Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Hey :bigsmile:

Det hele er gået lidt galt de sidste par dage pga en maveinfektion :dry: ... Havde det pænt skidt fredag :innocent: , så fik hverken trænet der eller lørdag :wink: ... Kosten har også været helt hen i vejret, men i morgen starter en ny uge, så det skal nok blive ok igen :devil: .... I hvert fald ingen grund til at hænge sig mere i det når det ikke går godt - må jo bare komme videre og gøre det bedre :superman: ...

Har kigget lidt på mig selv :slut::boobs: og er kommet frem til at i hvert fald ikke må komme under 70kg :nonono: - det er helt sikkert... og indtil videre er "målet" 73kg - egentlig mest symbolsk, for det er spejlet der er det vigtigste... Men altså planen er at jeg smider noget fedt så jeg kommer ned på 73kg og så se hvordan formen ser ud der :w00t::tongue: ....

Desuden har jeg besluttet at forsøge mig lidt mere med det der løbehalløj... Synes i hvert fald umiddelbart at det er meget sjovt, også selvom jeg er en spade til det :laugh: (læs: har aldrig været den store løber :blush: , dobbelt læs: har altid været for tung i røven :innocent: )... Så jeg skal også ha' opstillet nogle mål på det område... Eftersom jeg er ret ny i faget vil jeg starte med at lave nogle umiddelbart meget realistiske og overkommelige mål, men kan jo godt være det ikke bliver så nemt igen :wink: (aner det faktisk ikke da jeg ingen erfaringer har på området :unsure: )... Men hellere lave "nemme" mål og nå dem, end at lave for svære mål og gå død i processen (er jo ingen der har sagt at man ikke må lave nye mål når manhar nået de gamle :w00t: )....

Kortsigtede Mål:

- 73kg (vejer lige over 76nu)

- Løbe 5km på 25min

- Løbe 8 km (tror faktisk aldrig jeg har løbet længere end 5 :blink: , for har simpelthen altid syntes at det var dræbende kedeligt :unhappy: ...)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kom faktisk til at spise noget slik i dag - havde simpelthen glemt at jeg var på diæt :blink: (slikket fik vi uddelt) .... Det har jeg ikke prøvet før :blush: - men fik reguleret lidt i kcalregnskabet så det ikke sku' betyde det store... :nonono:

:yo: Cat

Vil da mene du godt kunne tåle en lille håndfuld slik, når du laver så meget cardio. Jeg syntes ihvert fald ikke det er noget du skal ligge søvnløs over :smile::wink:

Når du vejer dig, gør du det så på vægten nede på nørrebro?

Hvor høj er du egentlig?

Link to comment
Share on other sites

Vil da mene du godt kunne tåle en lille håndfuld slik, når du laver så meget cardio. Jeg syntes ihvert fald ikke det er noget du skal ligge søvnløs over :smile::wink:

Når du vejer dig, gør du det så på vægten nede på nørrebro?

Hvor høj er du egentlig?

Hehe - tror nu aldrig jeg kommer til at ligge søvnløs over at ha' spist lidt slik eller andet godt... Det er jeg for glad for søde sager til :blush::innocent: - men derfor kan man godt være irriteret over det alligevel når man prøver at holde en diæt :bigsmile: ...

Jeps, det er vægten på Nørrebro :smile: (der en nemlig ikke andre vægte på hele Nørrebro end den i centret :tongue: )... Ejer ikke en vægt selv :nonono: ....

Jeg er 174cm, så vejer faktisk ret meget i forhold til min højde :blush: - men bilder mig ind det er fordi jeg har lidt muskelmasse der vejer til :laugh: ...

Link to comment
Share on other sites

Hey :bigsmile:

Det går da super med vægttabsprojektet. :4thumbup:

Jeg mindes at kunne huske vi snakkede om at vi næsten vejede det samme da jeg besøgte jer på fysskolen - nu er der 12kg forskel :laugh:

Hvordan fandt du lige frem til tallet 73? :blink:

Hey :4thumbup:

Altså det har stået stille siden inden skiferien (eller er gået lidt op og ned :innocent: ) - men det er fint nok.... Er jo hvad man kan forvente :bigsmile: .... Men er fortsat super motiveret både med hensyn til træning og diæt, så det skal nok gå fint :devil: ...

