Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Morgensprint! Yehaaaaw. Det prøvede jeg engang for mange år siden for at brænde fedt af. Det holdt jeg så til cirka 6 gange, så gad jeg simpelthen ikke det mere. Jeg fik konstant kvalme når jeg løb, så det blev hurtigt lagt på hylden igen.

Men cool at du sprinter om morgenen her i vintertiden. :cold: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Morgensprint! Yehaaaaw. Det prøvede jeg engang for mange år siden for at brænde fedt af. Det holdt jeg så til cirka 6 gange, så gad jeg simpelthen ikke det mere. Jeg fik konstant kvalme når jeg løb, så det blev hurtigt lagt på hylden igen.

Men cool at du sprinter om morgenen her i vintertiden. :cold: :4thumbup:

:superman: Men lad og nu se hvor meget det bliver til :innocent: .... Har masser af gode intentioner, men er ikke altid jeg får gennemlevet det i praksis :blush: ....

Indtil videre har jeg besluttet at foretage denne lette morgenworkout de dage hvor jeg møder senere end 8... Så det variere fra uge til uge, men så længe vejret er som det er :cold: står jeg ikke op kl 6 for at løbe :nonono: ... det er jeg for meget Bmenneske til :tongue: - desværre...

Plejer faktisk også at få kvalme hvis jeg laver noget hårdt inden morgenmaden, men det gik overraskende godt i dag :yahoo::4jumpy: .... Måske et tegn på jeg ikke var super presset :unsure: , men samtidig er seancen "kun" et supplement til min anden træning.... Så det kan også blive for hårdt... Min krop skal jo helst ku' følge med.... også om 1 måned og 2...

Men har lidt leget med tanken om at bruge foråret på at komme i rigtig god basketform... For når jeg alligevel render rundt og træner så meget som jeg gør, kan jeg ligeså godt lave træningen lidt mere målrettet :wink: .... Derudover regner jeg med at bruge forsommeren på at finde en ny klub :crazy: - Gider simpelthen ikke endnu en sæson som den jeg lige har gennemgået... Det kan tage gejsten fra selv den mest motiverede :unhappy: ....

Niveau'et har jeg ikke helst besluttet endnu - men det er sikkert at det mindst bliver 1. div :tongue: .....

Link to comment
Share on other sites

:superman: Men lad og nu se hvor meget det bliver til :innocent: .... Har masser af gode intentioner, men er ikke altid jeg får gennemlevet det i praksis :blush: ....

Indtil videre har jeg besluttet at foretage denne lette morgenworkout de dage hvor jeg møder senere end 8... Så det variere fra uge til uge, men så længe vejret er som det er :cold: står jeg ikke op kl 6 for at løbe :nonono: ... det er jeg for meget Bmenneske til :tongue: - desværre...

Plejer faktisk også at få kvalme hvis jeg laver noget hårdt inden morgenmaden, men det gik overraskende godt i dag :yahoo::4jumpy: .... Måske et tegn på jeg ikke var super presset :unsure: , men samtidig er seancen "kun" et supplement til min anden træning.... Så det kan også blive for hårdt... Min krop skal jo helst ku' følge med.... også om 1 måned og 2...

Men har lidt leget med tanken om at bruge foråret på at komme i rigtig god basketform... For når jeg alligevel render rundt og træner så meget som jeg gør, kan jeg ligeså godt lave træningen lidt mere målrettet :wink: .... Derudover regner jeg med at bruge forsommeren på at finde en ny klub :crazy: - Gider simpelthen ikke endnu en sæson som den jeg lige har gennemgået... Det kan tage gejsten fra selv den mest motiverede :unhappy: ....

Niveau'et har jeg ikke helst besluttet endnu - men det er sikkert at det mindst bliver 1. div :tongue: .....

Nu kan jeg ikke huske hvor du bor, men det burde da være muligt at til spille sig en plads hos enten Amager i Elitedivisionen eller hos Stevnsgades damer. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu kan jeg ikke huske hvor du bor, men det burde da være muligt at til spille sig en plads hos enten Amager i Elitedivisionen eller hos Stevnsgades damer. :wink:

Jep :bigsmile: - Kender godt mulighederne :tongue: .... og har også lidt andet i tankerne :innocent: ....

