Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

03-01-08 - del 2

Sted: fit.dk - Royal

Træning: spinning øvet m/Thomas

Puls max: 165

Puls avg: 148

:devil: Thomas skulle prøve sine nye speed-cykelbukser og havde truet med 41 min tærskeltræning.... :devil: den trussel holdt han heldigvis ikke - men det betød ikke at jeg ikke var presset..

8 min opvarmning, 30 min i helvede og 9 min tærskeltræning (fra lap-tiden og tid ud). Jeg kunne i starten ikke få pulsen til at bevæge sig særligt meget i rigtig retning, og jeg overvejede et kort øjeblik hvad det nu skulle betyde. Faldt hurtigt fra tanken igen, og røg første ud af 3 gange i hegnet ved ca. 30. min. 2. gang kom i 5. runde tærskel og sidste gang i 8. :devil: og måtte bogstaveligt talt klappe mig selv på skulderen og sige godt kørt efter 2. hegntur for at komme videre i programmet :laugh:

Sjældent har jeg svedt så mange svin, og var på trods af kriser og kortvarige overvejelser der hvor jeg gerne vil være - presset, følende jeg fik noget godt ud af det..

Efter timen en akut inhalation af Ventoline da hosten ingen ende ville tage - og så afstig afsted hjem til fodring inden gemalen skulle på job.

Nu i vaskekælderen og så på hovedet i seng - en hård dag venter i morgen :crazy:

Sov godt!

/Vivs

post-3751-1199389455_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

04-01-08 - del 1

Sted: fit.dk - Adelgade

Træning: p020.gif

Distance: 5k

Hastighed: 6 min/k

puls max: 153 c035.gif

puls avg: 149 c035.gif

Hrrmmm well, hvad kan jeg sige :unsure: godt jeg kan restituere på kontoret i 8 timer nu :blink:

Benene var (og er ) megatunge, og flowet fra igår var der kun på første halvdel af turen idag.. ved 2,7 k steg pulsen fra de 148 jeg havde ligget på max indtil da - hvorfor jeg måtte sætte farten ned, for at overholde "reglerne" :blink: selvom det eneste jeg havde lyst til at var at trykke på den store røde knap og sige tak for denne gang. MEN !! :devil: det gjorde jeg IKKE! :tongue:

:secret: det er til spin senere idag, at KG har 95% eller mere chance for at flække mig helt og aldeles !!

Efter løb mave + ryg på swissball + planke + meget grundigt udstræk/nedvarmning.

God dag til alle :surrender:

edit: staveplade :surrender:

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

04-01-08 - del 2

Sted: fit.dk - Royal

Træning: Spinning elite 90 min m/KG

puls max: 160 :4ranting:

puls avg: 145 :unhappy:

:secret: det er til spin senere idag, at KG har 95% eller mere chance for at flække mig helt og aldeles !!

Og på trods af de temmeligt lousy pulstal, så lykkedes det projekt rimeligt godt for den unge instruktør :tongue:

Timen bød på 20 min opvarmning, 40 min i helvede :devil: og 20 min i helvede. En super super hård time, hvor der vist var andre end mig, der var temmeligt presset, andre der havde tung tung vejrtrækning og samtidig havde behov for at råbe diverse ting og sager ud i lokalet - højt og tydeligt :tongue:

Og så bød timen på alle musikfavoritterne, the real thing :wub: Undervejs i 40 min's passet kom det friskt og frejdigt 12 min før pause "hvis du er i tvivl, så bræk dig" - da havde jeg lige overvejet om ikke det var ved at være på tide at tage en klud op foran munden og løsne cykelskoene en kende...og lige gå en tur ud og n015.gif

I det sidste 20 mins interval kom vi frem til at timen må ændre navn til "de ringer, vi spinner" - for vi ville høre Rammstein :devil: og det fik vi også :w00t: hele 2 nr. :bigsmile:

En som vanlig time lige efter bogen :bigsmile: - efterfulgt af 14 timers restitution før jeg mødes med manden i mit liv, Arne, Signe og efter sigende også en nyankommet jyde-i-København til 1½ time mere af slagsen..det sker her om et par timer, så nu :4mewantfood:

post-3751-1199516304_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

05-01-08

Sted: fit.dk - Royal

Træning: Spinning Event 90 min m/KG, feat manden i mit liv, Signe, Arne, Kasper-regnvejr og tilsyneladende Jullepigen + gemal :unsure:

Puls gider jeg ikke tale om - de sørgelige fakta kan ses i kurven. Enkeltstarten de sidste 5x3 min er angivet med laptider ved start.

