Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så er der dømt søndagshygge i Cattens hule :bigsmile: ....

Et varmt tæppe, en skål Läkerol (4 forskellige slags :w00t: ), Pepxi Max og "Ka' du danse eller hva'?" (som starter om lidt :superman: )

Godt man ikke har nogle lektier man skal læse :innocent::blush:

:nonono: Vi er nogle der sidder med 'homework' og xXx :tongue::wink:

Ser frem til vi ses - til ParadisRaid eller træning, eller hvad det bliver... tror iøvrigt at min lænd gerne vil være prøveklud for dit massagekundskab :smile: Men smider lige en PM, når jeg kan se, at der er ved at være plads i programmet...

:ninja: krams, Tania

Link to comment
Share on other sites

:nonono: Vi er nogle der sidder med 'homework' og xXx :tongue::wink:

Ser frem til vi ses - til ParadisRaid eller træning, eller hvad det bliver... tror iøvrigt at min lænd gerne vil være prøveklud for dit massagekundskab :smile: Men smider lige en PM, når jeg kan se, at der er ved at være plads i programmet...

:ninja: krams, Tania

Hehe :hehe: - Så fik du mig da lige til at tænde for fjernsynet :innocent: (den kære xXx er lidt nice i den film :blush::w00t::tongue: - nårh ja, og så er det god actionunderholdning :bigsmile: )

Ja det ska' nok blive godt at spise noget ParadIS :4mewantfood: .... og bliver hyggeligt at hilse på dig :smile: - når vi har fundet datoen bliver det sjovt at se hvor mange vi kan få med på ideen :superman: ...

PM's er altid velkomne :bigsmile:

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :bigsmile:

Havde egentlig planlagt morgensprints i dag, men pga et trælår i kampen i går valgte jeg at udskyde sprints'ne til i morgen :superman: (mine morgentimer er aflyst både tirsdag og onsdag (og havde ikke vildt meget lyst til dem i dag :4whistling: )... I stedet lavede jeg så bare en meget let morgencardio for ligesom at få lidt gang i benet :wink:

20mins PW :walking:

25mins ellipsemaskinefidus

Ha' en rigtig god dag :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm.....

Dagens træning startede egentlig fint :bigsmile: - jeg stødte tilfældigt på min søster som også er begyndt at træne samme sted som min, hvilket var super hyggeligt :4thumbup: ... Da jeg ikke havde travlt satte jeg mig på en cykel ved siden af hende og småsnakkede i en lille halv time (Læs; det cardio jeg lavede var meget meget let :laugh: )

Bagefter fik jeg hende overtalt til at vi lige sku' skrue et styrkeprogram sammen til hende, så brugte den næste time på at vejlede og instruere hende :wink: ... Fik lavet et super program som passede til hendes behov og ønsker (frivægte selvfølgelig :tongue: ) - så nu har hun noget at gå i gang med :devil: ....

Så kom tiden til min egen træning :smile:

Lagde ud med nogle jump squats, holdt en længere :blahblah: pause og forsøgte mig så med nogle jump lunges... Men jeg var meget uoplagt og låret drillede en del :dry: ....

Forsøgte at fortsætte programmet med Ass. Chins - underhånd (hvilket også gik fint nok)... Men jeg var fuldstændig tappet for energi :unhappy: .... Så lavede jeg lidt Yates Rows og besluttede at ta' hjem...

Tror simpelthen at det var for længe siden jeg havde spist.... Spiste min frokost lidt tidligt i dag og inden træningen fik jeg så en frugt og en stor portion yoghurt - men det var ikke nok :nonono: - og da slet ikke fordi der gik små 2 timer inden jeg overhovedet kom i gang med at træne :crazy: ....

Så en cat der var super tappet for energi tog hjem og spiste en masse :4mewantfood: ....

Det er bare ikke godt nok planlagt :nonono: ....

Men var alligevel super hyggeligt for fik da trænet en del kæbe :blahblah: - først med søsteren og efterfølgende med Kauf :superman: ...

