b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

herr freeze, det ser lige vi på det den tid (når jeg kommer til kbh og får gang i biksen, skal jo også lige have bestået væv før jeg egentlig må B) ), men det kunne da godt være at man kunne udvide kundekredsen ved at have en nydelig ung mand ansat... Så kunne vi lave en billedserie om vores forrykte haleben... :lol:

Vejede i dag ind på 63,5 kg, det er altså dejligt.

Jeg er også blevet klippet temmelig grundigt i dag, så i morgen vejer jeg nok endnu mindre :lol:

Dagens træning:

15 minutter cardio (step + løb + dans) før 1 time+15minutters ryghold. Som altid sjovt og småhårdt og lavintensitets cardio-agtigt.

Videre i motion og trivsel:

Bænk:

5 x 5 x 35 kg

nej, jeg bliver lige nødt til at fortælle - det første jeg så, da jeg kom ind i centeret var min kære ex, der stod og lavede BB curls med bænkpres stangen....!!! Nogle gode beslutninger jeg fik taget henover sommeren! Nå:

Cable Flyes:

5 x 5 x 15 kg

Triceps i kabel med tov:

3 x 8 x 30 kg

Lateral raises:

4 x 8 x 5 kg

Seated shoulder press:

3 x 8 x 5 kg

Pul-åge:

3 x 8 x 20 kg

i alt bliver det vel til 4 x :banana:, det har været sådan en dejlig dag :xmas:

Link to comment
Share on other sites

det er stadig langt nogle steder, meget 80'er svensker agtigt, det er helt på toppen, lidt som ham den tyske fodbold-fidus, Rudi something. Kommer i nærheden af digicam om 1½ uge, så skal jeg nok tage et billede og vise hvad jeg mener ;)

BTW, vidste godt det med langt hår, men min frisør siger, at jeg ligner en jysk aerobicinstruktør og det har han ret i, så han fik frie hænder i dag... :afro: :headwall:

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

vejede i dag ind på 63,5kg, men kantinen har julebuffet i dag, så det er med at nyde den slags tal, så længe de varer...

Niske, nej, husfyssen er jo sådan set kun i gang med 2. semester på fysstudiet og kan derfor ikke så meget endnu. Men klart der bliver MOL-rabat, når tiden kommer... Er også ret sikker på hvor alle de mange hits kommer fra ;) Skulle måske får lagt et billede ind i en fart, så det ikke er alt for kedeligt. Det bliver i juleferien. :xmas:

3 x :afro: fra mette

tænkte lige, hvis jeg startede på projekt lille-vægttab 21. oktober, hvornår må jeg så ramme 60 kg efter politisk korrekt målestok? omkring jul måske? Så kan jeg prøve at se om jeg ligesom for et par år siden kan tage 3,7 kg på juleaften :blink: :) , der var sørme sug i den unge dansker...

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

lucas, det var bare min undskyldning sidste søndag, at jeg ikke ville cykle til træning i regnvejr... :chicken:

Men Tulle, klart vi skal træne i weekenden, jeg kan kun lørdag, men det er vel også ok. Satser på ved 15 tiden?

Vejede i dag ind på 64,2 kg, en velfortjent lille vægtøgning efter en velfortjent kæmpe julebuffet i går... :xmas:

Link to comment
Share on other sites

fredag: 64,2 kg

lørdag: 63,5kg

Tager lige en uge med vejning og kalorietælning, selv om det står på forsiden at det er pjattet i december, nu vil jeg gerne lidt nedad igen.

60 kg inden nytår er målet (uha, hvor farligt, nu har hun sørme sat sig et mål, jamen, så kan man jo blive skuffet og alt muligt... ;) )

Trænede ryg torsdag og bryst fredag, kan ikke lige huske, hvad det blev til, nogle udmærkede men ikke så lange træninger, lavede 1½ chin om torsdagen + 2 hvor jeg hoppede op og lavede nogle fine negative ned.

Prøver at blive ved med at træne bryst rimelig tæt på max, med få gentagelser og ser om dønningerne fra hatfield ved et mirakel skulle give 50 kg i bænk inden nytår (uhadada, endnu et mål, det bliver værre og værre)

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

tak I to, vægtmålet skal jeg nok nå, det er værre med det bænkhalløj... Må vist have lavet en plan.

søndag: 62,5kg

mandag:63,0kg

Det hjalp lige at få talt lidt kalorier i weekenden, (ca 1300 lørdag, ca 1700 søndag) til at komme tilbage i den gode rytme.

Fik trænet lørdag - rygdag, hvor de to højdepunkter var 5 chins (singler, bliver stadig nødt til at have en pause ind i mellem) og hele 12 minutters CII på fuld skrue. Ja, sørme så, jeg fik lavet rigtig cardio og blev helt svedig og fik jernsmag i munden. Det var faktisk ret fedt. 4 x :banana: for lørdagens indsats.

Søndag blev det til en lille gåtur, alle tiders.

Skal ned og spotte Tulle til hendes bænk max i morgen, så vil jeg også selv prøve at få løftet lidt tungt...

Link to comment
Share on other sites

tja, 2,5 kg ned i vægt eller 2,5 kg op i bænk, ved ikke hvad der er sværest. Og jo 1300 kcal er ikke meget, men jeg skal ligge mellem 1300 og 1600 for at det går ned af, siger erfaringen fra den sidste måned.

Har lige stået og rodet med en parteret gris, det var bare sjov, lungerne var bare helt skønne at røre ved og alting var så tydeligt. Vildt spændende!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share