KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Fredag d. 30. juni 2006

Formiddag - cardio:

8.50 - 13.40: Post-:bike: m. meget post og 100% reklamer.

Fy for den lede, en tung dag. Alle de månedsmagasiner og fagforeningspamfletter der skal ud. :crazy: Og så naturligvis 220+ kg. reklamer til pøbelen. Uha, cyklen var godt nok tung når jeg lige havde været ved et depot og fylde op. :laugh: Men fuck det - stængerne var vilde efter at få lov at drøne derudaf, så det gik skam fint nok.

Nu skal jeg bare slappe af, og så om et par timer går turen igen ud til Roskilde Festival '06. Gårsdagens middelmådige (at best!) præstationer af diverse bands kan kun blive overgået i dag, når mægtige OPETH indtager scenen kl. 18. Damn, jeg glæder mig sgu!! :devil:

Snakkede iøvrigt med Incognito i går før Gunnarz Rozar. Hyggeligt lige at hilse på - og få fyret nogle røverhistorier fra Illdisposeds turnéliv af. :tongue::laugh::superman:

Det' weekend. Det' Roskilde. Træning bliver en by i Rusland resten af weekenden. Der skal festes! :w00t::w00t::cool:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ferie-opdatering

Har sommerferie her i uge 28 og 29. Det er dejligt. Sidder i det jyske og slapper af. Er p.t. på et bibliotek i Holstebro, for jeg bor et sted uden hverken fjernsyn eller internet. Det er egentlig rart nok, for så får jeg igen tid til at kaste mig over et par bøger. Specielt på en dag som denne hvor det regner, så er man tvunget til at læse lidt. Dejligt. :smile:

Træningen har stået stille siden Roskilde Festival. I morgen og torsdag håber jeg dog, at jeg kan få tid til at smutte ned i et af centrene her i Holstebro, og således banke en bryst/skulder/triceps dag af i morgen onsdag, og en ben/ryg/biceps dag af torsdag. :superman:

Næste uge tilbringes i Kruså ved grænsen. Her bliver der ingen styrketræning, så det bliver i stedet lange gåture, nogle løbeture og ellers bare afslapning.

Min vægt er p.t. omkring de 85 kg. Der har den ligget stabilt i 2 - 3 måneder, og nu må det sidste godt komme af. Regner med at skulle ned omkring 77 - 80 kg. førend mine mavemuskler kan anes, for som så mange mænd, sidder alt midt fedt sgu omkring maven. Striberne på skuldrene er kommet, og når jeg spænder kan jeg også sagtens se muskulaturen drible rundt på brystet, samt arme og ben. Mangler bare lige det sidste hvalpefedt omkring maven. :dry: Det går og løber jeg af de næste 4 - 5 uger, og selvom det betyder jeg rammer strandformen for sent, så bliver det alligevel en succesoplevelse for mig. For jeg har ALDRIG haft tydelige abs, men om det så først bliver i september eller oktober forløsningen kommer, så VIL jeg have dem i 2006. :devil: Derefter går jeg nok og priser mig selv som en anden konge i en måneds tid, hvorefter den står på bulk. For en mand der måler 187 cm. i højden skal jo ikke veje 77 kg. når han går op i styrketræning. :laugh: Der skal vel ca 15+ kilo masse mere på førend det bliver nogenlunde hæderligt. Men nu skal jeg lige ramme bunden, se maven - og SÅ skal der knaldes vægt på skroget igen. :cool:

Lige en sommeropdatering og lidt fremtidsplaner på en regnfyldt sommerdag. Om de næste par træninger bliver logget er uvist. Aner ikke om jeg får tid, endsige gider. :wink:

Indtil da - go' sommer, tossehoveder! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Indtil da - go' sommer, tossehoveder! :w00t:

Tak, tak og ilige måde da!! :tongue:

& mon ik de abs nok skal komme inden efteråret står truende for døren? De sidste par år, har vi jo haft glæde af fænomenet Indian Summer.. så måske bliver der alligevel en legal undskyldning for at flashe six-packen i fuld offentlighed?

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Tak, tak og ilige måde da!! :tongue:

& mon ik de abs nok skal komme inden efteråret står truende for døren? De sidste par år, har vi jo haft glæde af fænomenet Indian Summer.. så måske bliver der alligevel en legal undskyldning for at flashe six-packen i fuld offentlighed?