Men det kræver først og fremmest at der er nogle ting der skal falde på plads, at jeg stadig har lyst når vi når sommeren og at jeg kommer lidt i form :laugh: .....

Stevnsgade spiller forresten 1 div. denne sæson :wink: - og deres bedste/vigtigste "nuværende" spiller er lige blevet gravid :blink: ( :blink: fordi hun kun er et år ældre end mig ) ...

Men som sagt har jeg intet besluttet.... Leger bare lidt med tanken :innocent:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Her til aften stod den på en gang styrke :4flex: .... Havde en veninde med og sku' instruere hende i et nyt program med frivægte :devil::superman: ... Fantastisk når piger selv er interesseret i at træne på den måde :cheer: - og det har slet slet ikke noget med min indflydelse at gøre :nonono: .................... :tongue:

Blev til :

Jump squats:

1x15x20 (uden jump)

3x8x30 (prøvede at være lidt mere eksplosiv end sidst, men ku' mærke træningen fra i morges :crazy: )

Jump Lunges

3x12 - Balancen var noget bedre i dag end sidst, men mangler stadig lidt højde (hvilket selvfølgelig bliver kommenteret af Kauf :dry::laugh: )

Ass. Chins - Underhånd

4x6x - 45

BO DB Rows

2x8x24

2x6x26

Incline DB Press

1x10x12

4x6x17 PR - og de var faktisk ikke så tunge :innocent:

Pullover

3x10x20 - ved ikke rigtig hvorfor jeg kører den øvelse :unsure:

Seated DB Shoulder Press

1x8x11

2x6x13

1x4x13 - og så knækkede jeg sammen af grin :nonono: .... :blink:

1x6x13

Har aldrig taget 13kg før så PR der også....

Stående Flyers

3x8x7

+ Lidt stabilitetstræning.... Var ikke det vilde i dag, men fik da lavet lidt :blush: ....

Alt i alt en rigtig god aftentræning med en masse :blahblah: , et par PR's til trods for diæten og rigtig godt selskab :w00t: ...

:yo: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Catskiiiii :bigsmile:

Et forsinket tillykke med vægttabet, hvor er det bare supergodt gået :w00t: :1356: :cheer:

Og man er jo slet ikke misundelig, nææææh nej :blush::wink::innocent:

Heiiiiiiiiiiii Tulletøsen :cheer::yahoo::w00t:

Rigtig mange tak skal du ha' :superman: ..... Synes faktisk det er gået ret nemt og smertefrit indtil videre :4thumbup: ...

I dag er det så gået op for mig at det at ha' en enkelt ædedag at se frem til er faktisk super motiverende :blink: - så kan man jo ligesom bare sige "ja det har jeg lyst til, men det må vente til ædedagen" :bigsmile: ...

Tror nu ikke du skal være super misundelig :tongue: - har stadig nogle kg endnu inden jeg er i topform igen :devil:

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Mine ben var helt færdige i dag :blush: - de der morgensprints havde godt nok sat sig :crazy: .. Lækker fornemmelse, men der var bare intet overskud overhovedet i dag :blink: ...

Dagens træning:

CoreStabilitetsSwissBall-hold med Kauf i en time :bigsmile: .... Men der var godt nok mange mennesker i dag :cry: - næsten for mange :tongue: ... Skete i hvert fald et par gange at jeg var ved at få nogle fødder i hovedet fordi var var så tøt pakkede :laugh: .... Men en god time :w00t:

Efterfølgende sku' jeg direkte videre til en gang basket :yo: .... Fik lavet nogle gode øvelser og sådan, men min energi var sådan ca på nulpunktet i dag :blush::innocent: ... Så deltog, dog uden egentlig at lave det store :nonono: ... Men det havde jeg brug for :unhappy: ....