Og nu overveje, om jeg skal afvige lidt fra ugeplanen i morgen.. :sneaky2: - har foreløbigt afmeldt mig spinning meeeeeen det sker skunte med min gode vilje :blush: .. men primære træning imorgen er trods alt løb... Som sidebemærkning kan jeg tilføje at jeg forbrænder ligeså mange kalorier på hver af ugens træningspas som jeg gør når pulsen ligger højere :blink: og jeg føler ingenlunde jeg fiser den aw ! Men et eller andet stemmer ikke.. om det er snot-coming-up eller what.. dont know, men det skal kureres inden USA - sådan er det bare!

God lørdag til mine læsere :bigsmile:

post-3751-1199535984_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

05-01-08

Sted: fit.dk - Royal

Træning: Spinning Event 90 min m/KG, feat manden i mit liv, Signe, Arne, Kasper-regnvejr og tilsyneladende Jullepigen + gemal :unsure:

Puls gider jeg ikke tale om - de sørgelige fakta kan ses i kurven. Enkeltstarten de sidste 5x3 min er angivet med laptider ved start.

:blush::unhappy::blink::nonono::blush: SÅÅÅÅ var det dig, der sad bag ved min politimand..... Ahhh crappy ....jeg var lidt i tvivl, så min generthed kom mig til gode.... møg møg møg.... :unhappy: Håber jeg kan tilgives..... Jeg lider meget af lungebetændelse så jeg måtte futte hurtig ud i badet bagefter og hjem under dynen. snøft.... Piv..... men vi ses igen vivsepigen.....Kim G kører jo nogle superfede timer...kanooon træning.... :superman:

Øv næste gang hilser jeg lige på.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

:blush::unhappy::blink::nonono::blush: SÅÅÅÅ var det dig, der sad bag ved min politimand..... Ahhh crappy ....jeg var lidt i tvivl, så min generthed kom mig til gode.... møg møg møg.... :unhappy: Håber jeg kan tilgives..... Jeg lider meget af lungebetændelse så jeg måtte futte hurtig ud i badet bagefter og hjem under dynen. snøft.... Piv..... men vi ses igen vivsepigen.....Kim G kører jo nogle superfede timer...kanooon træning.... :superman:

Øv næste gang hilser jeg lige på.... :wink:

Hej Jullepigen :bigsmile:

no problem!!!! jeg havde glemt alt om at du skulle komme - så det var først bagefter, da Arne brokkede sig over at alle var syge "også Julie" - så tænkte jeg..øhhh nååå ja !!!! :blush:

Nå, vi får en chance til :bigsmile: er jeg sikker på - om ikke andet til spin + drinks ? ... ellers må du jo smugle mig ind på een af dine timer "ovre hos de andre"... :tongue:

God bedring :smile:

/Een der fortsat debatterer med sig selv mht aktiviteter i dag...

Link to comment
Share on other sites

Hej Jullepigen :bigsmile:

no problem!!!! jeg havde glemt alt om at du skulle komme - så det var først bagefter, da Arne brokkede sig over at alle var syge "også Julie" - så tænkte jeg..øhhh nååå ja !!!! :blush:

Nå, vi får en chance til :bigsmile: er jeg sikker på - om ikke andet til spin + drinks ? ... ellers må du jo smugle mig ind på een af dine timer "ovre hos de andre"... :tongue:

God bedring :smile:

/Een der fortsat debatterer med sig selv mht aktiviteter i dag...

Spin og drinks lyder som en god kombi.... :4thumbup: Og du må meget gerne smugles med ind 'overthere' :tongue: ..pas på med de selvdialoger der....du skulle nødig komme i vanskeligheder...hmm måske fordi der er så meget, du gerne vil?? :innocent:

God søndag aften til dig sveske...

Link to comment
Share on other sites

Spin og drinks lyder som en god kombi....

Jamen så må du sætte x i kalenderen - så vidt jeg forstår, ligger datoen fast :bigsmile:

..,,hmm måske fordi der er så meget, du gerne vil??

