Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

:blush: Rigtig godt at vi ikke var så generte denne gang du og jeg.... Det var dejligt at møde dig (ENDELIG). Du kæmpede bravt ligesom alle i det lokale. Superfed time, lækkert musik og myriader af diamanterne i benene afterwards.. Han gør det godt den unge mand på podiet... :devil:

Klart man skal holde sig gode venner med lovens lange arm... :tongue:

I Greisen land er "diamanter i benene" = "GODE BEN"- IKKE "smertende ben" !!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

04-03-08

Sted: fit.dk - ABC

Træning: x-træning

Del 1 - løb på bånd

Distance: 4,2 k

Puls ? f*ck-up på mange områder :dry:

Del 2 - spinning øvet med Thomas-Martin

Puls max: 166

Puls avg: 154

Løbeturen gik ikke helt som planlagt .. først nåede jeg for sent fra job og kunne ikke nå hele distancen, så fandt jeg et løbebånd, der gik kaputt efter knapt 4 minutter, skift til et som heller ikke virkede, og til det 3. som så fungerede efter langsom start... men der var tiden ligesom temmelig fremskreden.. Så de 4,2 er "kun" på 3. løbebånd, dem før er ikke talt med...men det slog både rytmen og mentaliteten lidt kaputt .. :dry: og det burde ikke ske !! Musikken blev for meget for nabok***** på crossen, til trods for at jeg kun lige selv kunne ane musikken, og hun bad mig slukke helt.. hvilket jeg ikke så nogen grund til, da jeg ikke kunne høre musikken, når høreværnet var ude af ørerne og nede i "skuffen" til vandflasken.. :devil: og så gad jeg sq ærlig talt ikke mere.. Så 2 km senere slukkede jeg... måske min næste hjemmeopgave at øve mig i ? Det næste blir vel at jeg blir anklaget for at svede mens jeg træner.......... :4ranting:

Planen var at holde mig i rød zone igennem spinningtimen - også selvom det betød at jeg måske måtte give "kål" på tærskeltræning, eller hvad Thomas nu end plejer at diske op med af farligheder.. Og det lykkedes jo helt fantastisk, da jeg kun 2x 15 sek var på 166 hvor jeg går ind i sort zone :devil: *klappermigselvpåskulderen* på bedste jyde-maner og siger 'fandme flot det kørt, Vivs, jeg kan det pis der' (var det sådan, Thomas ????? :tongue:)

10 min opvarmning, 21 min suveræn hård træning - tungt og alligevel træning af syregrænser, og så 15 min whatever :blush:

Midt i 21 minutters intervallet begyndte mine fødder at klø som bare ind i :devil: - men det var der jo så en grund til, for julen var kommet til Frederiksberg... :dry:

Mødte sødte SNF på vej ind og ud - og iøvrigt :1112: til dig ... håber du kommer kvikt over det !! :please::hands:

Nå, men det gode der er sket idag - jeg fik topkarakter af ex-chefen *yippppiiiiiiiiiiieeeyeaaahhhh* og dermed venter en pæn sum penge på mors konto i nær fremtid *hænderne op over hovedet og klapper mig selv på skulderen og siger fandme godt gået, Vivs*

:tongue:

Over and out fra jydetampen...

Link to comment
Share on other sites

Hej Vivian

Nu sad jeg jo lige foran dig og så at du gave den gas :-)

Det var suverænt godt kørt af en jyde at være:-)

Vidste du at den største præstation man kan lave som instruktør, når det gælder om at fylde et hold, er at fylde det den 23. december og 24. december i København. Grunden er at der er kun 25% af Københavns befolkning tilbage. resten er jo taget hjem til Jylland. :-)

Det er simpelthen så hyggeligt a træne de dage. Alle dem der træner i København de dage er meget mere normale :-)

See ya Thomas - Den onde Cykelmyg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Vivs :cool:

Tak for de gode tanker om bedring :bigsmile: og tak for sædvanlig hyggelig snak i dag. Hvor er jeg misundelig på dine 3192 forskellige løbesko :tongue: Det lyder til at det går med dine løbeture :bigsmile:

