KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Lørdag d. 10. juni 2006

Cardio

9.00 - 13.40: Post :bike: m. post og reklamer.

Havde glemt solcreme derhjemme, hvilket ikke var så smart. Solen bagte lige på helt fra morgenstunden, så da klokken nærmede sig 13, kunne jeg godt mærke det begyndte at svie en anelse. Mit ansigt og mine arme er nu ellers allerede ret brune, men ikke brune nok til dagens giftige sol. Denne weekend er den, indtil videre, farligste weekend rent UV-mæssigt, og jeg vidste det egentlig godt. Så lidt noget f*ck at glemme creme med beskyttende faktor i. Fjols! :dry:

Oh well. Turen forløb fint, jeg svedte som et svin, og en kvinde forbarmede sig over mig og stak mig en iskold dåse-cola. Sgu længe siden jeg har smagt en dåse Coca-Cola, og smagen bragte mig tilbage på bagsædet af fars bil, efter en tur til grænsen hvor der blev tanket op af diverse ting og sager. Ren nostalgi... :laugh:

Nu skal resten af weekenden nydes, og lades op i. For i næste uge har jeg ingen rejseplaner eller andre slige aktiviteter der kan frarøve fokus fra styrketræning, så der nøjes jeg dæleme ikke bare med at cykle 4 - 5 timer hver dag. Så skal der altså lige 3 træningspas ind igen! :smile:

EDIT: Min kammerat var akkrediteret som fotograf i Berlin til Metallica koncerten. Nyd hans skud her! :superman:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 12. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.20 - 12.00: Post-:bike: med ufattelig lidt post og 100% reklamer (nem dag i morgen! :tongue: )

Hold da k*ft der var varmt i dag. Iført kun shorts og en rød post-t-shirt var det alligevel så varmt, at det nærmest brændte på skuldrene igennem trøjen fra kl. 10. Uhyggeligt. :cool: Men mandag er en let dag for postbudene, da der ikke er ret megen post, så jeg drønede ruten igennem og fik en let dag, trods jeg tog alle de reklamer der skulle ud mandag/tirsdag. Man har to dage til at omdele på ruten, så i morgen skal jeg udelukkende ud med post, og det er dæleme skønt! :smile:

Eftermiddag - styrke:

14.45 - 15.45: GetBig.dk fundamentprogram - Fase 2, Dag 1

Squat: 5 x 5 @ 50 kg

Bænk: 15 @ 20 kg, 10 @ 50 kg, 5 x 5 @ 70 kg

Military: 5 x 5 @ 45 kg

Crunch: 3 x 10

Udenfor program

Lever Leg Curl: 4 x 12 @ 45

Seated Calf Raise: 4 x 12 @ 100

Lateral Raise: 3 x 10 @ 10 kg

Stille og rolig træning. Fååååårk der var varmt i centret. Svedte allerede inden jeg fik fat i stangen. Desværre begyndte mit knæ at snakke med ved 3. rep i 4. sæt v. squat, og fortsætte så øvelsen ud. Det er jeg lidt (læs: meget!) træt af. Knæet begyndte allerede at give lyd fra sig under post-ruten i formiddags da jeg gik opgange, så jeg havde på fornemmelsen, at det også ville pibe med under squat. Dog ikke værre end jeg kunne gennemføre uden "rigtige" smerter. Så lad os håbe det bare er lidt tilvænning. :smile:

Bænk kørte nogenlunde, hvor jeg p.t. prøver at presse stangen hurtigere op fra brystet og få lidt eksplosivitet ind i stedet for at øge, og bruge 30 sek. hver gang stangen skal op fra brystet. Det skulle gerne gøres indenfor få nanosekunder! :superman:

Military gik fint, men det var tungt. Må arbejde lidt med stilen, for de sidste reps var ikke heeelt rene. :innocent: Men op kom de! :tongue:

Military blev SS'et med leg curl og calf raises, så jeg svedte vanvittigt. Lige så snart stangen var smidt på gulvet, gik jeg over i leg curl, og da det var slut videre over i calf raise og så derefter tilbage til stangen og military. Sådan kørte det, og det uden pauser, da de to maskiner står ved siden af hinanden, og jeg slæbte stangen med over til dem! Ren sprinter-stil. :laugh:

Nu skal der slappes af, og forhåbentlig lige nå at gå en dejlig aftenstur i solen sammen med kæresten senere. :wub:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 13. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.15 - 11.00: Post- :bike: m. lidt post. :smile:

Uhyggelig nem dag. Måtte vente 20 minutter med at køre ud, så jeg var sikker på at få al fejlsorteret post med også. Easy fuckin' peasy! :laugh: Forcerede ikke så meget i dag, for vidste det ville blive en skræmmende nem dag. Alligevel svedte jeg som et svin fra start til slut - det løb ned af ryggen. :cooldance:

Derefter hjem på posthuset og lægge reklamer sammen. Hele ruten er klaret, så det ender nok med jeg tager alle reklamer igen i morgen, sammen med ugeavisen, og så bliver torsdag lige så nem en dag som i dag. :cool:

I'm gettin' good at this shit! :devil:

Nu bare slappe af og nyde det gode vejr. I morgen bliver jo en lang dag for Postmand Satan, og så endda i regnvejr. :blush:

Men pyt. I dag er der 1-års dag for tøsepigebarnet og jeg, så der skal nogle go'e bøffer på panden/grillen i aften! Prots lige ned i hullet. :4mewantfood:

I morgen står den på én omgangs rygprygl. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 14. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.40 - 14.20: Post- :bike: m. ugeavis og reklamer til alle husstande.

En lang dag på cyklen. Den var fyldt til bristepunktet uafbrudt, da jeg havde depoter overalt på ruten. 850 aviser og 850 sæt reklamer kombineret med post og pakker, og så på en cykel hvor bagdækket var lidt halvfladt. :laugh: Men det gik. Er dog så drænet for energi nu, at jeg dropper ryg-træning indtil i morgen. Så bliver det træning tors og fre i stedet for ons og fre. Jeg klarer den. :smile:

Nu skal jeg have stængerne op, og glæde mig til en dag i morgen KUN med post. Lækkert. Det bliver lidt ligesom i tirsdags, hvor jeg er beskidt tidligt færdigt. :superman::wink: Så skulle der nok være energi til at pine den slatne ryg lidt. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 15. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.20 - 11.00: Post- :bike: kun med post.

Nem dag. Ventede en lille halv times tid med at køre ud, for at det ikke skulle blive for provokerende, og da jeg var færdig med posten, kørte jeg hjem og tog en times tid i lejligheden, hvorefter jeg daffede videre ind på postkontoret til møde. Vidste, at hvis jeg kom hjem fra ruten allerede kl. 11, havde de sendt mig ud og lave ét eller andet - og det gad jeg fan'me ikke. Så jeg sneg den på det slemmeste! :laugh:

Eftermiddag - styrke:

17.20 - 18.20: GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 2

Dødløft: 10 @ 60 kg, 5 x 5 @ 100 kg

Rows: 5 x 5 @ 65 kg

Pull-up: 4, 3, 3, 3, 3 @ BW :blush:

Crunch: 4 x 10

Udenfor program:

Front pulldown: 4 x 10 @ 50

Arm curl: 2 x 10 @ 18kg

Stille og rolig træning. Ikke så mange kilo på, for jeg skal være klar til i morgen, når der skal tykke reklamer ud. Postcyklen bliver ikke let som en fjer, skal jeg hilse og sige, og da motivationen kan ligge på et meget lille sted for tiden, skulle det ikke være sådan at jeg skulle psykes voldsomt op til hvert sæt. Ved ikke hvorfor, men er lidt modløs og irritabel meget af tiden lige p.t. Ikke just noget der fremmer træningslyst, desværre. Men jeg er klar igen i morgen efter arbejde, for så skal der front squattes, lidt bryst og lidt lir... :smile:

Nu ædes lidt banan og fede den af resten af aftenen i en go' sommeraften. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 16. juni 2006

Formiddag - cardio:

10.00 - 15.00: Post- :bike: m. post og reklamer.