Hmmm :unsure: .... Havde egentlig planlagt at lave morgensprints igen i morgen, men tror jeg bliver nødt til at udskyde det til næste uge - har nemlig kamp både lørdag og søndag :wub: , og vil faktisk gerne overleve :laugh::laugh::laugh: .... Samtidig er det nok også meget smart lige at gi' min krop en chance for at vænne sig til tanken :wink: ....

I morgen tidlig står den derfor i stedet på en gang styrke :4flex: :devil: inden jeg hopper i skole til 4 timers massagefag :w00t: .....

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hej Cat!

Imponerende, du kom igennem den træning, trods trætte ben. Jeg er selv sløv i dag, ved ikke rigtig hvorfor, men det er nok kroppen, der lige skal vænne sig til min diæt. Er du på diæt? Hvad er dit mål på vægten eller hvor du nu har sat mål? Jeg har selv lang vej til mit (ca. 15-20 kg), men er sikker på, det kommer med tiden.

Keep up the good work!

//AM

P.S. admire ur butt on the pic... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Vil gerne med og raide Paradis..... Ælsger Paradis!!! :tongue::wub:

& Super god stil med morgen sprint!!

:ninja: krams, Tania

Der kan du bare se CAT - Vi skal afsted.. hvornaar holder du store aededagsgilde??? Vi er flere, der venter :wink:

Kan vaere, at vi skulle lave en MOL-RAIDER-PARADIS-DAG / ville vaere sweeet :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Mine ben var helt færdige i dag :blush: - de der morgensprints havde godt nok sat sig :crazy: .. Lækker fornemmelse, men der var bare intet overskud overhovedet i dag :blink: ...

Dagens træning:

CoreStabilitetsSwissBall-hold med Kauf i en time :bigsmile: .... Men der var godt nok mange mennesker i dag :cry: - næsten for mange :tongue: ... Skete i hvert fald et par gange at jeg var ved at få nogle fødder i hovedet fordi var var så tøt pakkede :laugh: .... Men en god time :w00t:

Efterfølgende sku' jeg direkte videre til en gang basket :yo: .... Fik lavet nogle gode øvelser og sådan, men min energi var sådan ca på nulpunktet i dag :blush::innocent: ... Så deltog, dog uden egentlig at lave det store :nonono: ... Men det havde jeg brug for :unhappy: ....

Hmmm :unsure: .... Havde egentlig planlagt at lave morgensprints igen i morgen, men tror jeg bliver nødt til at udskyde det til næste uge - har nemlig kamp både lørdag og søndag :wub: , og vil faktisk gerne overleve :laugh::laugh::laugh: .... Samtidig er det nok også meget smart lige at gi' min krop en chance for at vænne sig til tanken :wink: ....

I morgen tidlig står den derfor i stedet på en gang styrke :4flex: :devil: inden jeg hopper i skole til 4 timers massagefag :w00t: .....

:cheer: Cat

Nu er morgensprints jo ikke noget du er vant til så restitutionskravet er jo forholdsvis højt her i starten. Så pas på dig selv. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Cat!

Imponerende, du kom igennem den træning, trods trætte ben. Jeg er selv sløv i dag, ved ikke rigtig hvorfor, men det er nok kroppen, der lige skal vænne sig til min diæt. Er du på diæt? Hvad er dit mål på vægten eller hvor du nu har sat mål? Jeg har selv lang vej til mit (ca. 15-20 kg), men er sikker på, det kommer med tiden.

Keep up the good work!

//AM

P.S. admire ur butt on the pic... :innocent:

:hehe: - Tak ska' du ha'..... Men baskettræningerne er altid lidt nemmere når man er træt... For man har vel lidt holdfølelse og ku' aldrig finde på at droppe en træning pga træthed :devil: .... Synes jeg ikke er fair overfor de andre :bigsmile: ....

Har haft en super hård dag og er først lige trådt ind af døren (tog afsted kl 7.35 i morges :wink: ) .... Så nu er jeg ret smadret og hopper snart i seng så jeg er frisk til kampen i morgen :superman: ....

