regn, regn... og så alene hjemme. Ikke andet at lave end træne og nu skal fusserne så op på sofaen, og så skal der knaldes en 2 - 3 afsnit af West Wing igennem dvd-afspilleren. Er i gang med Sæson 3, men det siger ikke andre end mig selv noget, da jeg nok er den eneste der nørder den med den slags drama-serier på DVD. Kan dog fortælle, at syvende og sidste sæson udgives d. 7. september. Så bliver samlingen komplet. :wub:

Ideel måde at tilbringe en kedelig søndag på da..! :4thumbup:

Det er IMHO den bedste drama serie nogensinde lavet, i hvert fald den bedste jeg er kommet forbi! :smile: Vil vove den påstand at jeg makismalt har misset 10 afsnit, mens det har været sendt på DR2.. Men vis kongen har dem alle på DVD.. Sååååå... :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Ideel måde at tilbringe en kedelig søndag på da..! :4thumbup:

Det er IMHO den bedste drama serie nogensinde lavet, i hvert fald den bedste jeg er kommet forbi! :smile: Vil vove den påstand at jeg makismalt har misset 10 afsnit, mens det har været sendt på DR2.. Men vis kongen har dem alle på DVD.. Sååååå... :bowdown:

Jeg har skam hele molevitten på DVD, og får så 7. og sidste sæson om en lille måneds tid. Lige tids nok til at få den kørt igennem igen inden DM i Herning. :w00t:

Missede afsnit??! :nonono::laugh:

Tror jeg har været den igennem ret mange gange efterhånden. Har selvfølgelig fulgt den på DR2 igennem årene, og har så sideløbende trawlet dvd'erne igennem nogle gange. Den er rigtig fed. Jeg elsker dialog - og her er West Wing bare den bedste serie nogensinde produceret. "ER" har en snert af det med dialogen, men udskiftningen af skuespillerne var for høj, så den droppede jeg at følge - og ser den kun nu når den er på, og jeg står og laver mad. :tongue:

West Wing derimod. :superman::wub::wub:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Jeg har skam hele pisset på DVD. Missede afsnit??! :nonono::laugh:

Tror jeg har været den igennem ret mange gange efterhånden. Har selvfølgelig fulgt den på DR2 igennem årene, og har så sideløbende trawlet dvd'erne igennem nogle gange. Den er rigtig fed. Jeg elsker dialog - og her er West Wing bare den bedste serie nogensinde produceret. "ER" har en snert af det med dialogen, men udskiftningen af skuespillerne var for høj, så den droppede jeg at følge - og ser den kun nu når den er på, og jeg står og laver mad. :tongue:

West Wing derimod. :superman::wub::wub:

Jeg ved det, ikke godt med missede afsnit, men på 7 sæsoner syntes jeg nu det er meget godt..! :tongue:

Jeg er helt sikkert også vild med dialogen, det er bestemt ikke en serie man kan sidde og halvsove eller lave noget andet til, da man lynhurtigt misser hvad det hele handler om..

Ret fascinerende syntes jeg egentlig det er... Nok også fordi jeg er en "sucker for 10$ words"..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved det, ikke godt med missede afsnit, men på 7 sæsoner syntes jeg nu det er meget godt..! :tongue:

Jeg er helt sikkert også vild med dialogen, det er bestemt ikke en serie man kan sidde og halvsove eller lave noget andet til, da man lynhurtigt misser hvad det hele handler om..

Ret fascinerende syntes jeg egentlig det er... Nok også fordi jeg er en "sucker for 10$ words"..! :laugh:

Nej, kun 10 missede afsnit er faktisk sublimt. Jeg kom faktisk først ind i West Wing i midten af 2. sæson på DR2, så det var først da jeg fik dem på dvd, at jeg kom 'up to speed' - så det kan godt være jeg ikke skal snakke alt for højt. :laugh:

Og dialogen er sublim i den serie. Den er jo også blevet overdynget med Emmy'er. Mener faktisk det er den mest vindende serie nogensinde. Imponerende at den er så forbigået af danske fjernsynskiggere. Men pyt - nogle gange er det nu rart at have noget ikke alle andre i SuperBrugsen eller styrkecentret også snakker om de så i tv i går. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Nej, kun 10 missede afsnit er faktisk sublimt. Jeg kom faktisk først ind i West Wing i midten af 2. sæson på DR2, så det var først da jeg fik dem på dvd, at jeg kom 'up to speed' - så det kan godt være jeg ikke skal snakke alt for højt. :laugh:

Og dialogen er sublim i den serie. Den er jo også blevet overdynget med Emmy'er. Mener faktisk det er den mest vindende serie nogensinde. Imponerende at den er så forbigået af danske fjernsynskiggere. Men pyt - nogle gange er det nu rart at have noget ikke alle andre i SuperBrugsen eller styrkecentret også snakker om de så i tv i går. :cool:

Jeps, det ER den mest vindende..! :4thumbup:

Tror en del af grunden til, at den er forbigået så mange danskere, er det faktum at den blev sendt på DR2..

Link to comment
Share on other sites

Jeps, det ER den mest vindende..! :4thumbup:

Tror en del af grunden til, at den er forbigået så mange danskere, er det faktum at den blev sendt på DR2..

Det kan du have meget ret i. En skam... men godt vi er nogle få der fik øjnene op for den. :smile:

Og for at gnide salt i såret:

(billede taget for 2 minutter siden)

KongKent-WW.jpg

:tongue: Show-off... I know. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Mægtige METALLICA spiller disse dage i Japan, og enten var det i går, eller i forgårs, at de spillede ENDNU en ny sang. Første gang de havde premiere på én af de nye fra det kommende album var d. 6. juni i Berlin, hvor jeg selvfølgelig var tilstede :tongue: , og nu fik endnu en ny sang således lov at blive luftet foran publikum.

Det hele er selvfølgelig allerede ude på nettet: Metallica - The Other New Song :smile:

... og nu til træning! :superman:

EDIT: Havde lige linket til en forkert video. Linket er udelukkende audio, og i en skidt kvalitet - men ikke desto mindre... :blush:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Det er nok også fordi jeg har spildt 72 minutter af min tid ved at sidde på et kontor hos EMI inde på Dronningens Tværgade 7 og høre den nye Iron Maiden skive "A Matter Of Life And Death" som udkommer snart. Det var godt nok en kedelig omgang. Numrene lød ens, og end ikke singlen kunne få pulsen op over hvilestadie.

ÆÆÆÆV :blink::blink::blink::blink:

Nå, fuck det, bare de spiller Passcendale live til November

Link to comment
Share on other sites

ÆÆÆÆV :blink::blink::blink::blink:

Nå, fuck det, bare de spiller Passcendale live til November

Velkommen ombord i loggen, Blackmoore! :smile:

Ja, det er sgu lidt synd, at skiven ikke helt holder. Den er ikke god, men heller ikke direkte dårlig. Bare standard. Og det er ikke altid mærkatet 'standard' er nogen god ting. :blush: Men som du siger, fuck det - de spiller Pascendale, Number Of The Beast, Fear Of The Dark - og hvis jeg er heldig, en 7 - 8 stykker fra pladen "Seventh Son..." :wub::laugh:

Vi ses forhåbentlig i Gigantium. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share