Touché :blush::innocent:

08-01-08 - del 1

Sted: fit.dk - Østerbro

Træning: løb

a) Distance: 6 k alm. løb

B) Distance: 1½ k bakkeløb

Puls max

a) 150

B) 154

Puls avg

a) 138 :blink:

B) 145 :blink:

Efter at have overstået den træning, der fremgik at træningsplanen, fik jeg lyst til at lege lidt og der var stadig lidt tid, så satte båndet på "hill" - level 7 og med 8 km/t nåede jeg på de højeste bakker op på 4+% .. pænt hårdt.

Del a) gik godt - ingen dikkedarer, men god musik i ørerne indtil de sidste 2 km, hvor jeg igen "smed" musikken og tvang mig til at lytte til vejrtrækning og tale lidt med marathonmanden på nabobåndet. Del B) var derimod lidt hård efter et par hundrede meter, og formiddag og dele af eftermiddag kunne jeg godt mærke lår, baller og lægge, når jeg bevægede mig.

08-01-08 - del 2

Sted: fit.dk - ABC

Træning: spinning-øvet m/KG

Puls max 164

Puls avg 149

KG var erstatning for Thomas, som havde et arbejde at passe :tongue: Jeg følte mig stadig meget slidt - og havde derfor kun trukket billet til den første del af festen.. vel vidende at hvis jeg skulle have diamanter i benene og lungekapacitet nok, så kunne jeg bare blive på elite-timen der fulgte efter.

På øvettimen fik jeg (igen :blush: ) et lytterønske eller 2 opfyldt - Faithless (dog i megakort version :unhappy: ) og dragons :wub::wub: meget kort inde i timen.. Så var stilen ligesom lagt - og jeg besluttede een gang for alle at glemme alt om fysiologiske udmeldinger (som der heldigvis ikke er mange af på KG's timer..der arbejder vi i blå, røde og sort zone og det passer mig meget bedre :bigsmile: ) - og bare køre det bedste jeg kunne :bigsmile:

Well, jeg havde faktisk besluttet at hoppe ud efter øvet-timen, men en lille udtalelse fra master himself og et blik, der sagde mere end mange ord, gjorde at jeg blev. Jeg var heller ikke heeeeeelt kørt ned, og besluttede at køre ca. ½ elite og så chekke ud, men ...

08-01-08 - del 3

Sted: fit.dk - ABC

Træning: spinning-Elite m/KG

Puls max 158

Puls avg 146

Opvarmning - og så 50 min i helvede :devil:

Tuuuuuuuuuuuuung tuuuuuuuuuuuuung kørsel det meste af tiden - og det var ikke lige det mine ben havde allermest brug for, efter bakkeløb morgen og spinningtimen forinden. Men jeg kom igennem også gennem hele timen, for når først musikken spiller, så er jeg svær at pille af cyklen :innocent:

Glad, velfornøjet, tilfreds med dagens indsats på træningsfronten... men hold da **** jeg var træt i stængerne da timen var slut, og måtte have et ekstra sug Ventoline og så badekar (der duftede bestemt ikke af violer omkring mig :blush: )

En rigtig god træningsdag til ende !!

post-3751-1199860066_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Og nu jeg er igang med at spamme egen log, så er her ugeplanen

mandag: træningsfri

tirsdag: morgenløb + spinning

onsdag: træningsfri

torsdag: morgenløb + dobbeltspin

fredag: 90 min eftermiddags/aftens spin

lørdag: træningsfri

søndag: morgenløb + spin

(næsthårdeste uge)

Link to comment
Share on other sites

10-01-08

Sted: fit.dk Royal

Træning: spinning øvet m/Thomas-Martin

Puls max 175 :devil:

Puls avg 150

10 min opvarmning, 27 min "bjergkørsel", 2 min restitution - og afslutte med 9 min tærskeltræning :devil:

Det var en rigtig dårlig dag igår..... træningplanen kom ikke til at holde torsdag morgen da jeg efter 3 timers søvn vågnede 2.27 og ikke faldt i søvn igen. Pludselig skal aflastningen ske i denne uge, og jeg skulle torsdag pludselig selv tage ansvar for at aflastningen fra England blev introduceret til sit fremtidige arbejde og fremtidige kolleger :blink: sådan en udmelding onsdag aften sent sker ikke uden at min hjerne kører på højtryk om natten, så det sidste jeg havde lyst til torsdag morgen var at passe min træning. Møde hele dagen både inde og ude af huset (og deraf manglende kost!!!) gjorde at jeg måtte sende en sms til thoms'en og fortælle at det vist ikke blev til noget med mig ..