God løbetur i morgen :4thumbup:

Signe :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hej Vivian

Nu sad jeg jo lige foran dig og så at du gave den gas :-)

Det var suverænt godt kørt af en jyde at være:-)

Vidste du at den største præstation man kan lave som instruktør, når det gælder om at fylde et hold, er at fylde det den 23. december og 24. december i København. Grunden er at der er kun 25% af Københavns befolkning tilbage. resten er jo taget hjem til Jylland. :-)

Det er simpelthen så hyggeligt a træne de dage. Alle dem der træner i København de dage er meget mere normale :-)

See ya Thomas - Den onde Cykelmyg

du - thomas master of pain :tongue: house of pain ?? :tongue:

jaja jeg ved godt vi ikke er ret mange til spin de 2 dage om året... men hvor er det liiige at mine faste instruktører er i påsken ?????? :poking:

Hej Vivs :cool:

Tak for de gode tanker om bedring :bigsmile: og tak for sædvanlig hyggelig snak i dag. Hvor er jeg misundelig på dine 3192 forskellige løbesko :tongue: Det lyder til at det går med dine løbeture :bigsmile:

God løbetur i morgen :4thumbup:

Signe :cool:

:laugh: ja det er godt at have så mange løbesko når man løber så ofte og langt som mig :tongue:

- og tak for de gode ønsker :bigsmile: edit det gik fint, omend lidt langsomt :dry:

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Så ser man snart en Meep Meep på ski nede i Alperne :tongue:

Kan du have en rigtig god ferie, forhåbentlig med en masse sne. Og afterski :4drunk:

:laugh: - ja det kunne være jeg skulle have været i træningslejr mht afterski :4drunk:

meep meep.. naarrh, næppe - nærmere sneglen rudolf, der kommer listende.. :laugh:

Men tak for de gode ønsker søde !

kh

V

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå..måske man sku' få sparket loggen igang igenigen... :innocent:

Skiferien i Wolkenstein i Dolomitterne er nu overstået. Kørte første etape til Sønderborg fredag morgen og anden etape fra Sønderborg lørdag morgen kl 4 ... :sneaky2: køre køre køre og nå frem kl omkring 17... en walkie er en ritti' go' ting, når man kører 2 biler afsted .. men meget lidt nytte, når den ene bil kører i den forkerte retning på trods af 2 GPS'ere.... :laugh: Vi nåede dog frem i samlet flok, fik os installeret, pakket ud, drukket et par sjusser - for ligesom at varme op.. og sent over på nærmeste pizzarestaurant for at få noget fast føde..

Søndag tog vi afsted op i liften i samlet flok - i mega tåget vejr. Første nedfart var den dag meget mørkerød... men så ikke ud af noget særligt.. Men den blev noget særligt for os - og er siden kaldt "kaosbakken".. den var god og bred - jeg kørte næstsidst af os 8 - foran kørte svoger hvis "fodspor" jeg skulle følge...piece of cake, troede jeg.. men da jeg burde have lavet en lille kæk drejning fortsatte hjernen ligeud - og til sidst stod jeg med front ind mod venstre kant af pisten, uden mulighed for at kunne svinge ... bakkede lidt - og tiltede... Så var jeg lidt (!!) småirriteret på mig selv, men fik dog vendt rundt som en anden ko, der stod der... lidt mere ned af bakken før næste sving, og så lå jeg der... :4ranting: op igen, og ud over stepperne, et lille stykke ned ad, stadig med mega brede sving, og i et sving mod venstre få minutter senere sagde det bare donk og 2 ski og 2 stave føj omkring mig - på et sted hvor jeg fandt ud af efter megen moslen og lidt agressioner :innocent: at jeg ikke! kunne få skiene på igen... 10 min. senere og adskillige ! dybe dybe vejrtrækninger måtte det briste eller bære - ski på nakken og enten GÅ OP (ca 10 meter!!) - eller GÅ NED til næste"plateau" for at give det en chance mere.... Jeg vred om i venstre knæ ved den lejlighed og det gjorde mega ondt - og syns ikke lige ski var særlig fedt der..ikke mere knæproblemer pga ski, :please::hands:

Jeg har jo lært i KG's spinningtimer, at hvis vi stopper før tid er alt tabt.. og her røg jeg lige igennem lidt mentaltræning... :blink: 1 minut senere begyndte jeg at GÅ NED.. jeg vidste at gik jeg OP, så ville jeg aldrig komme i et par ski og skistøvler mere, og det var alligevel for tidligt at vurdere det, selvom det er det, hele skiferien skulle gå med at vurdere... Men, til Grumme: TAK!!!

Jeg kom ned, og de andre blev sendt afsted, mens jeg fik lidt mere mentaltræning af min kære meget tålmodige mand.. :wub: - og en kop cacao på nærmeste pitstop for ligesom at samle mig igen...

Og derefter gik den dag ok, men stoppede dog tidligt for at komme hjem i lejligheden for at ise knæ og få det op..

Dag 2 var der mega meget snevejr - og dermed igen dårlig sigt. Men forsynet med en don joy omkring venstre knæ, gik det faktisk ret ok - men kunne godt mærke at begge knæ blev hurtigere træt end resten af kroppen.

Dag 3 kørte vi op på den modsatte side i snevejr som endte i fantastisk solskin (som varede resten af ferien) - og alle bakker blev forceret som om jeg ikke gjorde andet end det.. tilbage til "kaosbakken" på den anden - og den var pludselig f****** nem ! "nabonedkørslen" blev også forceret, og uden problemer.

Så kørte det et par dage, og dag 5 (torsdag) kørte de endnu engang Sella Ronda, mens svoger sad hjemme med knæprobs - jeg valgte at køre på en let strækning, og efter 1 times tid kom en skilærer hen, som manglede arbejde, og tilbød privatundervisning for 20 euro og frokost. Efter lidt betænkningstid sagde jeg ja - og kl 1030 fik jeg et reb om lårene - og skistave blev taget fra mig - og fik instruks om kun at svinge 4x den ene retning og 4x den anden - indtil jeg havde lært at køre på ski, så det var op til mig hvorlænge jeg skulle køre sådan.....

Dagen sluttede af med at køre op på "kaosbakken" og køre uden reb og med stave - og klarede hele pisten ned på 5 min mod et par timer på første dagen.... :blink:

6. dagen valgte jeg at slutte positivt, så efter "prøven" med instruktøren på et par meget mørkerøde (blir de jo med snebunker og sne der bliver udsat for ca. 15-20 plusgrader) stoppede jeg festen - så jeg har noget positivt at tænke tilbage på - der skal hjælpe mig igennem min beslutning om dette var min sidste skiferie eller ej..

Lørdag køre hjem igen - fra kl 7.30 morgen til 22.30 aften (hooooraay for "Staus" på de tyske motorveje..... :dry: ) - og anden etape fra Sønderborg søndag middag.. kørte vi vist lidt for kvikt til .... :innocent::blush:

Nå.. Men.. var det så min sidste skiferie ? Vi lader billedet stå, indtil beslutningen er truffet...

Mandag holdt vi begge ferie - fik ordnet en 7-8 maskiner vasketøj :blink: - og tirsdag blev jeg inviteret på job - principielt kun for at have den årlige samtale med chefen (som jo ikke er min chef længere) - men benyttede lejligheden til at arbejde hele dagen, go holder ferie en anden dag... Det var dog en god dag på job, nåede rigtig meget, og havde en supergod snak med ex-chefen !!!! Som et par få udvalgte ved hvad betyder...

