Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

T - :cool:

Opdagede faktisk noget ret cool i dag :innocent: ...

Jeg er sådan en typer der normalt ikke kigger i spejlet når jeg træner, men da jeg kørte laterals så jeg pludselig at man ku' se opdelingen af min quadriceps - endda gennem mine bukser :devil::slut::w00t::firebounce: ....

Fandme cool :devil::cool: :4thumbup: :tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

T - :cool:

Opdagede faktisk noget ret cool i dag :innocent: ...

Jeg er sådan en typer der normalt ikke kigger i spejlet når jeg træner, men da jeg kørte laterals så jeg pludselig at man ku' se opdelingen af min quadriceps - endda gennem mine bukser :devil::slut::w00t::firebounce: ....

Fandme cool :devil::cool: :4thumbup: :tongue::tongue:

:tongue4::yo::bowdown::4jumpy::4trumpet: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Dagens kost:

Morgen:

30g Valnød

350g Ylette

1 stk vitaminpille

Mellem: Appelsin

Frokost:

Blandet grøn salat (30g Salat, 50g tomat, 50g peberfrugt, 50g brocolli, 50g bønner + lidt rødløg)

160g KyllingeFilet

Mellem: Cola light (½ l)

Frokost:

1 stk Avocado

150g Rejer

45g Fromage Frais

Frokost:

Blandet grøn salat (30g Salat, 50g tomat, 50g peberfrugt, 50g brocolli, 50g bønner + lidt rødløg)

120g KyllingeFilet

Aften:

Brocolli Salat (150g Brocolli, 30g Rosiner, ½ rødløg, 100g Ylette)

120g KyllingeFilet

evt. lidt gullerødder (er ikke regnet med i regnstykket :wink: )

Samlede Kcalmængde: 1726

Fordeling: P 40 / K 31 / F 29

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hola :smile:

I dag er det jo torsdag hvilket betyder Swissballhold med Kauf og Baskettræning :yo: ...

Holdtimen gik skam fint - var rigtig god i dag faktisk :cheer: og ku mærke dejlige DOMS fra gårdsdagens træning :wub: .... Ved ikke helt hvad der skete men jeg præsterede at lave et par stunts :blush::blink::tease::laugh: ....

Basket var lidt en skuffelse :dry: ... Vi var kun 6, men fik da skudt en masse og spillet en hel del 3 mod 3 :bigsmile: ... Eftersom jeg stadig ikke er på toppen var det måske egentlig meget fornuftigt - og besluttede da også at springe min postpracticeworkout over :innocent: (Håber det hjælper når jeg skåner mig krop lidt :unsure: )

Men spillede faktisk godt i dag :superman::devil::yahoo::4jumpy::yo:

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hej igen :bigsmile:

Sidder lige og prøver at planlægge de næste par dage... Det jeg overvejer er om det vil være smartest at dagene så ud som følgende:

Fredag: Morgensprints + Styrke

Lørdag: Let Cardio

Søndag: Kamp

eller

Fredag: Styrke + Let cardio

Lørdag: Morgensprints

Søndag: Kamp

eller

????

Kan ikke helt finde ud af det :unsure: - For vil egentlig gerne blive helt rask og derfor tage den 2 version, men samtidig tror jeg ikke det er smart med morgensprints dagen inden en kamp :wink: ???

Nogle forslag?

Link to comment
Share on other sites

Det bliver jeg jo ikke klogere af :nonono:

Nånå, undskyld :innocent:

Hvis du er bekymret for om morgenspurterne gør at du er længere om at blive rask (vidste ikke du var syg :unsure: ), så dropper du vel bare dem i denne uge.

Hvordan har morgenspurterne tidligere påvirket din ydeevne dagen efter?

meeeeen hvis du gir er jeg frisk :tongue: (en anden dag :innocent: )

Det kan vi da nok finde ud af. Kan dog ikke love hvor meget paradis der bliver tilbage til dig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nånå, undskyld :innocent:

Hvis du er bekymret for om morgenspurterne gør at du er længere om at blive rask (vidste ikke du var syg :unsure: ), så dropper du vel bare dem i denne uge.

Hvordan har morgenspurterne tidligere påvirket din ydeevne dagen efter?

Det kan vi da nok finde ud af. Kan dog ikke love hvor meget paradis der bliver tilbage til dig :tongue:

Det er skam helt ok :hehe:

Jep - Jeg prøver jo at ta det lidt med ro så jeg kan undgå at blive rigtig syg :wink: .... "Problemet" er lidt at jeg netop har fulgt din tankegang hele ugen og allerede har droppet et par cardiotræninger :innocent: ... Har ikke prøvet at spille kamp efter morgensprints før, men de kan som regel mærkes i et par dage efter (altså træthed) :blink: ....

Det sidste er vel bare et spørgsmål omhvor meget du køber :tongue: ?

