Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Netop hjemvendt fra en gang aftentræning :bigsmile:

Blev til:

BP

1x15x20

1x12x30

2x10x40

5x4x50

Flyers

1x8x8

3x8x9

Ass. Dips

4x6

Seesaw Press

2x8x10

2x6x11

Kragelaterals

3x8x7

Partial squats

1x20x20

1x15x40

2x12x60

1x12x70

2x10x80

2x12x60 (lidt lavere end de andre :smile: )

Kørte fint i dag... og dejligt endelig med lidt vægt på stangen... lænden klagede ikke, men tænkte jeg måtte stoppe mens legen var god :wink:

Rumænsk DL

1x12x40

2x10x50

Ass. Chins - Overhånd

5x6

Yates Rows

3x8x30 - kørte meget let og koncentrerede mig om at trække med ryggen i stedet for armene....

Sluttede af med 20min på løbebåndet :w00t: ....

En rigtig god træning, selvom det var sent og jeg var træt :bigsmile: (glæder mig til at ku sove lidt længere fra næste uge igen :wink: )

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En rigtig god træning på Kauf's swissball hold :4thumbup: :w00t: .....

Vi var ikke nok til træning i dag, så aflyste.... Prøvede at ringe til herrerne, men de havde desværre også aflyst :blink::nonono: ... Ku' ellers ha været rart at spille lidt :wub:

Link to comment
Share on other sites

En rigtig god træning på Kauf's swissball hold :4thumbup: :w00t: .....

Vi var ikke nok til træning i dag, så aflyste.... Prøvede at ringe til herrerne, men de havde desværre også aflyst :blink::nonono: ... Ku' ellers ha været rart at spille lidt :wub:

Tusind tak :bigsmile: Jeg har leget lidt med programmet igen, og du kan godt forvente flere ændringer til næste gang :wink: har fundet nogle gode øvelser, der nok skal sætte dig på en prøve :superman:

Der var jo desværre lige et par timers massage bagefter, så jeg ikke kunne komme med og rive jer rundt til basket :tease::tongue:

Godt at se, at det går godt med din Squat - få nu også lavet din stabilitetstræning - dem synes jeg ikke, jeg kan se i dit program :nono:

Ellers topdollarflot træning - og kæmpeflot med din diæt - Jeg har helt glemt at kommentere, hvor meget man kan se det på dig.. det er supernice :bigsmile:

- godt jeg reddede dig fra de to lakridser, der på magisk vis havde gemt sig i din hånd lige før træning :laugh::laugh::laugh: (godt, man absolut ikke nødvendigt) :wink:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Tusind tak :bigsmile: Jeg har leget lidt med programmet igen, og du kan godt forvente flere ændringer til næste gang :wink: har fundet nogle gode øvelser, der nok skal sætte dig på en prøve :superman:

Der var jo desværre lige et par timers massage bagefter, så jeg ikke kunne komme med og rive jer rundt til basket :tease:

Godt at se, at det går godt med din Squat - få nu også lavet din stabilitetstræning - dem synes jeg ikke, jeg kan se i dit program :nono:

Ellers topdollarflot træning - og kæmpeflot med din diæt - Jeg har helt glemt at kommentere, hvor meget man kan se det på dig.. det er supernice :bigsmile:

- godt jeg reddede dig fra de to lakridser, der på magisk vis havde gemt sig i din hånd lige før træning :laugh: (godt, man absolut ikke nødvendigt) :wink:

Jamen det var da så lidt :bigsmile: - skriver jo også når det har været noget bæ :tongue: .... Men du fortjener rosen, var rigtig godt i dag... Glæder mig til næste gang for at se hvad du har fundet på :devil::superman::w00t::yahoo: ...

Ja, ærgeligt med basketball'en (selvom jeg stadig tvivler ret stærk på at du ville ku' rive os rundt :tease::tongue: - men du tør jo aldrig prøve :nonono: )... Men var egentlig ret træt og DOMSet i benene så måske jeg havde godt af en rolig dag :unsure: ... Synes godt nok du har gang i meget forskelligt for tiden... Ikke så underligt at du synes du har travlt :wink: ...

Laver faktisk også stabilitetstræningen... Er bare ikke altid jeg husker at få den med i opdateringerne :blush: ... og lige i denne uge har jeg ikke været verdens flittigste :innocent: , men ellers plejer det at være ok :smile: ...