Link to comment
Share on other sites

19-03-08

Sted: fit.dk - royal

Træning: spinning basis m/KG - feat. Arne, Signe, Gregers, Maj og min kære gemal :heartpump:

Vi burde slutte med max FYS 7 - men det kunne jeg ikke overholde..og sådan er det :blush:

En suveræn time, som er gengivet i Arnes log - med a little help from his friends... :tongue:

post-3751-1206014462_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

20-03-08

Sted: fit.dk - Royal

Træning: spinning øvet - m/KG, feat. Maj :bigsmile:

10 min opvarmning og 30 minutter i helvede.. helt bogstaveligt.... :devil:

F*CK det var hårdt!!!!!!!!!!!!!! og F*CK det var GODT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg fik officielt tilladelse til at tude, og det gjorde jeg, jeg måtte nok osse i hegnet, og uanset hvad var jeg der alligevel, jeg var i :hippy: og jeg var tæt på at komme i tvivl osse.... :blink:

Musikken var bare... PERFAIT.. og ja... jeg skal vist ikke sige meget mere :blush:

post-3751-1206014632_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

- og tirsdag blev jeg inviteret på job - principielt kun for at have den årlige samtale med chefen (som jo ikke er min chef længere) - men benyttede lejligheden til at arbejde hele dagen, go holder ferie en anden dag... Det var dog en god dag på job, nåede rigtig meget, og havde en supergod snak med ex-chefen !!!! Som et par få udvalgte ved hvad betyder...

Jep! Det betyder at du er GOOOOOOODDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cheer: :banana3: :4band: :4jumpy::superman:

:4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Jep! Det betyder at du er GOOOOOOODDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cheer: :banana3: :4band: :4jumpy::superman:

:4winkkiss:

M :elvis:

tusind tak goldie :flowers:

Damn en pulskurve - den ligger jo og tripper oppe i det sorte. Lææææænge.

Ja, den er flot ikk ? :tongue: jeg blev jo osse godt hjulpet på vej af min nabocyklist, som mente, at det var passende at stige af cyklen undervejs for at chekke mobiltelefon - osv.... :blink: :blink: ...

.... og på vedhæftede billede (håber jeg) kan man se hvor jeg skal træne outdoor til sommer... :bigsmile:

post-3751-1206099944_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

23-03-08

Sted: fit.dk Sydhavn

Træning: spinning marathon a la Hollywood - m/Houston

På mit excellark med mine træningsintensiteter (pulsområder for grøn, blå, rød og sort zone) står med sirlig håndskrift ude til højre: max 160 !! Avg max 148 !! jævnt !

Hmm well, nu har jeg jo lært af et par ultratriathleter at jeg skal tage ansvar for min træning, og jeg har genlæst samtlige mails, pms osv fra il grande coach - og tror nok jeg nu har forstået hva det er jeg skal gøre... Derfor disse krav til mig selv for dagens 3 timers spinning. Målet at begynde at lære at være i sadlen mere end 1 time ad gangen - uden at gå død i fødder, lår, baller osv. Og hvad pulskravene til mig selv angår, kan jeg kun tage armene op over hovedet eller klappe mig selv på skulderen (eller begge dele :tongue: ) - det kommer vist ikke meget nærmere ! Til gengæld er det svært at lave et jævnt maleri, når hver serie består af 1 stk. (film) musik - hvor jeg er vant til stort set "ud-i-et-langt-stk.-musik (og flow).

Det er dejligt at prøve andre instruktører af ind i mellem - og Houston får også mange thumbs-ups herfra - og mange flere kunne han have fået, hvis han ville lære (eller lytte ? :tongue: ) at tale må og skal være højere end musikken når der siges noget. Vi var vist mange, der ikke kunne høre udmeldinger og andet fra dig, Houston - fordi musikken væltede ud i et meget højt leje.. Det ødelægger lidt, når man sidder ned og siden finder ud af at vi skal stå.. Og så er der jo det med dobbelttakten.... du ved... me not like :smile: men jeg kan da heldigvis finde ud af at køre mellem i stedet for..

Ellers en meget meget god time - og hold da k*** et arbejde, du må have lagt i det med filmmelodier, spørgsmål, præmier, udsmykning osv !!! Det får du mange points for - så samlet set når min vurdering op hvor jeg kun kan sige det har været super positivt !

