b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Mette :)

Velkommen tilbage til Jylland... skriver med vilje ikke hjem da jeg ved det ikke just er din ønskedrøm at skulle være her ½ år mere ;) Men du kan altid afreagere ved at tæske mig igennem til træning som du har gjort med arne hihi

Håber vi ses til træning i morgen aften :bigsmile:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

jeg melder mig ind i motion og trivsel i aften, så skal du bare se løjer...

ja, vildt festligt var det ikke at komme "hjem", men det skal nok gå.

Er lidt bagud med logskrivningen:

fredagstræning:

bryst og skulder

bænk:

10 x 20kg

3 x 10 x 25 kg

cable flyers:

3 x 10 x 10kg

Pul-Åge:

4 x 10 x 14kg

Lateral raise:

4 x 10 x 4 kg

Shoulder press:

4 x 10 x 4 kg

ja, det var hvad det kunne blive til... 2 x :banana: - en for at jeg mødte op og en for at jeg løftede noget.

Lørdagstræning:

5 timers dans på Damhus city, det var fandeme i orden og de spillede video video

Søndagstræning:

Underviste 1 times MBL, totalt i orden time... syntes jeg selv. Squat, lunges, brydekamp... og jeg spillede også video video...

Herefter sidste træning med Arne i denne omgang:

Ryg og biceps

Seated row

4 x 6 x 50 kg

Træk til bryst:

4 x 8 x 40 kg

2 x 55 kg (PR :devil: )

En arms kabelroning:

10 x30 kg

3 x 8 x 35 kg

Ass chins:

3 x 6 x mig minus 30 luftkilo

fuck, skal sige velkommen til nye studerende - skriver færdig senere.

Bagskulder froggy style:

4 x 10 x 3 kg

Bagskulder i kabel:

3 x 10 x 5 kg

BB Curls:

3 x 20 kilo, som var gode og så et par fuskede med gode negative...

Hammer curls:

7 x 6 x 7,5 kg (PR i sæt, haha)

En dejlig træning, der får 4 x :banana: - farvel til kbh og multisport for nu... :cries: :cry_ani: :crying: :byebye:

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

D&D - nemlig. Mener bare at det er sundt at køre med på øvelserne i forhold til at være realistisk, når man hyler "7000 mere oooog 6999 mere oooog"

AAHH, ja. Sidder på skolen med en kæmpe tunsalat, cola light og nektariner. Har lidt en forventning om at det er sådan mine aftener kommer til at se ud fra nu af. Men det er også ok, her er jo varmt og rart og døgnåbent.

Dagens træning i haven: 1 times turbo-tons i urtehaven, der var blevet til en urskov! Høj puls, men måske mest fordi jeg var lidt hidsig.

Dagens træning i Motion og Trivsel: Ville have meldt mig ind, men det kunne man først i morgen. I stedet bumpede jeg selvfølgelig ind i min gode ex, som stod og brændte sine triceps af... det lysnede dog, da Tulle kom og begyndte at sætte den ene lækre PR efter den anden.

Bryst og skulder

Bænk:

10 x 20 kg ( de har de gode stænger her også, hurra)

3 x 8 x 30 kg

3 x 32,5 kg med ex på spot og så kunne jeg ikke. Pis

Pec dec:

3 x 6 x 20 kg (urealistisk tunge, der må være noget galt)

Incline DB press:

kører jo normalt med 12 kg, men kan ikke selv løfte dem op, sååå -

4 x 8 x 10 kg

Pul-åge:

3 x 8 x 14-16-18 kg

Flyers i kabel:

3 x 10 x 10 kg

Lateral raise:

8 x 6 kg

7 x 7 kg

4 x 8 kg (PR og det ser vildt ud, ha! :devil: )

Shoulder press:

8 x 6 kg

8 x 7 kg

8 x 8 kg (PR :devil: )

6 x 9 kg (PR :devil: - kun fordi Tulle kunne, så ville jeg også...)

BB udgaven af det samme:

2 x 8 x 15 kg

Så var de skuldre vist også ristet færdig. En rigtig fed træning, hvor det kørte godt, Tulle var en stor inspiration, PRsne kom som de skulle,jeg trænede gratis og fik forhandlet mig til at få de store cafe-glas tilbage fra ex, så ingen vej udenom 5 x :banana:

Første jyde- og skoledag får 1 x :strat: , fordi det sgu var en ok dag.

