Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

Hello to all of you : )

Efter et temmeligt langt DOEGN landede jeg finally i Vero Beach, Florida fredag aften, amerikansk tid. Rejse herover gik fint - men syns godtnok de er noget 'krakilske' i lufthavnen baade under checkin og undervejs ud til gate C28

Well, mens jeg kunne tage det roligt i Atlanta Lufthavn igennem pas, immigration og hente kuffterter foer naeste check in var der adskillige der kun havde halvanden time til naeste fly (Orlando og videre til Mexico) som strandede i lufthavnen da det tager den tid det tager i Atlanta... og det er ca. 2-2 en kvart time.. Saa de kunne se frem til en hyggelig aften og nat der...

Jeg naaede mit fly til Melbourne lufthavn, var i kontakt med mine 2 kufferter (fyldte lidt sportstoej over i en meget lille kuffert sammen med diversen indkoeb ) moedte verdens soedeste niece :bigsmile: og ventede herefter paa bagage.. men hov.... der kom kun den ene..... den lille....

Resten blev leveret naeste formiddag.

Loerdag stod den paa shopping foerst. Nye loebesko (Brooks, 'adrenaline GTS'), ipod shuffle, badedragt, svoemmebriller, bikini, min yndlingscreme som ikke faes i europa, lidt klude og lidt andre ting :innocent: - herefter frokost paa en lille hyggelig cafe nede ved strandkanten.. og der blev vi saa inspireret at vi maatte hjem og skifte til loebetoej, og finde de gamle loebesko.. og planen var at gaa en lang tur paa 6-7 k men knaeet havde det ok, saa jeg ville teste det og efter 1 k PW skiftede vi over i loeb skiftesvis paa asfalt og i vandkanten 6k ! Vejret var hoejt - blaat og solrigt, ca 29 grader. Efterfulgt af svoemme&legepas i poolen.

Soendag var planen at cykle en lang tur paa racerne, men hele natten og morgenen stod det ned i laarfede straaler, saa vi aendrede radikalt mening og niecen tog 1 time paa crosstraineren i spisestuen mens jeg tog min 'foedelsdagstime' - til Thomas' superfede musik-cd :smile:

Derefter tog vi med 'svigermor", dennes veninde og datter paa smykkemesse i Orlando (ca 2 timers korsel nordpaa). Her gik jeg naesten 40.000 skridt !!! og brugte en fandens masse penge :innocent:

Idag er jeg alone at home -

Traeningsplan

mandag: cross 45 min hill - 5 k jogging og 2 k svoem

tirsdag: 50 k racer

onsdag: 20 k racer tempo + svoem

torsdag: 8 k loeb plus spinning

fredag: rejsedag incl sightseeing paa coca cola museum i Atlanta

loerdag: jet-lags dag

soendag: forhaabentlig KG spin ( ?? haaber timen er der, kan ikek komme paa fit-dk's hjemmeside !!)

Der var 7 grader her til morgen, men hoej blaa himmel. Det skulle blive op til 22 grader omkring middag : )

Take care allesammen !!! her faar i lidt :sun: fra mig !!

/ :sun: :sun:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Hej Søde

Tak for SMS'en igår, hvor er det fedt at høre at det går godt derover :cool: . Det lyder jo simpelthen for fantastisk med vejret :w00t: , herhjemme kan vi prale af regn, blæst og middelmådige temperature. :dry:

Ærgeligt med din kuffert, men så har du jo en undskyldning for at købe lidt ekstra :innocent:

Få lidt sol for mig, :sun: jeg er ved at være gennemsigtig med det her danske vejr. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

haey soejde :bigsmile:

Ja, men undskyldning for powershopping forsvandt jo desvaerre loerdag formiddag da min kuffert ankom..men da havde jeg koebt de ting forinden :innocent: .. eller deromkring :laugh:

Mandagens traening

:blink:

45 min "blanding cross/elipse/loebebaand - Hill program, increase 12, level 9 - ml 166-180 watt gennem traeningspasset - umuligt at faa pulsen op over 140 men forbraendt 700 kcal

5 k loeb rundt omkring i omraadet (lukket omraade !!) puls max 150, avg 144, stille og rolig joggetur

Jeg er sikker paa at jeg faar DOMS i laar og baller efter den tur i crossen..no doubt !!!