Pokkers lang dag, og så på en fredag. :dry: Blev smidt ud på en rute jeg ikke kender ret godt, så det blev en noget længere dag end jeg egentlig gerne ville have det skulle være. Sur som et løg da jeg kørte ud, men faldet til jorden igen da jeg kom hjem. :tongue:

Eftermiddag - styrke:

17.30 - 18.30: GetBig.dk fundamentprogram, fase 2 - dag 3

Front squat: 5 x 5 @ 40 kg

Skrå DB bænk: 5 x 5 @ 24 kg

Dips: 5 x 5 @ BW

Udenfor program:

Seated Leg Curl: 4 x 12 @ 45

Seated Calf Raise: 4 x 12 @ 100

DB skulderpres: 3 x 10 @ 16 kg

Bænk: 2 x 10 @ 50 kg

Stille og rolig dag. Der kan stadig øges i skrå pres m. håndvægte, og dips må jeg hellere bare øge reps pr. sæt, for 5 x 5 er sgu for nemt. I front-squat syntes knæet lige, at det skulle brokke sig en anelse i de første to reps i det sidste sæt, men jeg fik lænet mig lidt tilbage, og så gik de sidste tre alligevel uden problemer. Så hvis jeg er heldig, kan jeg med lidt teknik arbejde mig udenom det dumme knæ, og alligevel få lov at træne lidt ben. :blush:

Kørte lidt ekstra skulder og bryst, bare for hyggens skyld. Selve fundamentprogrammet er hurtig overstået, når man SS'er front squat og skrå bænk, og derefter SS'er dips m. leg curl og calf raises. Spurter bare rundt mellem maskinerne, ingen pause. Godt med lidt effektivitet i træningen. :smile:

Nu skal der ædes, slappes af og holdes weekend. LeMans er over os. :superman::wink:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 18. juni 2006

Styrke - eftermiddag:

12.40 - 13.40: Back attack - udenfor GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, som jeg kører.

Dødløft: 10 @ 60 kg, 2 x 5 @ 100 kg, 3 x 5 @ 110 kg

Rows: 5 x 5 @ 70 kg

Pull-ups: 3 x 3 @ BW

Front Lat Pulldown: 4 x 10 @ 50

Lidt disco:

DB Curl: 2 x 8 @ 18 kg

DB Hammercurl: 2 x 10 @ 16 kg

Skulle egentlig slet ikke træne i weekenden, men sad bare og gloede tomt ind i et LeMans fjernsyn der var kedeligt og bedrøvende at se på, så jeg valgte at spænde stængerne for bjerg-cyklen, og ned i Fitne$$DK og træne en times tid. Fint overskud i dødløft, og rows gik også rimelig strict selvom jeg øgede lidt. Pull-ups snakker vi ikke om, for her er jeg stadig pinlig, men i pulldown og guns gik det også ganske OK. Så alt i alt en fin lille ryg-træning, udover det planlagt uge-program. :smile:

:headphonedance: : Metallica og Illdisposed :devil:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

En trafikdisponent er ham der sidder og overvåger togene i kontroltårnet. Ham der giver grønt lys til at køre ind på en station og forlade den igen. Basalt den der sørger for at togene ikke kører ind i hinanden, og forsøger at give lokomotivføreren mulighed for at følge sin køreplan. :laugh:

Skal nok blive spændende når det er mig der får ansvaret for den slags på Hovedbanegården. :w00t::w00t::superman:

Så tør jeg ikke tage til KBH mere :crazy::laugh:

EDIT: Tillykke :4thumbup:

Edited by Maveas
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 19. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.20 - 11.50: Post- :bike: m. bekymrende lidt post og 100% reklamer.

Mandag er i forvejen en let dag for postbude, men i dag var den ubeskrivelig nem. Nærmest ingen post. Så de reklamer der skal omdeles mandag og tirsdag blev allesammen revet ud på min rute i dag. Således har jeg KUN post i morgen. Tirsdag bliver også en nem dag. :tongue:

Eftermiddag - styrke:

14.45 - 16.00: GetBig.dk fundamentprogram, fase 2 - dag 1

Squat: 5 x 5 @ 50 kg

Bænk: 15 @ 20 kg, 10 @ 50 kg, 5 x 5 @ 70 kg

Military: 5 x 5 @ 45 kg

Crunch: 4 x 10

Ekstra lir, udenfor program:

Dips: 5 x 5 @ BW

Seated leg curl: 4 x 12 @ 50

Seated calf raise: 4 x 12 @ 100

Stille og rolig træning. Ingen nævneværdige problemer med knæet i squat, og det andet var lige ud af landevejen. Military er stadig tungt lige efter bænk, men op kom de. Militær'en blev SS'et med leg curl og calf raise. Stangen hen til de to maskiner, og så kørte toget ellers bare mellem de tre stationer. Non-stop i et brølvarmt center. F*ck jeg svedte. :laugh: Mave og dips blev også SS'et.