Ja, jeg er selv på diæt i øjeblikket :innocent: - i første omgang er målet 73kg, men er ret sikker på at jeg fortsætter til jeg når ned omkring 70kg.... men det er noget jeg tager stilling til når jeg kigger mig i spejlet.... :w00t: .... Så umiddelbart er der ikke lang vej igen (max små 5 kg).....

15-20kg er også en sjat - og i starten kan det virke voldsomt, men det er absolut ikke uopnåeligt :cheer: .... Har selv været igennem noget tilsvarende tidligere (smed 35kg dengang) :bigsmile: .... Og hvis jeg kan gøre det kan du helt sikkert også :yahoo: .... også selvom det ikke altid er lige sjovt :innocent: ...

Right back at ya girl :yo: - og tak for buttkomplimenterne :blush:

Vil gerne med og raide Paradis..... Ælsger Paradis!!!

& Super god stil med morgen sprint!!

:ninja: krams, Tania

Det lyder godt :cheer::yahoo::superman::devil::4jumpy: .... Men bliver nok tidligst i næste weekend for mit vedkomne :innocent: .... Paradis er for lækkert :4mewantfood:

Ja morgensprints er nice :devil: - men godt nok også hårdt i starten :crazy: ...

Der kan du bare se CAT - Vi skal afsted.. hvornaar holder du store aededagsgilde??? Vi er flere, der venter

Kan vaere, at vi skulle lave en MOL-RAIDER-PARADIS-DAG / ville vaere sweeet

Det er bare en aftale :4thumbup: .... Så skal der spises igennem :4mewantfood: :4mewantfood: ....

Jeg melder mig også frivilligt til overfald af Paradis :4mewantfood:

:w00t: Perfekt.....

Vi laver en liste:

Cat

Kauf

Ninja

MaxP

og så finder vi lige en dag på et andet tidspunkt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu er morgensprints jo ikke noget du er vant til så restitutionskravet er jo forholdsvis højt her i starten. Så pas på dig selv. :smile:

Som altid har du ret :4thumbup: ... Er de samme tanker jeg selv har haft og derfor jeg valgte at droppe dem og starte langsomt op... Så planen er at der skal være morgensprints 2 gange næste uge :superman: ... Så har jeg en chance for at vænne mig langsomt til det (da der kun har været en gang denne uge :innocent: ) ....

Tak for omtanken :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det bare super dejligt og fantastisk at komme hjem og opdage at der har været så meget aktivitet i loggen :cheer::superman::yahoo:

Dagens morgentræning:

BP:

1x15x20

1x10x30

1x10x40

4x6x50 Har aldrig taget 6 reps før :devil: ...

Så kom Kauf og ku' lege spotter så

1x1x55 PR :w00t: Nice - og den fløj bare op med overskuuuuuu' (ku ha taget et par reps mere, men Kauf fik mig til at grine :nonono: )

1x1x60 :superman::yahoo:PR Yeah baby :w00t: - det havde jeg ikke regnet med... Fantastisk med 60 kg i BP :tongue: ..... Dejlig start på dagen :cheer:

Forsøgte en gang til med samme vægt, men havde givet op på forhånd - simpelthen fordi jeg slet ik' ku' koncentrere mig :blush:

Flyers

3x8x10 PR

Ass. Dips

4x6

Seesaw Press

4x6x11

Partial squats (som Kauf lige tjekkede af og sagde god for :4thumbup: )

1x20x20

1x12x50

1x10x60

2x10x70

Rumænsk DL (blev også godkendt af Kauf :smile: )

1x10x50

3x10x60

Ass. Chins - overhånd

4x5-6

Det var så dagens omgang - var nødt til at skære et par øvelser af pga tiden :innocent: ... Men det var squ en god træning :devil: - og en rigtig god og uventet positiv start på dagen...

Her til eftermiddag/Aften har jeg så worket med at servere til en reception...... Så det vil sige konstant gåen rundt i lidt over 4 timer :walking: - vel også noget cardio der tæller lidt :innocent: ....

