b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tak alle sammen, jeg er også glad og tilfreds :)

mads, det er bare sådan en viking ting, jeg lærte af Klaus J for lang tid siden, hvor man går og brummer (hvad man tror er) islandske vendinger om at løfte og løfte og løfte. Så forestiller man sig selv med fuldskæg (!) og pelsjakke og så er det bare i gang med at løfte...

Kathrine, bum bummelum med 49,5 - måske virker sheiko bedre??? jeg kunne selvfølgelig have prøvet at følge hatfield 100%, men jeg tror nu ikke det havde givet mere...

Hm, kører almindelig split/fullbody/kaos/aerobic-tøsetræning frem til nytår og så må vi se om der bliver plads til lidt struktur igen.

hjem med mig og sætte hår til julefrokost :beerchug::strat: :smashtard: :band: :partycrowd: :wave: :mandance: :pint:

Link to comment
Share on other sites

Mette løb med en klar sejr. Vi gik lige meget frem i kg på "Hatten" - men Mette selvagt mest i % frermgang. Jeg bøjer mig udmygt i støvet for min overkvinde - ingen skam at tabe til dig Mette :) - og vi kan begge være glade for fremgangen :)

Link to comment
Share on other sites

hvis chin ups er det jeg tror(løfte sig i op i armene), så et stort misundeligt tillykke herfra. kanon arbejde :bigsmile:

lige et spørgejørgen spørgsmål, hvad er PR?

redig: jeg tror jeg har fundet ud af det....det er Personal Record ikk?

Eller bare Personlig rekord :)

Link to comment
Share on other sites

tak til alle :santa2:

vi har haft server-nedbrud her på skolen eller hvad ved jeg. alt var i hvert fald sort hele weekenden, men nu er jeg tilbage.

lørdagsvægt: 63,9kg

søndagsvægt: 63,4kg

mandagsvægt 64,1kg

lørdagstræning:

5 min i CII (43 kcal forbrændt, haha)

Bent-åge:

4 x 8 x 20-30-30-30 kg

Chin ups:

3 med hop op, men lækre negative

hip raises:

3 x 8 x mig

hyper-ex

4 x 10 x mig

mave på swissball:

3 x 10 x mig

laaaaaang stræk

2 x :banana: fordi jeg ikke fik lavet så meget

NB - har nuppet www.husfyssen.dk, nu skal jeg bare have nogle nørder til at gøre den fin. Tror ikke mailen på den virker...

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

lørdagsvægt: 63,9kg

søndagsvægt: 63,4kg

mandagsvægt 64,1kg

Jeg forstår altså ikke hvorfor du vejer dig hver dag. :o Du kan ikke regne med det, det svinger jo alt efter hvormeget du har spist, drukket, cyklus osv. Jeg ville blive skør i hovedet, hvis det var mig. :blink:

Link to comment
Share on other sites

fordi det som sagt ikke betyder det store for mig, hvad jeg vejer, det er bare mit efterårslegetøj og det er skægt at følge med i, hvornår der sker noget og hvornår der ikke gør. Fx ved jeg, at de 64, 1 fra i morges er et udtryk for at jeg spiste et stort stykke brød med pålæg sent i går aftes og ikke fordi tingene er ved at vende!

Jeg ville (som også nævnt tidligere) ikke anbefale det til en, der er meget ked af sin vægt, men helt ærligt, jeg vejer 64-65 kg, jeg er jo ikke tyk på nogen måde, prøver mig bare lidt frem og ser, hvad jeg kan og ikke kan indenfor rammerne af et lille bitte vægttab en gang i mellem.

Link to comment
Share on other sites

NB - har nuppet www.husfyssen.dk, nu skal jeg bare have nogle nørder til at gøre den fin. Tror ikke mailen på den virker...

:4thumbup:

Kommer man så til at kunne bestille massage over nettet og alt muligt? :w00t: Det kan i øvrigt ikke siges for tit: Min ryg og jeg glæder os for vildt, til du flytter til Kbh. igen. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

ja, grin I bare ;) , det skal nok blive alletiders side engang...

som sagt, jeg gafler en passende nørd og så kører det :stupidpc: hvor finder man sådan en :santa2::santa2::santa2:

Dagens træning:

1½ times aerobic med en folk oplagte vestjyder, det var rigtig sjovt og temmelig hårdt.

4 x :banana: til mig for den, selv om det kun blev til 2 x 15 strækkere, der var så meget vi skulle nå.

Link to comment
Share on other sites

ja, et billede af min fine nye briks, info om hvor jeg underviser, et billede af mine små rynkede hænder, massagebooking, hvordan det går på studiet og med træning måske, et diskussionsfora, hvor folk kan lovprise behandlingen (med mig som enerådig moderator), kom endelig med flere bud...

Link to comment
Share on other sites

Ja, men det ødelægger ligesom det der hyggelige husfys-omdømme, jeg prøver at skabe ;) og tak for min første hus-fys mail, DET VIRKER!!!!!! optur :xmas:

Ødelægger... kundekredsen bliver måske en lidt anden. Men jeg vil så holde de andre ideer for mig selv :unsure: Og tak for den første mail afsendt fra husfys siden - det skal nok blive et superhit. (jeg syntes seriøst det er en kanon idé)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share