Nu en graesk salat m/tun, aeggehvidepandekage, grovbagel - og hjemmeavlet citron i solsengen paa terassen .......

:nahnah:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, den 29. januar 2008

Sted: Vero Beach - retning nord ad us A1A

Traening 1: 40 k cykling + 10x1 k intervaller langs strandpromenaden + 25 k cykel :blink: (pause efter intervallerne, mens jeg ventede paa dem der kan det der)

Traening 2: svoem med pers.traener 45 min (spaghettiarme)

Onsdag, den 30. januar 2008

Traening 1: ca 6 k loeb (huskede forkert mht miles/km forhold saa 'kun' 6 k og ikke 8 :unhappy: + svoem med pers.traener 45 min (spaghettiarme - NTS !!!!)

Traening 2: elipse 45 min paa full speed

Traening 3: 5 k gaatur paa stranden i bare taer i vandkanten af Atlantic Ocean :tongue:

Torsdag, den 31 januar 08

Traening 1: 60 min paa elipse increase 9, resistance 10 :blink: og nu har jeg igen DOMS i for- og baglaar :blink:

To follow: x-traening i Christis's Gym hvor jeg har meldt mig ind for en uge for 15 USD :) ..spin + loeb

Maa hellere koere mig selv traet idag .. blir en laaaaang rejsedag fredag... men glaeder mig til at saette stangerne paa dansk jord

:sun:

ps tak Gregers - jeg nyder det !! og nu vil jeg kaste mig ud i haven.. der er pt 82 gr Fahrenheit ..... :sun:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
........Maa hellere koere mig selv traet idag .. blir en laaaaang rejsedag fredag... men glaeder mig til at saette stangerne paa dansk jord

:hippy: :sun: :1356: :superman::w00t::devil:

Ser super ud med træningen derovre søde !!!! Meeen du skal også være meget velkommen på dansk jord :wub:

Kom godt hjem og krams fra Århus

Link to comment
Share on other sites

31. januar 08 - del whatever :blink:

Sted: Christies gym & fitness Florida

Træning: spinning 45 min

puls max 150 :dry:

puls avg 129 :dry:

well, spinning på amerikansk er sandt og sige en anderledes .... oplevelse.... :blink:

*instruktøren bestemmer om man skal have hammergreb, bredt greb eller andet (og der er ballade hvis man ikke gør som udmeldt)

*man starter med 7 min "stræk" - kører 35 min - og strækker ud 10 min :blink: (og man får påtale hvis man fusker)

*en af serierne var 2 min stående dobbelttakt - uden at have noget greb overhovedet :blink:

*generelt meget stående dobbelttakt - og gør man ikke det, blir der hånet :blink:

*man står op i både enkelt óg dobbelttakt - bøjer i hofterne og laver armbøjninger :blink:

*man går ind i den time der er igang og starter op :blink: :4ranting: - og går tilsvarende med største selvfølgelighed, selv midt i en serie !!!

*hver serie = 1 stk musik = ingen flow :nonono: - men masser af pauser

Naj, så lad mig dog få noget ordentlig spin !!!! Thomas og KG- og Signe og alle andre instruktører, lad jer ikke!!!!! inspirere af denne beskrivelse!!!!

De kørte på Startrac cykler (noget junk af en cykel, de larmer og sadlen sidder nedad....) - der er gulvtæppe på gulvet i spin-lokalet..og det er påbudt at bruge håndklæde til at tørre sved af sig undervejs = bruger jeg meget tid på ...men det gør vi altså ikke ude på landevejen :devil: :4ranting:

Nå..........men til gengæld kan de godt lide Thomas' program og musik..... :cheer:

