b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

I er festlige, er I

Dagens træning:

bænk:

10 x 20 kg

3 x 8 x 30 kg

3 x 32,5 kg

Incline DB Press:

3 x 8 x 12kg

forsøg med 16 - ha, for et miss!

Cable flyes:

3 x 8 x 15 kg (PR)

6 x 20 (endnu mere PR!)

Pul-åge:

3 x 8 x 20 kg

3 x 22 kg (PR)

lateral raises:

3 x 6 x 6 kg (svage skuldre)

Shoulder press:

3 x 6 x 8 kg (for at glæde SAS)

Hammer curls - uden for bedømmelse, bare for gamle dages skyld:

8 x 6 x 7,5kg

Dagens træning får 4 x :banana: fordi det var lækkert at træne med arne igen og der var nogle gode PR og vores hammer curls holder max!

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

så, hjemme igen - klarede den lige - mødte claus J herinde fra, skægt. Verden er lille og MOL er stor.

fredagstræning:

2 timers intensiv bartending i aerobic-baren i en lade - ved ikke hvorfor jeg altid danser og hopper mere i baren end udenfor med sådan er det.

krampede for sindssygt hele natten i lægge og peroneus'erne - avavav

dagens træning får naturligvis 5 x :banana: fordi det var den skønneste fest

Link to comment
Share on other sites

Hej Mette! :)

Tak for sidst! Det var sgu' et kanon arrangement I havde fået lavet! :smilerock: Og det bedste var, at der ikke var særlig meget gedelort i min sovepose...... :tongue: Men fy fa'en (!), jeg er smadret nu...

Kom du så op og træne...? ;)

hilsner fra en der er på vej til et velfortjent hvil

Claus J., F66

Link to comment
Share on other sites

Kom du så op og træne...?   ;)

Det gjorde hun ikke ;) Men hun kan forhåbentlig opleves live i karaoke på tante anna her i holstebro i aften hvor hun før har gjort samtlige kunder mundlamme i op til flere minutter med sin fantastiske sangstemme... den skal høres :)

Men Mette jeg kom heller ikke ned og træne i dag alligevel :4oops: Så hvis ikke hhv. bytur og arbejde dræner os for meget kan det jo være vi ses dernede i morgen :)

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

claus J, selv tak - I var gode at holde fest med. Det var ikke gede-, men fårelort, så er det på plads...

er syg og smidt ud af mit hus, fordi der er fremvisning/åbent hus... Æv.

i modsætning til visse andre, kan jeg godt finde ud af ikke at træne med sygdom i kroppen (good fys), så dagens cykletur herind til computeren bliver den eneste træning ud over 15 minutters græsslåning og gulvvask a la askepot (kære ex har taget skrubbe-koste-dimsen).

dagens træning får 1 x :banana: og minus 1 x :doctor: - husfyssen mangler en husfys! må vel klare det selv så.

Link to comment
Share on other sites

tak, jarvig... jeg har mega ondt af mig selv... men mon ikke det går over?

At være syg uden kabel-tv, telefon, dvd eller en til at holde på panden og lave te SUCKS!

Nå, dagens træning:

underviste 1½ times friskis og svettis (svensk koncept, fås nu på jysk med københavner accent). Der kom ikke 53 som sidst, men stadig alt for mange - nogen og 30, så der var stadig godt fyldt. Desuden kørte jeg noget hårdere på i dag ( for at få lidt flere til at melde fra), så det drev ned af væggene og spejlene og folk dryppede på gulvet (nogen vil sikkert kunne gætte, hvorfor dette glæder mig så meget!).

en gooooood træning, masser af puls og syg hård mavetræning og squat-squat-squat og min knæ sagde ikke noget (ikke spørge i morgen). :kickass:

dagens træning får 4 x :banana:, kunne sagtens have fået 5, men fordi jeg er så forkølet, lyder jeg fuldstændig som Andrea, når jeg råber, og det er ikke kønt.

Note til selv: Lad være med at drikke dig stiv på en mark, når det er koldt om natten :4drunk:

" såååå det meeeejjjj, Andreeeeeeaaaaaa" :bigsmile:

NB fik i dag at vide at jeg ligner en svensker... hvad skal man sige til det? :afro:

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

cilius B) - guds højre hånd er overalt...

tirsdagstræning:

1 t 15 min med rygholdet

Gik lige som sidst rigtig godt. Lang opvarmning, stille og roligt, cirkeltræning, leifing (løbestil opfundet af en, der hedder leif - en nordmand, selvfølgelig), fælles styrketræning og en masse stabiliseringsøvelser ( det er bare hårdt, når man ikke har luft ud/ind af næsen!) og laaaaaang stræk + afspænding. Det er altså fedt.

Dagens træning får 3 x :banana: fordi det er dejligt at træne sådan her, men svært fordi jeg stadig lyder som Andreeeeaaa og det er også svært for mig at undervise nogen, hvor jeg ikke selv knokler igennem. Altså øvelserne er jo hårde nok, der er bare nul puls og ikke så meget brug for hep (ellers min yndlingsdisciplin).