:ninja: krammere, Tania

Hehe... om det så først bliver til november, så kommer den ud i offentligheden når den engang kommer. Kan være jeg tropper op i bar overkrop til Volbeat koncerten - pisfrysende og åletynd. :laugh:

Njarh..., men det skal nok komme. Må bare ud og løbe lige så langt og med lige så giftig en intensitet som dig, 'Ninja. :superman:

Så skal det skidt nok titte frem engang... :bigsmile::blush::cool:

Link to comment
Share on other sites

Træning i Holstebro

Onsdag d. 12. juli 2006 @ Holstebro Fitness

Bænk: 15 @ 20 kg, 10 @ 50 kg, 3 x 5 @ 70 kg :blush:

Military: 5 x 6 @ 40 kg

Dips: 5 x 7 @ BW

DB Skrå Bænk: 3 @ 24 kg, 5 @ 22 kg, 4 @ 22 kg :dry:

Afsluttede træningen efter at måtte erkende nederlag i både bænk og skrå db bænk. Absolut ingen energi i patværket. Underligt. Men der var fint overskud i en let omgang military og dips - og i dag er der da også lidt DOMS i pecs, så det har da været bedre end ingenting... trods alt. :bigsmile:

Torsdag d. 13. juli 2006 @ Flex Fitness i Holstebro

Squat: 5 x 5 @ 50 kg

Dødløft: 10 @ 60 kg, 5 x 5 @ 100 kg

BB bent-over Rows: 5 x 5 @ 65 kg

Lat Pulldown: 10 @ 100 lbs, 10 @ 120 lbs, 2 x 10 @ 140 lbs

Seated Leg Curl: 12 @ 110 lbs, 3 x 10 @ 130 lbs

DB curl: 2 x 10 @ 15 kg, 7 @ 17½ kg, 6 @ 17½ kg

Et lille center. Der var kun fire 20 kg's kiks, så selvom jeg ikke er nogen stor kæmpe, kan jeg således nu skrive på mit cv, at jeg har ryddet et center for dets tungeste kiks og reppet med lortet. :superman::w00t::w00t:

Lat-maskinen var en underlig fisk, og det samme er den til leg curls - samme som i Fitne$$.DK i Taastrup. :nonono: Ikke et center jeg besøger igen, men personalet og dem der trænede var overordentligt flinke, så ikke noget ondt sagt om det. Skønt lige at få banket kroppen igennem her i ferien, omend træningen var let hele vejen igennem. Kun lige brystkassen var heeelt på ferie i går. :laugh:

Nu videre ud i verden. Har brugt ferien på at læse, og har indtil videre høvlet Belladonna Dokumentet og Populærmusik fra Vittula igennem. Den ene en anelse i stil med DaVinci, sidstnævnte en hylende morsom bog som alle bør læse. :laugh::rofl2:

I næste uge bliver det nok til flere. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ferie update

Er på camping-ferie i Kruså, intet mindre. Min svigerfar har en campingvogn med hele pivtøjet, og den kørte han i går ned på Kruså Camping - så nu ligger kæresten og jeg sammen med camping-folket. Det er godt nok en sjov affære. :w00t: Grunden er, at min kæreste skal arbejde på et fjerkræslagteri i Padborg i 14 dage (undervisningsdyrlæge der lige skal snuse til fjerkræ-siden af de danske slagterier), og da jeg har ferie, udnytter vi muligheden for at være sammen, og så slapper jeg af mens hun jobber de fire første dage i ugen. Derefter til Nordjylland, op til min bedste vens bryllup. :cool:

Så i heden har jeg søgt ly alle steder der er air-condition i dag, for uha der er varmt. :devil:

Først supermarkederne da der blev handlet ind, og dernæst lige en smut over grænsen og ind i Otto Duborg for at købe et par 1 GB CF-kort til min Canon 20D. Så har jeg nu 3 x 1 gb kort + én 256mb, og så behøver jeg vist ikke tænke på plads til billeder de næste mange år. :4thumbup:

Nu har jeg søgt ly i et bibliotek, da jeg lige skal have en bog med hjem i campingvognen. Æder bøger som slik disse dage - der er ikke andet at lave når solen er så hård, end at sidde enten i skyggen, eller med fødderne i havet - begge ting med en bog i hånden. :smile:

Træning genoptages mandag i næste uge, når job også skal påbegyndes igen. Indtil da vil jeg observere hvordan campingfolket lever. Min kæreste og jeg er i hvert fald ikke målgruppen. Vi er vel omtrent de eneste på pladsen der er 30 år gamle, alle andre enten børnefamilier eller ældre. Desværre må jeg meddele, at i det miljø er mændene slaver. Jeg har set alt for mange mænd gå, umyndiggjort af en farlig kvinde i forteltet, op mod vaskeområderne iført sandaler, vaskebalje og dagens opvask inkl. lidt sæbe i en plasticbøtte og et viskestykke behændigt smidt over skulderen, eller over underarmen som en anden tjener. Uhyggeligt scenario, som min kæreste dog mente var det mest naturlige i verden. :crazy:

Jeg håber, at denne uge samtidig bliver min sidste. Hvad sker der ikke den dag jeg fatter sympati for disse mænd, ser mig selv som én i flokken, handler ens joggingsæt og lærer farlige ord som "fastligger", forskellige gradbøjninger af "fortelt", får overblik over ideen med både 220volt og 12volt i en campingvogn, og ser det som det mest naturlige at tømme campingtoilettet hver morgen? Eller allerværst: Ser det som det mest naturlige i verden, at det er MIG der skal klare opvasken, skulder ved skulder med de andre knækkede mandesjæle?? ARGH!! :mad::nonono::crazy::devil:

Nå, nu vil jeg til stranden. Dyppe mine fødder i saltvandet og nyde det danske sommervejr, der viser sig fra den varmeste, og dermed i min verden, BEDSTE side. Kun i bil uden air-con er det ikke særlig rart, men derudover... :wub::wub::wub:

Link to comment
Share on other sites

Hehe... om det så først bliver til november, så kommer den ud i offentligheden når den engang kommer. Kan være jeg tropper op i bar overkrop til Volbeat koncerten - pisfrysende og åletynd. :laugh:

Jeg kan se vi har samme målsætning om at få en synlig 6-pac for første gang :innocent: . Kan være vi skal lave en aftale om at flashe 6-pac til Inflames/Slayer d. 19 nov. mao. battle mellem der König & Fozzy :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se vi har samme målsætning om at få en synlig 6-pac for første gang :innocent: . Kan være vi skal lave en aftale om at flashe 6-pac til Inflames/Slayer d. 19 nov. mao. battle mellem der König & Fozzy :devil:

Det ku' da godt være. Jeg ved i hvert fald, at jeg er tilstede! Det samme er LarsB herinde fra. Det bliver en ond omgang. :4band: :headphonedance::rocketwhore::devil:

Skal Pauli giftes?? :blink::blink:

:tongue:

Hehe... nej, det er ikke Pauli, så vidt jeg ved. :w00t:

Ham har jeg heller ikke kendt i 20 år... endnu. :laugh:

Log-update:

I min afslappede tilstand i skyggen, og nogle gange også i vandet når jeg ryger i bølgen blå, er jeg som sagt gået i sommer-mode, og så bliver der kværnet bøger. Herlig ting jeg gør hver sommer. Det har bl.a. budt på følgende anbefalelsesværdige bøger:

"Pompeji" af Robert Harris og

"Manden Uden Ansigt" af Markus Wolf.

Førstnævnte en roman med udgangspunkt i de faktiske, historiske begivenheder da Vesuvius gik i udbrud. God fortælling, fængslende historie og et detaljeret indblik i hvor uhyggelig et vulkanudbrud er - og hvor langt fremme romerne egentlig var samfundsudviklingsmæssigt.

