b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

miss c, tja, sådan er det nok

kathrine - jeg har jo stadig masser af lakrids tilbage... tror ikke jeg skal med den 22. øhm, troede det var den 29.? Kunne ellers være hyggeligt med en gang salsa og cola light... :)

er helt bombet, har ikke fået nok at spise og har haft gruppearbejde hele dagen, kun afbrudt af aerobic undervisning i 1½ time (1 X :banana: for den historie) og nu skal vi arbejde videre til kl 22! gaaaab!

kunne godt nappe en morfar og en spand cola!

over og ud fra 7500

Link to comment
Share on other sites

og nu skal vi arbejde videre til kl 22! gaaaab!

Ikke nemt ligenu, men se sådan her på det. Engang når du er færdig med uddannelsen, og har en lang arbejdsdag, så vil du tænke tilbage til sådan en aften som aften som hyggelig og spændende. :tongue: Tro mig. :sneaky:

PS: God arbejdlyst. :wave: :)

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

thanx jarvig, jeg tror nu hellere, jeg vil lave fys-arbejde til kl 16-18 stykker end at lave ergonomi-pis midt om natten uden noget næring i blodet at all!

men mind mig om denne udtalelse, hvis jeg en dag brokker mig over mit arbejde...

night-steffen, smiger virker jo altid på enebarnet, skal vi sige, at jeg ser på det... Er i kbh, men skal 1000 ting (vigtig-per).

:mandance:

Link to comment
Share on other sites

men mind mig om denne udtalelse, hvis jeg en dag brokker mig over mit arbejde...

Jeg skal nok huske dig på den til den tid, og så vil jeg stemme i med...... :D

Those were the days my friend,

We'd thought they'd never end,

We'd sing and dance for-ever and a day,

We'd live the life we choose,

We'd fight and never lose,

For we were young and sure to have our way.

Lalala lah lala, lalala lah lala

Those were the days, oh yes, those were the days.

Lalala lah lala, lalala lah lala

:D ;) :D ;)

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

64, 5kg, men nu ved jeg da i det mindste hvorfor: Mit badeværelses spejl havde løsnet sig fra væggen og lå splintret ud over hele flisegulvet, da jeg kom hjem i går. Så jeg forventer ikke yderligere vægttab før om 7 år! :thumb_down: :lol:

Laver snart en MOL-sangbog, nå nej, ikke nødvendigt, har den allerede her i loggen.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke demotiverende med daglige vejninger? Jeg mener, det er jo begrænset, hvor meget som sker på en enkelt dag - hvorfor ikke lave det til 2 ugentlige vejninger (en før og efter weekenden...)

Så et læserbrev i kostsektionen i BT i går aftes, at en kostvejleder anbefalede en udrensningskur i tilfælde af stagnation i vægttabet (skal lige have skrevet en læserbrev ang. rationalet i den strategi)... næste råd når udrensningskur ikke længere virker bliver vel en tarmskyldning :lol:

Din krop kan også være rigtig træt af dig, hvis du er disponeret for høj fedtprocent - McDonald har et par rigtig gode punkter om det i UD2.

Link to comment
Share on other sites

MaxP, jo måske ;) Skal massere Arne (hans fødselsdagsgave) her på fredag, så må vi se om det rykker noget... Tillykke med Mod-jobbet, ville have stemt på dig, hvis ikke jeg var så langsom til at læse tingene, det var ligesom afgjort, før jeg nåede til side 4 :lol:

Cilius, nej, jeg tager det såmænd med højt humør med de daglige vejninger, 64,5 kg er en fin vægt til mig og hvis jeg kan holde den til evig tid, så skal jeg ikke klage... De sidste 2 uger har været uden kaloriekontrol og det har selvfølgelig påvirket indtaget en smule. Hvis min vægt viser sig at stige derimod, så begynder jeg bare at skrive ned og veje og tælle igen.

Ved sgu ikke om jeg er disponeret for høj fedt%, der er jeg måske nok (det er i hvert fald ikke fordi kroppen brokker sig, når jeg tager på :unsure: :lol:), og når jeg ser på min mor, mormor og moster ser de ca ud som mig i trip trap træsko større størrelser, men har alle kæmpet med en god portion overvægt gennem årene.

Mht til udskylninger og udrensninger, så glem endelig ikke næseskylninger, der kan sagtens sidde mange skjulte kilo gemt på sådan en vinterdag.

Glemte helt træningen for i går, den var ellers ok, selv om det sejler noget for tiden. Mit haleben er af en eller anden grund bombet tilbage til start, så jeg har godt gammeldags ondt i røven igen.

Tirsdagstræning:

Underviste ryghold, det var skide sjovt, de er bare friske på alt, fedt at se udviklingen fra første gang. Ca ½ times styrketræning, ½ times cardio og 15 minutters stræk. Lækkert.

Herefter en noget middelmådig træning i motion og trivsel, det eneste lyspunkt var at køre triceps i kable med tov med samme kilo som ex'ens nye roommate(det er altså en fyr)... Tændstik :lol: Ved godt at det er dårlig karma, men jeg kunne ikke lade være...