Nu sidder jeg så hjemme og slapper af. Efter nogle timer på cykel, cykel frem og tilbage til træning + den træning, er det tid til at slappe af. Sidder og kører lidt sukker ned på den go'e måde, som det kan ses nedenfor. En halv ananas og en liter vand lige ned i skabet. Ikke verdens mest prot-fyldte æde, men når man er ved at gå kold, skal der sgu fyldes op i sukkerdepoterne. :tongue:

post-7010-1150728531_thumb.jpg

(Beklager den elendige kvalitet. Måtte tage mit web-cam i brug, da alle mine hukommelseskort til mit 20D er lånt ud, til en kammerat der skulle til LeMans. :blush: )

Husk i aften kl. 20.00: Præsidentens Mænd på DR2. Verdens bedste serie! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Te`løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøkkkkkkk :4thumbup:

Tak ska' du have. :smile:

Tirsdag d. 20. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.25 - 11.25: 3 nemme timer på post- :bike: m. post.

Tog alle reklamer i går, så i dag var en dans på roser. Oksede af sted så sveden haglede af mig hele tiden, specielt når man kørte i solen - uha det blev varmt på ryggen! :laugh:

I dag skal der bare slappes af. Ryggen havde de ondeste DOMS hele dagen i går efter søndagens træning, så den får lige lov at slappe lidt mere af inden den skal pines igen i morgen. Dejligt med en off-day hvor selv jobbet føltes som en decideret walk-over. Bliver nok til en let cykeltur i aften, for lige at holde stængerne vedlige, for kan mærke at både lunger og ben efterhånden er ved at have vænnet sig til at cykle adskillige timer hver dag - og det er fan'me skønt. Specielt med det fantastiske vejr der er lige p.t. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 21. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.25 - 13.35: Post- :bike: m. post, 882 ugeaviser og 882 sæt reklamer. :nahnah:

Den tungeste dag på ugen, og alligevel færdig allerede kl. 13.35. :crazy: Det er altså for nemt at være postbud. :laugh::wootdance:

Eftermiddag - styrke:

16.50 - 17.50: GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 2

Dødløft: 10 @ 60 kg, 2 x 5 @ 100 kg, 3 x 5 @ 110 kg

Rows: 5 x 5 @ 65 kg

Pull-Ups: 5 x 3 @ BW

Crunch: 4 x 10

Udenfor program:

Lat Front Pulldown: 4 x 10 @ 50

DB Curl: 3 x 8 @ 18kg

Stille og rolig træning. Fokus på at køre alle reps strict, og det gik fint. I pull-ups var der heller ingen problemer og overskud i hvert sæt, men det tror jo også pokker når jeg kun hiver mig selv op tre gange hver gang. :laugh: Håber at kunne øge med en rep i hvert sæt på et tidspunkt. :blush:

Nu skal der steges bøffer, koges broccoli, varmes lidt brød - og senere i aften; jordbær og mælk. :4mewantfood: :wub:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 22. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.45 - 11.45: Post- :bike: m. post.

Nem dag, troede jeg. For da jeg kom hjem fik jeg chefen at se, og han ville at alle os der kom hurtigt hjem, skulle ud og dele en rute. Der var nemlig én der havde fået dårligt øje ( :nonono::nonono: ), og så skulle vi køre hans rute færdig. Idiotisk. Så det blev lige fra 12. - 12.45, og derefter hjem og pakke reklamer til fredag i en time. :mad: Hvad kan man lære af det, Kent? Kom ALDRIG tidligt hjem. Bliv ude, snak med de gamle damer på ruten osv. - men kom aldrig, ALDRIG tidligt hjem. Lad være at udvise dygtighed og initiativ, for du bli'r straffet, din langhårede idiot! :laugh:

Off-day i dag med træning, så der skal slappes af, for med de reklamer der er, bliver fredag og lørdag tunge! Alene i morgen skal jeg ud med 320+ kg. reklamer, foruden post. :crazy::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 22. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.45 - 11.45: Post- :bike: m. post.