Og nu skal der sq drikkes noget Wasser og noget "sukkerwasser".. Skal gøre mig fysisk klar til morgendagens udfordring.... :devil:

Fortsat god 1. påskedag :smile:

Note to self: vaseline !! :devil:

edit: staveplade :dry:

post-3751-1206275674_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

24-03-08

Sted: fit.dk - royal

Træning: spinning "øvet" m/KG - feat. Maj, Gregers og Signe

Hold da k*** der blev givet gaz på forreste række til venstre :devil: Ved ikke om Signe og jeg havde en hemmelig konkurrence igang, hvem der kunne larme mest undervejs i spinninglokalet :tongue: men jeg er sikker på at jeg vandt ... i hvertfald mens timen stod på - mens Signe tog stikket hjem de 25 min før timens start (way to go, din cykelsild!! :heartpump: ) :laugh:

10 min opvarmning, 12 min serie (2 pulstoppe), 16 min serie (4 toppe) og 12 min (enkeltstart - med så høj puls som muligt) til sidst :devil: og hverken programmæssigt, musikmæssigt og stemningsmæssigt fåes det ikke bedre efter min ydmyge mening.. jo, hvis der snart var spioner og Personal Jesus med i musikprogrammet.... :poking::tongue: Til gengæld fik vi Rammstein og lov at prøve KG's program af til Convention i Jylland i næste weekend...

Damm en god træningsformiddag - that's all I need - så er en god uge skudt i gang :bigsmile:

post-3751-1206358451_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hold da k*** der blev givet gaz på forreste række til venstre :devil: Ved ikke om Signe og jeg havde en hemmelig konkurrence igang, hvem der kunne larme mest undervejs i spinninglokalet :tongue:

:superman: Synes det er godt gået at du giver den fuld tryk efter 3 timer igår :devil:

-

mens Signe tog stikket hjem de 25 min før timens start (way to go, din cykelsild!! :heartpump: ) :laugh:

:laugh: Skulle lige af med lidt energi, jeg kunne heldigvis ikke selv høre mig selv trække vejret :music: , men det har sikkert lydt højt :biggrin:

Til gengæld fik vi Rammstein

De er så seje :4thumbup: , ville gerne til koncert med dem :bigsmile:

Damm en god træningsformiddag - that's all I need - så er en god uge skudt i gang :bigsmile:

Har det på nøjagtig samme måde :bigsmile: og godt at se dig igen :yo:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Skulle lige af med lidt energi, jeg kunne heldigvis ikke selv høre mig selv trække vejret :music: , men det har sikkert lydt højt :biggrin:

Af med energi - ja, det kom du vist også ... :laugh: og vær glad for at du ikke ku høre din vejrtrækning.... den var lidt beskidt :tongue:

Også dejligt at se dig igen - glæder mig til senere på ugen :w00t:

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

Ugeopdate - uge 13

Fik "løbepas" igen tirsdag, så tog en tur rundt om Stadsgraven før arbejde. Lige dele gang og løb, og ingen pulsdata eller tid.

Onsdag var planen en morgenspin på Royal, men tirsdagens aftenpas med thaifood med kollegerne efterlod mig rimeligt søvnløs det meste af natten - klokken blev over 2.30 før jeg faldt i søvn, og valgte derfor at vende mig om i ulidelig træthed, da uret gik bezerk kl 5 denne onsdag morgen. Men jeg kunne alligevel ikke sove videre, så tog på job, da det ikke gav nogen mening at gå ind og træne, i min tilstand...

Torsdag morgen løbepas rundt Stadsgraven, lidt mere løb end gang, da jeg jo ikke har løbet nævneværdige ture i snart 3 uger. Knæet havde det fint, det hverken pev eller gjorde ondt eller var ustabilt på nogen måder.