Vil hjem og bade og spise :4mewantfood: :bubblebath:

Link to comment
Share on other sites

onsdagstræning: Så fodbold til 0 x :banana:

Torsdagtræning med Tulle

ryg og så'n

Var kommet lidt hurtigt ud af døren og bla bla bla, i hvert fald havde jeg ikke træningstøj med og endte derfor med at træne i lang nederdel... meget praktisk og meget fancy!

Kørte stille og roligt - er ikke helt rask endnu - er gået ind i hoste-fasen, så det....

træk til bryst

3 x 8 x 35 kg

seated row

4 x 6 x 40 kg

bagskulder i kabel

3 x 10 x 5 kg

flash your biceps i kabel

3 x 10 x 10 kg

Bagskulder froggy style/måske nærmere lettende havmåge

3 x 10 x 3 kg

Db Curls

8 x 8 kg

2 x 6 x 10kg ( jeg er en fjeder-type, må se det i øjnene)

Hammer curls

6 x 6 x 8kg

og så ud af vagten - har valgt at sige nej til at være fitnessinstruktør og i stedet meldt mig til KOR! lalalalallaaaaaaaaaaaaa, det var skide sjovt - især for de andre, fordi de kendte sangene i forvejen og var ikke forkølede... jeg skal nok indhente dem og så får de baghjul af københavneren :bike:

Dagens træning får 3 x :banana: -det var sgu ok, glæder mig til en rask krop

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

Var kommet lidt hurtigt ud af døren og bla bla bla, i hvert fald havde jeg ikke træningstøj med og endte derfor med at træne i lang nederdel... meget praktisk og meget fancy!

Hammer curls

6 x 6 x 8kg

En dag må du prøve at træne i både nederdel og guldsandalerne :w00t: Altid spændende at se hvad du møder op og træner i..... B)

Mangler der ikke et par sæt hammer??

Link to comment
Share on other sites

Godt arbejde, jeg vil sige, jeg gjorde min del, ved at købe en cola light til 20 kr :lol:

Ja, dagen står i festivitassens tegn, men vi nåede da også at få trænet her til middag.

Dagens træning, denne gang med passende påklædning, omend en smule ildelugtende (jeg synes ellers selv jeg er et renligt menneske, men mit træningstøj.... ADR!).

Bryst, skulder og mormor:

Bænk: (kan I høre trommehvirvlerne?)

10 x 20 kg

8 x 30 kg

8 x 32, 5kg (som herefter vil være min start vægt)

3 x 6-5-6 x 35 kg

1 x 37, 5kg (PR)

forsøg med 40 kg MISS, men så blev jeg hidsig, fordi Tulle kunne (nemt)

1 x 40 kg (PR :devil: ja, tak!)

Fedt med PR i bænk, det er en af de gode... missede på 37,5 sidst jeg prøvede, så det har givet godt at være forkølet og komme til Jylland

Incline DB press:

3 x 8 x 12 kg

2 x 14 kg

1 x 16 kg (PR :devil: de vælter jo ind i dag)

Flyes i kabel:

3 x 8 x 10 kg :chicken:

Pul-åge: - var ved at have liiiiidt lange arme...

4 x 6 x 18 kg

Lateral raises:

3 x 8 x 6 kg

Military press, tror jeg, spørg en rigtig instruktør...

3 x 8 x 13 kg på sådan en færdigbygget stang

Armstrækkere på swissball:

3 x 8 x mig

superset med

Mave på swissball:

3 x 8 x mig

Triceps med tov i kabel

3 x 8 x 20-25-25 kg (tunge jyske lorte kabler)

Dagens træning får naturligvis uundgåelige 5 x :banana:, fordi det er for lækkert med PR og bænk.

Ja, og så er det hjem i bad og gøre mig lækker til den store tour de Holstebro med Tulle i aften...

:bubblebath::beerchug: :afro: :partycrowd: :mandance: :bootyshake: :pint: :poptøs: :4mewantfood: :4drunk: det bliver kanon

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

søndagstræning:

15 minutters cykling frem og tilbage til Mc D ;) træningen får 1 x :dead_banana:

mandagstræning:

underviste 1½ time, hvor det både blev til rigtig aerobic, benhård intervaltræning, 4 x 10 x armstrækkere (hallo doms fra i lørdags!) hip hop-squat til nik & jay og ros fra de jyske mennesker! Fedt. Det ser ud til at vi lander på et hold på omkring 35, så jeg har fået lov at købe ekstra udstyr ind. Dagens træning får 5 x :banana: - alt var GODT! Sluttede af med 5 timers sang og musik i parcelhuset, fantastisk! Ved ikke helt hvad der er bedst - musik eller træning, men jeg er glad for, at jeg kan begge dele - sidst jeg kun spillede musik, vejede jeg 90 kg, ha.

og i dag kommer der fint besøg fra Horsens og træner med mig og måske tulle her i Holstebro, det er bare skønt! :ilovemuscle:

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share