Men efter ca. halvandet døgn uden søvn, er jeg nu vel hjemme i Danmark - i en ordentlig koger af jetlag. kan ikke sove, kan heller ikke lade være.. Turen hjem var noget "turbulent" bogstaveligt talt.. et par gange var "fasten-seatbelt"-skiltet slukket på de 9 timers flyvning - og eh... når man drikker meget vand, så.... er det tæt på at blæren får eksplotionsagtige tendenser.... og så var der de 2 unger, der skreg fra vi steg ombord 1 time forsinket til vi stod af igen..hurra !!! for ørepropper !!!! :bigsmile: musikanlægget virkede ikke i flyveren, der var kun filmkanalen og det var vist klasse E-film... :dry:

Nu vil jeg gå en etage op og blive underholdt, med formålet at gå tidligt i seng..... her er i hvertfald nattero, for gemalen er p vej hjem fra Ischgl, hvor han har stået på ski 7 dage i KAISERWETTER alle dage....

/ :sun:

ps mine nye løbesko er sat på plads (pris ml.350 og 420 dkk pr par), og Arne, den ene Speedplay pedal er sat på FSK III :tongue: du kan bare sige til hvornår du vil hente dine !!!

Link to comment
Share on other sites

:hippy: :sun: :1356: :superman::w00t::devil:

Ser super ud med træningen derovre søde !!!! Meeen du skal også være meget velkommen på dansk jord :wub:

Kom godt hjem og krams fra Århus

tak :wub: sweetie :bigsmile:

now I'm here !! og jeg havde jo håbet at du kunne nå og slå vejen om Vesterport i morgen kl 16...... :poking::blush::innocent:

Link to comment
Share on other sites

03-02-08

Sted: fit.dk - royal

Træning: spinning øvet m/KG - feat. Arne og Candy

Puls max 172 :devil:

Puls avg. 158

Først skulle vi mindes om at ikke alle træninger skulle være nærdødsoplevelse - kort efter skulle vi betragte alle KG's timer som mordforsøg ! DET GØR VI SANDELIG OSSE GRUMME!!!

TAK hr. Grumme for en feeee time !! F***** dejligt at være hjemme i ordentlige spinningomgivelser igen :bigsmile: Også selv om jeg kom næsten i tvivl de sidste 3 minutter....og røg i hegnet en 5-6 gange...i de sidste 15 minutter that is... :blink:

Ugeplan - uge 6 (som iflg nogen burde være helt minus-træning)

ikke fastlagt :tongue:

post-3751-1202203890_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
tak :wub: sweetie :bigsmile:

now I'm here !! og jeg havde jo håbet at du kunne nå og slå vejen om Vesterport i morgen kl 16...... :poking::blush::innocent:

:hippy: :heartpump::devil::innocent::superman:

I´ll be there before you know it sweetie og take !!!!! care !!!!!!!

Århus krams - a BIG one !!! :hippy:

Link to comment
Share on other sites

05-02-08

Sted: fit.dk - ABC

Træning: spinning øvet m/Thomas-Martin, feat. GregersTF

Puls max: 171

Puls avg: 157 :devil:

ENDELIG røg fødselsdags-cd'en på med en god lang mixture af Faithless, Insomnia og :shutup3: der blev givet MAX GAZ, det var med ståhår og hele molevitten... i hegnet og i et flow, jeg vist ikke har oplevet før.. men det havde jeg på fornemmelsen forinden da jeg hørte den herhjemme før timen idag..og det har måske været medvirkende til det enorme :hippy: jeg røg ind i ...

Gav "desværre" så meget gazzz inden tærskeltræningen at jeg ikke magtede at køre alle 2x5 full-out .. men jeg gjorde hvad jeg kunne, og gemte måske lidt (for meget) til dagens næste træning... :innocent::blush:

What can I say...

post-3751-1202241849_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

05-02-08 - del 2

Sted: fit.dk - ABC

Træning: spinning-elite m/Thomas-Martin, feat. GregersTF på venstre side og gemalen på højre side

puls data: ?

Der var i allerhøjeste grad atmosfæriske forstyrrelser ind over og det lige fra starten gik...