MEN pludselig tog :devil: ved mig - arbejdet skal ikke igen have lov til at ødelægge min sæson :4ranting: - og jeg kørte over tilladte hastighed på landevejene ind mod Vesterport, brugte 40 kr i parkeringspenge, spurtede ind i centret, chekkede ind og kastede mig over den første ledige ikke-kaputte cykel jeg fandt - første række lige foran instruktøren .............

Well, siddende dér, kunne TM ihvertfald ikke undgå at høre at jeg stort set hele timen gav alt hvad jeg havde i mig ! De sidste 4 runder tærskeltræning røg jeg i hegnet i hver runde.. 30 (?) sek "rolig tungt" og så hhv 30-40-50-60 sek med alt hvad pedaler, remmer og tøjler (og lunger og hjerte) kunne holde.. skiftende instruktør- fokus på 4.-3.-2.- og 1.række (hhv) - og en instruktør, der råbte, at han ville se hajtænder (jatak, den var nok til mig, ligesom Fårup Sommerland er hos en anden instruktør :wink: ) og en hulans masse :devil::4whip: .. og de sidste par sek. i afsluttende runde med fokus på "min" række var der udsolgt - absolut og helt og aldeles.. Der var ikke mere at give af.. og det tog hele udstrækningen at få pulsen ned i RØD zone efterfølgende (rød zone i mit tilfælde = omkring 150-160)..

TAK FOR KAFF' siger jeg bare !

post-3751-1200032883_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

11-01-08 - del 1

Sted: fit.dk Adelgade

Træning: (tempo)løb på bånd

Puls max: 159

Puls avg: 146

Distance: 6 k alt i alt

1 k PW (opvarmning), efterfulgt af 3 k roligt (problemfyldt) løb og 2 k 'tempo'. Undervejs i den rolige del fik jeg mega sidestik som jeg forsøgte at "udbedre" ved at fortsætte ufortrødent, hvorefter jeg så fik krampe i højre læg, som jeg ikke kunne løbe fra.. så måtte lige "behandle" efter ca 2 k roligt løb. Den rolige del foregik uden musik i ørerne.

'Tempodelen' gik til gengæld supergodt og jeg oplevede det gode gamle :hippy: på den del

Meget nøjagtigt 35 min løbebånd - heraf ca. 3 min "behandling" undervejs :dry:

Så misundeligt til, hvordan løbeguru følte sig forpligtet til at drille mig, da han gik til spinning hos KG :unhappy:. Jeg var faktisk færdig med løbeturen lige da spinningen skulle starte ....men jeg valgte at slå fornuften til, da jeg jo har lidt på programmet senere idag også... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Der er planer om et "lokalt" arrangement den 23/2 - og MOL spin træf 15/3...

Den er noteret :w00t:

10-01-08

Sted: fit.dk Royal

Træning: spinning øvet m/Thomas-Martin

Puls max 175 :devil:

Puls avg 150

10 min opvarmning, 27 min "bjergkørsel", 2 min restitution - og afslutte med 9 min tærskeltræning :devil:

Det var en rigtig dårlig dag igår..... træningplanen kom ikke til at holde torsdag morgen da jeg efter 3 timers søvn vågnede 2.27 og ikke faldt i søvn igen. Pludselig skal aflastningen ske i denne uge, og jeg skulle torsdag pludselig selv tage ansvar for at aflastningen fra England blev introduceret til sit fremtidige arbejde og fremtidige kolleger :blink: sådan en udmelding onsdag aften sent sker ikke uden at min hjerne kører på højtryk om natten, så det sidste jeg havde lyst til torsdag morgen var at passe min træning. Møde hele dagen både inde og ude af huset (og deraf manglende kost!!!) gjorde at jeg måtte sende en sms til thoms'en og fortælle at det vist ikke blev til noget med mig ..