Link to comment
Share on other sites

6 x 9 kg (PR  - kun fordi Tulle kunne, så ville jeg også...)
En rigtig fed træning, hvor det kørte godt, Tulle var en stor inspiration,

:bblush: :bblush: :bblush: Glad for jeg kunne være inspirerende :) Og mange tak for hjælp og hep :bigsmile:

Ses forhåbentlig snart til mere træning :devil: Kanon at der endelig er en pige mere der gide træne andet end stepper og 5 kg db curl :tongue:

Hilsen Tulle :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

tirsdagstræning:

indmelding i motion og trivsel + lidt ryg og biceps

Træk til bryst:

10 x 25 kg (fuck, det er et andet kabeltræk, skulle jeg hilse og sige)

3 x 8 x 35kg (og de sved virkelig, allesammen)

Bent-Åge min gamle ven:

10 x 30 kg

3 x 8 x 35 kg

Siddende kabel oppefra roning:

10 x 20kg (man kan bare mærke modstanden i de lorte plastikkabler, der graver sig rundt...)

2 x 8 x 25kg

6 x 30kg

Bagskulder i kabel:

3 x 10 x 5 kg

Bagskulder froggy style:

4 x 10 x 3 kg - er nok snart klar til 4 kg, ha!

Cable curls á la fyld hele spejlet og nyd dine biceps:

3 x 10 x 10 kg

Db curls:

8 x 8 kg

8 x 9 kg

6 x 10 kg - lidt svingerstil, men der stod nogle fyre og brugte 7 og 8 kg (!) til samme øvelse og så kunne jeg ikke lade være (BAD fys!)

Dagens træning får 3 x :banana: fordi det er røvirriterende at gå ned i vægt pga kabler!

2. skole- og jyde dag får :strat: :dance: :partycrowd: fordi jeg fik mit anlæg til at spille og fordi jeg fik generobret mit hus og gjort det til mit og fordi søde jyder passede på mig

Link to comment
Share on other sites

onsdagstræning:

blev spurgt om jeg var fitness-instruktør i mit nye center - se det er en kompliment, der vil noget i min bog! :pumpin: Det var jeg jo - og så kunne jeg jo lige så godt blive ansat et par timer om ugen, hvis det kunne passe i deres og mit skema. Mere om det i næste uge.

cardio og mave/lænd

cyklede 45 minutter med ok intensitet, før knæet sagde noget, og så gik jeg af (Good fys!). Meget stående arbejde, for det gør mindst nas/føles rarest. Der er spinningcykler, men ikke clips, det passer mit knæ meget godt, kan ikke lide at blive hevet i...

500 m CII fordi der havde været en konkurrence, hvor man kunne vinde 3 måneders træning ved den bedste tid og tiderne stod der endnu og den bedste hed Ole og det tog ham 1.34. et eller andet og jeg ved ikke om det er hurtigt. Så skulle jeg jo også prøve: 2.12 - så det var jo ikke noget at skrive hjem om. Jeg er nok ikke bygget til roning, med et spasset knæ og tændstikarme ( i hvert fald arme, der syrer godt til). Men så er der noget at arbejde med

Mave:

3 x 20 x mig på swissball

Leg raises:

3 x 10 gange mig og mine laaaaange tuuuunge ben

Side Bente (bent-åges kusine):

3 x 10 x 18-20-20 kg - den kommer til at sidde godt i morgen.

Dagens træning får 4 x :banana: fordi jeg ligner en fitnessinstruktør

3. skole- og jydedag får :strat::4smartass: :thumbwink: :superman::bunny: :bike: :boobs: fordi jeg er blevet om muligt endnu mere blond, har været i læsegruppe, fik cyklet og fordi det hele nok skal gå

Link to comment
Share on other sites

500 m CII fordi der havde været en konkurrence, hvor man kunne vinde 3 måneders træning ved den bedste tid og tiderne stod der endnu og den bedste hed Ole og det tog ham 1.34. et eller andet og jeg ved ikke om det er hurtigt. Så skulle jeg jo også prøve: 2.12 - så det var jo ikke noget at skrive hjem om. Jeg er nok ikke bygget til roning, med et spasset knæ og tændstikarme ( i hvert fald arme, der syrer godt til). Men så er der noget at arbejde med

Teknikken er ret vigtig i CII, selvom det selvfølgeligt primært er fysikken der sætter grænsen.