Så er det min tur til at sige tak :bigsmile: , både for træningen, at du synes jeg var sej :laugh: , komplimentet med diæten :blush: og for at redde mig for de forfærdelige og meget meget farlige lakridser :blush: ... (fandt en 2krone i min lomme og fik øje på den der automat :innocent::blush: ) - og jo stadig lidt nødvendigt...

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

:yahoo: Forresten :cheer: :

Hvis der er nogle der har lyst til at få noget massage billigt kan jeg fanges på PM :bigsmile: ... Har jo brug for at få masseret en masse forskellige mennesker :wink: ....

:w00t: Cat

ps: håber det er ok med sådan et indlæg :unsure: ... ellers må en mod lige gi' mig besked eller slette det :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det er helt ok, hvis altså du giver mig billig massage. :cool::laugh:

En skam at du bor så langt væk. :smile:

Ok, mange tak... Var nemlig ikke lige helt sikker :4thumbup:

:laugh::laugh::laugh: - en så er det også kun fordi det er dig :innocent: - og fordi din bil hedder det sammen som mig :tongue: ....

Jep bor lidt langt væk... Men man ku' jo kombinere det :w00t: ... Enten ku' man finde på noget næste gang jeg kigger forbi Odense :innocent: ... ellers er der jo snart noget stævnegøgl herovreaf :superman::wink: ...

Link to comment
Share on other sites

:yahoo: Forresten :cheer: :

Hvis der er nogle der har lyst til at få noget massage billigt kan jeg fanges på PM :bigsmile: ... Har jo brug for at få masseret en masse forskellige mennesker :wink: ....

:w00t: Cat

ps: håber det er ok med sådan et indlæg :unsure: ... ellers må en mod lige gi' mig besked eller slette det :innocent:

Uuuuuhhhhh......................... Me, me, me, me, me, me .................. :laugh: :laugh:

Under alle omstændigheder kunne det være sjovt at stable noget fælles træning på benene? - og så kan du give mig et par diæt råd :innocent: Kan evt. bytte med et par cirkelspark? :rolleyes:

:ninja: krams, Tania

Link to comment
Share on other sites

Uuuuuhhhhh......................... Me, me, me, me, me, me .................. :laugh: :laugh:

Under alle omstændigheder kunne det være sjovt at stable noget fælles træning på benene? - og så kan du give mig et par diæt råd :innocent: Kan evt. bytte med et par cirkelspark? :rolleyes:

:ninja: krams, Tania

:bigsmile: Som sagt sender du bare en pm hvis du vil aftale en tid :tongue::cheer::yahoo: ....

Jamen jeg er jo også fitness.dk'er (selvom jeg ikke er meget for at indrømme det :blink::wink: ), så vi kan sagtens finde på noget... Ku' være super hyggeligt :devil: ... Har indtryk af at der er nogle stykker herindefra som træner der, så mon ikke vi kan få samlet lidt folk :cool::superman: ... Diæt råd har jeg masser af :w00t: - er desværre bare ikke altid lige god til at overholde dem selv :innocent::laugh: (men plejer nu at gå ok alligevel :bigsmile: )

Cirkelspark :4jumpy: Det ku' fandme være skægt :4thumbup: ... Især mine koordinationsevner taget i betragtning :tease: ...

:yo: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Cirkelspark :4jumpy: Det ku' fandme være skægt :4thumbup: ... Især mine koordinationsevner taget i betragtning :tease: ...

Det vil jeg se, DET VIL JEG SEEEEEEEEE :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes, at du skal gøre det - altid klar på en udfordring :superman: - må jeg filme :laugh: - vi ses i aften :yo:

Sagde heller ikke at jeg ikke var game :superman::4jumpy::devil::cheer: - er sundt ikke at ta' sig selv al for seriøst engang imellem :tongue: ....

Dagens træning:

Jump squats:

1x15x20

5x8x40

Så kom Kauf, hvilket var super hyggeligt, men der gik en hel del (underdrivelse :blush: ) :blahblah: i den, så den næste time brugte jeg på at lave ingenting andet en at hygge :blink: ... Fik dog klemt lidt jumplunges ind :w00t: ...