Den sidste er et gribende indblik i en mesterspions liv bag jerntæppet. Chefen for et efterretningsorgan, som Vesten ikke ejede et fotografi af i over 30 år, deraf hans kælenavn, fortæller sin livshistorie. Lækker læsning - specielt fordi han fortæller det uden at frakende sig ansvar. Sublim bog. :4thumbup:

Nå, videre ud i det gode vejr. Biblioteket skal bare lige endevendes hver dag - og ikke mindst, lige en halv times internet, for i en campingvogn er man uden fjernsyn, radio eller noget andet. Skal lige holdes up2date med verdens gang... og MOL. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Stadig sommerferie... helt afslappende. Lillesøster blev i morges kørt på hospitalet. Vandet gik i formiddags, veerne satte for alvor ind omkring middag og nu her 15.20 blev det til en lille velskabt pige. Så nu er jeg ikke kun Konge, men også onkel. :smile:

Må op til hende om lidt. Er heldigvis i Nordjylland, så det bliver sgu da ganske skægt. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Stadig sommerferie... helt afslappende. Lillesøster blev i morges kørt på hospitalet. Vandet gik i formiddags, veerne satte for alvor ind omkring middag og nu her 15.20 blev det til en lille velskabt pige. Så nu er jeg ikke kun Konge, men også onkel. :smile:

Må op til hende om lidt. Er heldigvis i Nordjylland, så det bliver sgu da ganske skægt. :cool:

Congrats der..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Congrats der..! :4thumbup:

Tak for det.

Sad hjemme ved de gamle, alene med min mor, da faderens sms tikkede ind. Min mor kunne ikke finde telefonen, havde ganske simpelt glemt hvor hun havde smidt mobilos. Vi vidste jo, da vi begge var deroppe på fødegangen omkring kl. 13.40, at det var i fuld gang og havde fået updates fra faderen tidligere. Men nu var telefonen væk?! Hvad gør vi??!!! Sønnike ringer selvfølgelig til sin mor, og så fandt hun den ved at gå efter lyden. :laugh:

Da hun så fandt ud af, at der stod "Tillykke. Du er blevet bedstemor", gik en puls der i forvejen var omkring 120bpm til vel omtrent 3000bpm. Hun blev helt umulig. Ringede først til faderen, og han fortalte hvordan det var gået til, og at bettesøs stadig var i gang med de sidste manøvrer. Så et opkald til den nykårne bedstefar, og nu sidder jeg så alene i huset. For da han kom hjem var der godt nok ikke meget at gøre. Ti vilde heste kunne ikke holde på min mor - hun sku' bare til Hjørring Hospital og det kunne KUN gå for langsomt. Fan'me skægt at se sin mor være SÅ besat af én ting. :tongue:

Jeg selv fortsætter med at lave pull-ups i deres vasketøjsstativ udenfor. :superman: Indtil den officielle besøgstid åbner. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for det.

Sad hjemme ved de gamle, alene med min mor, da faderens sms tikkede ind. Min mor kunne ikke finde telefonen, havde ganske simpelt glemt hvor hun havde smidt mobilos. Vi vidste jo, da vi begge var deroppe på fødegangen omkring kl. 13.40, at det var i fuld gang og havde fået updates fra faderen tidligere. Men nu var telefonen væk?! Hvad gør vi??!!! Sønnike ringer selvfølgelig til sin mor, og så fandt hun den ved at gå efter lyden. :laugh:

Da hun så fandt ud af, at der stod "Tillykke. Du er blevet bedstemor", gik en puls der i forvejen var omkring 120bpm til vel omtrent 3000bpm. Hun blev helt umulig. Ringede først til faderen, og han fortalte hvordan det var gået til, og at bettesøs stadig var i gang med de sidste manøvrer. Så et opkald til den nykårne bedstefar, og nu sidder jeg så alene i huset. For da han kom hjem var der godt nok ikke meget at gøre. Ti vilde heste kunne ikke holde på min mor - hun sku' bare til Hjørring Hospital og det kunne KUN gå for langsomt. Fan'me skægt at se sin mor være SÅ besat af én ting. :tongue:

:laugh: Klasse underholdning da..!

Jeg selv fortsætter med at lave pull-ups i deres vasketøjsstativ udenfor. :superman: Indtil den officielle besøgstid åbner. :smile:

Også den eneste rigtige måde at spendere ventetiden på ..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 24. juli 2006

Formiddag - cardio:

8.30 - 12.30: Post-:bike: med post og 80% reklamer. Nice and easy. :smile:

Eftermiddag - styrke:

14.45 - 15.55 : GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 1

Squat: 5 x 5 @ 50 kg :sneaky2:

Bænk: 15 @ 20 kg, 10 @ 50 kg, 5 x 5 @ 70 kg

Military: 2 x 5 @ 45 kg, 3 x 5 @ 40 kg :blush:

Mave: 4 x 10

Udenfor program:

Dips: 5 x 5 @ BW

Seated Leg Curl: 4 x 12 @ 50

Seated Calf Raise: 4 x 12 @ 100

Stille og rolig træning. Efter to uges ferie skulle der ikke forceres. Knæet brokkede sig desværre under squat, bænken var tung og i military måtte jeg tage lidt vægt af for at gennemføre i ordentlig stil. Så valgte at ta' den med ro, og køre afslappet i dips til sidst. Squat og bænk var SS'et, det samme var military, leg curl og calf raise. Til sidst blev også dips og mave SS'et. Effektivitet i et varmt center er vejen frem. :tongue:

Derefter en smut ud til to af kærestens heste. De skulle smøres lidt med noget creme, således klæg, hestebremser og andet insektfnuller ikke bider dem således hestene gnubber sig til blods. Men man bliver altså angrebet af hestene selv når man har kiks i lommerne, og kun skal have fat i to ud af en flok på 10. Så jeg delte lidt ud til de andre, men et føl blev lidt overivrig og bed mig fan'me i ryggen. Liiiige i det der er tilbage af mine elskovshåndtag. Av for satan! :crazy: Bagefter, da jeg smurte hypperne, blev jeg så også bidt af de forbandede klæg og nåede til sidst at liste mit ene ben op af en flok brændenæller da jeg lukkede hypperne ud på folden igen. Godt gået, Konge. Du forstår fan'me at gøre skade på dig selv. Nu har jeg et mærke på ryggen, læggen svier lidt og låret har et lille rødt mærke fra et insekt. Det kører bare. :laugh::w00t::superman:

Nå, alle småskavankerne til side, så har dagen været fin, trods alt. Tilbage på job, overkommelig arbejdsdag og en let omgang træning - dejligt at være tilbage i vægtcenteret. :blush:

I morgen skal jeg, efter arbejde, en smut til Kalvebod Brygge 32 i Tjøwenhaun. Sidste samtale med BaneDanmark inden jeg starter på uddannelsen til trafikdisponent - vist nok med opstart 4. september, mandag i uge 36. Det giver lige 4 - 5K ekstra hver måned (endda allerede fra uddannelsesstart!) end at være post. Det ku' min lønkonto rigtig godt trænge til. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Heeh, har du bare noget med dyr eller?... :laugh: ...

D knæ der :nonono: ... du må sætte en annonce i avisen ''Nyt knæ søges til højest 2000kr'', så står der sikkert et BANDIDOSmedlem uden for din dør dagen efter... :tongue: ... og så kan du squatte heavy... :smile: ...

men lyder da godt med ekstra 5kilo... det er hele min månedsløn du får mere hver måned :w00t: ...

Link to comment
Share on other sites

men lyder da godt med ekstra 5kilo... det er hele min månedsløn du får mere hver måned :w00t: ...

Ja, det er fint nok. :cool:

Var til afsluttende ansættelsessamtale i eftermiddags, og de gav grønt lys efter 30 minutters snak og 5 minutters votering. Forudsat jeg består et lægetjek og øjenlægetjek, så starter jeg mandag d. 4. september. Fint nok. Lidt malurt blev dog smidt i bægeret, da mit praktiksted bliver Helsingør. :blush: Det ligger knap 60 km. fra Taastrup, så der bliver lidt pendlen frem og tilbage, men vi ser på det.

Går stadig med tanker om at søge ind til Falck. Ved det sgu ikke. Er lidt i syv sind lige p.t., for jeg aner ikke hvad jeg vil. Vil så afgjort helst Falck, men der er sgu så mange ansøgere at det nærmest er et lykketræf hvis man kommer ind. :cry:

Arhhh... fuck it. Jeg finder ud af noget... :smile:

Link to comment
Share on other sites

5 ekstra K om måneden til Kong Kent.. jammen, så køber du jo bare ENDNU flere obskure norske Black Metal plader, sorte T shirts og balsam til det lange hår :w00t::w00t::w00t:

Naa, seriøst, det lyder alletiders :4thumbup:

Yeah. Norske black-metal skiver som kun et fåtal har hørt om et kuuuuuult. :rolleyes:

(At de så, som regel, er noget værre lort er ikke noget man fortæller nogen. :laugh: )

Pengene tror jeg skal gå til det afgrundsdybe hul der er på min lønkonto. Derefter skal der spares op til udbetaling på et bette landsted ét eller andet sted i landet. Du ved jo godt hvor tøsepigebarnet og jeg kigger... :wink:

Og lidt log update:

Tirsdag d. 25. juli 2006 - Cardio:

8.45 - 12.45: Post-:bike: m. post og 20% reklamer. Hurtig omgang uden problemer. :yo:

Onsdag d. 26. juli 2006 - Cardio:

8.20 - 13.00: Post-:bike: m. post, 882 ugeaviser og 60% reklamer.

