b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sas og Spock: Sådan er jeg, abnorm eller ej. Jeg tror det er meget afhængigt at vinklen i skulderen, jeg er en forsigtig-per, når skulderleddet er for åbent og har derfor ikke trænet tungt-tungt med den slags øvelser længe.

Hey, og hvis man kigger lidt tilbage i loggen mener jeg, at jeg godt kunne køre 55 i pull down i Multisports træk-tårn, bare ikke herovre med jyde-kablerne.

Jarvig :)

Arne og Tulle: Tak, tak, jeg havde bare den bedste aften (undtagen til sidst hvor jeg sammen med en nordmand gik i gang med at battle med et andet "par" om de labreste duetter, hvor de helt klart løb med sejren, fordi vi var blevet for snalrede), ææææælsker at synge!

Så 5. skole og jydedag får :lol: :afro: :beerchug: :biggrin2: :4thumbup: :jester: :strat: :dance: :band: :smilerock::4trumpet: :mandance: :bootyshake: :pint: :partycrowd: :headbanger: :w00t: :cheeburga:

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning: vaske alle vinduer i mit glashus (!) + ælte dej, til den store guldmedalje.

lørdagstræning:

mave, bryst og skulder med Tulle

mave

7 x 10 x mig på swissball

leg raises

3 x 8 x mine ben

Bænk:

10 x 20 kg

3 x8 x 30 kg

Incline DB press:

4 x 6 x 12 kg

Armstrækkere på swissball:

3 x 8 x mig - ikke sjov øvelse med tømmermænd

Cable Flyers:

8 x 10 kg

2 x 6 x 12,5kg

6 x 10 kg

Pul-åge:

2 x 8 x 18 kg

2 x 6 x 20 kg (ja, tak! - gider ikke checke om det er PR, men det er det vist)

Shoulder press:

2 x 6 x 9 kg

AAAAAAvvv, min nakke er smadret, tænke, tænke :cyclopsidea: aha, sikkert fra min fuldemands bent-åge i går + mere eller mindre elegant headbanging hele natten...

derfor:

Lateral raises:

3 x 8 x 5 kg (hvor sødt)

Tror for fremtiden jeg vil prøve at undgå alkohol både før og under træning, så vidt det er muligt! :teachingfinger:

Dagens træning får 4 :banana: , fordi det var en helt fornuftig træning med en meget utilregnelig krop.

Link to comment
Share on other sites

søndagstræning ( 1. søndag i omvendt):

ryg og biceps med power-tulle

Træk til bryst:

2 x 8 x 30 kg

8 x 35kg

6 x 40kg

Bent-åge:

4 x 6 x 40 kg (og den sidder stadig i nakken fra i fredags, av)

Seated row:

4 x 8 x 35 kg

Bagskulder i kabel:

3 x 6 x 5 kg - mine skuldre er bare døde, jeg tror, det er dem, der tager det "tungest" - jeg har trænet 4 dage i træk bryst, ryg, bryst, ryg og nu tror jeg, jeg skal have armene lidt ned!

Bagskulder froggy style:

4 x 10 x 3 kg

Hammer curls:

6 x 8 x 7 kg - til ære for Arne...

En glad gennemsnitstræning, der får 3x :banana:

Cardio: tja... jeg skriver jo ikke min cykling ude fra parcelhushelvede ind til byen med, men her til aften har jeg været på en lille ekstracykeltur, 40 minutter herind til computeren og 20 minutter hjem. Så en lille banan :banana: for den til mig.