Nu er 500m jo ren spurt, så der er det endnu mere et rent fysisk anliggende - jeg forstår ikke rigtigt hvorfor de ikke bruger 1000 eller 2000 meter istedet, så også piger har en vis chance.

Link to comment
Share on other sites

torsdagstræning:

bryst, skulder, lidt triceps

Bænk:

10 x 20kg

3 x 8 x 30 kg

Incline DB press:

10 x 10kg

3 x 6 x 12 kg (som jeg nu endelig selv kan løfte op!)

Armstrækkere med fødderne på swissbal:

3 x 10

Pul-Åge:

4 x 8 x 16kg

Cable Flyers:

3 x 8 x 10 kg

3 x 15 kg (av for Søren)

Lateral raise:

3 x 8 x 7 kg

Shoulderpress - siddende - plejer at stå:

3 x 8 x 9 kg

Triceps kick back:

3 x 10 x 4 kg

Herefter en kort cykeltur i svømmehallen, hvor det blev til:

10 minutters svømning og 45 minutters stræk, flyden, mormor svømning, fjollen rundt i det varme bassin. En fantastisk fornemmelse, hele min krop er bare glad og træt.

Dagens træning for helt klart 5 x :banana: for det store kropsbevidsthedsniveau

4. skole- og jydedag får :strat: :afro: :4smartass::bubblebath: :4goodtv: fordi det stadig spiller for mig, jeg har fået troldehår, jeg kan flyde og er inviteret til tiltrængt fjernsyns-sening hos en veninde.

Link to comment
Share on other sites

Den jyske thaimad får: :weeping: :puke2: :4ranting: - så nu er det afgjort, jeg vil gerne tilbage til hovedøen!

fredagsmorgentræning:

20 minutters løb af den kendte dødsrute: Parcelhusrunden!

2 x :banana: for det gode initiativ og den gode røv, man får i løbebukser....not!

tror ikke det bliver til mere træning i dag... hvis jeg nu skulle være realistisk :chicken: måske lidt dansen moderne senere

Link to comment
Share on other sites

fredagstræning part II:

det er første gang jeg har prøvet at træne med en stor fadøl i blodet, men det gik egentlig ok...

ryg og lænd

Træk til bryst:

10 x 25 kg

3 x 8 x 35

Bent-Åge:

10 x 30

10 x 40

8 x 45 (PR)

3 x 50 (PR)

2 x 55 (PR :devil: )

Hyperex:

3 x 8 x mig

Seated rowing

10 x 30 kg

3 x 8 x 35-35-40

forsøg med 55 kg - ha for et miss!

En arms roning:

2 x 6 x 20 kg

og så var det slut for den dag, det er totalt ølstafet at stå med hovedet nede og løfte 20 kg!

3 x :banana: fordi... tja, så er det prøvet og jeg fik nogle PRs

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

Hmm - det var så mere end jeg løfter i Bent-Å.... ....  :blink: :blink: ... insane..

Ja det er vansinnesträning det her :o :o :o

Sjældent ser man at løftene i bentåge er bedre eller tilsvarende det der bliver trukket i pulldown. Jeg er efterhånden ved at blive overbevist om at B_skaal vistnok er det man kalder et statistisk anomali :lol:

Hvem er side Bente?

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop lyttet til en live transmission fra "Tante Anna" i Holstebro - via telefonlinje. The one and only b_skaal sang karoeke så smukt så smukt - har vi ikke her den næste "Stjerne for en aften? Go Mette Go! Tro mig - hun sang faktisk fantastisk :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop lyttet til en live transmission fra "Tante Anna" i Holstebro - via telefonlinje. The one and only b_skaal sang karoeke så smukt så smukt - har vi ikke her den næste "Stjerne for en aften? Go Mette Go! Tro mig - hun sang faktisk fantastisk :lol:

I den grad!!! Sikke en stemme Mette :w00t: De øvrige gæster var fa... imponerede! Kom endelig ned og syng for os igen ;)

Og Arne, jeg tror du er den første i "tantens" historie der har været med på en lytter pr telefon helt fra København :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share