Nem dag, troede jeg. For da jeg kom hjem fik jeg chefen at se, og han ville at alle os der kom hurtigt hjem, skulle ud og dele en rute. Der var nemlig én der havde fået dårligt øje ( :nonono::nonono: ), og så skulle vi køre hans rute færdig. Idiotisk. Så det blev lige fra 12. - 12.45, og derefter hjem og pakke reklamer til fredag i en time. :mad: Hvad kan man lære af det, Kent? Kom ALDRIG tidligt hjem. Bliv ude, snak med de gamle damer på ruten osv. - men kom aldrig, ALDRIG tidligt hjem. Lad være at udvise dygtighed og initiativ, for du bli'r straffet, din langhårede idiot! :laugh:

Off-day i dag med træning, så der skal slappes af, for med de reklamer der er, bliver fredag og lørdag tunge! Alene i morgen skal jeg ud med 320+ kg. reklamer, foruden post. :crazy::tongue:

Ja eller gem dig på lokummet :laugh: ... heeh... der er jo ingen grund til at arbejde X2... Medmindre du får løn X2 :w00t: ...

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 23. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.40 - 13.00: Post-:bike: m. post og 100% reklamer.

Det var en tung dag. Puha, og laaang for en fredag at være. Men pga. bemanding skulle alle reklamerne ud i dag, for i morgen er vi to mand i underskud, og så skal to ruter splittes op mellem de resterende, og da det giver mange flere leveringssteder, skal det helst være uden reklamer. Så kan se frem til en laaang lørdag også, dog mest med post. :dry:

Eftermiddag - styrke:

15.25 - 16.20: GetBig.dk fundamentprogram, fase 2 - dag 3

Front squat: 5 x 5 @ 40 kg

Skrå DB bænk: 8 @ 18 kg, 5 x 5 @ 25 kg

Dips: 5 x 6 @ BW

Crunch: 4 x 10

Udenfor program:

Seated Leg Curl: 4 x 12 @ 50

Seated Calf Raise: 4 x 12 @ 100

Front squat og skrå db bænk blev SS'et. Det samme gjorde dips (hvor jeg øgede med en rep pr. sæt, da 5 x 5 er for nemt, og det viste 5 x 6 sig også at være) og mave, og til sidst også benkrøl og calf raise. Det tog knap en time. Desværre var knæene ikke specielt glade for det squat :sneaky2: , mens der i skrå bænk stadig er fint overskud. Tror sagtens jeg kan gøre det med 26'ere eller måske endda også 27'ere. Efter programmet lå jeg på en bænk og legede lidt db flyes til patten, samt nogle overhead triceps extensions. Det var kun med 9'ere og 12'ere, for jeg skal lige finde ud af hvor meget armene skal være bøjet i albueleddet, og hvor langt man strækker brystet. Men da en sjov øvelse - som jeg sikkert bruger fremover som lidt lir udenfor program. :smile:

Nu ind og slappe af. Maden er i ovnen, og hestetræning sammen med kæresten er vel overstået. Spørgsmålet er så om vi kan finde et bål senere i aften. Jordbær er i hvert fald indkøbt til bagefter. :4mewantfood: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ser jo godt ud, men skal der ikke lidt flere kg på i benern? :smile:

Uha, ville SÅ gerne. Der var intet jeg hellere ville end klaske 100 kg mere på stangen i squat, og så ellers presse mine quads til Helvede og tilbage. Men mit højre knæ er f*cked, så jeg kan ikke presse den i ben, desværre. :cry: Kører ellers med max belastning i både benkrøl og læg-maskinerne i centret, så det er ikke fordi jeg ikke har lidt styrke i stængerne, men knæet går ganske simpelt i stykker hvis jeg kører tungere end nu.

Håber mit moderate pres gør, at musklerne og senevedhæftningerne på et tidspunkt bliver så tilpas stærke, at de kan holde knæet på plads og smerterne i ave. Desværre er vi åbenbart disponeret for tendensen i familien, da min lillesøster for kun 4 måneder siden blev opereret i det ene knæ. Så det' nowet værre pis! :dry:

Går hver dag og drømmer om, at jeg en dag vågner op og ikke kan mærke noget i knæet. Det ville godt nok være dejligt. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 24. juni 2006

Formiddag - cardio:

9.10 - 13.40: Post-:bike: m. post og reklamer.

