b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

4 x 8 x armstrækkere (på tæerne, altså de rigtige)

Orv mand, oeh, kvinde - hvor du er staerk!!!

(Mit stoerste problem med armstraekkerne er min mave - altsaa den kan ikke stabilisere eller baere mig :blink: . Men det kommer vel efterhaanden saa jeg paa et tidspunkt kan tage mere end 2x10...)

Vedr. lakridser:

Junglevraal er bare de bedste!!!

Godt at hoere at dit haleben er ved at komme sig.

meadow

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tak :)

håber du sidder et sted i verden, hvor man kan få stærk lakrids. Ellers send en pm, så samler jeg sammen til et frimærke og et par poser af de gode (seriøst - vi må jo hjælpe hinanden). Du skal så bare love at løbe 5 km per pose.

Mht til stabilitet og styrke, så er det vel bare at starte på knæene og så klø på? Jeg lover dig for at jeg pruster og stønner på de sidste 2-3 gentagelser, så jeg er ikke så flyvende, som det kunne lyde... men det hjælper at jeg bliver lettere, samtidig med at min overkrop bliver stærkere :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

spassertastatur, hvordan laver man det om til dansk?

Prøv at trykke venstre alt-knap ned samtidig med venstre shift-knap :)

Hvis det ikke virker skal du i kontrolpanel -> internationale og sproglige indstillinger -> sprog-fanen -> detaljer-knappen -> vælg dansk og klik ok

Link to comment
Share on other sites

meadow, du kunne øve dig lidt på planken  :)

Den går simpelthen ud på at du står i armstrækkerpositionen, evt hviler på albuerne, og spænder mavemullerne.

Den er vist her i lidt forskellige variationer sammen med andre lækre maveøvelser.

Tak MaxP - den er hermed føjet til mit program. Dine forslag er altid en stor hjælp! :bigsmile:

Tak til b_skaal for lån af log til fede fif . :4thumbup:

TILFOEJELSE: Undskyld b_skaal - jeg er en klump: Mange tak for tilbuddet om lakridser - du er da bare for soed! Faktisk saelger de "junglevraal" nogle faa udvalgte steder her i byen - jeg bor i Bruxelles... Jeg tror jeg spiser mere lakrids her end jeg gjorde da jeg boede i DK - det smager paa ene eller anden maade af hjemme... :bigsmile:

Edited by meadow
Link to comment
Share on other sites

vejede i dag ind på 65,3 kg, så nu kommer der lige et stop for spisning ude en uges tid, kan godt lide en fin nedadgående kurve...

Gårsdagens kost:

50 g havregryn 170

25 g rosiner 80

150 g mælk 50

75 g æble 30

175 g risi frutti light 167

93 g gulerodsbolle 250

25 g varm hyldeblomst 50 mmmmm, dejligt

til aftensmad en gentagelse af succesen fra lørdag aften med rødfisk, grønærtepuré, fennikel & squash, selleritærte, ingefærsovs + 2 små stk safranbrød. FUUUCk, det er godt. Hvis jeg nu sætter hele historien til 1000 kcal, så er jeg vist på den sikre side.

I alt ca 1700 kcal

men som sagt, en lille opstrammer og jeg spiser hjemme resten af ugen.

Dagens træning, nu med ben og DØDLØFT!!!!! hurra, men armene ryger ned, når I ser vægten...

Bænk:

10 x 20 kg

5 x 2 x 30 kg

Dødløft:

3 x 8 x 30 kg

superset med

Cable flyes:

3 x 10 x 10 kg

Squat:

3 x 8 x mig

superset med

Cable flyes nedefra:

3 x 10 x 5 kg

Seated rowing:

4 x 6 x 35 kg

Dagens træning får 3 x :banana:, jeg havde doms, doms, doms i skuldre, mave og ryg, og den i skulderen føltes lidt værre end som så, så det blev lidt skånetræning. Til gengæld er jeg på vej gennem loftet over at lave 100% smertefri squat + dødløft. Det skal sgu nok blive godt. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens kost:

50 g havregryn 170

25 g rosiner 80

150 g mælk 50

75 g æble 30

175 g risi frutti light 167

93 g gulerodsbolle 250

25 g varm hyldeblomst 50 mmmmm, dejligt

???

du skrev gårsdagens kost, men du skreve aldrig maden på ???

man kan da ikke leve af den smule.

no wonder du er en lille nips ;)

Link to comment
Share on other sites

night bringer :tongue: du glemte at quote min aftensmad på restaurant!