Kosten har dog langt fra været god... Jobbet var ret impulsivt, så havde ikke taget mad med og spise noget derude :nonono: ... Ikke ligefrem sund spise, men det smagte godt :4mewantfood: ....

Så en rigtig ringe kost dag - og tror jeg holder kcal'erne extra lavt i morgen :wink: ....

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Godt bænket, densitten :devil::tongue:

Lyder som om det var ret smart af kauf, at han fik dig til at grine, så du ikke brændte kræfterne af inden de 60. Måske er han smartere end han ser ud :tongue::tongue::tongue:

Det butt-pic, dér :4mewantfood: (og kreativ vinkel i øvrigt)

PS: fin liste :laugh:

Link to comment
Share on other sites

1000 Tak MaxP :bigsmile:

Kauf smart :blink::sleepy::laugh::innocent::rofl2::tongue: ... behøver jeg sige mere :w00t: ?

Hehe - ja da - er altid sjovere med list utraditionelle vinkler :hehe: .... Det andet er for kedeligt :tongue: ....

Ja er også såååååååååå stolt af listen :laugh: .... tænkte på at man ku bruge det som anledning til at lave endnu en "fitnessdk-mol-fællestræning" - denne gang "med-efterfølgende-isspisning" :4thumbup: :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Kauf smart :blink::sleepy::laugh::innocent::rofl2::tongue: ... behøver jeg sige mere :w00t: ?

HOV!!!!! Hva' Sadan!!!! saa fik i lige sneget saadan en lille en, en i loemler... :tongue: Bare vent til der kommer Pics... saa vil i daane.. ehm.. eller noget.. jeg slaar ihvertfald jer alle i klatre/monkeypullups :laugh::laugh::tongue: og min far er staerkere end din og jeres allesammens far :tongue: NEMLIG!!!

Hmm.. godt, at jeg fik foreslaaet den isspisning.. men CAT tager al aeren, den lille biter :laugh:

Godt at saadan noget ikke betyder noget for mig, jeg kan bare godt lide at vaere sammen med rare mennesker, og saa maa CAT godt faa al aeren.. det er fint for mig.. jep, det betyder ikke noget.. bare lad CAT faa hele medaljen.. mmm...

/ og GODNAT sagde manden, inden han lukkede mere lort ud :blahblah::blahblah::blahblah:

Ja, vi er nemlig nogen, der godt kan finde graensen, nemlig, saa det!!! / GODNAAAT!!!!! :wacko::tease::poking::surrender:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

HOV!!!!! Hva' Sadan!!!! saa fik i lige sneget saadan en lille en, en i loemler... :tongue: Bare vent til der kommer Pics... saa vil i daane.. ehm.. eller noget.. jeg slaar ihvertfald jer alle i klatre/monkeypullups :laugh::laugh::tongue: og min far er staerkere end din og jeres allesammens far :tongue: NEMLIG!!!

Hmm.. godt, at jeg fik foreslaaet den isspisning.. men CAT tager al aeren, den lille biter :laugh:

Godt at saadan noget ikke betyder noget for mig, jeg kan bare godt lide at vaere sammen med rare mennesker, og saa maa CAT godt faa al aeren.. det er fint for mig.. jep, det betyder ikke noget.. bare lad CAT faa hele medaljen.. mmm...

/ og GODNAT sagde manden, inden han lukkede mere lort ud :blahblah::blahblah::blahblah:

Ja, vi er nemlig nogen, der godt kan finde graensen, nemlig, saa det!!! / GODNAAAT!!!!! :wacko::tease::poking::surrender:

TØS :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sys' ellers du pludrede lidt om, at der ikke ville komme nogle billeder forløbig.. ? :laugh: Tak.. tak.. TAK fordi du løj! :wub:

:hehe: - Jamen jeg sagde der ikke kom nogle nye billeder foreløbig :tongue: .... (Især fordi det er ret svært at ta gode billeder af sig selv :innocent: )...

:blush::blush::blush::blush::blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share