Starter fra i morgen med at undervise i aerobic/styrketræning/løb/hop/spring/leg/brydning mandag og på et ryghold (! - du gamle) tirsdag, så nu må vi se hvordan træningen kan placeres uden om det. Ville være fikst at kunne nå at træne ryg i centeret på rygholdsdagen i hvert fald. Glæder mig - elsker at råbe og bestemme musikken og heppe.

hov jeg glemte helt min tvivlsomme bentræning:

leg curl:

3 x 15 x 5 kg (nnnåååååhh)

Tøse-abduktion:

4 x 15 x 35 kg

Leg press med et ben af gangen ellers snyder jeg med det dårlige:

4 x 10 x 40 kg (mindre bøjning i det sløje knæ)

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

jamen fred være med det så :lol:

men så holder du dig fandeme godt, jeg mener helt seriøst jeg troede ikke det var dig herfra der var det klip af. For jeg tænkte at hende der dødløftede de 100 havde da ikke været en dag over 18, og der stod jo i starten af din log at du var 25 og det var sidste år

hvor gammel var du på klippet da? ;)

Link to comment
Share on other sites

yes, og så er den vist ikke længere.

mandagstræning:

1. gang jeg skulle undervise i step/aerobic/løb/hop/leg/styrke/boksetræning(!) - jeg havde forventet at skulle undervise 10 - max 20 personer, men pludselig stod der 53 søde piger og ville være med... der er kun 26 stepbænke og 20-30 stykker af alt andet, så lige præcis alt hvad jeg havde forberedt, kunne jeg smide i skralderen... og så er 1½ time længe at improvisere. Heldigvis er jeg ud over meget beskeden også cool til at finde på, så vi sluttede præcis til tiden uden pinlige pauser og alle mand var svedige.

Kan ikke huske alt, men noget cirkeltræning, noget løb, noget squat og lunges, noget hop, skubbe-mase-mose hinanden, løb igen, armstrækkere, stafetter, you name it. Godt man er fys!

Dagens træning skal selvfølgelig have 5 x :banana: fordi jeg ææælsker at undervise, var så højt oppe at køre på adrenalin at jeg squattede uden smerter ( kan mærkes i dag, men hvad fa'en), alt på mig rystede af overanstrengelse bagefter og mine lægge var milimeter fra krampe.

Tirsdagstræning:

Skal undervise stille og roligt ryghold med noget tæppeflis dans og noget styrketræning. Ikke det helt store, håber de ikke er alt for dårlige og at de synes, jeg er lidt sød. Giver bananer, når jeg kommer frem til en computer i nat...

Link to comment
Share on other sites

cilius, det kan du vist selv være... er konen taget afsted eller hvad ;) :lol:

næh, der er ingen grænser på de hold - og de første 3 gange er gratis, så mange shopper åbenbart rundt på mange hold, før de beslutter sig. Så jeg håber på at lande omkring de 20. Men ellers skal jeg nok finde på noget... hænger halvdelen op i ribberne, så der er plads til at de andre kan løbe... :4whip:

Link to comment
Share on other sites

tenace, jo, det var mig - hvormange andre råber teenage efter folk på gaden :lol: - jeg var bare på ferie, prøver at komme tilbage til jul, nu ser vi.

Cilius - man må jo holde sig lidt orienteret, om hvad symmetriske folk går og laver ;)

og så tror jeg nok lige, du har lavet en endnu festligere stavefejl denne gang - godt nok har jeg engang været lidt småbuttet, men D-skål har jeg nu aldrig haft :boobs: - en freudiansk forskrivelse fra din side, gætter jeg på.

nå, til det seriøse:

tirsdagstræning - ryghold

opvarmning på tæppefliser, sving med arme - hele møllen. Kom til at svede temmelig meget, men havde ikke den vilde puls. Fik trænet en masse lænd, mave, baller, lede stabiliseringsøvelser, armstrækkere, seated row med elastik og en goooood stræk.

Vil give selve træningen 3 x :banana: og undervisningen 5 x :4smartass: fordi jeg ramte målgruppen godt... de troede, at jeg havde musikken med for deres skyld - kunne jo ikke vide, at jeg også hører "dansevise" derhjemme.

Link to comment
Share on other sites

og så tror jeg nok lige, du har lavet en endnu festligere stavefejl denne gang - godt nok har jeg engang været lidt småbuttet, men D-skål har jeg nu aldrig haft  - en freudiansk forskrivelse fra din side, gætter jeg på.

:lol: :lol:

Jeg overvejede også lidt at kommentere den, men jeg regnede egentlig med det var med vilje :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share