:yo: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

:cheer:Morgentræning (før morgenmad) : :cheer:

10.15min jog (ned til basketbanen - sneen var væk, men i stedet var der is :dry: Men så var der en lille fodboldbane som jeg løb på i stedet (lidt større end basketbanen :innocent: )

6 x sprint fra sideline til modsatte sideline og tilbage

5 x sprint af langsiden og gang tilbage

5 x sprint fra midterlinien til baglinien til modsatte baglinie og tilbage til midt...

9.55min joggen hjem igen

Igen en rigtig god morgen workout :devil: ... Synes det er lidt underligt, for det er jo ikke hårdt at lave, men benene er bare færdige flere dage efter :blink: ... Skal nok bare vænne mig til det :superman:

Sender ønsker om en rigtig god dag til alle :bigsmile:

:yo: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Mmm, jeg er også gået i træning som Ninja... så du ved... man skal være usynlig :smilejap:

Men alt er godt, og jeg kan læse det samme gælder for dig :wink:

:laugh::laugh::laugh:

Se det forklarer jo en del :tongue:

Jep :bigsmile: - Alt er også godt her :cheer:

Link to comment
Share on other sites

G'aften :sleepy:

Endnu en dag med en træning hvor jeg mindede om en flok høns, men super hyggeligt... Både min søster og min veninde var der, og så havde MaxP besluttet at gæstetræne med os :cheer: ... Super hyggeligt, men så er noget extra kæbe :blahblah: altså uundgåeligt :tongue: ....

Blev til lidt forskelligt :innocent: ;

Partial squat, Rumænsk DL, BP, Flyers, Dips, SeesawPress, Kragelaterals, Ass. Chins - overhånd og rotræk...

Eneste der er værd at notere er lidt om bænken:

1x15x20

1x10x30

1x8x40

1x5x50

1x2x55

2x3x55 - det sidste sæt var ikke pænt :nonono: ...

Nå men jeg fik endnu engang bekræftet at det er bundstyrken den er gal med, for når jeg lige kommer over et punkt flyver de bare næsten op :superman: ... Så forsøgte efterfølgende at køre lettere, med pause, og eksplosivt... Blev til en masse sæt med mellem 20 og 35 kg og jeg fandt ud af at jeg mildest talt overhovedet ikke er i nærheden af at være eksplosiv :laugh::laugh::laugh: .... Var nærmest helt til grin - dog lykkedes det at være lidt eksplosiv men 20 kg :w00t::devil::laugh: .... Så det er helt sikkert noget der skal arbejdes med :wink: ....

Men en rigtig hyggelig træning i fantastisk selskab :cheer::yahoo::w00t::firebounce: ....

Føler dog snart jeg bliver nødt til at ta' en enkelt træning alene så jeg kan få løftet igennem uden al den :blahblah: .... Jeg er ikke god til at holde kæft :blush:

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Jow tak, det var skide hyggeligt, og som du kunne se på løftene må det have været meget motiverende med jer lækre tøser som publikum.

:superman:

Du var bare leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee' :devil:

Link to comment
Share on other sites

G'eftermiddag :yahoo:

Jeg fik en kæmpe positiv overraskelse i dag i "sygdomslære"-timen :4thumbup: - Vi fik at vide at alt den planlagte holdundervisning var aflyst, med undtagelse af en enkelt gang :cool: .... Dette betyder at vi lige pludselig har 4 timer mindre om ugen og resulterer iøvrigt i, at vi har fri kl 12 flere dage :cheer: .... Det er fandme lækkert :tongue: ... Så gør det lige pludselig ikke så meget at man møder kl 8 hver dag :innocent: ...

Efter de sidste par uger med ret ringe styrketræninger og ubeskrivelige mængder af :blahblah: har jeg nu igen taget mit træningsprogram op til revurdering. Jeg konstaterede at jeg simpelthen ikke får gennemført det fullbody program jeg kører i øjeblikket :innocent: , så har brug for noget der er mere overskueligt :wink: ...