:laugh: Den samtale kan jeg godt huske :blink::laugh: - men du er jo også vokset i højden i mellemtiden :tongue:

73kg aner jeg ikke hvorfor jeg lige valgte... Men synes efterhånden at det er begyndt at se nogenlunde ud, og vil jo ikke under 70, for så begynder jeg at blive udmagret :blink::unsure: - så tænkte at 73 var ca halvvejs mod de 70 og eftersom det næsten har stået stille i et stykke tid har jeg også brug for lidt positivitet (som jeg viil få hvis jeg når målet 73kg :tongue: ) :laugh: Hvem sagde "små hjerner, små fornøjelser" :w00t: ?

Link to comment
Share on other sites

Det er da muskler :4thumbup:

Der må da også ligge en del kg i benene når du spiller basket og løber osv osv...

Jeg undrede mig nemlig også over de 73kg, ligesom MaxPower (derfor jeg spurgte om højde).

Men det er da super fornuftigt at sætte målet som du har gjort, for det jo skide besværligt at smide vægt. Jeg lavede jo det nummer med at sige 10kg og det blev jo et helved (cirka 2 år siden). Så jeg ændrede det også til "baby-steps" (2.5kg af gangen) for det er lettere at overskue :4thumbup:

Men hvordan er dit stofskifte egentlig? Skal du løbe jorden rundt 18 gange for at blive 5gram lettere? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er da muskler :4thumbup:

Der må da også ligge en del kg i benene når du spiller basket og løber osv osv...

Jeg undrede mig nemlig også over de 73kg, ligesom MaxPower (derfor jeg spurgte om højde).

Men det er da super fornuftigt at sætte målet som du har gjort, for det jo skide besværligt at smide vægt. Jeg lavede jo det nummer med at sige 10kg og det blev jo et helved (cirka 2 år siden). Så jeg ændrede det også til "baby-steps" (2.5kg af gangen) for det er lettere at overskue :4thumbup:

Men hvordan er dit stofskifte egentlig? Skal du løbe jorden rundt 18 gange for at blive 5gram lettere? :tongue:

Jo - mine ben er skam ret muskuløse :w00t: - heldigvis :4thumbup: .... Men er også efterhånden nået dertil hvor jeg ikke synes jeg må blive meget større :blush: ...

Hehe :hehe: - Tænkte bare at det var mere motiverende med mål man faktisk ku' nå indenfor en overskuelig periode :bigsmile: - babysteps er nemlig lige præcis hvad det er :cheer:

Jeg er sådan en person der har meget meget nemt ved at ta' på :dry: - og derfor også ret nemt ved at smide fedtet igen :bigsmile: (når jeg da lige får taget mig sammen :innocent: ).... Vejede jo også omkring 82 da jeg startede diæten efter nytår :wink: ... Så noget er der da sket :tongue: ...

Link to comment
Share on other sites

Det er da alligevel en slat du har tabt dig. :4thumbup:

Jamen så er der jo bare at sige held og lykke med de sidste kg :smile:

Ja et par kg er det da :w00t: ..

:hehe: Mange tak :bigsmile: ... Sikker på de nok skal ryge af hurtigt :devil: ....

Dagens træning (inden morgenmaden);

30mins corestabilitetstræning både med og uden swissball.... Dejligt at man faktisk selv er begyndt at ku' mærke en forskel :superman: ... Lækkert :yahoo: ....

efterfulgt af

25mins løb på løbebånd i godt tempo... Havde egentlig tænkt bare at ta' en PW :walking: , men da jeg gik fik jeg lyst til at løbe i stedet :blink: .... Var ok løbende og fandt en dejlig rolig rytme... Var faktisk først da hastigheden kom op på omkring 12 at jeg blev bare lidt forpustet :innocent: ......

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

- Løbe 8 km (tror faktisk aldrig jeg har løbet længere end 5 :blink: , for har simpelthen altid syntes at det var dræbende kedeligt :unhappy: ...)