Bænkpres:10 x 20 kg

5 x 4 x 30 kg (nå, var det ikke sådan, Fred H, sorry :tongue: )

Triceps i kable med tov:3 x 8 x 35 kg ( se ovenfor, de var vildt tunge, men man må jo ofre sig)

Military press:3 x 8 x 15 kg

Lateral raises:3 x 8 x 5 kg

Træk til bryst:3 x 8 x 35 kg ( jeg letter jo snart, haha :lol: )

Altså en meget mystisk overkropsagtig træning. Kunne godt mærke de 65 strækkere på tæerne fra i går ( 6x 10, 1 x 5) i brystet... Begynder at bævre lidt ved tanken om max-testen og konkurrencen med Arne, der SKAL sgu være 47, 5kg, men 50 kg ville bare gøre mig så stjerneglad! Nå, 3 x :banana: for en ok træningsdag.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med Mod-jobbet, ville have stemt på dig, hvis ikke jeg var så langsom til at læse tingene, det var ligesom afgjort, før jeg nåede til side 4

:bigsmile: Tak

Det var nu ikke fordi der var nogen egentlig afstemning, men det påvirkede da min beslutning en del at jeg havde lidt opbakning - ikke mindst fra kampagneleder Fistandantilus :lol:

Din stemme tæller for mig :)

Held og lykke med pat-presset :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

altså, hvis jeg kan løfte 47,5 så kan jeg vel også løfte 50, det er jo nærmest det samme... B) der er lidt tid endnu, heldigvis...

Jarvig, klart, du har ret, vil gerne under 64, men kun fordi det kunne være sjovt - efter det vil jeg sikkert gerne under 63 og efter det vil jeg sikkert gerne kunne bænke 55 kg. Sådan er der så meget, det er processen, der er morsom, resultaterne kun for hyggens skyld og så man har noget at skrive i loggen :)

Og hvad kan man gøre, når spejle vælter ned om ørerne på en? :confused3: Skæbnen, du!

Så er jeg landet i Kbh, kan se min massagebriks herfra, den er bare for cool. En god ro i maven at komme til storbyen, FEDT :dance:

Med mindre SATS Englandvej ringer og giver mig fri træning, bliver det nok ikke til det store resten af ugen... kan vel snige et par strækkere ind nu og da...

Link to comment
Share on other sites

Med mindre SATS Englandvej ringer og giver mig fri træning, bliver det nok ikke til det store resten af ugen... kan vel snige et par strækkere ind nu og da...

Pjat :lol:

Sådan en springtrold som dig kan vel finde på lidt at lave uden vægte. :bigsmile:

Her lidt inspiration evt (tag dig ikke af titlen):

Death by bodyweight

Og tillykke med briksen, den skal jeg nok blive glad for :lol:

Link to comment
Share on other sites

Og hvad kan man gøre, når spejle vælter ned om ørerne på en? :confused3: Skæbnen, du!

Så siger man at spejlet må være et vanvittigt, fordi det ikke gider spejle sådan en sød pige. :devil: Sygt spejl, billigt spejl, bizart spejl. :devil:

:D

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

halløj fra storbyen

torsdagstræning: 2 x 1½ times gåtur

fik lige sneget mig ind og træne på Englandsvej, da en af mine venner er instruktør der og ringede og plagede. Optur, selv om det gjorde ondt nogle mærkelige steder. Mere om det:

fredagstræning:

1 times massage af Arne :)

1 times gåtur

Bænk:

10 x 30 kg

3 x 3 x 40 kg

Pec Dec thingy:

3 x 6 x 30 kg - ingen problemer med bryst eller skuldre, men en SYG smerte, svarende til biceps i begge ender.... nej, nej, nej, skal jeg nu til at bøvle med det? Verden er da spøjs - det er det spejl igen!

Pul-Åge:

3 x 8 x 20 kg no probs

Træk til bryst smalt fat:

8 x 35 kg

3 x 8 x 40 kg

En armsroning:

3 x 8 x 20-18-18 kg

6 x 14 kg, vi skulle lige checke stil og kunstnerisk udførelse

Shrugs:

3 x 8 x 20 kg

Hammercurls:

2 x 6 x 8 kg

Mavetræning :baaa:

Lidt underligt med ny træningsmakker, han kørte ultra korte pauser (kører også meget let pga af alskens skader), det var sgu lige før det var cardio....

RET træls med den biceps der, ikke lige hvad jeg har brug for... men måske meget passende i karma-regnskabet, så jeg ikke bliver alt for kæk ;) :lol:

Hos SATS vejede jeg 65,0 kg, tager det med ophøjet ro og smiler over min fantastiske middag på lækker restaurant i går.

2 x :banana: - skal ikke tolkes som udslag af dårligt humør, jeg var bare ikke så stærk og det gjorde ondt nye steder, så den kan ikke få mere....

måske en halv banan mere fordi det er sjovt at køre shrugs, lige meget hvor man er i landet.... :truck:

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

halløj fra side 7 :lol:

vejede i dag ind på 64, 4, hvilket enten er en god joke fra min krops side eller bare et udtryk for at skæbnen virkelig vil holde mig fast på den vægt - jeg har lige været i kbh i 5 dage og spist lækker mad og brunch og thai-mam og burgere og kun trænet en enkelt gang og gået et par ture.

Gårsdagens træning:

underviste 1½ times aerobic, med ca 1 times cardio og 20 minutters styrketræning (vi er nu oppe på 70 strækkere, tror vi stopper her, det tager sgu for lang tid og det er langt fra alle, der kan følge med på at lave dem på tæerne alligevel).

Det var en cool time, fordi jeg var velforberedt og i højt humør, vurderes til 4 x :banana.

Link to comment
Share on other sites

(vi er nu oppe på 70 strækkere, tror vi stopper her, det tager sgu for lang tid og det er langt fra alle, der kan følge med på at lave dem på tæerne alligevel).

Puha, godt jeg ikke var med på den pågældende time, så havde jeg da været halv-invalid nu.

Men må jeg sige som almindelig dødelig aerobicdeltager: fedt at du er sådan en engageret instruktør. Det er så fedt at være med til

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share