Laaang dag, for vi splittede to hele ruter mellem os, så det blev til 28 opgange i alt for Kongen, deraf 22 med reklamebundter. Derefter var det dog kun post - så det gik da. Det blev nogle gode timer i stængerne, og turen hjem kørte jeg i højeste gear uanset om det gik op eller ned, så op af bakke rev det godt i bagdelen og lårene! :tongue:

Nu slappe af resten af weekenden, eller det der er tilbage. :blush:

Var i Frederiksberg Have og se bål i går. Skulle jeg aldrig have gjort. Her er der jo sang, fællessang, båltaler etc. i evige tider, så det blev først 21.40 bålet blev sat i gang, og der var vanvittigt mange mennesker. Det rende kjendis-show... :cool: Men så fik jeg også lige blandet mig med københavnerne der elsker tæpper i det fri, picnic-kurve, rødvin, ost, druer og digestive-kiks. Jo, jo - de ka' fan'me det pis! :superman::laugh::laugh:

(Troppede selv op i en Metallica trøje med legendariske "Master Of Puppets" coveret på, købt ved Berlin-showet d. 6. juni i år. Gider dæleme ikke ligne de andre yuppie-tosser fra 2000 Turbo! :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 26. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.30 - 11.40: Post-:bike: m. post og 90% reklamer.

Når det regner, og det endda en enkelt gang var decideret skybrud, er det ikke rart at være post. :laugh: Men mandag er en let dag, så ruten var overkommelig. Easy peasy! :wink:

Eftermiddag - styrke:

16.00 - 17.10: GetBig.dk fundamentprogram, fase 2 - dag 1

Squat: 5 x 5 @ 50 kg

Bænk: 15 @ 20 kg, 10 @ 50 kg, 5 x 5 @ 70 kg

Military: 5 x 5 @ 42½ kg

Crunch: 4 x 10

Ekstra lir, udenfor program:

Dips: 5 x 7 @ BW

Seated leg curl: 4 x 12 @ 50

Seated calf raise: 4 x 12 @ 100

Stille og rolig træning. Alle de små kiks var væk til min military, så det blev bare 42½ kg. og så kørte jeg dem strict. Knæene var, som sædvanlig, ikke vanvittigt begejstrede for squat, men jeg gennemførte alle fem sæt, og forsøgte hele tiden at minimere knævandringen. Håber sq det højre holder. :blink: Øgede til fem sæt af 7 reps i dips, og nu begynder det så småt at ligne noget. Nu kan jeg trods alt mærke noget i de sidste par sæt, så når vi når op omkring 8 - 10 reps pr. sæt, skal trisserne nok brokke sig lidt igen. :tongue:

Husk Præsidentens Mænd i aften kl. 20.00 på DR2. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 27. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.25 - 12.00: Post-:bike: m. post og 10% reklamer.

Nem dag med mange pakker. Støvregnede lidt til sidst, og det var sådan set rart nok, for man var lidt varm på panden og trængte til afkøling. :tongue: Var lige en smut på vægten nede på posthuset. 86,7 kg. er kampvægt efter morgenmad + tøj, så uden er jeg nok omkring de 85 kg. Tror jeg vil se om ikke jeg kan få hevet fem kilo mere af, og se om ikke så der begynder at titte enten striber frem på bryst og/eller skuldre, og om man måske kan komme til at ane lidt abs. :laugh:

Resten af dagen står på afslapning. Skal være klar til i morgen, hvor der er 880 ugeaviser, 880 sæt reklamer og post der skal ud. Derefter en god times tid med ryggen nede i Fitne$$DK, og så skal der prygles bagside! :superman::devil:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 28. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.30 - 13.40: Post-:bike: m. post, ugeaviser og 100% reklamer.

Ugens tungeste dag, men ikke specielt slem. Tog den i et cool tempo, dvs. ingen forcering men heller ikke afslapning.

Eftermiddag - styrke:

16.40 - 17.40: GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 2

Dødløft: 10 @ 60 kg, 2 x 5 @ 100 kg, 3 x 5 @ 110 kg

BB Rows: 5 x 5 @ 65 kg

Pull-Ups: 5 x 3 @ BW

Crunch: 4 x 10

Udenfor program:

Lat Front Pulldown: 4 x 10 @ 50

DB Hammer Curl: 3 x 10 @ 16 kg

Stille og rolig ryg-træning. Dødløften kørte PERFEKT, så næste gang bliver det nok 1 x 5 @ 100 og så 4 x 5 @ 110. Målet er naturligvis 5 x 5 @ 110, hvorefter det sidste sæt øges til 120, og så fremdeles. Engang i år 2050 skulle jeg så være oppe og snuse til "simoh" der trækker 300 :crazy::tongue::tongue: . Kørte lige en omgang hammer til sidst, for lige at gi' lidt pump til underarmene. Det er jo dem tøserne ser når man går på Roskilde Festival i t-shirt. :laugh::laugh:

Nu bare slappe af og nyde, at der i morgen bliver go' musik og højt humør. Glæder mig fan'me til Opeth på Roskilde Festival 2006. Et herligt band... :wub::wub::devil:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 28. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.30 - 13.40: Post-:bike: m. post, ugeaviser og 100% reklamer.