En mp3´er med ens ynglingsmusik gør de vildeste underværker på det område... er ihvertfald min erfaring :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

En mp3´er med ens ynglingsmusik gør de vildeste underværker på det område... er ihvertfald min erfaring :4thumbup:

Jeps - det er også planen at jeg ska' lytte til lidt musik mens jeg løber :4thumbup: :superman::w00t::tongue: - men faktisk er jeg på det seneste blevet gladere for at løbe :cheer: (håber ikke det bare er en fase :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Hey :bigsmile:

Da maven stadig ikke er på toppen og jeg desuden slet slet ikke har fået nok søvn i nat blev en meget sløv omgang :blush:

Jump Squats

1x20x20

4x8x40

Lunges

1x8

1x8x+10

2x8x+15 (og så kan jeg mærke at lænden er ustabil :crazy: - er godt nok ikke meget vægt der skal til :blink: )

Lægsyreøvelse

2x40

Ass. Chins - Underhånd

4x8

BO DB ROws

1x8x22

1x8x24

1x6x26

1x8x22

Incline DB Press

4x8x16

Pullover

3x8x20

Ass. Dips

4x6 - de to første sæt kørte bare overhovedet ikke :nonono: ... Fik krampe både i ryggen og i baglåret :blink: - men de sidste 2 sæt brændt godt :wub:

MP

4x8x20

Stående Flyers

3x8x7

Cardioen har jeg bevidst udskudt til onsdag, for jeg har en aftale med en veninde om lidt.... Ku' simpelthen ikke nå det, men hvis bare jeg får det lavet onsdag er det jo fint :superman: ....

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Kcalindtaget har været lidt lavt i dag :innocent: - ikke optimalt, men nok alligevel ok ovenpå en weekend hvor der blev spist en del :blush:

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

I dag stod den på en gang basket :yo: - og jeg havde super overskud selvom maven stadig brokkede sig lidt :crazy: ... Men for en gangs skyld var vi 8, så fik lov at spille en masse hel bane :cheer: Fantastisk :superman: .... Nu begynder jeg virkelig at ku' mærke en forskel med vægten på banen :yahoo: ... dejlig fornemmelse... og fik da også et par kommentarer på at jeg snart ikke må smide mere :blush: ....

Men super at få spillet hel bane :wub: - men var desværre ikke rigtig træt efter træningen :bigsmile: (hvilket jo er et godt tegn :w00t: , men ku godt ha' tænkt mig at lave lidt mere :innocent: )

Fortsat god aften :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er sådan nogle kommentarer tøser bare elsker, ikke? :tongue:

Når man er på diæt er det da super at få at vide at det kan ses :cool::blush::tongue:

Det er vel ikke så meget forskel på kønnene der :unsure: ... I synes da sikkert også det er fedt at få at vide at i er kommet tættere på et mål :bigsmile: - om det så er at smide noget fedt eller ogbygge noget masse er underordnet :wink:

Men ja... Sådanne kommentarer kan man ikke få for mange af :yahoo::slut::boobs:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo ikke så tit jeg får lige den kommentar, med at jeg ikke må tabe mig mere, selvom der vist kom et par stykker efter MOL BC 2005, hvor jeg var nede i den lave ende af 80'erne og var meget fitness-agtig :laugh:

Men du har jo ret - vi fyre vil også gerne have kommentarer om hvor meget vores arme er vokset, vores brede skuldre og ripped abs :innocent: - jeg vil i hvert fald gerne :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo ikke så tit jeg får lige den kommentar, med at jeg ikke må tabe mig mere, selvom der vist kom et par stykker efter MOL BC 2005, hvor jeg var nede i den lave ende af 80'erne og var meget fitness-agtig :laugh:

Men du har jo ret - vi fyre vil også gerne have kommentarer om hvor meget vores arme er vokset, vores brede skuldre og ripped abs :innocent: - jeg vil i hvert fald gerne :laugh:

Så alt i alt er vi slet ikke så forskellige som vi render rundt og tror :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja tak :tongue: ... Ka' godt li at være tøs :slut:

Det er ogs sejt at være en tøs.... ville nu ik bytte... (tror bare jeg ville være en rigtig træmand :laugh: - så hellere være en lille sild :laugh: ) Iøvrigt - super flot vægttab Cat!!! Det kan du dælme være stolt af!!

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Det er ogs sejt at være en tøs.... ville nu ik bytte... (tror bare jeg ville være en rigtig træmand :laugh: - så hellere være en lille sild :laugh: ) Iøvrigt - super flot vægttab Cat!!! Det kan du dælme være stolt af!!

:ninja: krammere, Tania

Me neither :blush: .... Total girlpower :superman::w00t::devil::yahoo::cheer::boobs:

Hehe :hehe: - mange tak.... mangler lige at smide de sidste par kg og så er målet nået :bigsmile: ... Men glæder mig lidt til ikke at være i underskud, for kan godt mærke at jeg ikke kan løfte tungt :crazy: (ikke at jeg ku' det før :laugh::laugh::laugh: , men er blevet endnu svagere :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share