10 min opvarmning afløst af nogen og 40 min syretræning :blink:

Fik hurtigt tændt "det stationære pulsur" og der er det højeste tal jeg registrerede var 171 2 min før tid - hvor jeg i den grad røg i hegnet og ikke orkede at komme tilbage igen.... Sådan er det - det er ingen skam at dø i front :devil:

En rittig god træningsdag overstået, selvom planerne blev slået i stykker, fordi Gregers lokkede mig til dobbeltspin..... :tongue:

I morgen tidligt står den på lettere lang løbetur på østerbro.... og et forsøg på IKKE at lade mig lokke.... :blush:

Link to comment
Share on other sites

06-02-08

Sted: fit.dk - Østerbro

Træning: løb på bånd m.m.

Distance: 5 k

Hastighed: 6,3 min/k (hvor er min snegl :unsure::tongue: )

puls max: 148

puls avg: 142

Opvarmning bestod af 1 k på 10 min/k-hastighed. Nice'n easy :hippy: løbetur på cruise control-hastighed og helt uden musik (har ikke fået hældt musik i min nye shuffle endnu og gad ikke høre det, der var på mp3'eren !). Morgenen startede ellers med beskidt vejrtrækning og et lettere slidt korpus, men da jeg først kom igang, gik det fint.

Efter løbetur:

Glute: 3x8 á 20 ? kg

Legpress: 3x8 á 100 kg

Biceps i tårn - 3x8 á :blush:

Triceps i tårn - 3x8 á :blush:

Vertical traction - 3x8 á 30 kg (kan vist godt tage næste vægtenhed fremover)

Shoulder Press (good I hate that machine :4ranting: ) - 3x8 á :innocent:

Planken 3x max

Mave + ryg på bold

Og så lidt udstræk primært for lyskenområdet.. bare for en sikkerheds skyld...

... og et forsøg på IKKE at lade mig lokke.... :blush:

Det lykkedes :w00t:

Ugeplan - uge 6

mandag: træningsfri

tirsdag: 2x spin

onsdag: løb

torsdag: løb + spin

fredag: løb + spin

lørdag: træningsfri

søndag: løb + evt spin

En ikke helt optimal uge, men det må blive som det blir.

Næste uge (uge 7) fokus på løb og som følger deraf, nedprioritering af spinning.

edit opvarmningstempo ...:blush:

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Buena sera FSK :tongue:

Velkommen hjem, og 10000000000 tak for kortet :bigsmile:

Lækker træning overthere, selvom de ikke kan finde ud af at spinne ordentligt :wink:

Update fra Posh skituren kommer ved lejlighed, skal lige komme mig over div mordfordøg på arbejdspladsen (yup, kaos :mad: )

hej du :smile:

velbekoms :tongue: ja- det var kanonlækker træning :w00t: meeeen 4 pas om dagen er liiiiii' i overkanten :tongue: Men det gi'r sq et ekstra boooooost sådan at cykle rundt i korte ærmer og ben i januar måned !!! :wub:

Link to comment
Share on other sites

07-02-08 - del 2

Sted: fit.dk royal

Træning: spinning øvet m/Thomas-Martin

Puls max: 166

Puls avg: 152

Een af de dage, hvor jeg bare tænkte, hva fanden er det, du har gang i, Vivs... Megatæt på at melde fra spinning, meeeeen så måtte jeg lige have en alvorlig samtale med mig selv ude på frokost-gåturen... :blink: En lavenergimæssig kostdag, og ikke meget at skyde med, men tillod mig at STJÆLE!! Majs' cykel i salen (:blush:), og tænkte, det hjælper nok så.. Ingen rolig cykling forud for timen, bare sidde og slappe af og forsøge at tømme hjernen for opgaver og ting og sager...

Ind kommer en storsmilende instruktør og som noget af det første kaster han "fødselsdags-cd'en" på anlægget, og vupti, ud drøner det med god musik... Ohhhhhhhh nooooooohhh tænkte jeg og blev rød i hovedet, undersøgte om jeg kunne finde en cykel på bagerste række... men de var taget.... Nå... hva dælen.... man kan vel køre det igennem på rutinen, hjernen var eet stort virvar af tanker, forventningens glæde og halvpanik, ikke igen skulle jeg være fraværende i en spinningtime... nu havde jeg lige besluttet at jeg skulle være der 100% og jeg skulle gengive programmet i min log.....