Torsdag aften skulle den ha' max gazz til Thomas' afskedsspin på Royal. Her var der nærmest "kamp" om instruktørcyklen, og det faldt ud til min fordel :bigsmile: - Thomas kørte selv. Ca. midt i 1. time fik jeg en monsterkrampe i højre læg, og måtte stoppe alle omdrejninger og strække ud.. Mit pulsur blandede sig vel rigeligt med gemalen's, men valgte dog korrekt side et par min ind i timen. Lidt ekstra stræk mellem de 2 timer. Ved starten på 2.time valgte mit pulsur at gå helt sine egne vegne, og viste 210 de første 4 min i opvarmningen, hvorefter jeg smed rem og ur - så gad jeg ikke det pjat mere. Ca. 1/3 ind i timen kom krampen tilbage til højre læg og jeg måtte igen stoppe brat op og strække ud og massere lidt.

2 skæppeskønne timer fra Thomas' side ! Omend jeg syns at de sidste 10 min i 1. time var lidt vel rigelig hårde.. :blush:

På trods af ømhed i læggen efter 2 så voldsomme kramper, valgte jeg at stille til "start" fredag morgen i Adelgade hos KG, sammen med gemalen og Arne - her skulle vi prøve Greisens' time af som skulle præsenteres på Convention i Jylland i weekenden, så der blev disket op med lækkerier :heartpump: - Armstrongintervaller, Basso intervaller og hvad har vi ! :wub: af god musik osv osv osv. Pulsuret valgte igen at følge ejerinden, og jeg fik produceret en kurve, superflot, og som tal-mæssigt lå "lavt" - vil nogen sige, men det gør ikke noget :bigsmile: for hvem går op i det ? Det er jo ikke nogen konkurrence...

Fredag aften fulgte så :4mewantfood: -pas med Arne og Signe - og også her - tak til jer begge for en super hyggelig aften ! :smile:

Lørdag var tiltrængt "træningsfri"

Søndag morgen var jeg så ude på raceren - det gik dog ikke helt som planlagt, 10 min - så vendte jeg om..det var alt for koldt til mig.. Da læggen stadig var øm efter massage igår, valgte jeg så at sige enough is enough og droppede dermed løbehold på ABC, som stod i programmet, og tog så alternativet....

For at der ikke går helt ged i cyklus osv, er uge 13 blevet omdøbt til hård uge, da jeg ikke kan sige at en dobbeltspin nødvendigvis hører til i "rolig uge".. :wink:

Så får vi se, hvad det blir til i den kommende uge - afhænger jo primært af læg-situationen, men den er i bedring allerede fra i morges til nu, såeh.. :please::hands: Men i hvertfald et par spinningdage ligger fast... men løb skal være i fokus igen de næste par uger eller 3 !!

Link to comment
Share on other sites

Håber din læg-situation går hurtigt over, så du kan komme igang på fuld blus igen :smile:

Rikke

Hej Rikke - og velkommen i min log :bigsmile:

jo tak - det lader til at det hjalp gevaldigt at holde sig nogenlunde i ro over weekenden, så nu er jeg vist klar igen :smile:

Ugeplan uge 14

mandag: løb

tirsdag: dobbeltspin

onsdag: løb + spin - endnu ikke besluttet om det er 2 seperate pas eller et x-træningspas ....

torsdag: træningsfri

fredag: x-træning

lørdag: træningsfri ( :4mewantfood: + :beerchug: i sommerhus med nogen vennepar)

søndag: løb

Og ugen byder på "debut" hos en ny spinninginstruktør :crazy::wink:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

31-03-08

Sted: outdoor

Træning: jog

Distance: 4,3 k

Nogen vil mene, det ikke er et træningspas, der er værd at "pinne", da det foregik 2/3 "jog" og 1/3 PW - men lige nu gælder det bare om at komme ind i den gode rytme, jeg forlod før jeg rejste på skiferie.