Ugens tungeste dag, men ikke specielt slem. Tog den i et cool tempo, dvs. ingen forcering men heller ikke afslapning.

Eftermiddag - styrke:

16.40 - 17.40: GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 2

Dødløft: 10 @ 60 kg, 2 x 5 @ 100 kg, 3 x 5 @ 110 kg

BB Rows: 5 x 5 @ 65 kg

Pull-Ups: 5 x 3 @ BW

Crunch: 4 x 10

Udenfor program:

Lat Front Pulldown: 4 x 10 @ 50

DB Hammer Curl: 3 x 10 @ 16 kg

Stille og rolig ryg-træning. Dødløften kørte PERFEKT, så næste gang bliver det nok 1 x 5 @ 100 og så 4 x 5 @ 110. Målet er naturligvis 5 x 5 @ 110, hvorefter det sidste sæt øges til 120, og så fremdeles. Engang i år 2050 skulle jeg så være oppe og snuse til "simoh" der trækker 300 :crazy::tongue::tongue: . Kørte lige en omgang hammer til sidst, for lige at gi' lidt pump til underarmene. Det er jo dem tøserne ser når man går på Roskilde Festival i t-shirt. :laugh::laugh:

Nu bare slappe af og nyde, at der i morgen bliver go' musik og højt humør. Glæder mig fan'me til Opeth på Roskilde Festival 2006. Et herligt band... :wub::wub::devil:

Så blev der da vist lige rykket noget døøøøø'løft KING K... de der pull'ups ser godt ud, og døøø'løften vil da oss frem'a---> :devil: EVIL----

:superman:

Edited by toma213
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 29. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.30 - 11.30: Post-:bike: med post.

Så nemt, at det næsten var pinligt. Ruten tog kun 2½ time, og det endda i et afslappet tempo. Havde taget det sure slid i går, så det var ren børnehave i dag. :laugh: Efter ruten var færdig, kørte jeg hjem til kæresten og fik afsluttet forberedelserne til RF'06. Vi sad og sludrede lidt, og så driblede jeg videre over på posthuset, så det så ud som om jeg først var blevet færdig 12.45, og ikke knap halvanden time tidligere. :w00t::w00t: Fik derefter samlet alle reklamedepoterne til i morgen, for så er der igen en røvfuld reklamer der skal ud. 32 bundter med 24 reklamer i hver, hvert bundt vejer 6,8 kg. Så lidt over 220 kg reklamer i morgen + post. Bliver en god dag for stængerne før de skal vandre hele aftenen og natten på Roskildes muld. :tongue:

Nu snart af sted til Roskilde Festival 2006. Dørene er jo åbnet, og i aften skal der nydes Trivium og Guns'N'Roses. Bliver sgu da lidt sjovt at se hvordan ham Axl Rose vælger at præsentere sig, nu hvor det jo ikke rigtig er "Guns'N'Roses" længere, men bare en sanger fra et fortidsband der synger lidt sødsuppe-rock-klassikere for nostalgiens skyld (og pengenes, naturligvis :wink: ).

Så blev der da vist lige rykket noget døøøøø'løft KING K... de der pull'ups ser godt ud, og døøø'løften vil da oss frem'a---> :devil: EVIL----

:superman:

Yup. Det er feee' at køre dødløft. Men har læst lidt artikler på nettet, inspireret af en tråd her på MOL, og det kan godt være jeg skal ændre min teknik en anelse, og således lade stangen ligge helt død efter hvert løft, og ikke køre "touch'n'go" som det kaldes, når man repper ved bare lige at lade vægtskiverne røre jorden. Uanset hvad, så er det noget ryggen kan lide. :devil:

Pull-ups derimod er ikke noget kønt syn. Jeg er elendig i den øvelse, men kører den alligevel. For hvis jeg bliver ved, så må jeg da på et tidspunkt begynde at kunne køre nogle hæderlige reps i hvert sæt. At least I'm trying, eh? :blush::laugh:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share