Tung dag og usandsynlig varm. Jeg har opgange om formiddagen, så der sveder jeg så det hagler. Ved 11-tiden kommer jeg så for alvor ud i det fri, og så begynder solen rigtig at få fat. Når man så kører med post op af store bygninger uden skygge og uden vind, med solen bagende lige ned på sin røde post-trøje, på en cykel der vejer 40+ kg, så bliver der varmt! :cool: Har kun én liter vand med, og den er altså væk inden klokken er 10. Selvom jeg rationerer, holder den ikke. Så jeg er godt brugt lige nu, og udskyder derfor onsdagens træning til i morgen, torsdag. Det er ryg-dag, og jeg tør ganske simpelt ikke løfte 100+ kg i dødløft, samt diverse andre øvelser når jeg er i alvorlig væskeunderskud og p.t. ikke kan andet end dampe af herhjemme og indtage mad og kold vand uafbrudt. :laugh: Det er faaaaa'me varmt at være post disse dage. Men da skønt at kunne nyde vejret, for selvom det er varmt, så er det dejligt at være udenfor... :yahoo:

Senere i eftermiddag skal jeg lige ud til hyphestene og smøre dem i creme der holder de dumme insekter væk. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 27. juli 2006

Formiddag - cardio:

8.15 - 11.30: Post- :bike: m. post og 40% reklamer.

Simpelthen for nemt. Kørte hjem efter turen og spiste middagsmad. Derefter pakke reklamer osv. til fredagens tur. :cool:

Eftermiddag - styrke:

14.55 - 16.00: GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 2

Dødløft: 10 @ 60 kg, 5 x 5 @ 100 kg

BB Bent-Over Rows: 5 x 5 @ 65 kg

Pull-Ups: 5 x 3 @ BW

Crunch: 4 x 10

Udenfor program:

Lat Front Pulldown: 4 x 10 @ 50

Efter en tråd om dødløft her på MOL, fandt jeg ud af, at jeg har kørt dem "touch'n'go" i det lille års tid jeg har dødløftet. Det er dog åbenbart ikke den heeelt rigtige måde at gøre det på, så i dag prøvede jeg at lade stangen gå kold i bunden. Ganske sjovt, og jeg satte med vilje kun de 100 kg på i alle fem sæt, for ligesom at føle om det føltes tungere end ved "touch'n'go". Det synes jeg dog ikke, omend lænden da får lov at arbejde lidt mere i starten af alle reps end ellers. Så det var helt ok.

Rows kørte også fint, men jeg er som sædvanlig tung i røven ved pull-ups. :nonono: Sluttede af med lidt pulldown, bare for hyggens skyld. Ville egentlig også have kørt en 3 - 4 sæt til bisserne, men der var bare for varmt i den kælder. Så jeg lod pindarme være pindarme, og daffede hjem i skyggen. :blush:

I morgen er det skrå bænk, dips og front squat + det løse. :smile:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 28. juli 2006

Formiddag - cardio:

8.20 - 12.50: Post-:bike: m. post og 230+ kg reklamer.