Nå, jeg orker altså ikke at skrive hele ugens mad ind, har heller ikke talt og vejet alle dage, men min vægt har svinget mellem 65,1 og 64,4 kg og jeg har spist mere protein på opfordring.

Ugen i glimt:

passet hund = fantastiske gåture i efteråret :)

fået tilbud på huset = total optur og KBH here I come :w00t:

Maxet i bænk = 45 kg :devil:

Maxet i seated leg press = 4 x 130 kg ( har ikke kørt over 80 siden knæ-bøvlet) :devil::devil:

Fået blomster = :bblush:

Halen er klar til aerobic igen = :trampoline: :trampoline:

Dagens træning (anden halvdel af fullbodyen fra i går, hov er det ikke det, man kalder et split-program :blink: :lol: ):

5 min CII opvarmning

træk til bryst: 3 x 8 x 35

Bent åge: 3 x 8 x 30 kg

Hyperex: 4 x 10 x mig

Bagskulder froggy style: 4 x 10 x 3 kg

Gunnars cable show off: 3 x 10 x 10 kg

Hammercurls: 2 x 6 x 8 kg

Leg press: 3 x 10 x 80 kg, 4 x 110 kg, 4 x 130 kg PR

To spark på boksepude (så kan den lære det)

Dagens træning får sammen med PR i bænk fra i går 4 x :banana:

Humøret får :superman::4trumpet::strat::strat::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

vejede ind på 64,5 kg, det går godt nok langsomt lige nu... har luret hvorfor - plejer at tage 1,5 kg på en gang om måneden og så tabe det igen ugen efter, så det er nok det, jeg er ved at samle sammen til rundt omkring i kroppen.

Skal undervise aerobic senere, så må vi se hvad halen siger... kryds fingre...

Link to comment
Share on other sites

Maxp, du har ogsaa altid en loesning paa alt. NB koeber massage brix paa loerdag og faar den transporteret til kbh, saa du kan godt begynde at spare sammen ;)

det er ikke migselv, der ligger inde med hammerbilleder, tror det er spock eller arne, og hvis jeg gjorde, var jeg nok for blond til at faa det paa igen...

niske tak for det.... det koerer bare for tiden

jarvig, :bblush: :a-okhand:

Dagens traening var totalt paa toppen, jeg var SAA motiveret og oppe og ringe, og det hele klappede bare. Aerobic, dans, step, styrke, 60 armstrakkere paa taeerne, OPTUR!

Er traet i hale og ryg, men overlever fint. DET VAR SAA FEDT!!!!! at vaere paa igen.

Den faar 5 fuldefede chiquita :4thumbup: :4thumbup: :4winkkiss: :bounce: :bounce:

Link to comment
Share on other sites

Maxp, du har ogsaa altid en loesning paa alt. NB koeber massage brix paa loerdag og faar den transporteret til kbh, saa du kan godt begynde at spare sammen ;)

Et højlydt

HEP HEY :w00t: :4thumbup: :firebounce::firebounce:

er vist på sin plads

60 armstrakkere paa taeerne

:blink: Lavede du det? I træk??? :bigsmile:

Lækkert at høre du havde en super omgang træning.

Link to comment
Share on other sites

nej, det var 6 x 10, tror ikke jeg kan lave mere end 20 i træk. Vil prøve det af, når hatfield er overstået.... Men tak for tilliden...

Vejede i dag ind på 64,3 kg det er da et slid. Glæder mig til at se det rutsche ned i næste uge, hvor vandet forlader kroppen igen!

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share