Jeg kunne for så vidt bare copy+paste mit indlæg fra tirsdags-øvet-timen..samme musik, samme program - og ikke mindst samme reaktion fra min side... :hippy: :hippy: :hippy: x 1 mio

Det duer altså bare ikke, Thomas, at køre det musikmix før tærskeltræning, for jeg har ikke en jordisk chance for at komme fra heaven to hell på 2 min's aktiv restitution..... Men man kan måske lære det ? :unsure: Ses vel tydeligt på første 3 mins pas i sidste serie (tærskeltræning men det blev det vist aldrig helt på min cykel :innocent: ) så tog det mig frygtelig lang tid at komme i omdrejninger igen.. til gengæld er de 26 min. efter opvarmning mere "korrekt" kørt end de blev tirsdag.. lidt mere tydelighed i intervallerne... Undervejs hilste jeg lige på frokost + eftermiddagssnack igen (velbekomme :tongue: )

Anyways, hjem og spise og så falde i søvn meget hurtigt...

08-02-08 - del 1

Sted: fit.dk - Adelgade

Træning: løb på bånd

Distance: 5 k

Puls max: 151

Puls avg: 148

Cruise-control & Comfort Zone - og ny musik i ipod-shufflen... favoritterne fra KG's spinningtimer - og jeg forsøger så at få Faithlessmixet ind også, men det holder hårdt... Lydstyrken blev testet på shufflen - og den kan dælme spille højt, så højt at det generede pigen på nabo-båndet...

Har fået instrukser om at pille elastikkerne ud af løbeskoene og sætte de rigtige snørrebånd i - og er blevet belært om hvordan skoene skal snøres ! Så det må jeg få gjort inden udendørsturen i weekenden, som bliver ugens "lange" :tongue: Knud skal ikke stå derude helt alene....

Har også en fornemmelse af at der sker en anden lille ændring i træningsplanen, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen det afhænger af om DMI har ret i deres forudsigelser igår............

post-3751-1202453252_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

08-02-08 - del 2

Sted: fit.dk - Royal

Træning: spinning elite 90 min m/Kim Greisen

feat. Kasper, Arne og KG's søde kæreste på 1. række, min kære mand på min højre side og Tanja Hall :bigsmile: på min venstre nede på 3. række

Grumme Greisens benknuser - ja-tak !!!! det mærkede jeg tydeligt under timen og efterfølgende...

Det duer skun'te at køre i hegnet efter ca 25 min :blink: især ikke på en elite 90 mins time, der er meget langt hjem...Fordelen er at jeg fik trænet "at komme tilbage" selvom kroppen ikke ville mere ! Ca 4 min før tid havde jeg så ømme læg, lår og balle muskler at jeg ikke kunne overskue ret meget mere, og pulsen gik bare mere og mere nedad... slukkede ved 2. sidste minut for al belastning - og i samme øjeblik kom det fra podiet "KOM NU!!! JEG FLÆKKER JER !!!!!"

Jo tak - jeg forsøgte at sige "det har du allerede gjort" men jeg havde tilsyneladende mistet al talens magt :blink:

Og i modsætning til ham på Arnes højre side, der pakkede sammen over 5 min før og begyndte at pudse cykel - i ca. 10 min - så blev jeg siddende på hesten "og lod som om" - mens mine 2 naboer fik fyret den godt og grundigt AF !

Hvis du læser med her, Arne's sidemand til højre, så syns jeg du skal vide, at vi er mange, der mener, det er meget trælst og det ødelægger vores mulighed for at fyre den af i netop det øjeblik som vi er kommet for (FINALE) - når du begynder og mose rundt ! Det er ikke kun i går du har pakket sammen mens finalen kører - har oplevet det flere gange - kan du ikke gå i en "logisk" pause - eller vente til vi er færdige ????? :please:

Well - ikke mere anmodning fra mig - men grumme - jeg er stadig flækket her på 2 års dagen for vort første "møde" i spinningsalen... !! og tak for de forgangne 2 års helt fantastiske coaching !!!