Var egentlig gladere for splittet end fullbody, men indtil videre vil jeg fortsat holde mig til 3 styrketræninger pr uge - så laver en kombination :w00t: ...

Dag 1

Partial Squats

Partial DL

Walking lunges

Rumænsk DL

BO DB Rows

Ass. Chins - underhånd

Dag 2

BP

Inc. DB Press

Liggende Flyers

Dips

Skulder Pres

Laterals

Mave (prøver at starte stille og roligt op, håber ryggen kan :crazy: )

Dag 3

Jump Squats / Jump Lunges (Let - Eksplosiv :wink: )

BP (Let - Eksplosiv)

MP / Seesaw Press

Dips

Yates Rows (Overvejer om det skal være DL - men må lige se hvordan ryggen har det :innocent: )

Ass. Chins - Overhånd

Mave (same as above)

Kommentarer eller råd til forbedring modtages med kyshånd :superman: ???

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Det er lækkert at se, du virkelig prøver!

Jeg er ikke lige en haj til det med program sammensætning, men mon ikke, der andre der melder sig på banen.

Hvordan går det med vægten i øvrigt?

Jeg har selv lige haft en rigtig dårlig dag i dag mht. diæt og træning, men er tilbage på hesten igen i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Det er lækkert at se, du virkelig prøver!

Jeg er ikke lige en haj til det med program sammensætning, men mon ikke, der andre der melder sig på banen.

Hvordan går det med vægten i øvrigt?

Jeg har selv lige haft en rigtig dårlig dag i dag mht. diæt og træning, men er tilbage på hesten igen i morgen.

:hehe: Tak ska' du ha' :bigsmile: ... Plejer nu at være ok når jeg selv forsøger mig med nogle programmer, men derfor er det altid lækkert lige at få dem tjekket igennem :innocent: ...

Ved ikke hvordan det går med vægten :unsure: ... Vejer mig først igen om en uges tid :wink: - men tror ikke det går vildt godt hvis jeg skal være ærlig :innocent: ... Men svært at sige - så længe jeg fortsat kan mærke forbedringer betyder vægten ikke så meget :w00t: ...

Ja - det handler jo netop om at komme op på hesten igen og ikke hænge sig i enkelte dårlige dage :superman: ... YOU GO GIRL :yahoo::devil::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Strengt taget er det jo ikke et program, men blot en opremsning af øvelser :tongue:

Men ud over det, og dine hensyn taget i betragtning, så er det vist ikke så tosset (måske en lille overvægt af pres vs træk :innocent: )

Jaja :tongue: - én ting af gangen :w00t: ... Men eftersom det er ret begrænset hvad jeg må, især angående ben- og rygtræningen, er der ikke den store ide i at sku' indlægge reps, procenter eller progressioner :wink: .....

:tongue:

Jep - Jeg ender altid med overvægt at presseøvelser :nonono: .... Tager den lige med i mine overvejelser :smile: - Takker :4thumbup: ....

Link to comment
Share on other sites

:cheer: Så er det tid til en træningsopdatering :cheer:

Lagde ud med at join'e Kauf på Swissball-holdet i dag :bigsmile: .... Endnu engang en rigtig god time :yahoo: ... og godt med mennesker :w00t: ...

Kan dog mærke at jeg er begyndt at falde lidt af på min stabiliseringstræning på egen hånd - men mon ikke der bliver plads til den når jeg begynder på det nye, lidt kortere, program :superman: ... Og evt får lidt luft i min egen bold så jeg kan lege lidt foran fjernsynet :tongue: ...

Efterfølgende stod den på en gang basket :yo: ... Var en ok træning :cheer: og fik løbet noget :firebounce: - men blev desværre lidt kort :wink: .....