Jump Lunges: - ny øvelse :superman: , den var skæg - og den skal der helt sikkert arbejdes noget mere med... Takker Kauf for instruktioner :bigsmile:

7x3-8stks.... Lidt rodet, men forsøgte at få tjek på balancen :wink:

Så blev det til

Ass. Chins Underhånd

4x8

+1unassisted :laugh: - sku lige prøve :blush:

BO DB Rows

3x8x22

Decline BP - endnu en ny øvelse :wink:

1x15x20

1x10x30

1x10x40 tror jeg nok

1x8x45

1x5x50

irriterede mig lidt at min overkrop var for kort til bænken :unhappy::nonono: ... Ku ikke rigtig få stangen løftet ud af racket :innocent: ... men meget skægt at prøve øvelsen :bigsmile:

Incline DB Press

4x6x16

Ass. Dips

3x8

MP

3x10x20

Så smuttede jeg let og elegant hjem og fik mig noget mad :4mewantfood:

Super hyggeligt og super super inaktiv træning :blush:

I aften får jeg nok et par timers dansecardio :banana3: :superman::cheer::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

:yahoo: Forresten :cheer: :

Hvis der er nogle der har lyst til at få noget massage billigt kan jeg fanges på PM :bigsmile: ... Har jo brug for at få masseret en masse forskellige mennesker :wink: ....

:w00t: Cat

ps: håber det er ok med sådan et indlæg :unsure: ... ellers må en mod lige gi' mig besked eller slette det :innocent:

Hvis du kan massere Henning, kunne du måske lokkes til at massere mig i samme omgang? Har efterhånden oparbejdet en del spændinger i ryggen, jeg gerne ville af med :chicken:

Og tark... :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kan massere Henning, kunne du måske lokkes til at massere mig i samme omgang? Har efterhånden oparbejdet en del spændinger i ryggen, jeg gerne ville af med :chicken:

Og tark... :flowers:

Det kan vi sagtens finde ud af :bigsmile: ... Ingen problemer med det - udover lige at finde et tidspunkt :tongue:

Ska' da ikke takke :wink: ....

:cheer:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Jeps :smile: ....

Eller jump og jump :blush: - er ikke fordi jeg kommer mange cm op i luften, men letter da fra jorden :innocent:

Jump Squats skal som regel ikke laves med mere end 20-30 % af ens alm. squat max, så måske du skulle pille nogle kilo af og koncentrere dig om eksplosion og højde på dine spring. Jeg formoder du træner jump squats pga basketball?

Link to comment
Share on other sites

Jump Squats skal som regel ikke laves med mere end 20-30 % af ens alm. squat max, så måske du skulle pille nogle kilo af og koncentrere dig om eksplosion og højde på dine spring. Jeg formoder du træner jump squats pga basketball?

Ok :bigsmile: ... Tak for tippet... Det vil jeg prøve :devil::superman: ...

Skal dog lige siges at jeg heller ikke ligefrem kommer mange cm op i luften når jeg hopper uden vægt på :blush::laugh::laugh::laugh:

Laver egentlig jumpsquats fordi jeg ikke ka' lave normale squats (pga lænden), så gør det for at få lidt afveksling og ikke kun at lave partialsquats... At det så gavner mht basketball er jo kun en extra bonus :4jumpy: ...

Link to comment
Share on other sites

Dagens lette cardiotræning....

Var ikke særlig oplagt i dag, og heller ikke særlig godt løbende :dry: ... Ved ikke om det var fordi jeg ikke rigtig havde spist nok (sov længe, så havde kun for morgenmad inden), var lidt dehydreret, eler bare træt :wink: ...

Startede med lidt hurtig mave og leg på swissball...

Så blev det til 30min på løbebåndet.... De første og sidste 5 min var :walking: , så egentlig kun 20mins løb :innocent: ....

Efterfølgende lavede jeg en masse forskellig corestabilitetstræning både med og uden bold :bigsmile: ... Blev til en god halv time :w00t: ....

Sluttede af med 20min på ellipsemaskinen :cheer:

Ikke en vild god træning, men kom da afsted og fik lavet lidt :bigsmile:

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Nååååe jah, så målte jeg lige taljen i dag :innocent:

Ku' ikke helt finde ud af det, men den største måling gav et resultat der siger - 4,5cm siden 17jan :w00t::superman::cheer::yahoo:

I morgen regner jeg med at hoppe på vægten igen for at se hvad den siger :wink::blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share