Tror en træningsfri idag passer mig udmærket :tongue: og jeg kan mærke en alvorlig restitutionsuge coming up....

/Formanden for selskabet "gakkede gangarter"

post-3751-1202536236_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

10-02-08

Sted: outdoor

Træning: løb/fartleg ud til knud og retur :devil:

Distance: 7,3 k

Hastighed: 5,44 min/k

Puls max 161

Puls avg 151

Opvarming (1 k/normalt 10 min) er ikke med i den målte træning)

Der skulle ske et eller andet idag, og besluttede at løbe 3 lygtepæle i puls ml 157 og 163 og så sætte farten ned 1. Formidabel løbetur i bragende solskin og en voldsom trængsel og alarm på Strandvej/Kystvej. Længe siden jeg har besøgt Knud - og længe siden jeg overhovedet har løbet "så langt", og som så ofte før, fik jeg bevis på at det går bedre udenfor end på løbebånd........... Og så kan jeg jo igen stille mig selv spørgsmålet HVORFOR dræbe lysten til løb ved at løbe på bånd ??? Den tanke vil jeg arbejde videre med resten af formiddagen.....

Forud for løbeturen målte jeg distance på fskIII - iført speedplaypedaler og klamperne sat på mine specialized cykelsko .. Planen var egentlig at sætte dem på de tidligere "outdoor" cykelsko, men de er sq krøbet :blink: fatter nada !!! Nå, men så har jeg da en grund til at få investeret i endnu et par spinningsko... har set mig lun på et par Sidi, men må nok lige prøve dem først... og finde ud af om de er alle de penge værd.........

Nu får så tiden vise, om der kommer en gang spinning i eftermiddag..

post-3751-1202640845_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

10-02-08

Længe siden jeg har besøgt Knud - og længe siden jeg overhovedet har løbet "så langt", og som så ofte før, fik jeg bevis på at det går bedre udenfor end på løbebånd........... Og så kan jeg jo igen stille mig selv spørgsmålet HVORFOR dræbe lysten til løb ved at løbe på bånd ??? Den tanke vil jeg arbejde videre med resten af formiddagen.....

Forud for løbeturen målte jeg distance på fskIII - iført speedplaypedaler og klamperne sat på mine specialized cykelsko .. Planen var egentlig at sætte dem på de tidligere "outdoor" cykelsko, men de er sq krøbet :blink: fatter nada !!! Nå, men så har jeg da en grund til at få investeret i endnu et par spinningsko... har set mig lun på et par Sidi, men må nok lige prøve dem først... og finde ud af om de er alle de penge værd.........

Nu får så tiden vise, om der kommer en gang spinning i eftermiddag..

godt og se at du er kommet udenfor ....

Det gode vejr indbyder jo også til det. Du er helt sikkert heller ikke den eneste der syntes det er nemmere at løbe udendørs og som langt nemmere løber langt når det sker ude.

Hvordan føltes de nye Speedplay så? Var de pengene værd?

Link to comment
Share on other sites

Hæææy 4ever :bigsmile:

Jow - det er jo dælme svært ikke at hive sig selv ud når vejret er så fantastisk flot og :sun: rigt !!!

Så... alt i alt.. har jeg vel været ude...50 min + 42 min + 55 min (hhv fsk III + løb + fsk III)

jjjooo, den kæmpeinvestering af 125 usd har vist været ok, men jeg syns sq klamperne på skoene virker ret "skrøbelige" !? men selvfølgelig løber hverken triathleter eller cykelryttere på dem .... :blink: Til gengæld er 2x20 k nok ikke helt nok til vurdere, da øvelsen gik på at stige ind og ud af pedalerne og øve enkeltstartsstyr (som vist ryger af igen :blush: ) Så vi ser frem til mange flere øvelsesture ...