MEN pludselig tog :devil: ved mig - arbejdet skal ikke igen have lov til at ødelægge min sæson :4ranting: - og jeg kørte over tilladte hastighed på landevejene ind mod Vesterport, brugte 40 kr i parkeringspenge, spurtede ind i centret, chekkede ind og kastede mig over den første ledige ikke-kaputte cykel jeg fandt - første række lige foran instruktøren .............

Well, siddende dér, kunne TM ihvertfald ikke undgå at høre at jeg stort set hele timen gav alt hvad jeg havde i mig ! De sidste 4 runder tærskeltræning røg jeg i hegnet i hver runde.. 30 (?) sek "rolig tungt" og så hhv 30-40-50-60 sek med alt hvad pedaler, remmer og tøjler (og lunger og hjerte) kunne holde.. skiftende instruktør- fokus på 4.-3.-2.- og 1.række (hhv) - og en instruktør, der råbte, at han ville se hajtænder (jatak, den var nok til mig, ligesom Fårup Sommerland er hos en anden instruktør :wink: ) og en hulans masse :devil::4whip: .. og de sidste par sek. i afsluttende runde med fokus på "min" række var der udsolgt - absolut og helt og aldeles.. Der var ikke mere at give af.. og det tog hele udstrækningen at få pulsen ned i RØD zone efterfølgende (rød zone i mit tilfælde = omkring 150-160)..

TAK FOR KAFF' siger jeg bare !

Nasty, nasty, nasty :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Den er noteret

Den 23. var jo sådan set den eneste dag du kunne, søde :tongue:

Nå......

11-01-08 - del 2

Sted: fit.dk Royal

Træning: spinning Elite - feat the usual suspects :tongue: og så særlige gæster i form af en 12.del styregruppe fra EM i sommer - med flere (ingen nævnt, ingen glemt....NTS !!!)

Puls max 162

Puls avg 150

Grumme Greisens benknuser :devil: just what i wanted & needed efter gårsdagens træning og morgenens løbetur....... :dry: Jeg syns trappen op fra omklædning var usædvanligt høj og stejl her til aften... og der var usædvanligt langt over til Öresundsbroens kontorbygninger hvor kareten holdt parkeret.......med tasker med tøj til to træninger og min dejlige arbejds-pc, som må i gang her i weekenden..just gotta love it......... :wub::wub:

Målet i indgangen... ikke op i sort zone, men en snitpuls på 150-152 - så det må siges at være ret ok godt ramt ! uden at jeg tænkte over det.. Prøver at fjerne fokus fra pulsen undervejs i timen..næste projekt tror jeg bliver en time med uret i baglommen eller andre steder hvor den stadig kan måle..på instruktørens styr f.eks ? :tongue:

Nå, men nu er weekenden skudt igang... og f*ck time flies !!!!!!!!!

Imorgen er hårdt tiltrængt træningsfri så god weekend !!!

post-3751-1200081962_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

MH -> visse vasse :tongue:

Nå... jeg må bruge mit sidste krudt idag på en update for denne dags bevægelse...

13-01-08

Sted: fit.dk Royal

Træning: løb på bånd

Distance: 5 k

Puls ukendt, bortset fra de første 2 min, der lød den på 160 :blink: så det blev slukket og så måtte det gå som det gik. Derfor heller ingen hastighed - men jeg kunne da tåle egen vejrtrækning, så helt galt var det ikke..

Træning: spinning øvet m/KG - feat. Mettehelena, Gregers, min kære gemal og et par andre "gammelkendte" :tongue:

Puls max: 180 :devil:

Puls avg: 156

oprindelig indlæsning sagde 179 - men 2. forsøg sagde 180 :blink: hvilket også var hvad der stod på hele 2 pulsure, da jeg måtte ytre min mening lige kortvarigt om dagens træning... Min sidst-registrerede max-puls var 179 !! Så om det er ny max nu eller ej - who cares ! det ændrer ikke på hvor mine 4 arbejdszoner ligger!

Nu musik, og så blir instruktøren nervøs .. jeg var selv nervøs, for jeg havde taget en endelig beslutning om en gang restitutionsspin.. Jeg var tung i røven idag og kom vist kun afsted pga aftaler med I to mollere :blush: så det var en ritti' god start på timen... meeeen sjældent går ting som man planlægger på grumme's timer - og allerede kort ind i timen røg jeg i det røde felt :tongue:

*gruble gruble* hvad skal man dog finde på i den kommende uge ?????