Og der var god rytme i turen og med vidunderlig udsigt over Øresund og ikke at løbe i vintertights mere :w00t: blev det en flowfyldt tur :hippy:

Ingen øf fra tidligere skadede steder syd for hofterne :bigsmile:

Iøvrigt har der indsneget sig et par ændringer i ugeplanen, så den er nu som følger

Ugeplan uge 14

mandag: løb

tirsdag: dobbeltspin

onsdag: spin + løb + spin (nu bliver løb + spin et x-træningspas).. blev lokket, gjorde jeg ! :devil: til en ekstra spinningtime :innocent::blush: ...

torsdag: træningsfri

fredag: løb (hvis formen er til det, også spin, men den er på "eventuel-status" lige pt - og det bliver 2 seperate pas i givet fald :smile: )

lørdag: træningsfri ( + i sommerhus med nogen vennepar)

søndag: løb

Og ugen byder på "debut" hos en ny spinninginstruktør

Og så vil jeg ønske mine læsere en go' dag :sun: jeg kan mærke min blir god... :bigsmile:

/ :sun:

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

01-04-08

Sted: fit.dk - ABC

Træning: spinning øvet + spinning Elite ved Thomas-Martin, feat. :wub:

Planen var at køre som til maratonspinningen forleden, dvs. max 160 og snit på omkring 150... men øhmmmmmnnnnn Ja, hva fan, når musikken spiller, så :devil: rykker jeg sq ! :devil: Jeg har det ligesom 2 instruktører jeg kender rimeligt godt - jeg lader mig rive med af stemningen..... :tongue:

Pulstal 1. time:

Max 166 :blush:, avg 150 ( dvs 1 delmål af 4 opnået... :4thumbup: )

Pulstal 2. time:

max 168 :blush:, avg 155 :blush::innocent::blush:

Ja, sådan var det - af 4 tal fik jeg det ene rigtigt :w00t::shades:

Nu er aftensmaden hældt indenbords (bogstaveligt, der var mildest talt "mangel på mad" idag hos os begge - det plejer kun at være mig... og rengøringsarbejde efter en utæt faktapose i sportstasken ordnet :4ranting: - og kufferten pakket til i morgen :blink: :blink:

Nu skal pulsen lige ned, og astmahosten tilbage i hi, så skal der soves tungt og inderligt, inden næste udfordring :devil: (føj det blir en lang dag i morgen....)

Farwæller !

Link to comment
Share on other sites

02-04-08

Sted: fit.dk - Royal

Træning: spin-basis m/KG

Opgaven til mig selv lød på max 155 og avg 140. Cyklens pulsur sagde 164 max og mit eget sagde 155 max og 141 avg - så det vælger jeg at tro på .... og dermed holdt jeg mig i skindet pulsmæssigt, men ikke aktionsmæssigt, for der røg jeg i hegnet og kørte så tilpas tungt de 44 min det stod på at jeg hele dagen har haft uro i stængerne og solide DOMS på bagpartiet og nedefter...

Sted: outdoor

Træning: løb/jog

Fuldstændig samme tur og opskrift som forleden - 2/3 løb/jog og 1/3 PW+gang - med pulsur men uden måling (det var det, med batterierne....)

Men det holdt til gengæld hårdt efter tirsdags dobbeltspin + dagens morgentræning, så jeg er sikker på at jeg har været over "tilladte" 155 på store dele af turen... :blush:

Til gengæld besluttede jeg tidligt efter morgentræning at det vist ikke var nogen supergod idé at tage endnu engang spin her til aften, så debut hos en ny instruktør,må vente lidt endnu.. sorry søde :heartpump:

I morgen en hårdt tiltrængt 'træningsfridag'.. syns sq altid det er tought' at komme over en uge eller 2 uden "normalt træningsmønster"...... :sneaky2:

Og så har det ellers været en dag på job hvor .. ja.. :4ranting: - og hvor jeg havde brug for at komme af med noget damp undervejs og efterfølgende, men det var måske det, der skete på løbeturen.... ??? Men tak til jer, som lod mig dampe af i jeres mailbox... :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Godaften Søde Vivs :sleepy:

Godt at se at du lytter til din krop :bigsmile:

Håber at du kom af med dit damp i dag :rocketwhore:

God træningsfri da i morgen :bigsmile:

og sov godt når du når dertil post-15167-1207167612.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share