Regn, regn og atter regn. Stolede blindt på DMI i morges da jeg tjekkede vejret online, men selvom de bare lovede overskyet, så regnede det lige fra første færd til sidste afleveringssted. Jeg cyklede i shorts og t-shirt! :superman: Gennemblødt, men fuck det - posten skulle ud og det var jo ikke koldt, bare en anelse klamt. :laugh:

Eftermiddag - styrke:

16.45 - 17.30: GetBig.dk fundamentprogram, fase 2 - dag 3

Front squat: 5 x 5 @ 40 kg

Skrå DB bænk: 10 @ 16 kg, 5 x 5 @ 24 kg

Dips: 5 x 7 @ BW

Udenfor program:

Seated Leg Curl: 4 x 12 @ 50

Seated Calf Raise: 4 x 12 @ 100

Hurtig, nem træning. Højre knæ er noget værre lort, og det knagede i alle fem sæt. Øv! :mad: Den skrå bænk var nem, det samme var dips. Front-skvat og skrå DB var SS'et, det samme var dips, leg curl og calf raise - trillede rundt mellem de tre stationer. Så det kortede tiden ned, og så blev det til lidt :blahblah: med en anden post der også er begyndt at træne. Han stod og hev i kabeltårnet til brystet, så det måtte jeg også lige prøve. Cross-overs, flyes... kald det hvad I vil - den øvelse bliver aldrig én jeg for alvor forelsker mig i. Synes det er noget rod med at krydse armene og kablerne osv. Det er for teknisk til mig. Holder mig til mine søde, små håndvægte og stænger m. kiks. :tongue:

Nu skal der slappes af. Skal på arbejde igen i morgen. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 1. august 2006

Formiddag - cardio:

8.20 - 12.00: Postcyklen strøg afsted i godt vejr. 'Nuff said...

Eftermiddag - styrke:

16.25 - 17.25 : GetBig.dk fundamentprogram - fase 2, dag 1

Squat: 5 x 5 @ 50 kg

Bænk: 15 @ 20 kg, 10 @ 50 kg, 5 x 5 @ 70 kg

Military: 5 x 5 @ 45 kg

Mave: 4 x 10

Udenfor program:

Dips: 5 x 7 @ BW

Seated Leg Curl: 4 x 15 @ 50 (Strict! Med maskinens max! :devil: )

Seated Calf Raise: 4 x 12 @ 100 (Strict! Med maskinens max! :devil: )

Squat og bænk SS'et. Military, leg curl og calf raise SS'et. Dips og mave SS'et. Tidsbesparende. :smile:

Squatten kørte fint i dag. Knæet brokkede sig kun lige i første sæt, men så forsøgede jeg mig med at læne mig mere bagover, således røven presser mere op, og vægten dermed ikke er nær så meget "på" knæet under opdriften. Det hjalp faktisk, og det blev til lidt mere end 5 x 5, for jeg sjussede mig lidt frem i de sidste tre sæt. Tror måske det er vejen omkring mit dumme knæ. Jeg krydser i hvert fald fingre, for hvis det er, kan jeg måske snart øge i vægt i den øvelse. :blush:

Dagens succesoplevelse i det morsomme hjørne var, at en disco-fyr med solbrune arme, tanktop og afbleget hår satte sig på bænken ved siden af mig. Reppede med 50 kg og smed så 70 på, ligesom jeg lå med. Men den ville kun ned og op én gang, for da han så sænkede den ned på brystet igen måtte jeg over og hive den op for ham. Selvom det jo ikke var sjovt for ham, var det lige en lille ego-boost til Kongen om, at jeg da trods alt ikke er såååå ringe endda. Jeg repper jo med disco-fætterens max! :laugh:

Ellers ikke noget at bemærke ved dagens træning. Stille og roligt, storsvedende da kælderen er råddenvarm. :crazy: Må desuden sande, at selvom jeg er en ærgerlig ål (84 kg på 187 cm), er jeg vokset ud af Fitne$$DK's femoris- og kalve-maskiner. :nonono::nonono:

Dagens træning skulle have været afviklet i går, mandag, men jeg var sgu syg mandag. Oppe hele natten fra søndag til mandag, travende rundt og kunne ikke finde ro. Havde den mest gustne mavepine, og det gjorde sindssvagt ondt når jeg lå eller sad ned. Så måtte trave rundt i en ét-værelses lejlighed, og holdt derfor min kæreste vågen det meste af natten også. :dry: Seks stive timer fra 2 - 8 før jeg kunne ligge mig i sengen og falde i søvn... heldigvis frisk igen nu. Så i morgen banker jeg ryggen af, og forhåbentlig når jeg lige 'dag 3' torsdag inden jeg fredag tidlig morgen begiver mig mod Wacken Open Air '06 i det nordlige Tyskland. Heavy-metallens mekka! :bowdown::devil: :4band: :4drunk: :bruce:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share