Link to comment
Share on other sites

Det er skam helt ok :hehe:

Jep - Jeg prøver jo at ta det lidt med ro så jeg kan undgå at blive rigtig syg :wink: .... "Problemet" er lidt at jeg netop har fulgt din tankegang hele ugen og allerede har droppet et par cardiotræninger :innocent: ... Har ikke prøvet at spille kamp efter morgensprints før, men de kan som regel mærkes i et par dage efter (altså træthed) :blink: ....

Er det ikke vigtigere at blive rask nu end om de 300g spæk ryger nu eller først i næste uge :4smartass:

Når du før har kunne mærke sprinterne et par dage efter virker svaret ret oplagt, hvis kampen altså skal tages seriøst - hvilket jeg går stærkt ud fra er din intension.

Det sidste er vel bare et spørgsmål omhvor meget du køber :tongue: ?

Det har du jo nok egentlig ret i :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke vigtigere at blive rask nu end om de 300g spæk ryger nu eller først i næste uge :4smartass:

Når du før har kunne mærke sprinterne et par dage efter virker svaret ret oplagt, hvis kampen altså skal tages seriøst - hvilket jeg går stærkt ud fra er din intension.

Det har du jo nok egentlig ret i :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Ville ønske jeg ku' smide 300g spæk på en træning :devil: .... Så ville jeg godt nok være cuuuuuuuut :laugh::laugh::laugh: Men må skuffe :unhappy: - Tror faktisk ikke der er sket det store med vægten de sidste par uger, hvis der er sket noget er den steget :wink: .... Men det må en vejning gi' mig svaret på - bliver bare først engang i næste uge :superman: ....

Så det du råder mig til er altså at droppe mine sprints helt :unsure: ? (så bliver det en hel uge uden morgensprints :nonono: - hårdt :wink: ) eller lave dem i morgen :w00t: ?

For Catten, det handler vel bare om at jeg vågner i morgen tidlig og ser hvordan jeg har det (:4slap: - til mig selv) .... Sværere er det vel ikke :tongue: ...

PS: Jeg har altid ret :tongue: ...... I wish :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :bigsmile:

Besluttede at sørge for at blive rask og droppe morgensprintsne :unhappy: ....

I stedet kiggede jeg mig i spejlet (noget jeg normalt undgår :blush: ) - men kan se at jeg er ved at være der :cool::w00t: .... Super start på dagen :yahoo::cheer: ....

Målte lige taljen og den sagde 73cm :wink: , hvilket betyder -6cm siden 17jan :alright: ... Læg har stadig samme størrelse og lår siger -3 :bigsmile: ... Men noget ku' tyde på at det meste der er røget af er fedt :4thumbup: ... Især når man tager i betragtning at jeg faktisk løfter mere end nogensinde i øjeblikket :devil::4jumpy: ....

God dag til jer alle

:yo: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

G'seneftermiddag :bigsmile:

Dagens lette fullbody træning:

Jump Squat:

1x15x20

6x5x30

BP (Let - eksplosiv)

1x15x20

5x5x30

4x5x35

Seesaw Press

1x8x11

3x6x12

Kragelaterals

3x8x8

Ass. Chins - Overhånd

1x6

1x5

3x6

Rows - i maskindims jeg fik lyst til at prøve

3x10x20

Mave - swiss

4x12

Så gik turen hurtig hjem og vende - og nu sidder jeg hos mine forældre på landet :w00t::wink::smile::bigsmile: ... Dejligt :wub: ...

For lidt siden sku' jeg et lille smut ud med tha vuf :4dog: , så tog løbetøjet på og joggede en let tur på små 20min.. Ikke rigtig nok til at få pulsen op, men det var godt nok lækkert :bigsmile:

Resten af aftenen skal nydes med lidt go' mad og hygge :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lyder bare såårh hyggeligt med hjemlig-landlig encounter :bigsmile::w00t: Hvor på landet ligger de gamles domicil? God weekend..

Det er også alt for længe siden jeg har været her :blush: ... Men hyggeligt er det altid :bigsmile: ...

De bor i Nordsjælland, huset ligger lige ned til Arresø og ikke så langt fra Tidsvilde :cool: (Så regner også med der kommer en morgen PW på stranden i morgen tidlig :innocent: :4thumbup: )....

Tak - og rigtig god weekend til dig også :cheer:

edit: Huskede jeg at sige at de har poolbord i kælderen :tongue:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :bigsmile:

Besluttede at sørge for at blive rask og droppe morgensprintsne :unhappy: ....

I stedet kiggede jeg mig i spejlet (noget jeg normalt undgår :blush: ) - men kan se at jeg er ved at være der :cool::w00t: .... Super start på dagen :yahoo::cheer: ....

Målte lige taljen og den sagde 73cm :wink: , hvilket betyder -6cm siden 17jan :alright: ... Læg har stadig samme størrelse og lår siger -3 :bigsmile: ... Men noget ku' tyde på at det meste der er røget af er fedt :4thumbup: ... Især når man tager i betragtning at jeg faktisk løfter mere end nogensinde i øjeblikket :devil::4jumpy: ....