Da de andre var smuttet blev jeg på banen for at lave lidt extra :devil: (jeg har droppet mine morgensprints i morgen til fordel for en gang styrketræning :innocent: - har nemlig besluttet at holde træningsfri ædedag på lørdag... De sidste dage har jeg nemlig været ubeskrivelig træt og uoplagt, så tror jeg har godt af det :bigsmile: )..

Blev til:

5xsprints baseline til baseline og gang tilbage

5xsprints til midten og tilbage til base

1xtouchdown

1xslidestjerne (øvelse hvor man starter ca midt i feltet og så slider ud til 3'eren og tilbage til midt i feltet i 8 retninger)

1xtouchdown

1xslidestjerne med 2 indlagte sprints (baseline til baseline)...

2xsprints baseline til baseline

og så gik jeg ud til de andre i cafeteriet og fik mig en cola light :w00t:

Super med lidt extra :4jumpy: - og mine lår var helt færdige bagefter :wub: ....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Puuh ha... Endelig hjemme efter en lang, men god, dag :crazy::bigsmile:

I morges fik jeg trænet som planlagt, så det blev til følgende:

Jump Squats

1x10x20 - normale

1x5x20

8x5x30

1x10x20

Ass Chins - Overhånd

5x5-6

BP - let, eksplosiv

en masse set uden så meget vægt :wink:

Yates Row

4x8x35 - synes stadig den er svær pga lænden :dry:

MP

1x10x20

4x8x25

Kragelaterals

3x8x8

Mave - på swiss

4x12

Og eftersom jeg for en gangs skyld trænede alene (helt uden :blahblah: ) havde jeg lige lidt tid i overskud :wink: , så hoppede op på løbebåndet og løb en tur på 14min :superman::w00t: ...

Resten af dagen er så stået på skole, fredagsbar :wink: (stod i baren), middag og hygge med de unge i familien og til sidst en tur i byen... var nemlig inviteret til en hiphop og RnB aften :yo: .... Saa et par timers extra dansecardio blev det ogsaa til :4jumpy::headphonedance::cheer: :banana3: :boobs:

I morgen er det saa blevet tid til min store traeningsfriaedealtmuligtklamtdag :4mewantfood: ...

Godnat

/Cat

ps ... hvorfor er mit tastatur helt underligt... er som om alle tasterne er rykket rundt og kan ikke skrive ae oe og aa :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

ps ... hvorfor er mit tastatur helt underligt... er som om alle tasterne er rykket rundt og kan ikke skrive ae oe og aa :unhappy:

Du har nok ramt en taste-genvej der skifter fra dansk til engelsk tastatur.

Højreklik et tomt sted på start-bjælken, vælg øverste punkt (toolbars/værktøjslinjer) -> language bar / sprog et-eller-andet.

Den står nok til EN (engelsk). Klik på den og sæt den tilbage til DA. Hvis du vil sikre dig det ikke sker igen, så højreklik på den, vælg settings/indstillinger, marker den engelske "gren" og fjern den.

Dette indlæg er bragt i samarbejde med Max Powers PC-service :superman:

Link to comment
Share on other sites

Du har nok ramt en taste-genvej der skifter fra dansk til engelsk tastatur.

Højreklik et tomt sted på start-bjælken, vælg øverste punkt (toolbars/værktøjslinjer) -> language bar / sprog et-eller-andet.

Den står nok til EN (engelsk). Klik på den og sæt den tilbage til DA. Hvis du vil sikre dig det ikke sker igen, så højreklik på den, vælg settings/indstillinger, marker den engelske "gren" og fjern den.

Dette indlæg er bragt i samarbejde med Max Powers PC-service :superman:

Takker mange gange :4thumbup: ... Nu virker det normalt igen :yahoo::w00t:

"Max Powers PC-Service" ROCKS :smilerock::thumb::firebounce:

Du er simpelthen så badass at du kan få røven helt op til stangen i chins! :tongue:

Jada - Jeg ka' nogle tricks efter de der jumpsquats :cool::laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share