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Det er jo ved at være rent MOL træf derinde ... Kunne blive helt misundelig.

Keep it up og tillykke med ny PR i pulsslag :laugh:

Hyg

Hello du der, oppe i nørrejylland :bigsmile:

Rart at se du er tilbage i fuld firspring - og nu endda med spinning på programmet ! verden er af lave !! :tongue:

Du må bevæge dig herover når vi holder mol-spin i marts :smile: - og ellers håber jeg på at vi kan få gennemført vores racer-pas på tyren - når vejret engang blir til at jeg kan holde ud at være outdoor på cykel ..... ???

Træningsplan for uge 3 - 2008 - hårdeste uge

mandag: hårdt tiltrængt træningsfri

tirsdag: morgen løb + dobbeltspin eftermiddag/aften

onsdag: træningsfri

torsdag: morgenløb + dobbeltfødsdagsspin eftermiddag/aften

fredag: måske! morgenspin (har sidste prioritet), men i hvertfald en lang en senere på dagen :devil:

lørdag: hårdt tiltrængt træningsfri

søndag: morgenløb + eftermiddagsspin

Pyha, jeg blir sq træt bare af at se på den plan... h040.gif Jeg blev igår truet med, at jeg når en ny maxpuls i morgen tirsdag, meeeen vi får se, vi får se.... :tongue:

.. om ikke andet kan jeg se frem til en rolig uge næste uge.. og den blir meget rolig..i hvertfald indtil lørdag morgen...... US-time...

Tog lige en test om mit år... MIT år.... c050.gif

post-3751-1200290858_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja vi har jo vores tyr runde til gode. Turene til staden er nu blevet mere sjældne eftersom jeg er færdig med den installation der skulle laves ude i Birkerød. Men mon ikke vi kan finde tid engang i løbet af foråret

Ja verden er klart af lave når jeg er begyndt at spinne, men lige pt kan jeg ikke komme i tanke om bedre alternativer, og det er jo god træning. Weekend træning på MTB er bare ikke nok til at udvikle formen så der skulle mere til.

Det kunne jo være ganske sjovt at komme til MOL træf. Hvornår bliver det eller ligger det ikke fast endnu?

Link to comment
Share on other sites

Hej 4ever :bigsmile:

Det sidste jeg hørte var d. 15. marts (men der er jeg på skiferie :dry: og kommer derfor ikke) - men ellers kan du hoppe på spin +drinks i febr. hvis det er :smile:

15-01-08

Sted: fit.dk Østerbro

Træning: et eller andet

:4ranting: :4ranting: jeg har aldrig haft så lortedårlig en træning ! e045.gife045.gife045.gife045.gife045.gif

Planen sagde 7k, og det stod der også på displayet, da jeg langt om længe blev færdig :dry:

Gik 1 k opvarmning ved 6,8 km/t, så løb jeg 3 k (puls max 155/avg 150) (med 2 pauser :dry: ) - og så skiftesvis løb og gik/pw'ede jeg 1 k resten af vejen.. Så den samlede hastighed var omkring 7,3 min/k

Men når man i IM kan gå noget af distancen fordi man vil gennemføre, så kan jeg jo også - og Rom blev tilsyneladende ikke bygget på 1 dag..eller 1 år ! eller 2.. Idag var det viljen, der gennemførte træningen, for hold da k*** jeg var ved at slutte af mange gange forinden..Nogenlunde sådan her a020.gif foregik det inde i knolden på mig..

Nå, så er det rystet af mig forhåbentlig - og så kan jeg se fremad g025.gif

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Planen sagde 7k, og det stod der også på displayet, da jeg langt om længe blev færdig :dry:

You fucking did it seje kælling :superman::innocent::devil::wub::cool: :1356:

Hvis ikke du giver dig selv lidt mere kredit så kan jeg jo. Ok ved selvfølgelig godt, at ikke alle pas skal gennemføres for enhver pris og at der kan være ting på færde (hoste, mave probs, trætte ben, manglende rytme...) som jeg ikke kender til men igen du gjorde det !!!!!! :hippy:

Kæmpe krams og tak fra Århus :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share