God dag til jer alle

:yo: Cat

Hvor lækkert at høre :4thumbup: Tillykke med det, du har også kæmpet godt :1356: :cool:

Link to comment
Share on other sites

Det er også alt for længe siden jeg har været her :blush: ... Men hyggeligt er det altid :bigsmile: ...

De bor i Nordsjælland, huset ligger lige ned til Arresø og ikke så langt fra Tidsvilde :cool: (Så regner også med der kommer en morgen PW på stranden i morgen tidlig :innocent: :4thumbup: )....

Tak - og rigtig god weekend til dig også :cheer:

edit: Huskede jeg at sige at de har poolbord i kælderen :tongue:

Lækkert.. Kan forestille mig du har nogle frække historier der har udspillet sig på det poolbord fra dine vordende teenageår :innocent::laugh::4whip:

I know I would have :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er også alt for længe siden jeg har været her :blush: ... Men hyggeligt er det altid :bigsmile: ...

De bor i Nordsjælland, huset ligger lige ned til Arresø og ikke så langt fra Tidsvilde :cool: (Så regner også med der kommer en morgen PW på stranden i morgen tidlig :innocent: :4thumbup: )....

Tak - og rigtig god weekend til dig også :cheer:

edit: Huskede jeg at sige at de har poolbord i kælderen :tongue:

Poolbord? Aaargh overhovedet ikke misundelig... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hvor lækkert at høre :4thumbup: Tillykke med det, du har også kæmpet godt :1356: :cool:

Tak ska' du ha' søde Tulle :bigsmile: ... Det med at kæmpe godt har nok været lidt periodevis :blush::innocent: - men det er vel hvad man kan forvente når det er et "større" projekt man har gang i :devil: :4thumbup: ....

Lækkert.. Kan forestille mig du har nogle frække historier der har udspillet sig på det poolbord fra dine vordende teenageår :innocent::laugh::4whip:

I know I would have :tongue:

Hmmm... Faktisk overraskende få :tongue: - og da slet ingen der involverer mig selv :blink::wink: ...

Men nice det er det :yo::cool::yahoo::cheer:

Poolbord? Aaargh overhovedet ikke misundelig... :nonono:

:laugh: - Det har jeg heller aldrig mødt andre der var :tongue::wink::w00t: ....

Link to comment
Share on other sites

Dagens kost :4mewantfood: :

Har ikke rigtig talt kcal, men forsøgt at begrænse mit indtag...

Morgen:

20g Valnød

300g Ylette

1 stk Vitaminpille

Frokost:

Blandet Salat (som i går)

200g Skinke

Mellem:

100g Gulerod

Mellem:

1 ProteinBar (i bilen på vej til Nordsjælland - lige efter træning)

Mellem:

1 Appelsin

Aften:

Stor portion lækker blandet grøn salat (forskellige salatblade, peberfrugt, champignon, jordskokker, rosenkål, tomat mm.)

ca 200-250g Oksekød

3 stk asparges kartofler

Senere:

1 lille stk kage

Tror egentlig kcal passer nogenlunde :unsure: - Det satser vi i hvert fald på :cool::wink:

:yo: Cat

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Dagens morgencardio :bigsmile: :

Stod tidligt op, tog tøj på og hoppede ud i bilen sammen med tha vuf :4dog: ... Så smuttede vi lige op til stranden i Tidsvilde :cool: ... Super lækkert... Startede med at PW'e :walking: langs stranden i 35min, sørgede selvfølgelig for at variere underlaget så jeg både gik i vådt sand, tørt sand og på sten :innocent: ... Synes det er cool at man kan mærke anklerne arbejde på en hel anden måde end når man går på fladt underlag :wink: ...

Så drejede jeg op i klitterne og lavede en aftale med mig selv om at jeg hverken måtte gå udenom eller mellem klitter, så jeg sku' over dem :superman: ... Det var godt nok hårdt :crazy: og da terrænet efter ca 20min begyndte at blive lidt fladere var jeg ret færdig :blush: ... Men fortsatte dog "legen" helt tilbage til bilen :smile: ....

Ialt blev det til 70mins PW :walking: i ret hårdt terræn - en super lækker tur :4thumbup: - og tror også at :4dog: satte pris på det :cheer:

På vej hjem stoppede jeg lige ved en lokal købmand for at købe lidt kød :4mewantfood: (noget jeg altid gør når jeg er heroppe - for det er super kvali og ret billigt :yahoo: )...

Blev til:

2 kalkunkuvetter på 1200g hver,

2 kalkunbryst på 1500g hver,

5 poussiner på 450g hver,

2 kg laksefileter og

6 stk kalkunlår

:4mewantfood: ... Så er der kød :w00t::tongue: ...

Når jeg er på stranden går jeg altid og tænker over hvorfor folk ikke udnytter de forhold der er i forbindelse med genoptræning efter skader :unsure: ... Det er jo helt fantastisk at mærke at ankler og knæ arbejder på højtryk i det meget ujævne og varierende underlag... Det må da være super for proprioceptionen :bigsmile: ....

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share