Og NAJJJJJJJJJJJJJJJJ der kom ikke spin på programmet idag.... selvom det som nogen ved .. holdt uendeligt hårdt at holde mig væk.. :blush: Jeg kan forstå det var en temmelig anderledes time...... som jeg håber blir gentaget... lyder temmelig spændende...

Til gengæld virkede det godt med alm snørrebånd i mine løbesko på løbeturen !! så tak for det gode råd, Thomas : )

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hæy 4ever :bigsmile:

altid dejligt at ha' dig i min log :smile:

Nej, jeg er ikke gået i stå træningsmæssigt (som du vist som den eneste af mine læsere ved... :tongue: ) - det har bare været totalt hektisk på job og i privaten, jeg har haft prioriteret at få overdraget 50% af min 150% arbejdsopgaver, så jeg forhåbentlig slipper for alt for meget "efterarbejde", været i Jylland 3 dage, været i Tyskland i 3 dage, og så har jeg lidt af den velkendte MOL-lede .....

Har passet mine 4x5 k løbeture pr uge plus "det løse", og nej, ingen spinning siden sidste registrerede her på kanalen.... Coach mente, at jeg skulle prøve at fokusere på "de svage sider" i min træning (dvs. primært løb og derefter svøm) - og i den periode skære ned på spin ... Og det har fungeret temmelig godt, der er mere overskud på løbeturene, nemmere for mig at holde en korrekt puls.. og helt ærligt har jeg ikke savnet spinning overhovedet...før igår... hvor jeg først sad i Stau 2½ time og derefter 2 stive timer i Düsseldorf lufthavn og missede både kg-foredrag og alt muligt andet.... :4ranting:

Nu bliver arbejdspresset formentligt mindre (ihvertfald er jeg glad for, at jeg er sluppet for logistikopgaverne nu, efter de 3 dage i Tyskland, hvor jeg efter sigende kom med lidt for mange gode ideer .....jeg er glad for at det ikke var mit! navn, der stod som action-taker på alle de action points.... :tongue: ) - og ellers var det et på alle måder vemodigt "på gensyn" igår med superdejlige kollegaer.. som een af mine læsere ved, så røg der nogen afskedsgaver i min retning og nogen ord, som jeg blev mega stolt over at høre... :blush:

Mht. videre logføring - det vil tiden vise.. maybe - maybe not...

Link to comment
Share on other sites

23.02.08

- en tur rundt om Knud, incl æresrunde, naturligvis :tongue:

24.02.08

Sted: fit.dk Royal

Træning: x-træning

del 1 løbetur

:nonono: puls sådan set i tilladt område, men jeg er kommet ud af vanen med at løbe på bånd, såeh...

del 2 spinning øvet m/KG

Puls max 171

Puls avg 156

Det holdt mere end hårdt at få nosset mig afsted til spinning, det var faktisk ikke en planlagt deltagelse... :blink: Der blev disket op til mit comeback med både Fårup Sommerland, Max ud og øge hjem, hegn, super musik - bl.a. Insomnia/Faithless (hvor jeg igen igen gik ind i min "hule" og bare kørte med hovedet under armene...), der var diamanter i mine ben (hvilket er ualmindeligt mange mdr. siden jeg har oplevet det) - og det blev udnyttet til at køre tungere hele vejen :devil: og det hele var jo daaaaajligt, nu jeg endelig var kommet afsted. Jeg har ellers øvet mig i at skulle skrive at det var en rigtig dårlig lortetime med KG................................... men jeg kan ikke ! :tongue: jeg tror sq ikke den mand kan køre timer, hvor jeg ikke finder et flow (eller et hegn!!) ....

Samlet løb uge 8: 25 k :4thumbup: :superman::tongue:

Ugeplan - uge 9

Mandag: træningsfri

Tirsdag: maxtest *

Onsdag: langt løb

Torsdag: fartlegsløb + dob.spin

Fredag: spin

Lørdag: træningsfri

Søndag: langt løb + spin

* kun for at se om astmabehandling har nogen indflydelse på udfaldet....

Og så er det jo spændende hvad arbejdsdagen byder på idag .. :blink:

post-3751-1204003687_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share